Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2008, 16:09
TopDrop
TopDrop is offline
De nieuwe opera is ook niet verkeerd, trouwens
Oud 18-06-2008, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Of nouja, niet echt noodgevallen, maar het was zo grappig om af en toe te doen alsof iets ontzettend tragisch/kut/schokkend was en dan jammerend een shotje wodka te nemen.
Ik ben nog steeds op zoek naar een mooie platvink, om die reden, .
Oud 18-06-2008, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Zippo's zijn gewoon gaaf

Een vriend van mij heeft ook een zippo gekocht, en op RAR is hij minstens 5x door mensen om een vuurtje gevraagd, terwijl hij helemaal niet eens rookt of met dat ding liep te zwaaien ofzo. Echt, alsof mensen het kunnen ruiken ofzo
Haha Hij zag er vast opeens uit als iemand die wel een aansteker op zak heeft En dat had hij ook, dus het klopte.

Maar Zippo's zijn leuk, ja. Truukjeees <3 Ik heb nu alleen RSI van het oefenen.
Oud 18-06-2008, 16:11
TopDrop
TopDrop is offline
Ik word nu helemaal hyper van de nieuwe dingetjes ontdekken in de nieuwe versies van firefox en opera
Oud 18-06-2008, 16:12
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
De nieuwe opera is ook niet verkeerd, trouwens
Ik heb opera te kort gebruikt om de functionaliteiten ervan te ontdekken.
Oud 18-06-2008, 16:12
Wendy
Wendy is offline
Ik vind je forum nu wel een beetje eng, TopDrop.
Oud 18-06-2008, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nog steeds op zoek naar een mooie platvink, om die reden, .
Ghe, ik ook, maar die dingen zijn óf lelijk óf te groot óf goedkoop en pauper waardoor ze binnen twee dagen gaan lekken. Sowieso zijn platvinkjes geniaal, als ik een goede heb ga ik er ook gewoon sinaasappelsap in doen soms.
Oud 18-06-2008, 16:14
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb opera te kort gebruikt om de functionaliteiten ervan te ontdekken.
Er zitten vette dingen in. En hij is heel snel bij mij nu

Citaat:
Ik vind je forum nu wel een beetje eng, TopDrop.
Eng?
Oud 18-06-2008, 16:15
TopDrop
TopDrop is offline
GODVER. Een website, waar ik echt NOOIT inlog, behalve nu, ligt er echt NU UIT.

Wegens technisch onderhoud is ATB Connect tijdelijk niet beschikbaar van woensdag 18 juni 2008, vanaf ong. 16.00 uur tot 24.00 uur.
Oud 18-06-2008, 16:16
Wendy
Wendy is offline
Ja, je krijgt zo'n scherm met van alles en nog wat.

Boodschappen doen en eten. Fijne avond.
Oud 18-06-2008, 16:18
Verwijderd
nickchange?

edit : oh wacht, lid.
Oud 18-06-2008, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Ghe, ik ook, maar die dingen zijn óf lelijk óf te groot óf goedkoop en pauper waardoor ze binnen twee dagen gaan lekken. Sowieso zijn platvinkjes geniaal, als ik een goede heb ga ik er ook gewoon sinaasappelsap in doen soms.
Volgens mij moet je oppassen met zure dranken in je platvink. Ik dacht dat ze daarvan gingen oxideren of zo, en je krijgt sinaasappelsap er natuurlijk nooit zo goed uitgespoeld.
Oud 18-06-2008, 16:20
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Er zitten vette dingen in. En hij is heel snel bij mij nu
Is Opera gaver dan Firefox?

