Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2008, 18:15
Verwijderd
Watvoor walgelijks heb jij vandaag gezien? Heb je iemand zien neuspeuteren? Kwam je een vieze luier tegen op straat? Lag er schimmel op je tong toen je vanochtend wakker werd?

Een topic voor smerigheid!

Edit: pics and movs are welcome

Laatst gewijzigd op 20-06-2008 om 18:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2008, 18:19
Verwijderd
Ik heb vandaag mijn kamer opgeruimd. De combinatie van shag en stof van enkele maanden is best smerig te noemen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 18:28
Verwijderd
Ik kwam vorige keer gebruikte maandverband tegen op straat. :')
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 18:31
Lethe
Lethe is offline
Ik zag een vieze rochel.
Oud 20-06-2008, 19:40
flyaway
flyaway is offline
Leuk topic Alleen probeer ik dat soort dingen zo snel mogelijk weer te vergeten als ik het meemaak.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 19:49
Verwijderd
De inspiratie voor dit topic kwam van Juice z'n spermabak, he?

Ik zag vandaag niks smerigs. Onee, wel een plaatje van een naakte vrouw die op haar rug ligt en met haar handen en voeten een glazen plaat omhoog houdt. Alsof ze een tafel is. Maar dat is niet smerig, dat is grappig.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 19:57
Verwijderd
De foto's van een bijna dode, bloedende stier met enorme lansen in zijn nek op de kaart die PETA mij stuurde in de hoop dat ik hem doorstuur naar de Spaanse prime minister, om deze te smeken het stierenvechten te verbieden. En de bijbehorende brief waarin staat wat er precies met die stieren gebeurt, maar dat telt vast niet als 'zien'. Maar ik wil het toch met jullie delen, want ik werd er verdrietig van en kwaad en nu ben ik van plan om said brief morgen in de kantine van mijn werk achter te laten to spread the word [/linkse activist]. Dus.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 20:04
Uice
Uice is offline
Zaad in de prullenbak op school, dus.
Oud 20-06-2008, 20:06
Verwijderd
Ik vind het leuk om naar uit de hand gelopen stierengevechten te kijken, waarbij de stier losbreekt en zo veel mogelijk mensen kapottrapt. Inclusief toreador uiteraard, kutlui dat het zijn. Natuurlijk wordt de stier uiteindelijk alsnog gevangen en gedood, maar ik vind het altijd gaaf dat de stier dan een keer 'wint' en dat die mensen hun verdiende loon krijgen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 20:12
Dinalfos
Dinalfos is offline
Oud 20-06-2008, 20:13
Verwijderd
0-1 Ik hoop dat 'ie z'n teelballen kwijt is geraakt.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 20:22
Uice
Uice is offline
Altijd tof als dat gebeurt, ja.
Oud 20-06-2008, 20:25
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik hoop altijd op het beste bij de Running of the Bulls in Pamplona, maar er gebeuren helaas zelden écht ernstige ongelukken
Oud 20-06-2008, 20:54
Verwijderd
Hij kijkt ook met zo'n blik van 'OEF!'.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 21:59
geen punt :|
geen punt :| is offline
Een lijk in de trein naar hoek van holland.
Oud 20-06-2008, 23:34
Verwijderd
jouw dag topic ;x

Nouja ik heb vandaaaaaag het scoutinggebouw gezien wat nodig gepoetst moest worden, en verder wat vieze kindejs die gewoon nog niet zoveel manieren hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Hij kijkt ook met zo'n blik van 'OEF!'.
ik vind het meer een 'NNNGGGGG'

