![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Het is niet zo moeilijk hoor
![]() Ik ben een foetus-houding-slaper zeg maar. Op m'n zij/zuik met een been omhoog en een been naar beneden. Dat been omhoog neemt nogal veel ruimte in beslag.. Vooral als je allebei zo'n soort houding hebt als je slaapt ![]() Maar als je niet zo breeduit slaapt, is het geen probleem!
|
Verwijderd
|
Sex : Ja, dat kan volgens mij wel hoor...(denk ik, heb het hele gebeuren nog niet uitgetest)
Slapen: Ja, kan ook, als je lepeltje lepeltje gaat liggen, snap je?! dat is beide met knie opgetrokken liggen en dan legt de ene zijn bil op de anders knie, nee wacht dat leg ik verkeerd uit...ga even denken hoe ik dat moet uitleggen.... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
brrr... herinneringen aan m'n 1 persoonsveldbedje
nee doe mij maar de 2 x 1.60 die ik nu heb. dat slapen gaat me verder prima af in een 1persoonsbed met zijn 2en alleen ik heb altijd het geluk gehad dat mijn wederhelft dan wel slaat dan wel schopt dan wel rolt dan wel snurkt. dus ik prefereer hoe dan ook wat groters. gefeli Qimm
|
Uit ervaring sprekende: het ligt geheel aan WAAR het bed staat.
Als je met z'n tweeën een eenpersoonsbed moet delen om te slapen/voor de seks is het not-done als dat bed ook nog eens tegen een muur /kast o.i.d. staat. Dat vraagt om blauwe plekken en onrustige nachten. En aangezien bedden niet vaak in het midden van de kamer staan... Edit: nee, sinds we (lees, ik en mijn vriendin) een twijfelaar hebben is het toch allemaal wat beter geworden, zowel het slapen als de seks.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoeveel heb jij er gisteren gesaaid? #1726 Lorelei | 500 | 07-10-2012 22:40 | |
De Kantine |
Het Moonwalk Topic! Cherry Springs | 36 | 25-01-2006 12:12 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken omdat je uitgekeken bent/de verliefdheid weg is Yab-Yum | 107 | 20-01-2006 09:23 | |
Liefde & Relatie |
Ben jij jaloers? Deliveran©e | 53 | 30-09-2003 19:25 | |
Liefde & Relatie |
wat moet je absoluut niet doen in een relatie :) never mind | 50 | 29-06-2003 01:46 | |
Seksualiteit |
Het scheren van de mannelijke edele delen... Scorpion3000 | 155 | 26-11-2002 13:53 |