Ik vind 't een beetje vervelend bij FF dat ik niet meer gewoon de eerste twee letters van de site kan doen en dan pijltje naar beneden. Dan geeft 'ie ook allemaal andere sites ;(
Oud 18-06-2008, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij moet je oppassen met zure dranken in je platvink. Ik dacht dat ze daarvan gingen oxideren of zo, en je krijgt sinaasappelsap er natuurlijk nooit zo goed uitgespoeld.
Oja? Hm, dat wist ik niet, maar gelukkig heb ik nog nooit een platvink gehad waar ik daadwerkelijk sinaasappelsap in kon doen. Wel jammer, want het idee van sinaasappelsap drinken uit een platvink is zo leuk Maar goed, als ik ooit een goede heb ga ik dat allemaal uitzoeken natuurlijk.
Oud 18-06-2008, 16:31
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, je krijgt zo'n scherm met van alles en nog wat.

Boodschappen doen en eten. Fijne avond.
Dan klik je op 'board index' en dan zit je gewoon op het forum. Of je gaat naar http://deslyxie.nl/forum/index.php

Citaat:
Is Opera gaver dan Firefox?

Ik vind 't een beetje vervelend bij FF dat ik niet meer gewoon de eerste twee letters van de site kan doen en dan pijltje naar beneden. Dan geeft 'ie ook allemaal andere sites ;(
Ik vind van wel. Alleen laadt ie soms plaatjes niet. Zoals nu. Nu missen er 5 smileys rechts bij de smileys. En soms mist er een avatar van iemand ;\ Maar verder kun je toffe dingetjes doen. Als je op F4 drukt krijg je een gaaf menuutje

Oh, en ik heb een mooie skin gevonden, iets wat onmogelijk is bij firefox. En je kunt echt overal knopjes en dingetjes doen

En hij heeft ook geen scriptblocker plugin ;x
Oud 18-06-2008, 16:32
Verwijderd
Ik ben nu deze aan het oefenen en ik ben heel blij dat ik er nog geen lighter fluid in heb zitten want anders stond m'n huis nu keihard in de fik.
Oud 18-06-2008, 16:33
Verwijderd
Pasta is toch wel echt geweldig. Beetje kip, ui, tomaat, mozzarella en een half potje pesto en <3.
Oud 18-06-2008, 16:41
Verwijderd
wat hou ik toch van the gathering <3
Oud 18-06-2008, 16:43
TopDrop
TopDrop is offline
dire straits - sultans of swing
Oud 18-06-2008, 16:47
Verwijderd
The Doors, .
Oud 18-06-2008, 16:55
Verwijderd
Oh jezus, en nu zit ik vol. Heel vol. Mocht ik ooit rijk worden, word ik ook dik, waarschijnlijk. Ik houd te veel van eten, .
Oud 18-06-2008, 17:01
Verwijderd
Daarom zijn veel rijke mensen ook dik
Oud 18-06-2008, 17:03
Verwijderd
Bij mij begint het ook al een beetje te komen, maar het zal wel een bierpens zijn, .
Oud 18-06-2008, 17:07
Verwijderd
Gewoon door blijven drinken
Oud 18-06-2008, 17:07
Verwijderd
Tijd voor een potje Metal Slug 3. Tot over een uurtje of zo.
Oud 18-06-2008, 17:08
TopDrop
TopDrop is offline
Whaaaaaaa! Ik vind allemaal gave sites met dingen die ik wil gaan maken maar ik moet nu aan een opdracht voor de uni werken en daar heb ik helemaal geen zin in en ik moet zo ook nog eten en dingen regelen en fuuuuuuu

