Advertentie | |
|
![]() |
|
In de fiets die ik al maanden niet meer gebruikt heb: een complete zak aardappelschijfjes met de tas er nog om heen zoals je die bij de shoarmakeet krijgt. Compleet met gratis groene schimmellaag. Niets is leuker om dan een eindje te fietsen en die zak extreem ver weg te slingeren. Het regende schimmelschijfjes.
![]()
|
Vandaag nog niks geloof ik. Het rook wel afgrijselijk in onze wasbak, naar rottend vlees ofzo. Echt heel vies, en ik weet niet waar het vandaan kwam. En er lag ook frituurvet op de kookplaat en ik vind frituurvet altijd zo, zo goor. Bah.
In Rome vorige week zag ik wel stukjes duif liggen ook. Liepen we een trap op, "Gatver, een vleugel!" en daarna "Gatver, nog een vleugel"! Gnarly.
||
Citaat:
![]() Ik zag iemand heel vies zweten. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
een potje slootwater dat ik wekenlang op de vensterbank heb laten staan. Er zaten allemaal planten in en bovenin ontkiemden zaden en ontstond mos. Maar onderin was het...ik denk anaeroob en donker. Ik gooide het vandaag leeg en er kwam een geur vrij... Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohja brrr. 'N docent zei ooit in de les dat een ganzenveer zo lekker werkt. In de pauze ging ik met een klasgenoot naar een dode eend om te kijken of er losse veren in de buurt lagen, op de oprijlaan van school. Maar die lagen er niet, trekt die jongen heel de vleugel van die eend af. En kraken dat het deed, allemachtig
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zat zo te kijken naar het tussenevaluatie concert van mijn vriend en er moest ook zo'n zangeres zingen (die moest bijna op). Gaat ze zo hoesten enzo, ok, dat vind ik niet erg. Maar toen ging ze zo in haar neus peuteren, om de eventuele snotjes die haar zangkunsten gingen belemmeren er even uit te halen. Naja, als ze dat nou nog een beetje stiekem deed... Ik keek zo naar met zo'n blik van:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|