Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2002, 11:44
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Jia-Zi schreef:

omtrek van de borsten. De ideale maat hiervoor is 90 cm.
Ik zit rond de 84

Citaat:
Volgende onderdeel; de taille. Het smalste punt van je middel dus. Deze omtrek "moet" 60 cm zijn.
Mja, hier zit ik op 65, terwijl ik ècht dun ben. Moet je dan anorexia hebben ofzo?

Citaat:
Als laatste meet je je heupen, of eigenlijk je kont, het breedste punt daar in ieder geval. Als je de "ideale maat" hebt, is de omtrek daarvan ook weer 90 cm...
Jaaaaaaaaa!!! Die heb ik!! Goh, ben ik nu even onweerstaanbaar!!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 16:43
Rikku
Rikku is offline
zucht. wat verschrikkelijk triest is dat zeg.
Alsof je lelijk bent zonder perfecte maten. Bah dit is slecht voor mijn zelfvertrouwen en het gaat om een centimeters ! Dat is zoooo triest en nutteloos.
Jongens vinden meisjes aantrekkelijk gewoon voor wie ze zijn, het ene meisje is heel mooi slank en het andere meisje is heel mooi mollig omda thet bij hun past. Een vriendin van mij was vroeger gewoon mooi, gewoon maat 38 en cup d ofzo (jaja btje grooot maarja) en nu is ze ehlemaal afgevallen tot maat 36 .. mini heupjes en nog steeds cup d ofzo .. Het staat echt absoluut niet.
Ik heb zelf gewoon brede heupen (ja k wil geen getaltje geven maar een paar centimeter boven 90) en iets bescheidere (cup b 82 cm ofzo) borsten en een slanke taille (65 ofzo) maarja wat boeit dat allelmaal, mensen vinden me vaak aantrekkelijk, vroeger was ik superonzeker over dit soort dingen (k woog ook ietsje meer toen 58 voor 1.60 en nu 55) maar je moet jezelf gewoon accepteren hoe je bent.

Je hoeft niet perfect dun te zijn, het enige waarom je dat zou willen zijn is omdat je een vriend wil ofzo maar jongens willen dat ook niet eens. (heb ik van vele jongens gehoord) Wees nou maar gewoon jezelf en als je jezelf "te dik"vindt, (slaat meestal nergens op) ga dan gewoon lekker 1 of 2 x in de week sporten en dan voel je je snel al beter en eet gewoon wat je lekker vindt maar niet teveel snoep enzo en let gewoon dat je genoeg fruit en groente neemt etc. Maar trek je neits van aan van de tv en van perfecte maten, want dat is allemaal zo'n bullshit. Je hoeft niet zo te zijn om 'goed' te zijn ofoz,je kan alleen jezelf zijn en niet meer niet minder!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 16:57
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Rikku schreef:

Je hoeft niet perfect dun te zijn, het enige waarom je dat zou willen zijn is omdat je een vriend wil ofzo maar jongens willen dat ook niet eens.
Nou, de jongens die ik ken toch wel!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 17:17
Jia-Zi
Jia-Zi is offline
Hey Rikku, natuurlijk heb je helemaal gelijk. Ik let goed op mijn figuur en ben er ook niet echt ontevreden over, maar dat is enkel buitenkant. Je innerlijk moet je ook "verzorgen"of hoe je het ook noemen wil, dat komt zelfs nog vóór mijn figuur. Dat vindt ik niet meer dan normaal eigenlijk. Die onzekerheid die mensen in de puberteit over hun lichaam hebben, zijn ze een tijdje later waarschijnlijk weer ongroeid (er zijn natuurlijk uitzonderingen he) dus daar moet je je niet meer druk om maken dan nodig is.

Maarja, toch vind ik het best grappig dat mannen instinctief op zoek gaan naar bepaalde maten... en dat ze daar ook echt onderzoek naar hebben gedaan. En Jia-Zi zou Jia-Zi niet zijn, als ze zelf niet even naar de rolmaat zou grijpen Maar al zat ik er dertig cm naast voor mijn part! Dat wil echt niet zeggen dat er niemand verliefd op mij zou kunnen worden hoor... Je karakter telt nog altijd zwaarder mee en het aller-allerbelangrijkste is dat je gezond bent. Dat spreekt toch zeker vanzelf?