zoals katje dat zo mooi weet te verwoorden altijd
Oud 18-06-2008, 17:50
Verwijderd
Nou, dat was wel weer genoeg Metal Slug.
Oud 18-06-2008, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Oh jezus, en nu zit ik vol. Heel vol. Mocht ik ooit rijk worden, word ik ook dik, waarschijnlijk. Ik houd te veel van eten, .
qft.
Oud 18-06-2008, 17:59
Verwijderd
Ik heb hongerrrrrrrrrrrrrrrrr dus ik ga zometeen rigatoni en groente en quornfilet maken. Met eventueel een klein omeletje van één ei erbij. En daarna ga ik daar belachelijk veel versgemaakte kaas-bechamelsaus op gooien. En dan ga ik dat opsmikkelen met een Duveltje erbij. Yes
Oud 18-06-2008, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb hongerrrrrrrrrrrrrrrrr dus ik ga zometeen rigatoni en groente en quornfilet maken. Met eventueel een klein omeletje van één ei erbij. En daarna ga ik daar belachelijk veel versgemaakte kaas-bechamelsaus op gooien. En dan ga ik dat opsmikkelen met een Duveltje erbij. Yes
Klinkt heerlijk.
Oud 18-06-2008, 18:13
Verwijderd
ik had eieren moeten kopen
Oud 18-06-2008, 18:15
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
. Is er eigenlijk al een vakantietopic?
Vakantietopic??
Oud 18-06-2008, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Klinkt heerlijk.
Is het ook. <3 Ik eet het eigenlijk best vaak, alleen dan zonder de kaas-bechamelsaus. Ik vind kaas-bechamelsaus echt gruwelijk lekker, maar het is zo'n gedoe om het te maken, want je moet het telkens in de gaten houden zodat het niet gaat koken. (Anders gaat de kaas vreemd doen en dat wil je niet.) Dus ik maak het alleen als ik echt zin heb in iets uberrrrs, met dan ook gelijk biologische groente en een leuke pasta in plaats van iets standaards en een goed biertje erbij.

Wat voor avondeten had jij vandaag?
Oud 18-06-2008, 18:16
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Weet je wel dat jij hier altijd superlekkere recepten plaatst? het is dat ik net gegeten heb maar anders.....
Oud 18-06-2008, 18:21
Verwijderd
ik zou para echt wel als kok willen hebben
Oud 18-06-2008, 18:21
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Heeft niemand opgemerkt dat ik deze titel al een keer heb gebruikt?
Dat wilde ik net zeggen!
Oud 18-06-2008, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog een foto van mezelf met een gameboy colour
En ben ik de enigste die Family Guy niet leuk vind?
Edit: O, kut we zijn al op pagina 5
Citaat:
enige, en ja
En vindt
Oud 18-06-2008, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Is het ook. <3 Ik eet het eigenlijk best vaak, alleen dan zonder de kaas-bechamelsaus. Ik vind kaas-bechamelsaus echt gruwelijk lekker, maar het is zo'n gedoe om het te maken, want je moet het telkens in de gaten houden zodat het niet gaat koken. (Anders gaat de kaas vreemd doen en dat wil je niet.) Dus ik maak het alleen als ik echt zin heb in iets uberrrrs, met dan ook gelijk biologische groente en een leuke pasta in plaats van iets standaards en een goed biertje erbij.

Wat voor avondeten had jij vandaag?
Hmm, hmm. Ik ben niet zo goed in sauzen omdat ik ze vroeger nooit at (want niet luste) en het dus ook nooit van mijn ouders heb geleerd. En vaak ben ik voor een saus weer net te lui. Maar lekker is het, zeker weten.
Ik at vanavond een rotzootje zonder naam. Zilvervlies rijst met een prutje van kidney bonen (<3), maïs, ui en gepelde tomaten en wat kruiden. En uit de over een stuke camambert ingevouwen in een plakje bladerdeeg (simpel maar lekker). Het was geen fantastisch combinatie en zeker geen recept, maar het vulde.
Morgen weer tijd om witlof te wokken!
Oud 18-06-2008, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Weet je wel dat jij hier altijd superlekkere recepten plaatst? het is dat ik net gegeten heb maar anders.....
Lekker eten is gewoon tofff. Waarom zou je leven van droog brood en slappe afbakpizza als je ook met een klein beetje moeite hard kan genieten van iets heel lekkers?

En ha! Dan maak je het maar morgen

Citaat:
ik zou para echt wel als kok willen hebben
Ik zou echt een gave kok zijn, maar niemand zou me aannemen want ik zou echt zo zijn als de soupnazi uit Seinfeld. Als ik een eigen restaurant zou hebben, dan.