OT: hmmm, ik was vergeten dat mijn broodtrommel nog in mijn tas zat. Al ongeveer 4 weken. Een flinke oogst op de boterhammen met kaas.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 23:43
Verwijderd
Citaat:
De foto's van een bijna dode, bloedende stier met enorme lansen in zijn nek op de kaart die PETA mij stuurde in de hoop dat ik hem doorstuur naar de Spaanse prime minister, om deze te smeken het stierenvechten te verbieden. En de bijbehorende brief waarin staat wat er precies met die stieren gebeurt, maar dat telt vast niet als 'zien'. Maar ik wil het toch met jullie delen, want ik werd er verdrietig van en kwaad en nu ben ik van plan om said brief morgen in de kantine van mijn werk achter te laten to spread the word [/linkse activist]. Dus.
PETA, dat is toch die nazis die zieke mensen geen medicijnen gunnen?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 01:50
***ailá***
***ailá*** is offline
een vent die over zn nek ging vlak voor mijn voeten in het metrostation *ontwijkt spetters*
Oud 21-06-2008, 03:28
TopDrop
TopDrop is offline
dode fogel
Oud 21-06-2008, 04:08
Biertank 52
Biertank 52 is offline
In de fiets die ik al maanden niet meer gebruikt heb: een complete zak aardappelschijfjes met de tas er nog om heen zoals je die bij de shoarmakeet krijgt. Compleet met gratis groene schimmellaag. Niets is leuker om dan een eindje te fietsen en die zak extreem ver weg te slingeren. Het regende schimmelschijfjes.
Oud 21-06-2008, 14:49
Martiño
Martiño is offline
Een collega trakteerde vandaag op indonesische spekkoek, die is dus oasis/schuurspons-groen. Maar uiteindelijk wel lekker.
Oud 21-06-2008, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Een collega trakteerde vandaag op indonesische spekkoek, die is dus oasis/schuurspons-groen. Maar uiteindelijk wel lekker.
Jaaaa, die dingen zijn zo bruut
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 15:07
Balance
Balance is offline
Een vrouwelijke collega van 55 jaar die mee ging stappen en aan de tieten van een andere collega zat
Oud 22-06-2008, 15:13
Verwijderd
Citaat:
De inspiratie voor dit topic kwam van Juice z'n spermabak, he?
Hmm, die heb ik gemist.

Ik zag een vieze spin in de wc.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2008, 16:10
PV
PV is offline
doodgereden duiven, uitgesmeerd over de straat.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 18:11
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Vandaag nog niks geloof ik. Het rook wel afgrijselijk in onze wasbak, naar rottend vlees ofzo. Echt heel vies, en ik weet niet waar het vandaan kwam. En er lag ook frituurvet op de kookplaat en ik vind frituurvet altijd zo, zo goor. Bah.
In Rome vorige week zag ik wel stukjes duif liggen ook. Liepen we een trap op, "Gatver, een vleugel!" en daarna "Gatver, nog een vleugel"!
Gnarly.
Oud 22-06-2008, 18:15
BendeBen
BendeBen is offline
http://www.spitsnieuws.nl/archives/m...an_gespot.html
Oud 22-06-2008, 18:19
Qimm
Qimm is offline
Een stal uitgemest die eigenlijk vorige week al uitgemest moest worden, yuch!
Oud 22-06-2008, 19:04
Verwijderd
Een dooie duif, een teek, hondenpoep en kaas. Kaas, gatverdamme. Toen ik klein was heb ik ooit eens gelezen dat de gaatjes in kaas zijn ontstaan doordat mannen met rietjes ze eruit zogen en sindsdien heb ik een afkeer van kaas.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 22:02
Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Het stonk naar mannenpis in de douche en het putje zat weer eens verstopt met haren
Oud 23-06-2008, 13:58
Verwijderd
Ik zag zaterdag een zwartgeelgestreepte rups, dat was mijn ieuwmoment van de week.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 14:27
Verwijderd
Uice's vieze sperma-verhaal was niet de full version!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 15:18
Verwijderd
OMG ik wil de full version horen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 15:36
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Een dooie duif, een teek, hondenpoep en kaas. Kaas, gatverdamme. Toen ik klein was heb ik ooit eens gelezen dat de gaatjes in kaas zijn ontstaan doordat mannen met rietjes ze eruit zogen en sindsdien heb ik een afkeer van kaas.
Hahahahahahahahahahahah

Ik zag iemand heel vies zweten.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 18:28
Uice
Uice is offline
Citaat:
OMG ik wil de full version horen.
Welnu; het was in dat toilet naast de computerruimte bij het Onderwijssecretariaat. Daar heb je dus een wc-hok met naast de wc een vuilnisbak met een blauwe zak erin en een wastafeltje. Ik ging naar de wc en ik had een blikje cola bij me, dat ik gedurende de toilethandelingen op de wastafel zette, maar hij viel eraf en in de blauwe vuilniszak, die overigens verder geheel leeg leek. Dus ik taste in de zak om hem te pakken, en toen werden mijn vingers nat. Het was een rare substantie. Ik rook eraan omdat ik wilde weten of het misschien zeep was. Dat was niet zo. Ik waste mijn handen grondig en verliet de ruimte.
Oud 23-06-2008, 18:33
Verwijderd
me leraar biologie die op z'n bureau ging liggen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 18:58
Verwijderd
Een meneer in de trein stonk heel erg naar urine En ik zag een dode vogel in de goot, z'n kopje was gedraaid en ik zag zo'n grijzig vliesje waarvan ik weet dat er maden onder zitten
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 19:54
Verwijderd
Citaat:
me leraar biologie die op z'n bureau ging liggen
Waarom?

