Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
We konden gewoon niet meer samen door 1 deur, en ik werd echt gek van zijn stalkerige gedrag (Lees: 30 keer per dag bellen, 15 keer smsen was geen uitzondering). Vandaar dat ik er na ruim 2,5 jaar een punt achter heb gezet, en precies diezelfde week leerde ik mijn huidige vriend kennen.
|
Hij was het niet voor mij, en ik niet voor hem. Teveel verschillen, niet dezelfde golflengte, emotioneel en mentaal gezien. Gewoon een absolute mismatch, maar door de verliefdheid duurde het te lang voordat ik dat inzag.
|
Verwijderd
|
mijn laatste en enige serieuze relatie ging uit om verschillende redenen. Beiden, zij vooral, hadden we het gevoel dingen te missen doordat we samen waren. Ik was erg aan het rondflirten en zij wou vooral een soort van nieuwe start maken met een nieuwe studie/ nieuwe stad en maakte het uiteindelijk uit, terwijl we wel nog gek op elkaar waren. Beetje vreemde situatie leverde dat op...
misschien zijn we elkaar wat te vroeg tegengekomen.. sindsdien bind ik mij liever niet meer, mijn talloze korte flings/ flirts zijn (obviously) allemaal daarop stukgelopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Carpe diem is een mooie uitdrukking, maar je kunt het ook overdrijven. Mijn ex wilde nooit weten wat hij over 3 dagen ging doen en dat klinkt een stuk spannender en leuker dan het is.
Hij dacht op die manier over zijn studie, over afspraken maken, maar ook over de relatie. Na bijna twee jaar wilde hij niet eens op zichzelf wonen, laat staan samenwonen. Op zich hoefde samenwonen van mij ook nog niet op dat moment, maar iedere keer dat ik hem opzocht moest ik met zijn ouders op de bank televisie kijken. Dat is gewoon lame, ik ben geen 14 meer. Ik had al een paar lange relaties van meerdere jaren achter de rug en had eigenlijk wel genoeg van dat vrijblijvende en kinderachtige gedoe. Toen heb ik het uitgemaakt. |
![]() |
|
Was een relatie van 7 maanden waar in we 3 keer uit elkaar zijn geweest, waarvan ik het 3 keer uitmaakte. 2 Van de 3 Keren wou ze het uit, en deed ze zo verschrikkelijk grof & kwetsend dat ik niet anders kon
![]() Naja, op nieuwjaar waren we allebij op een hetzelfde feestje en ze was echt oogverblindend mooi en ze kuste me.. Wat na veel gesprekken en wandelingen lijde tot een relatie die 2 weken duurde ![]() Grootste fout die ik in mijn leven heb gemaakt is om haar zoveel kansen te geven, ze was alles voor me. & Liefde maakt blind is écht waar ![]() She's a bitch . & ik haat haar voor de rest van mijn leven ![]() Edit: Ik ben nu perfect gelukkig met een ander ![]()
||
Citaat:
Soms denk ik dat inderdaad wel eens ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() OT: ging uit om vele redenen maar komt misschien weer goed. ![]()
|
Meer vriendschap en goeie seks dan daadwerkelijke liefde + dat ik eigenlijk ook nog steeds verliefd was op mijn ex. Toen zouden we vrienden blijven, en gister avond kreeg ik een belletje dat hij het allemaal niet aan kon omdat hij me te veel miste en gek werd als ik niks terug stuurde *krijg ong 70 smsjes op 1 dag van hem ook al is het uit* Dus wilde hij zun gel terug en een boek en wilt hij mij niet meer zien, hij belt me wel weer als ie zin heeft..
![]() |
![]() |
|
Korte, heftige relatie die door slechte timing nooit echt volwassen heeft kunnen worden. Ze was te snel weg bij haar ex (nog niet uit-gerelatied). Na een feestje heeft ze em genaaid en besloten dat dat het einde van de relatie was. Op dat moment dacht mijn leuke naive ik dat ik het haar nog wel kon vergeven. Ze is nu eigenlijk de enige ex die ik nog wel eens spreek.
||
Citaat:
![]()
|
eerste relatie: hij was mijn vriendje-om-een-vriendje-te hebben en ik zijn vriendinnetje-om-een-vriendinnetje-te-hebben. heeft een paar maandjes geduurd, hij kwam langs om te praten (zoals afgesproken), zullen we t uitmaken? is goed. naar binnen gegaan en mijn boek uitgelezen. We zien of spreken elkaar nooit meer en dat bevalt me prima
![]() tweede relatie: allebei moe, gestresst, niet lekker in ons vel, liep al maanden niet lekker, (ook daardoor). We gingen er aan kapot. Maar ik mag hem nog steeds supergraag, en er is nog een klik tussen ons (maar wat verwacht je na 3 jaar relatie).
|
Het is in 2006 uitgegaan. Na 2 jaar kwamen er sowieso meer irritaties en doken er allerlei verschillen tussen ons op. Wat ik zelf heel erg miste, was dat we absoluut niet goed konden praten. Wel over werk en studie, maar daar hield het dan bij op. Terwijl ik zelf ook niet precies wist waar we nog meer over konden praten, maar nu met mijn vriend praten we dan ineens over kindjes krijgen, dan ineens over hoe we ons leven verder zien, dan hoe we elkaar zien en wat we met elkaar willen..of gewoon hoe je je leven zou willen inrichten als je zelf die mogelijkheid krijgt..dat soort gesprekken had ik met mijn ex nooit. Ook haalde hij me nogal omlaag en werd het beetje zelfvertrouwen dat ik nog had, ook kapot gemaakt. Verder had hij geen respect voor mijn ouders.