Hoewel, eigenlijk valt dat best mee, want hongerige vrienden krijgen bij mij ook altijd versgebakken bagels met roomkaas of warm stokbrood met kruidenboter of gebakken ei met kaas en een gesnipperd uitje enzo.

Aan de andere kant, eigenlijk sluit dat juist heel erg aan bij de soupnazi. Zo van, als je honger hebt dan ga je gewoon daar zitten en dan maak ik iets wat heel erg lekker is. EN NEE JE KRIJGT GEEN CHIPS EN WE GAAN OOK GEEN PATAT HALEN.
Oud 18-06-2008, 18:30
Verwijderd
Je kunt paranoide ook inhuren voor overig vermaak

God dat klinkt fout
Oud 18-06-2008, 18:30
Verwijderd
Ik bedoelde dat als je dan toch rijk bent je haar kan hebben en nog een echte () kok.
Oud 18-06-2008, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Hmm, hmm. Ik ben niet zo goed in sauzen omdat ik ze vroeger nooit at (want niet luste) en het dus ook nooit van mijn ouders heb geleerd. En vaak ben ik voor een saus weer net te lui. Maar lekker is het, zeker weten.
Ik at vanavond een rotzootje zonder naam. Zilvervlies rijst met een prutje van kidney bonen (<3), maïs, ui en gepelde tomaten en wat kruiden. En uit de over een stuke camambert ingevouwen in een plakje bladerdeeg (simpel maar lekker). Het was geen fantastisch combinatie en zeker geen recept, maar het vulde.
Morgen weer tijd om witlof te wokken!
Ahh, het gebeuren uit de oven klinkt lekker Sowieso zijn dingen met kaas en bladerdeeg in combinatie met een oven standaard win. Ik maak weleens hartige hapjes met bladerdeeg, waar dan een mengsel van aardappelpuree, gebakken uisnippers, kaas en stukjes gemarineerde tofu in zit. Bestreken met eigeel. Dat gaat altijd harrrrd
Oud 18-06-2008, 18:33
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ahh, het gebeuren uit de oven klinkt lekker Sowieso zijn dingen met kaas en bladerdeeg in combinatie met een oven standaard win. Ik maak weleens hartige hapjes met bladerdeeg, waar dan een mengsel van aardappelpuree, gebakken uisnippers, kaas en stukjes gemarineerde tofu in zit. Bestreken met eigeel. Dat gaat altijd harrrrd
Wat wel heel gaaf zou zijn is als je een mascha receptenboekje bij zou houden ofzoiets waar wij inspiratieloze dk'ers af en toe eens iets vet hard lekkers uit kunnen maken
Oud 18-06-2008, 18:33
Verwijderd
overig vermaeck
Oud 18-06-2008, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Kan ik me goed voorstellen. De mogelijkheden met bladerdeeg zijn eindeloos. Al eens met zuurkool en geitenkaas geprobeerd?
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde dat als je dan toch rijk bent je haar kan hebben en nog een echte () kok.

En oh nu ik er over nadenk, dat klinkt serieus leuk, eigenlijk. Dat iemand je gewoon inhuurt zodat je een beetje in dat huis kan rondlopen en af en toe gaaf eten kan maken en voor de rest gezellig chillen. Droombaan joh
Verwijderd
Citaat:
Wat wel heel gaaf zou zijn is als je een mascha receptenboekje bij zou houden ofzoiets waar wij inspiratieloze dk'ers af en toe eens iets vet hard lekkers uit kunnen maken
Of een hulplijn
Oud 18-06-2008, 18:36
Verwijderd
elke keer als ik de topictitel lees gaat in mn hoofd zo muziekje spelen "lucky there's a family saai..."
heel vervelend.
Oud 18-06-2008, 18:37
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
EENSCH!
Oud 18-06-2008, 18:38
Verwijderd
Is deze titel exact zo geweest? Of toch nog wel anders? Hetzelfde is ook niet leuk
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten