Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn lichaam reageert heel slecht op stress (buikpijn, hoofdpijn, pijn in mijn schouders, benauwdheid, etc, etc). Ik doe dan ook mijn best om te voorkomen dat ik stress krijg, door dingen zoveel mogelijk te rationaliseren. Soms moet ik gewoon even tot 10 tellen bij wijze van
![]() Desondanks vinden werkgevers dat ik prima stressbestendig ben.. want ik blijf gewoon presteren terwijl ik mij rot voel, soms nog beter dan anderen die niet meer weten wat ze moeten doen bij een calamiteit, terwijl ze anders nooit zo zenuwachtig zijn als ik. Misschien omdat ik gewend ben om zenuwachtig te zijn en zij niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
heej hallo mensen ik heb zelf ook heel veel last van stress en gilles latourete
snachts ga k naar bed om bijvoorbeeld 1 / 2 uur . dan val k pas in slaap 5 / 6 uur ben altijd bezig met stres die pille helpe wel beetje . maar nie zo als k wil k heb goeie tijde gehad die zie ik vrijweinig !. heb laaste dagen gewoon iets van ik drink me eigen goed dronken dan slaap k sneller alleen dan word k met kater wakker ![]() ik wouw het even kwijt grtz!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb ongeveer zelfde wa je nu zeg k begrijpt wel idd alleen ik heb iets erger heb al veel punte gehad dak het wouw beeindigen me leven dacht dak nie goed was . maak je bijvoorbeeld draai met je hoofd in die eenen hoek lijk dan net of je iemand zag staan enzo raar. hartklopingen heb k ook last van . kom da je er op ga leten dan kan je wel is in paniek raken enzo. normaal gaat je hard bijvoorbeeld zo 1 2 3 4 maar om da je er op gaat leten en 1 2 2 33 4 dan wor je gek heb k last van ![]() Grtz!! |
![]() |
|
Bij veel stress (is bij mij altijd doordat ik te veel moet doen in een te korte periode, dus langdurig), keeg ik altijd last van mijn buik, maar dat heb ik op een of andere manier redelijk onder controle weten te krijgen, deels door dieet, deels door bewustwording van de pijn e.d.. Momenteel heb ik bij veel stress vooral last van slapeloosheid die echt weken kan duren. Ook merk ik dat ik gewoon minder weerstand heb, ik ben dan sneller verkouden/hoofdpijn, etc. Na dit soort periodes word ik vaak best ziek, omdat ik het al die tijd opgekropt heb ofzo.
Bij acute stress word ik meestal misselijk en duizelig, maar ik heb gelukkig niet zo vaak acute stress ![]()
|
Wisselend. Meestal ben ik heel erg aangebrand, maar door de totaal onverwachte en behoorlijk heftige stress vandaag, samen met vermoeidheid kwam vanavond tot overgeven. Nouja, het zal ook meespelen dat ik er de laatste tijd sowieso lichamelijk wat minder aan ben. Want ik heb normaal nooit last van mijn maag als ik last heb van stress.
|
Verwijderd
|
beetje stress: roze vagen op me armen en gezicht
stress: meer rood-achtige vlekken op armen en gezicht meer stress: kleine wondjes,droge huid,rode vlekken op armen en gezicht veel stress: ietwat vochtige wondjes met haf droge huis erge jeuk hele rode vlekken op armen en gezicht ik hou me zo kalm mogelijk |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet een jongen hebben/zijn voor een meisje? of andersom pieter23 | 64 | 20-11-2007 10:40 |