Toen ik in een moeilijke periode kwam door sterfgeval en ziekte, kreeg ik van zijn kant uit totaal geen troost/steun. Dat heeft me echt gekwetst en me doen beseffen dat een relatie is om te lachen, maar ook om te huilen. Aangezien dat bij hem niet kon, vond ik uiteindelijk toch de moed om er een einde aan te maken. Bleek dat hij het ook niet meer zag zitten. Daarna had hij het nog wel moeilijk, ik had op dat moment wel andere dingen aan mijn hoofd en heb eigenlijk nauwelijks liefdesverdriet gehad (wat ik wel erg vreemd vond na zo'n lange tijd). Bijna precies een jaar later huidige vriend tegengekomen, en nu ben ik ZO blij dat ik vrijgezel was om hem te kunnen ontmoeten ![]() ![]() |
![]() |
|
Ehja, verschillende relaties om compleet verschillende redenen... de laatste echte relatie (en dan tel ik dus de bijna-relatie die erna kwam en ook stuk ging voordat het wat kon worden, niet mee) ging uit omdat hij niet meer verliefd was, het me niet durfde te zeggen en ik vermoed nog steeds dat hij vreemd is gegaan, maar hij geeft het niet toe. Daarnaast had hij over wat dingen wat betreft een meisje gelogen (waardoor bovenstaande vermoedens nog sterker worden) en voelde ik mij vernederd in het openbaar, omdat iedereen dacht dat het uit was (en het was dus aan).
Maar jaaa, hij had dan ook verkering met een depressief meisje en hij kon het niet met mijn ouders vinden. Hij heeft het ook niet echt geprobeerd hoor, niet daarvan. Eigenlijk is het gewoon een zak ![]() |
![]() |
|
Het was te heftig. We hadden een intense relatie, waarvan we eigenlijk in het begin al wisten dat die destructief was voor ons maar we gingen toch door. Het is heel dramatisch tot een einde gekomen, maar we zijn er beter uitgekomen, en allebei van geleerd op je gevoel te vertrouwen.
|
Dat... Vraag ik me ook nog steeds af...
Als er zoiets bestaat als 'teveel voor elkaar voelen' was dat het ofzo.. Het is allemaal te ingewikkeld en zwaar geworden op een gegeven moment.. Bang zijn om elkaar kwijt te raken en dat er met de ander iets zou gebeuren.. Teveel angst is nooit goed. En als een van de twee dan niet goed weet wat die met de gevoelens die het allemaal oproept aanmoet, dan is het onmogelijke zaak. Maar ik weet nog steeds niet waarom.. Zullen we ook nooit achter komen. We kunnen het verder niet verklaren. Als je toch zo gek op elkaar bent.. Ik snap het nog steeds niet..
|
hij had niet zoveel tijd en aangezien t een stukkie reizen is ga je niet ff naar elkaar toe....
dus we zagen elkaar niet veel... maar 1 keer in de 2 weken ofzo, en die tijd w88 tot je elkaar weer ziet is ook geen pretje. maar gelukkig een nieuwe relatie, nog grotere afstand helaas...maar goed, ik zie mn nieuwe vriend ondanks de afstand wel 1 en soms 2 keer per week.... |
![]() |
|
Mijn vorige relatie ging ruim een jaar geleden uit omdat we erg uit elkaar gegroeid waren. Hij was bijna anderhalf jaar jonger dan ik en dat verschil ging je steeds meer merken. Ik woonde al langer op mezelf, ging stage lopen en leerde hoe het 'echte leven' werkte met fulltime werken en de dingen die daarbij horen en daar kon hij niet aan wennen. Hij was vreselijk jaloers en belemmerde mij heel erg in mijn contacten (met andere jongens) en ik wilde m'n vrienden niet laten schieten voor hem. Hij was heel erg gesloten en wilde nooit praten over wat er was of wat er in hem omging en dat is heel lastig communiceren.
Nu heb ik alweer 13 maanden een nieuwe relatie en dat gaat prima. Hij is ontzettend open en dat vond ik heel erg wennen. We zijn heel vrij en hij is absoluut niet jaloers. We gaan allebei ons eigen gang maar juist omdat we zo vrij zijn, verlangen we van tijd tot tijd onwijs naar elkaar. Dat verhaal van het vogeltje dat je krampachtig vast probeert te houden dat alleen maar wil ontsnappen en het vogeltje wat je vrij laat wat altijd terug zal komen gaat echt op bij ons en dat is super ![]()
||
Citaat:
Het ging uit omdat hij vreemdging, maar achteraf ben ik blij dat dat is gebeurd. Anders had het vast nog veel langer doorgemodderd en ik ben zoveel beter af zonder hem. |
![]() |
|
![]() |
Mijn ex had al een hele toekomst voor ons gepland, maar iedere keer zorgde hij er door zijn onverantwoordelijkheid zelf voor dat hij zijn toekomstplannen moest bijstellen.
Kortom ik was zijn onverantwoordelijkheid en zijn eeuwige uitleg heel erg beu. Toen hij ook nog een gemene sms stuurde toen we ruzie hadden, had ik mijn besluit genomen. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Drugs & Alcohol |