Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2008, 11:38
sopmonster
sopmonster is offline
Ik zit met een flink probleem.
Zit in een relatie die bijna 3 jaar duurt waarvan we nu bijna 1 jaar samen wonen... Maar afgelopen week heb ik een flinke klap te verwerken gekregen.
Zelf ben ik geen makkelijk persoon om een relatie mee te hebben en ik kan ook moeilijk veranderen, hoewel mijn vriendin dat het liefst wel zou willen. Er zijn een paar punten die ze bij mij erg lastig vind om mee om te gaan. Ik wil veranderen voor haar, zodat we er samen goed uit kunnen komen.

Nu dan echt het "probleem".
Een goede vriend van me is homo. Hij is een paar keer bij ons thuis langs geweest en heeft een hele goede band opgebouwd met mijn vriendin.
Ook als ik er niet was dan kwam hij soms langs. Geen probleem want ik wantrouw haar niet en al zou ik dat doen, dan maakt het nog niet uit want hij is toch homo.
We hebben een hele periode grapjes gemaakt over het feit dat als hij het eens met een vrouw zou doen dat ie dan toch wel het beste het met haar kon doen omdat zij weet wat ze doet.
Gewoon puur voor de grap hebben we daar geintjes over gemaakt.
Vorige week vertelde mijn vriendin me dat ze gezoend hadden. Dat het zomaar gebeurde en dat ze er totaal niet bij nadacht.
Het gevoel is daarna veranderd.
Nu is het afgelopen week zover gekomen dat ze met elkaar het bed ingedoken zijn. Ze hebben er allebei verschrikkelijk veel spijt van en ik baal er echt flink van. Je kan er wel geintjes over maken maar toch, als het echt gebeurd....... Dat is toch echt een flinke klap.

Dus sinds een paar dagen slaap ik nu bij mn ouders omdat ik tijd voor mezelf nodig heb om goed na te denken hoe ik nu verder moet. Dat ze spijt heeft is duidelijk en ik wil haar echt vergeven maar ik weet ook dat ik het nooit zal gaan vergeten.
Het zal altijd in mn hoofd zitten en daar wil ik me het liefst overheen zetten, gewoon proberen om voor de relatie te vechten. Ik ben alleen bang dat het geen nut heeft omdat het misschien nog een keer mis kan gaan.

Nu hoor ik graag van jullie of jullie uit mijn onsamenhangende tekst een duidelijk beeld hebben van mijn probleem en of jullie me zouden kunnen helpen.
Uiteraard zijn reacties waarin enkel de tekst "dumpen" staat heel makkelijk maar daar schiet ik weinig mee op.
Dus mocht dat je mening zijn dan graag wel even een motivatie.
Alvast bedankt.

Sopmonster.
Oud 01-08-2008, 12:40
Smokin'
Smokin' is offline
Spijt hebben mensen na zulke acties altijd, omdat ze hebben aangeleerd dat zulke daden verkeerd zijn en omdat ze bemerken dat er iemand is gekwetst. Spijt betuigen betekent alleen iets als er veel moeite wordt gedaan om gemaakte fouten te repareren/pijn te verzachten. Je benaderd het probleem verkeerd, omdat je het liefste bij haar wil blijven. Als gevolg hiervan kom je met een aantal vreemde opmerkingen. Zo wil je bijvoorbeeld voor de relatie 'vechten'. Een hopeloos cliche', maar daarnaast niet echt op jou van toepassing. Zij heeft die andere gast gepakt dus is het aan haar om te bewijzen waarom zij met jou een relatie zou moeten/mogen hebben.

