Oud 11-08-2008, 22:42
gWn Ward
gWn Ward is offline
==> snellere hartslag
==> trillend lichaam
==> negatief grijnzende blik

conclusie: zoals bij iedereen dus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2008, 00:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het sloopt je lichaam, lijkt me.
Ik zou niet weten wat ik eraan moet doen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2008, 14:00
Cheryl
Cheryl is offline
Ik krijg een hele knoop in m'n maag, waardoor ik niet meer relaxt kan staan, en heel erg snel moe en veel slapen.
Oud 12-08-2008, 15:09
Verwijderd
Als ik tegen dingen op zie krijg ik heel erg kramp in mijn benen en vlak voor het gebeuren kan ik niet goed meer eten en doet mijn buik pijn.
Ik heb nu ook ontdekt dat ik netelroos krijg van stresssituaties. Vandaag ging ik een studentenkamer bekijken en nu kom ik thuis en zit ik onder de rode jeukende vlekken dat is wel het meest vervelend.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2008, 21:40
$moky
$moky is offline
als ik stress krijg ik vaak woede buien voral als iemand me dan iriteert
Met citaat reageren
Oud 12-08-2008, 21:44
arPos
arPos is offline
hangt erg van de soort stress af, voor een leuke meid krijg ik soms wel de kriebels, als het om geld gaat wordt ik hyper...

bij andere soorten stress krijg ik soms puistjes, buikpijn of gaat mijn geduld tank op 0
Oud 12-08-2008, 23:01
Cethlion
Cethlion is offline
In juni heb ik echt heel veel stress gehad, en mijn lichaam reageerde heftiger dan normaal. Meestal heb ik alleen buikpijn, versnelde hartslag, onrustig in m'n hoofd, hoofdpijn en ben ik moe.
Nu had ik ook hartkloppingen en deed mijn luchtpijp nogal pijn bij het ademhalen . Ik at echt veel en onregelmatig. Dus eh ja, moet maar eens gaan luisteren naar mijn lichaam :')
Oud 14-08-2008, 14:28
Verwijderd
Buiten het constant 'malen'(denken) begin ik sinds vorig jaar steeds meer te merken dat als het weken slecht en stressvol gaat ik op den duur echt dagenlang misselijk ben..

Constant die druk van opgeven, wat ervoor zorgt dat ik niet meer lekker kan praten, kaken op elkaar blijf knijpen (en dus flinke kaakpijn heb aan het eind van de dag), niet veel meer eet want dat is het laatste waar ik dan aan denk. En als ik dan een tijd slecht eet komt het trillen en de vermoeidheid er ook gezellig bij.

Plus de hoofdpijntjes en de opvliegers, maar dat komt en gaat gelukkig vrij snel.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2008, 21:18
Verwijderd
De spieren in mijn rug raken in de knoop waardoor ik hoofdpijn krijg en daar weer misselijk van word.

En gesprongen adertjes in mijn ogen.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 11:25
Volk
Volk is offline
Bij heel heel heel veel stress ga ik dingen zien en horen (of juist niet meer zien en horen). Maar gewoon stress als in druk enzo, merk ik er niet veel van. Hartkloppingen en ik slaap meer. Voor de buitenwereld is het niet te merken. Maar ik ben dan ook kampioen dingen afschermen voor de buitenwereld.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 20:22
ilusión
ilusión is offline
Ik krijg er veel hoofdpijn door. Het gevoel dat mijn hoofd, letterlijk, uit elkaar barst. Verder voel ik signalen van het lichaam over het algemeen minder goed (denk aan: honger, vermoeidheid).
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 21:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Okee, het wordt echt een waslijst inmiddels.
  • Buikpijn
  • Verminderde eetlust en drinklust
  • Vergeetachtigheid
  • Diarree
  • Duizeligheid, slap voelen
  • Huilen
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 20:41
AngelKirsten
AngelKirsten is offline
Heey ik heb last van buikpijn en elke avond een brok in me keel komt dat door stress?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2008, 12:39
IcedEarth
IcedEarth is offline
acute stress: gespannen spieren, hoofdpijn, chaotisch, buikpijn, huilen.
langdurige stress (komt gelukkig amper voor): vastzittende nek en schouders, weinig of juist overdreven veel eetlust, vergeetachtig, word dunner.
Oud 29-08-2008, 17:08
Miekje*
Miekje* is offline
acuut: mijn rug slaat vast, huilen
langdurig: ik eet en drink veel minder, niet meer ongesteld
Oud 03-09-2008, 19:14
yellowgirl
yellowgirl is offline
zijn hier mensen die ook misselijk worden?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2008, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Ja ik word misselijk. Soms zo erg dat ik daadwerkelijk moet overgeven. Ik ben dan duizelig en mijn benen voelen aan als spagetti. Ook heb ik het gevoel dat ik ga flauwvallen op zo'n moment.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Yup, heel snel zelfs. Met overgeven om er vanaf te komen. Het komt vóór de hoofdpijn. Heel irritant.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 23:48
emiel89
emiel89 is offline
ik ken dit probleem erg goed, ik kan helaas erg slecht tegen druk. en ik zit nu in een periode waar k met stage gezakt ben en heb een schuld te betalen. door al die dingen zit ik nu stampvol met stress en daardoor voel ik me dus ook vaak licht in mijn hoofd, ik kan me slecht concentreren, krijg hoofdpijn, krijg last van gewrichten/spieren, krijg rugpijn/nekpijn. dat is ook de oorzaak van mijn falen op stage. als hier oplossingen voor zijn. laat het me aub weten.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 23:30
arPos
arPos is offline
Citaat:
Yup, heel snel zelfs. Met overgeven om er vanaf te komen. Het komt vóór de hoofdpijn. Heel irritant.
en een hoge bloeddruk
druktemaker
Oud 11-10-2008, 08:37
Verwijderd
Mijn lichaam reageert heel slecht op stress (buikpijn, hoofdpijn, pijn in mijn schouders, benauwdheid, etc, etc). Ik doe dan ook mijn best om te voorkomen dat ik stress krijg, door dingen zoveel mogelijk te rationaliseren. Soms moet ik gewoon even tot 10 tellen bij wijze van

Desondanks vinden werkgevers dat ik prima stressbestendig ben.. want ik blijf gewoon presteren terwijl ik mij rot voel, soms nog beter dan anderen die niet meer weten wat ze moeten doen bij een calamiteit, terwijl ze anders nooit zo zenuwachtig zijn als ik. Misschien omdat ik gewend ben om zenuwachtig te zijn en zij niet
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 12:54
Miekje*
Miekje* is offline
Soms wordt ik er misselijk van ook. Zelf een keer overgegeven van de stress. Tegenwoordig krijg ik ook het gevoel dat ik flauw moet vallen ofzo.
Oud 13-10-2008, 16:12
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ja, inclusief overgeven (zoals al op de eerste pagina vermeld staat). Ik kan je aanraden om hulp te zoeken als je er vaak last van hebt, want bij mij kwam het steeds vaker en het is echt NIET fijn om elke dag (bijna) over te geven en altijd maar misselijk te zijn.
Oud 01-11-2008, 04:55
Dpman
Dpman is offline
heej hallo mensen ik heb zelf ook heel veel last van stress en gilles latourete
snachts ga k naar bed om bijvoorbeeld 1 / 2 uur . dan val k pas in slaap 5 / 6 uur
ben altijd bezig met stres die pille helpe wel beetje . maar nie zo als k wil k heb goeie tijde gehad die zie ik vrijweinig !. heb laaste dagen gewoon iets van ik drink me eigen goed dronken dan slaap k sneller
alleen dan word k met kater wakker dat is naar deel.
ik wouw het even kwijt
grtz!!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2008, 05:07
Dpman
Dpman is offline
Citaat:
Bij heel heel heel veel stress ga ik dingen zien en horen (of juist niet meer zien en horen). Maar gewoon stress als in druk enzo, merk ik er niet veel van. Hartkloppingen en ik slaap meer. Voor de buitenwereld is het niet te merken. Maar ik ben dan ook kampioen dingen afschermen voor de buitenwereld.

ik heb ongeveer zelfde wa je nu zeg k begrijpt wel idd
alleen ik heb iets erger heb al veel punte gehad dak het wouw beeindigen me leven dacht dak nie goed was . maak je bijvoorbeeld draai met je hoofd in die eenen hoek lijk dan net of je iemand zag staan enzo raar. hartklopingen heb k ook last van . kom da je er op ga leten dan kan je wel is in paniek raken enzo. normaal gaat je hard bijvoorbeeld zo 1 2 3 4
maar om da je er op gaat leten en 1 2 2 33 4 dan wor je gek heb k last van krijg je soort schok

Grtz!!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2008, 11:18
igfy
igfy is offline
Bij veel stress (is bij mij altijd doordat ik te veel moet doen in een te korte periode, dus langdurig), keeg ik altijd last van mijn buik, maar dat heb ik op een of andere manier redelijk onder controle weten te krijgen, deels door dieet, deels door bewustwording van de pijn e.d.. Momenteel heb ik bij veel stress vooral last van slapeloosheid die echt weken kan duren. Ook merk ik dat ik gewoon minder weerstand heb, ik ben dan sneller verkouden/hoofdpijn, etc. Na dit soort periodes word ik vaak best ziek, omdat ik het al die tijd opgekropt heb ofzo.

Bij acute stress word ik meestal misselijk en duizelig, maar ik heb gelukkig niet zo vaak acute stress
Oud 10-11-2008, 19:06
ChiliPeppertje
ChiliPeppertje is offline
Ik ben Stress Free
Met citaat reageren
Oud 11-11-2008, 23:53
Pruts0r
Pruts0r is offline
Wisselend. Meestal ben ik heel erg aangebrand, maar door de totaal onverwachte en behoorlijk heftige stress vandaag, samen met vermoeidheid kwam vanavond tot overgeven. Nouja, het zal ook meespelen dat ik er de laatste tijd sowieso lichamelijk wat minder aan ben. Want ik heb normaal nooit last van mijn maag als ik last heb van stress.
Oud 12-11-2008, 14:50
Verwijderd
beetje stress: roze vagen op me armen en gezicht
stress: meer rood-achtige vlekken op armen en gezicht
meer stress: kleine wondjes,droge huid,rode vlekken op armen en gezicht
veel stress: ietwat vochtige wondjes met haf droge huis erge jeuk hele rode vlekken op armen en gezicht

ik hou me zo kalm mogelijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten