![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Raar eigenlijk, ik vind het heel vanzelfsprekend om hem in mijn gezicht te laten spuiten, terwijl dat helemaal niet zo logisch is! Maf... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Me? Ja, vind ik wel leuk
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Lijkt me niet leuk/mooi om te doen.
Ze zal naar mijn mening waarschijnlijk een erg mooi gezicht hebben en ik vind sperma erg vies eruit zien. Die troep hoort niet op een mooi gezicht. (hmm... ook niet op lelijk gezicht (maakt het nog erger) => die troep hoort niet op gezicht).
|
Verwijderd
|
Ik snap niet waarom iedereen dat zo kleinerend vind. Ik zelf had daar nog niet eens aan gedacht voordat ik dit topic zag.
Als hij dat nou geil vind. Het is echt niet zo dat die jongen dan denkt als ie aan het spuiten is "wow nu ben ik beter dan haar". Ik heb het geloof ik 1 keer gedaan, het is niks speciaals, maar ja, ook weer niet verschrikkelijk, en ik voelde me ook geen slaaf. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelfde geldt voor slikken of in mond komen, als hij het doet zonder haar te waarschuwen is het respectloos. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en 't is altijd zo V E E L als ie komt, ik kan me echt niet inbeelden dat het bed dan niet helemaal volhangt... xxx |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Seksualiteit |
aftrekken 1900 | 42 | 18-06-2017 14:24 | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Seksualiteit |
Waar het liefst klaarkomen? Bubbeldoosje | 43 | 01-01-2008 18:26 | |
Seksualiteit |
Waar laat je hem het liefst klaarkomen? Spaanse Vlieg | 42 | 01-02-2004 22:32 | |
Seksualiteit |
klaarkomen in het gezicht MrT | 23 | 20-05-2003 10:54 |