Dat gezegt hebbende. Het is natuurlijk belachelijk om met deze relatie door te gaan. Je vriendin heeft met een andere kerel geneukt, nadat ze hem enkele dagen eerder al gezoend had. Er zat dus tijd tussen de actie waardoor ze nooit kan claimen dat het 'gewoon gebeurde'etc. Zelfs als dat het geval was moest je het uiteraard uitmaken. Hoe kan je vriendin ooit respect voor je hebben als je haar terugneemt na zo'n actie? Moet ze onder de indruk zijn van je flexibiliteit, of je enorme vergevingsgezindheid? Je claimt een persoon te zijn waar mee het niet makkelijk is om een relatie te hebben. Toch wil je je best doen om je vriendin te vergeven, terwijl het allemaal nog maar een week geleden is. Ik vind dat eerlijk gezegt vrij makkelijk gaan kerel. Je bent veel te blij met je vriendin, en daarom hou je nu veel te krampachtig aan haar vast, terwijl zij de fout in is gegaan. Als je tussen de regels door leest zoek je zelfs redenen om haar te vergeven, door te benadrukken dat je niet de makkelijkste persoon en dat je niet zo snel veranderd. Absurd. Je kan simpelweg niet op vreemdgaan reageren door te beginnen over hoe je kan veranderen. Denk er over na en besef hoe krom die redenering is. Dus jullie hadden drie jaar en wonen samen? Stap er uit, als je dat kan. Je laat jezelf verblinden door hoe leuk je haar vind. Je kiest de 'makkelijke' weg, namelijk haar vergeven en proberen te 'veranderen. Moeilijker, maar wel verstandiger is het om de relatie te verbreken.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2008, 12:55
sopmonster
sopmonster is offline
Verbreken zal zeker moeilijker zijn.
Ik moet zeggen dat ik daar soiezo niet echt een ster in ben.
Maar het is gewoon moeilijk, ik vind er echt leuk en ik ze laat me ook duidelijk merken dat ze echt spijt heeft.
Maar je hebt wel gelijk, ik ben blij met r en zou niet weten hoe het zou zijn hoe ik zonder r moet, maar ja, wat als zij daardoor alleen maar minder respect voor me gaat hebben....... Tja, het is moeilijk.
Oud 01-08-2008, 13:00
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Dumpen!

als ik vroeger wat stouts had gedaan en ik zei dat het me speet tegen mijn mama dan zei ze altijd dat dat onzin was want als ik er echt spijt van zou hebben dan zou ik het niet gedaan hebben. Daar zit volgens mij wel wat in als het een bewuste actie betreft en vreemdgaan is altijd een bewuste actie. Zeker omdat het met een homo is, dan is het standaardexcuus we waren dronken, het was gezellig en het gebeurde gewoon ook niet meer echt van toepassing. Dan is het hele sorry-gebeuren wat Smokin'al zegt, niks meer dan een Pavlovje van de eerste orde.

Verder kan ik je niet helpen als je haar wilt vergeven, dan moet je dat doen en dan zul je er denk ik ooit wel een keer achterkomen dat dat dom was want zoals ik al zei: dit is geen fout die je maakt, dit is een bewuste actie en als je die 1x maakt dan maak je 'm net zo makkelijk nog een keer, misschien door de schrik voorlopig niet, maar als je vriendin het op het moment zelf voor zichzelf kan verantwoorden dan zou ik me afvragen hoe ze in elkaar steekt.
Oud 01-08-2008, 13:49
Dith
Dith is offline
Bij zoenen zou ik nog eventueel kunnen geloven dat het "per ongeluk" is gegaan maar seks. Er zijn dan zó veel momenten voordat ze het echt deden waarbij ze het had kunnen afkappen of vielen haar kleren ineens spontaan uit bijvoorbeeld?
Oud 01-08-2008, 14:00
sopmonster
sopmonster is offline
Ze heeft het ook afgekapt....
Na een paar minuten. Maar idd had ook van tevoren gekund.
Oud 01-08-2008, 14:24
Verwijderd
Hier gaat het om
De kern van de zaak: de relatie mist iets. Dat heeft je vriendin laten blijken door met een ander sex te hebben. Dat lijkt simpel en zo simpel is het ook.

Nu komt dat soort acties nooit opzetten als poepen. Er gaat altijd iets aan vooraf.

Jullie hebben in een eerder stadium gepraat over jullie relatie. Je vriendin heeft aangegeven dat ze ontevreden is met hoe jij nu bent. Zij wil iets anders. Jij hebt het niet zegt ze.

Botvieren
Nu kun je natuurlijk nooit van iemand verwachten dat ze je scheten in volle teugen opsnuiven of je slingerende vieze boxershorts stevig omarmen. Dat hoort bij een relatie. Mensen storen zich vaak aan dingen. Ze storen zich vooral aan dingen in het dagelijks leven die niet eens met hun relatie te maken hebben. Wie makkelijker en risicolozer dan die frustratie te botvieren op de persoon die van je houdt? Die blijft immers toch bij je ... .

