Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens, ik benoem dat 'missende iets' verder, omdat het verder niet relevant is. Is het niet a, dan is het b. Daar gaat het verder niet om. Het gaat erom dát de relatie iets mist en de vraag wat hij nu moet doen. Ik leg hem alleen het mechanisme van dit soort problemen uit. De details mag hij verder zelf invullen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en als mijn vriend het lollig zou vinden om met een lesbienne in bed te duiken omdat zij het ook wel eens met een man wil doen, dan vliegt ie ook hoor, ware liefde of niet. (dat zij op vrouwen valt verandert niets aan het feit dat hij hetero is en zij een vrouw.) waarschijnlijk wat kort door de bocht, en àls ik hem al zou buitenschuppen zou het niet zo gemakkelijk zijn als ik laat uitschijnen, maargoed. misschien zou ik hem zelfs niét buitenschuppen, maar dat zou ik hem dus nooit vertellen, hij moest maar eens gekke ideeën krijgen. maar dat doet ie niet heur ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ben wel benieuwd hoe dit afloopt overigens... ik kan het me amper inbeelden, lijkt me heel moeilijke situatie |
![]() |
|
Nou, gister besloten dat we ermee kappen... er is teveel gebeurd. Nu ga ik vanaf zaterdag een nieuw huis zoeke (of zij, dat ligt eraan, als ze het kan betalen kan ze erin blijven zitten). En ik neem de ratten mee dan, zij houdt de katten......
Voel me vrij waardeloos maar wilde jullie toch even op de hoogte brengen.
||
Verwijderd
|
sterkte...
heel cliché, maar waarschijnlijk is het beter zo... in het topic over zoenen met een ander antwoordde iemand: Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik voel me er goed bij op dit moment, ook al kan ik totaal geen woonruimte vinden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Mijn leven is tot nu toe zeer vaag gelopen..... Op dit moment kunnen we gewoon nog goed met elkaar omgaan (ongelofelijk maar waar) en we zien wel wat er verders gebeurd. Eerst maar eens een huis ![]()
|
Jeetje, dit klinkt net als een hele slechte film. Ik bedoel het niet lullig en ik wens je natuurlijk het alle beste. Ik wil je er niet toe aanzetten om een punt achter je relatie te zetten, maar ik vertel je alleen wat ik zou doen. Voor mij zou seks met een ander het einde van een relatie betekenen. En in zo'n situatie maakt het niet uit of die jongen waar ze mee vreemd is gegaan, homo of hetero is. Ze is ontrouw geweest en voor mij zou het reden genoeg zijn om er een punt achter te zetten. Je vriendin heeft niet alleen jullie relatie verpest, maar ook een goede vriendschap met jouw vriend.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Dat ze met die ander gezoend heeft is al goed fout. Dat ze een aantal dagen daarna ook nog eens besluit om met hem het bed in te duiken.. Dan is het echt geen heat of the moment ding! Na dat zoenen had ze al eens goed na moeten denken wat ze aan het doen was, de sex had er dan eigenlijk al niet eens meer van moeten komen..
Ik denk dat het goed is dat je een plekje voor jezelf zoekt! Het is moeilijk, maar ik denk dat dit voor jou wel beter is. Heel veel sterkte ermee!!
|
Verwijderd
|
uit mijn directe omgeving heb ik het volgende geobserveerd:
vrouwen die je willen veranderen betekent ellende niet alleen gaat ze vreemd, ze heeft er spijt van dat is nog dommer dan vreemdgaan en er geen spijt van hebben imho ze doet iets wat ze niet wilde... maar deed het toch totaal onrespectvol dus daar komt bij dat ze het met een vriend van jou doet nog erger dumpen ook al is het nog zo pijnlijk als je doorgaat set je jezelf up voor een volgende klap |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Liefde & Relatie |
Hij weet het nie, wat moet ik ermee? scholier8 | 8 | 31-05-2011 12:08 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? aboe | 13 | 09-08-2003 01:38 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 |