een potje slootwater dat ik wekenlang op de vensterbank heb laten staan. Er zaten allemaal planten in en bovenin ontkiemden zaden en ontstond mos. Maar onderin was het...ik denk anaeroob en donker. Ik gooide het vandaag leeg en er kwam een geur vrij...

Citaat:
Toen ik klein was heb ik ooit eens gelezen dat de gaatjes in kaas zijn ontstaan doordat mannen met rietjes ze eruit zogen en sindsdien heb ik een afkeer van kaas.
Ook nu je weet dat dit niet waar is?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 19:55
Martiño
Martiño is offline
Iegh, prut aan het einde van mijn kopje nescafe.
Oud 23-06-2008, 20:33
Verwijderd
Ohja brrr. 'N docent zei ooit in de les dat een ganzenveer zo lekker werkt. In de pauze ging ik met een klasgenoot naar een dode eend om te kijken of er losse veren in de buurt lagen, op de oprijlaan van school. Maar die lagen er niet, trekt die jongen heel de vleugel van die eend af. En kraken dat het deed, allemachtig Echt een vreselijk geluid. Nou, en hij heeft dus die vleugel en er bungelde echt nog zo'n stukje vlees met een peesje aan. Wel een mooi ding verder, je kon de veren helemaal spreiden en alles.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 21:02
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Ik vond een zakje stof in mijn tas. Dit zakje stof was eigenlijk een boterham met worst van een maand geleden die ik vergeten was
Oud 23-06-2008, 21:39
Verwijderd
omg je avatar kingofthemall

ot: brrr ik moest de filter leegscheppen en er kropen allemaal pissebedden en rupsen uit de alg
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 21:58
Verwijderd
Ik zat zo te kijken naar het tussenevaluatie concert van mijn vriend en er moest ook zo'n zangeres zingen (die moest bijna op). Gaat ze zo hoesten enzo, ok, dat vind ik niet erg. Maar toen ging ze zo in haar neus peuteren, om de eventuele snotjes die haar zangkunsten gingen belemmeren er even uit te halen. Naja, als ze dat nou nog een beetje stiekem deed... Ik keek zo naar met zo'n blik van: , kijkt ze me zo heel arrogant aan en gaat gewoon voor mijn ogen in haar neus zitten peuteren. The rudeness!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 08:06
Verwijderd
Citaat:
Ohja brrr. 'N docent zei ooit in de les dat een ganzenveer zo lekker werkt. In de pauze ging ik met een klasgenoot naar een dode eend om te kijken of er losse veren in de buurt lagen, op de oprijlaan van school. Maar die lagen er niet, trekt die jongen heel de vleugel van die eend af. En kraken dat het deed, allemachtig Echt een vreselijk geluid. Nou, en hij heeft dus die vleugel en er bungelde echt nog zo'n stukje vlees met een peesje aan. Wel een mooi ding verder, je kon de veren helemaal spreiden en alles.
Je hebt geen aangifte van dierenmishandeling gedaan?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 08:52
Verwijderd
Van een dode eend?

Anywayz, vanmorgen ging een vieze enge man kant-en-klare c1000 nasi met sate eten naast mij, toen ging ik bijna over mijn nek.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 09:03
flyaway
flyaway is offline
Iemand had iets wits in zijn mondhoek bahbah
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Je hebt geen aangifte van dierenmishandeling gedaan?
De eend was dood en hij had veren nodig? Doe je ook iedere keer aangifte als men een hamburger eet?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 21:28
Qimm
Qimm is offline
Ik had vandaag een patiente die overduidelijk ongesteld was, er hing echt zo'n walm om haar heen

persoonlijke hygiene mensen, echt serieus!!
Oud 24-06-2008, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Ik had vandaag een patiente die overduidelijk ongesteld was, er hing echt zo'n walm om haar heen

persoonlijke hygiene mensen, echt serieus!!
Argh, ik zit net aan mijn toetje

Gelukkig wéét ik niet eens hoe dat ruikt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten