Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm, ik heb alleen deze foto maar daar zie je haast niets omdat ik er een vest over aanhad. Het stukje lichtblauw wat je ziet is waar het om draait.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
nou, nu kan ik me er wel een voorstelling van maken
![]() ![]() hier doe ik iets
Laatst gewijzigd op 22-06-2008 om 21:09. |
![]() |
|
lekkere kleding vind ik all stars, sokken die niet afzakken en waar geen gaten in zitten, een jeans die niet te strak zit, een girlie/strak t-shirt of een blouse. En HEY TOEVALLIG dat vind ik ook nog eens leuk staan.
|
Verwijderd
|
mn pyjama broek en ik zou ook maar zelden een bh aan hebben denk ik en dan een shirt of een top die niet opkruipt. dus een beetje hoe ik de afgelopen vier maanden hier in mn kamer heb gebivakeerd.
verder heb ik overdags ook meestal gewoon kleren aan die ik lekker vind zitten. shirts die niet opkruipen enz. maar mn pyjama broek kan niet echt op straat helaas |
![]() |
||
Citaat:
ohja die draag ik ook, maar dan heet heteen 'boybeater' geloof ik? ik draag ze overigens wel met print.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
dure kleding of goedkope kleding nielsje111 | 52 | 03-12-2012 12:00 | |
Werk, Geld & Recht |
Huis kopen, tips? Nona | 496 | 07-04-2011 21:31 | |
Lifestyle |
Kleding. deadlytown | 45 | 08-11-2010 17:19 | |
Liefde & Relatie |
ik weet het niet meer hoor... AnneCath | 41 | 19-08-2003 17:49 | |
Lifestyle |
[Stelling]Mensen dragen kleding niet voor hunzelf maar voor anderen.. Verwijderd | 50 | 19-02-2003 12:33 | |
Seksualiteit |
Uitdagende kleding die té is en de gevolgen daarvan ...... Verwijderd | 50 | 25-07-2002 16:58 |