De ander laten kiezen
Maar dit is fundamenteler. Want je vriendin wil iets van je dat je niet hebt. Jij geeft aan dat je bereid bent om te veranderen, maar dat dat erg moeilijk is. Waarschijnlijk is dat ook niet gelukt - niet verwonderlijk want je bent nu eenmaal wie je bent - want ze is het bij een ander gaan halen. En in plaats van zelf de verantwoordelijkheid te nemen om de relatie te ontbinden, heeft ze (waarschijnlijk onbewust) een situatie gecreëerd waarin de beslissing als het ware voor haar wordt gemaakt.

Mensen vinden het vaak makkelijker om je met dit soort platte daden voor het blok te zetten. Jij neemt dan de keuze die ze zelf niet durft te nemen.

Stuur in handen
Of je het moet uitmaken, moet je zelf beslissen. Soms kan het goedkomen, meestal niet. De relatie loopt een lange tijd een vertrouwensbeschadiging op. En de bedrogen partij maakt zichzelf vaak afhankelijk van de ander omdat die ander het wel eens uit zou kunnen maken. De bedrogen partij was immers niet ontevreden, de bedrieger wel. Je loopt de kans jezelf te verliezen, al is het maar omdat een botte afwijzing altijd een deuk in je zelfvertrouwen betekent. Maar je kunt er ook sterker door worden, mits je je onafhankelijkheid bewaart. Blijf dus jezelf op waare schatten.

Stel je eigen eisen aan de ander. Wees duidelijk over je verwachtingen. Vind je eigen kracht en neem het stuur van de relatie in handen.

En weet ook vooral dat je jezelf maar erg moeilijk kunt veranderen. "Consider how hard it is to change yourself and you'll understand what little chance you have in trying to change others".

... O, en vertel je 'goede' vriend dat homoseksualiteit betekent dat hij het met mannen doet.

Laatst gewijzigd op 01-08-2008 om 14:58.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2008, 22:15
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Hier gaat het om
De kern van de zaak: de relatie mist iets. Dat heeft je vriendin laten blijken door met een ander sex te hebben. Dat lijkt simpel en zo simpel is het ook.

Nu komt dat soort acties nooit opzetten als poepen. Er gaat altijd iets aan vooraf.

Jullie hebben in een eerder stadium gepraat over jullie relatie. Je vriendin heeft aangegeven dat ze ontevreden is met hoe jij nu bent. Zij wil iets anders. Jij hebt het niet zegt ze.
De relatie mist iets. Een nietszeggende algemeenheid. Naast nietszeggend is deze clichéspreuk ook nog eens misleidend. Er wordt namelijk veronderstelt dat relaties een soort puzzels zijn, waarbinnen het beantwoorden van een bepaalde set behoeftes van de partner ervoor zorgt dat de relatie 'werkt'. Hoewel tegemoetkomen aan de behoeftes van de partner binnen een relatie zeker van belang is, is het misleidend om te denken dat als iemand tegemoet komt aan alle behoeftes, dat een relatie dan 'compleet' of 'goed' is. Als het meisje in kwestie de TS niet echt geweldig meer vond dan kan hij wel aan al haar eisen voldoen, maar dat zou weinig verschil maken. Het niveau van romantische interesse bepaalt in hoeverre het een probleem is dat er aan bepaalde eisen/behoeftes niet tegemoet gekomen word. Hoevaak hoor of lees je immers niet een verhaal waarbij een meisje eerst haar vriend als geweldig betitelt, maar na verloop van tijd ineens allemaal tekortkomingen ziet. Dat deze tekortkomingen ineens zichtbaar worden heeft te maken met dalende interesse/verliefdheid etc. Is dit niveau van romantische interesse erg hoog, dan bestaan al die kleine irritaties en problemen nog niet.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2008, 20:12
Verwijderd
Als je überhaupt al twijfelt of je haar zal dumpen of niet is er iets mis met je ego.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2008, 16:34
Verwijderd
Citaat:
De relatie mist iets. Een nietszeggende algemeenheid. Naast nietszeggend is deze clichéspreuk ook nog eens misleidend. Er wordt namelijk veronderstelt dat relaties een soort puzzels zijn, waarbinnen het beantwoorden van een bepaalde set behoeftes van de partner ervoor zorgt dat de relatie 'werkt'. [...]
Dat klopt inderdaad. Het vervelende van clichés is dat ze meestal ook waar zijn. Want mijn vraag aan jou is weer: als het niveau van "romantische interesse lager" is, wat zonder meer zal plaatsvinden, en al die "kleine irritaties en problemen" nu wel bestaan, wat dan? Juist, dan begint de puzzel ... . En geloof mij, daar komt niemand onderuit. Romantiek is een fabeltje.

