![]() |
|
zucht. wat verschrikkelijk triest is dat zeg.
Alsof je lelijk bent zonder perfecte maten. Bah dit is slecht voor mijn zelfvertrouwen en het gaat om een centimeters ! Dat is zoooo triest en nutteloos. Jongens vinden meisjes aantrekkelijk gewoon voor wie ze zijn, het ene meisje is heel mooi slank en het andere meisje is heel mooi mollig omda thet bij hun past. Een vriendin van mij was vroeger gewoon mooi, gewoon maat 38 en cup d ofzo (jaja btje grooot maarja) en nu is ze ehlemaal afgevallen tot maat 36 .. mini heupjes en nog steeds cup d ofzo .. Het staat echt absoluut niet. Ik heb zelf gewoon brede heupen (ja k wil geen getaltje geven maar een paar centimeter boven 90) en iets bescheidere (cup b 82 cm ofzo) borsten en een slanke taille (65 ofzo) maarja wat boeit dat allelmaal, mensen vinden me vaak aantrekkelijk, vroeger was ik superonzeker over dit soort dingen (k woog ook ietsje meer toen 58 voor 1.60 en nu 55) maar je moet jezelf gewoon accepteren hoe je bent. Je hoeft niet perfect dun te zijn, het enige waarom je dat zou willen zijn is omdat je een vriend wil ofzo maar jongens willen dat ook niet eens. (heb ik van vele jongens gehoord) Wees nou maar gewoon jezelf en als je jezelf "te dik"vindt, (slaat meestal nergens op) ga dan gewoon lekker 1 of 2 x in de week sporten en dan voel je je snel al beter en eet gewoon wat je lekker vindt maar niet teveel snoep enzo en let gewoon dat je genoeg fruit en groente neemt etc. Maar trek je neits van aan van de tv en van perfecte maten, want dat is allemaal zo'n bullshit. Je hoeft niet zo te zijn om 'goed' te zijn ofoz,je kan alleen jezelf zijn en niet meer niet minder!!!!!!!! |
![]() |
|
![]() |
Hey Rikku, natuurlijk heb je helemaal gelijk. Ik let goed op mijn figuur en ben er ook niet echt ontevreden over, maar dat is enkel buitenkant. Je innerlijk moet je ook "verzorgen"of hoe je het ook noemen wil, dat komt zelfs nog vóór mijn figuur. Dat vindt ik niet meer dan normaal eigenlijk. Die onzekerheid die mensen in de puberteit over hun lichaam hebben, zijn ze een tijdje later waarschijnlijk weer ongroeid (er zijn natuurlijk uitzonderingen he) dus daar moet je je niet meer druk om maken dan nodig is.
Maarja, toch vind ik het best grappig dat mannen instinctief op zoek gaan naar bepaalde maten... en dat ze daar ook echt onderzoek naar hebben gedaan. En Jia-Zi zou Jia-Zi niet zijn, als ze zelf niet even naar de rolmaat zou grijpen ![]() Enne, wat gewicht betreft; boys DO care! Zeker op het eerste gezicht. Maar wees nou eerlijk, dat doen wij toch ook? ![]() liefs Jia-Zi |
![]() |
|
jeetje mina altijd dat gezeik over slank of mollig. Ben zelf 1.70 en weeg 50 kilo. Ja weinig en ik ben dun/slank hoe je het wilt noemen, maar ik kom ook echt niet aan en anderen zijn gewoon mollig en daar gaat niks af, maar het hangt gewoon af van de persoon in kwestie. De uitstraling van iemand zegt veel meer dan het figuur, want een heleboel mollige meisjes zijn ook heel erg mooi........en ja ik zeg dat als meisje zijnde, maar dan hebben ze gewoon een hele leuke uitstraling en dat is iets waar de heren hier denk ik toch ook wel heel erg op letten, want als een meisje geen uitstraling heeft kan ze ook nooit mooi zijn.....tenminste, dan is ze in mijn ogen al minder mooi.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ff over die maten: borsten is bij mij groter, zo rond de 110 ![]() heup is ook wat groter rond de 70 kont ook groter ![]()
|
ik heb het niet zelf bedacht van die maat 44, maar gewoon uit de libelle. het schijnt zo te zijn.
en met maat 36 lijkt je dat hoog gegrepen? misschien komt dat omdat je net de puberteit uit bent. onder alle vrouwen schijnt maat 44 vrij gemiddeld en veelvoorkomend te zijn. en ik als dikkerd vind dat leuk. ![]() ik geef toe dat looks belangrijk zijn en dat zowel jongens als meisjes erop letten. maar er zijn genoeg jongens en meisjes die iemand wel mooi kunnen vinden die niet aan de gemiddelde norm van 'mooi' voldoet. dus, ik maak me er niet te druk over.
||
Citaat:
![]() ![]() Gege, nee ronde vormen kunnen best mooi staan, maar ik denk dan altijd wel "dat meisje zou nog mooier zijn als ze slanker was"
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|