Enne, wat gewicht betreft; boys DO care! Zeker op het eerste gezicht. Maar wees nou eerlijk, dat doen wij toch ook?

liefs Jia-Zi
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 22:10
blacky
blacky is offline
jeetje mina altijd dat gezeik over slank of mollig. Ben zelf 1.70 en weeg 50 kilo. Ja weinig en ik ben dun/slank hoe je het wilt noemen, maar ik kom ook echt niet aan en anderen zijn gewoon mollig en daar gaat niks af, maar het hangt gewoon af van de persoon in kwestie. De uitstraling van iemand zegt veel meer dan het figuur, want een heleboel mollige meisjes zijn ook heel erg mooi........en ja ik zeg dat als meisje zijnde, maar dan hebben ze gewoon een hele leuke uitstraling en dat is iets waar de heren hier denk ik toch ook wel heel erg op letten, want als een meisje geen uitstraling heeft kan ze ook nooit mooi zijn.....tenminste, dan is ze in mijn ogen al minder mooi.
Oud 14-11-2002, 07:47
Kimmyrockz
Kimmyrockz is offline
Citaat:
corduroy schreef:
mijn definitie van mollig houdt echter in dat iemadn geen platte buik heeft. dat hebben die chicas van gt/st wel. dus wat daar mollig aan is ontgaat me echt totaal. wisten jullie wel dat maat 44 tegenwoordig heel gemiddeld is voor een vrouw, nou dan lijkt me de term 'mollig' wat ongepast voor charlie en isabella, of je moet vinden dat een groot deel van de nederlandse vrouwen kalorieenbunkers is. hihi. mooi woord.
maat 44 gemiddeld?????? is dat niet een beetje te hoog gegrepen? ik zit op maat 36...
Oud 14-11-2002, 10:56
Smartie
Smartie is offline
ik ben zelf dan mniet echt slank en ik val zeker niet op rubens dames. Het klinkt hard, maar ik vindt het gewoon niet mooi ...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 22:03
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
jaaaaaaaaaaa echt maat 44 gemiddeld

maarja zal wel komen door de oudere vrouwen etc

ik kom btw errruggggg dicht in de buurt bij ideale vrouw...terwijl k mn tietsjes toch wat small vind...is blijkbaar prima???

hahaha vaaage ish
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 16:32
Ska-nne
Ska-nne is offline
Citaat:
Tha miss Cazzz schreef:
jaaaaaaaaaaa echt maat 44 gemiddeld

maarja zal wel komen door de oudere vrouwen etc

ik kom btw errruggggg dicht in de buurt bij ideale vrouw...terwijl k mn tietsjes toch wat small vind...is blijkbaar prima???

hahaha vaaage ish
Hee Cas!

Ff over die maten:

borsten is bij mij groter, zo rond de 110
heup is ook wat groter rond de 70
kont ook groter rond de 95
Oud 19-11-2002, 18:53
corduroy
corduroy is offline
ik heb het niet zelf bedacht van die maat 44, maar gewoon uit de libelle. het schijnt zo te zijn.
en met maat 36 lijkt je dat hoog gegrepen? misschien komt dat omdat je net de puberteit uit bent. onder alle vrouwen schijnt maat 44 vrij gemiddeld en veelvoorkomend te zijn. en ik als dikkerd vind dat leuk.

ik geef toe dat looks belangrijk zijn en dat zowel jongens als meisjes erop letten. maar er zijn genoeg jongens en meisjes die iemand wel mooi kunnen vinden die niet aan de gemiddelde norm van 'mooi' voldoet. dus, ik maak me er niet te druk over.
Oud 20-11-2002, 18:40
Roos
Roos is offline
Citaat:
Jia-Zi schreef:
Nou meiden; pak de rolmaat er maar bij!!

Eerst moet je de omtrek van de borsten meten, niet eronder dus maar op het breedste punt. De ideale maat hiervoor is 90 cm. *SCHRIK* ja ik kan er ook niks aan doen...

>> jeujjj 89
Volgende onderdeel; de taille. Het smalste punt van je middel dus. Deze omtrek "moet" 60 cm zijn. (moet? moet??? nee, moet idd niks)

>> hmm 68, vind ik dun zat

Als laatste meet je je heupen, of eigenlijk je kont, het breedste punt daar in ieder geval. Als je de "ideale maat" hebt, is de omtrek daarvan ook weer 90 cm...

>>precies 90
De kombinatie van deze maten blijkt dus ON-WEER-STAAN-BAAAAR te zijn voor "de man" in het algemeen. Zou alleen jammer zijn als je gezicht niet ideaal was Maarja , je kan niet alles hebben...

Eeeeeeen, tweeee.... meten maarrrr!

groetjes Jia-Zi
Oooeeeeehhhh wat ben ik onweerstaanbaar

Gege, nee ronde vormen kunnen best mooi staan, maar ik denk dan altijd wel "dat meisje zou nog mooier zijn als ze slanker was"

Regels voor berichten