Overigens, ik benoem dat 'missende iets' verder, omdat het verder niet relevant is. Is het niet a, dan is het b. Daar gaat het verder niet om. Het gaat erom dát de relatie iets mist en de vraag wat hij nu moet doen. Ik leg hem alleen het mechanisme van dit soort problemen uit. De details mag hij verder zelf invullen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2008, 07:20
Verwijderd
rare homo...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2008, 12:26
Verwijderd
Citaat:
rare homo...
ja, vind ik ook.
en als mijn vriend het lollig zou vinden om met een lesbienne in bed te duiken omdat zij het ook wel eens met een man wil doen, dan vliegt ie ook hoor, ware liefde of niet. (dat zij op vrouwen valt verandert niets aan het feit dat hij hetero is en zij een vrouw.)

waarschijnlijk wat kort door de bocht, en àls ik hem al zou buitenschuppen zou het niet zo gemakkelijk zijn als ik laat uitschijnen, maargoed. misschien zou ik hem zelfs niét buitenschuppen, maar dat zou ik hem dus nooit vertellen, hij moest maar eens gekke ideeën krijgen. maar dat doet ie niet heur
Met citaat reageren
Oud 05-08-2008, 20:44
Verwijderd
Citaat:
rare homo...
Pro player
Met citaat reageren
Oud 06-08-2008, 15:34
sopmonster
sopmonster is offline
Citaat:
Als je überhaupt al twijfelt of je haar zal dumpen of niet is er iets mis met je ego.
Waarschijnlijk heb jij nooit in een dergelijke situatie gezeten.....
Oud 06-08-2008, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk heb jij nooit in een dergelijke situatie gezeten.....
Nee, en dat zal ik ook niet komen, want ik had 'r al gedumpt nadat ze met die gozer gezoend had.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2008, 20:00
Mabaraja
Mabaraja is offline
inderdaad dat kan niet
Met citaat reageren
Oud 07-08-2008, 21:42
Labster
Labster is offline
Citaat:
rare homo...
rare "goede" vriend
Met citaat reageren
Oud 07-08-2008, 22:00
Verwijderd
Citaat:
rare "goede" vriend
dat had ik zelfs over het hoofd gezien - ik dacht dat het een vriend van hààr was, maar het blijkt dus nog een goede vriend van hém te zijn ... *sigh* arme TS

ben wel benieuwd hoe dit afloopt overigens... ik kan het me amper inbeelden, lijkt me heel moeilijke situatie
Met citaat reageren
Oud 07-08-2008, 22:46
Bruut
Bruut is offline
Dumpen ! En die 'vriend' NOOIT meer aankijken!
Oud 07-08-2008, 22:56
Methuselah
Methuselah is offline
Nieuwe vrienden zoeken.
Oud 08-08-2008, 08:34
sopmonster
sopmonster is offline
Nou, gister besloten dat we ermee kappen... er is teveel gebeurd. Nu ga ik vanaf zaterdag een nieuw huis zoeke (of zij, dat ligt eraan, als ze het kan betalen kan ze erin blijven zitten). En ik neem de ratten mee dan, zij houdt de katten......
Voel me vrij waardeloos maar wilde jullie toch even op de hoogte brengen.
Oud 08-08-2008, 08:50
Methuselah
Methuselah is offline
Sterkte dude.
Oud 08-08-2008, 08:52
Verwijderd
Gister pas?

Man, ik had haar meteen al op straat getieft.

Maar goed, hou je haaks, er zijn meer vrouwen dan kerken in het land ( gelukkig )
Met citaat reageren
Oud 08-08-2008, 09:36
sopmonster
sopmonster is offline
Maar wat nou als je het liefst bij die ene kerk naar binnen blijft gaan? (oh, wat een foute woordkeus)

Nee uiteindelijk zal ik hier alleen maar beter uitkomen....
Oud 08-08-2008, 09:37
Verwijderd
sterkte...
heel cliché, maar waarschijnlijk is het beter zo... in het topic over zoenen met een ander antwoordde iemand:
Citaat:
Maar uiteindelijk zou het vertrouwen wel zo beschadigd zijn dat we misschien nooit meer op het 'niveau' zouden komen waar we nu op zitten en zou het denk ik toch kapot gaan.
en ik denk dat dat hier ook van toepassing zou zijn, nietwaar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2008, 09:42
sopmonster
sopmonster is offline
Zekers... Het is wel zo, ik heb het idee dat het nu heel goed zou kunnen gaan maar dat ik over een jaar toch mn twijfels zou krijgen,.....
Oud 08-08-2008, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Maar wat nou als je het liefst bij die ene kerk naar binnen blijft gaan? (oh, wat een foute woordkeus)

Heel fout.

Drink een biertje, en bestorm andere kerken.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2008, 09:43
sopmonster
sopmonster is offline
Citaat:
Heel fout.

Drink een biertje, en bestorm andere kerken.
Baco ook goed? Doe ik morgen... Wordt een bijzondere verjaardag bij die vriend van mij
Oud 08-08-2008, 10:00
Verwijderd
je gaat naar die homo-vriend zijn verjaardagsfeestje??
of is het een andere vriend?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2008, 10:30
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:

Zolang je maar voor het zingen de kerk uitgaat.
Oud 08-08-2008, 12:42
sopmonster
sopmonster is offline
Citaat:
je gaat naar die homo-vriend zijn verjaardagsfeestje??
of is het een andere vriend?
Een andere vriend. En die homo komt niet.....

poepflikker dat ie is
Oud 08-08-2008, 13:24
Verwijderd
Citaat:

poepflikker dat ie is
ah, ik dacht al
Met citaat reageren
Oud 08-08-2008, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Nou, gister besloten dat we ermee kappen... er is teveel gebeurd. Nu ga ik vanaf zaterdag een nieuw huis zoeke (of zij, dat ligt eraan, als ze het kan betalen kan ze erin blijven zitten). En ik neem de ratten mee dan, zij houdt de katten......
Voel me vrij waardeloos maar wilde jullie toch even op de hoogte brengen.
Goed dat je een beslissing hebt genomen. Je zult vanzelf wel zien of het de juiste was of niet. Geef jezelf de tijd om los te komen. Liefdesverdriet duurt zo gemidddeld een half a 1 jaar. Sterkte en succes!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2008, 15:10
Labster
Labster is offline
Citaat:

poepflikker dat ie is
Jammer, was een mooie gelegenheid geweest om die gast een mep te verkopen
Met citaat reageren
Oud 08-08-2008, 15:42
sopmonster
sopmonster is offline
Citaat:
Jammer, was een mooie gelegenheid geweest om die gast een mep te verkopen
Dat kan altijd nog
Oud 08-08-2008, 16:00
Verwijderd
doe het dan wel goed hard hé
Met citaat reageren
Oud 08-08-2008, 16:59
Verwijderd
Geen geweld gaan gebruiken. Dat is zo'n vreselijk vertoon van mentale zwakte, dan zet je jezelf alleen maar voor penis.

Als je al geweld wil gebruiken, dan tegen je vriendin, ten slotte is dat de hoer in het verhaal.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2008, 20:59
Stefanie
Stefanie is offline
Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 20:21
sopmonster
sopmonster is offline
Citaat:
Geen geweld gaan gebruiken. Dat is zo'n vreselijk vertoon van mentale zwakte, dan zet je jezelf alleen maar voor penis.

Als je al geweld wil gebruiken, dan tegen je vriendin, ten slotte is dat de hoer in het verhaal.
Geweld gebruik ik zoieso niet snel... en al helemaal niet tegen vrouwen, of het nou een hoer is of niet.
Ik voel me er goed bij op dit moment, ook al kan ik totaal geen woonruimte vinden
Oud 11-08-2008, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Geweld gebruik ik zoieso niet snel... en al helemaal niet tegen vrouwen, of het nou een hoer is of niet.
Ik voel me er goed bij op dit moment, ook al kan ik totaal geen woonruimte vinden
je kan misschien tijdelijk bij je ouders of een vriend intrekken ...of je zit nu bij je ouders zeker? nuja, komt wel gewoon beetje geduld hebben, you'll find something.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 13:06
Kaa
Kaa is offline
ben ik nou echt de enige die dit niet serieus neemt
Oud 11-08-2008, 13:27
Verwijderd
Citaat:
ben ik nou echt de enige die dit niet serieus neemt
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 13:40
Kaa
Kaa is offline
schaam me dood...

kan het me zo moeilijk voorstellen dat je daar nik van merkt..
het klinkt zo soap (sop ) achtig.
then again...it's a fucked up world...
Oud 12-08-2008, 09:25
sopmonster
sopmonster is offline
Citaat:
je kan misschien tijdelijk bij je ouders of een vriend intrekken ...of je zit nu bij je ouders zeker? nuja, komt wel gewoon beetje geduld hebben, you'll find something.
Mn ouders hebben nog wel een plekje maar ik wil eigenlijk niet terug... Na Lowlands ga ik er een besluit over nemen. Lig nu dagelijks op een luchtbedje in de woonkamer... Je wil bij elkaar in bed kruipen maar weet dat het niet verstandig is dus doe je het niet... ach ja, vind best wel wat.

Citaat:
schaam me dood...

kan het me zo moeilijk voorstellen dat je daar nik van merkt..
het klinkt zo soap (sop ) achtig.
then again...it's a fucked up world...
Ik weet het... Ik ga een boek schrijven denk ik
Mijn leven is tot nu toe zeer vaag gelopen.....

Op dit moment kunnen we gewoon nog goed met elkaar omgaan (ongelofelijk maar waar) en we zien wel wat er verders gebeurd. Eerst maar eens een huis
Oud 13-08-2008, 01:45
cenerentola
cenerentola is offline
Jeetje, dit klinkt net als een hele slechte film. Ik bedoel het niet lullig en ik wens je natuurlijk het alle beste. Ik wil je er niet toe aanzetten om een punt achter je relatie te zetten, maar ik vertel je alleen wat ik zou doen. Voor mij zou seks met een ander het einde van een relatie betekenen. En in zo'n situatie maakt het niet uit of die jongen waar ze mee vreemd is gegaan, homo of hetero is. Ze is ontrouw geweest en voor mij zou het reden genoeg zijn om er een punt achter te zetten. Je vriendin heeft niet alleen jullie relatie verpest, maar ook een goede vriendschap met jouw vriend.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 08:43
sopmonster
sopmonster is offline
Citaat:
Jeetje, dit klinkt net als een hele slechte film. Ik bedoel het niet lullig en ik wens je natuurlijk het alle beste. Ik wil je er niet toe aanzetten om een punt achter je relatie te zetten, maar ik vertel je alleen wat ik zou doen. Voor mij zou seks met een ander het einde van een relatie betekenen. En in zo'n situatie maakt het niet uit of die jongen waar ze mee vreemd is gegaan, homo of hetero is. Ze is ontrouw geweest en voor mij zou het reden genoeg zijn om er een punt achter te zetten. Je vriendin heeft niet alleen jullie relatie verpest, maar ook een goede vriendschap met jouw vriend.
Precies, en dat is ook waarom ik nu een ander huis zoek.
Oud 13-08-2008, 12:45
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Precies, en dat is ook waarom ik nu een ander huis zoek.
goedzo, sterkte!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 13:31
Arwyn
Arwyn is offline
Dat ze met die ander gezoend heeft is al goed fout. Dat ze een aantal dagen daarna ook nog eens besluit om met hem het bed in te duiken.. Dan is het echt geen heat of the moment ding! Na dat zoenen had ze al eens goed na moeten denken wat ze aan het doen was, de sex had er dan eigenlijk al niet eens meer van moeten komen..
Ik denk dat het goed is dat je een plekje voor jezelf zoekt! Het is moeilijk, maar ik denk dat dit voor jou wel beter is.
Heel veel sterkte ermee!!
Oud 13-08-2008, 13:36
Volk
Volk is offline
Ik zou haar het huis uit gooien. En als ze niet wil gewoon al haar spullen buiten zetten als ze er niet is en alle sloten vervangen. Maarja, ik word ook echt een bitch als mensen mij naaien (of homovrienden van mij zouden naaien)
Met citaat reageren
Oud 14-08-2008, 13:04
Verwijderd
uit mijn directe omgeving heb ik het volgende geobserveerd:
vrouwen die je willen veranderen betekent ellende

niet alleen gaat ze vreemd, ze heeft er spijt van
dat is nog dommer dan vreemdgaan en er geen spijt van hebben imho
ze doet iets wat ze niet wilde... maar deed het toch
totaal onrespectvol dus
daar komt bij dat ze het met een vriend van jou doet
nog erger

dumpen ook al is het nog zo pijnlijk