Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ja, ieder z'n ding he ![]() Oh en haha kom ik net terug van hardlopen, loop ik (bezweet en in mijn meest charmante outfit ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom ben ik nou net thuis om het moment dat iedereen die ik wil zien nog ergens anders rondhangt of plots besluit ziek te worden? Ik heb knuffels nodig, en goede gesprekken en lachbuien en en en. Nu zit ik een beetje in mijn eentje te hannesen totdat er weer een dag voorbij is. Eeeeeeeeeenzaamheid.
![]() |
![]() |
|
Gister zag ik hem weer en ik ging van heel gelukkig (omdat ik me zoo goed voel als ik bij hem ben) naar verdrietig (omdat hij zei dat we beter konden stoppen als ik weg was) naar weer heel gelukkig (omdat ik me besefte dat hij helemaal gelijk had, en het zo leuk is als we samen zijn). Tsja. Probeerde niet aan hem laten merken dat ik verdrietig was, maar volgens mij had hij wel iets door.
Ik kan het dus de komende tijd ook leuk hebben met iemand waarmee het binnen een paar weken stopt. Maarja dat stoppen heeft dan ook te maken met dat ik weg ga, anders waren we wel gewoon door gegaan. En vanavond eindelijk weer goed uit!! Laatst gewijzigd op 28-08-2008 om 12:46. |
![]() |
|
![]() |
@ ST*R: ik heb het weer eens niet goed gevolgd. Waar ga je naartoe? Hoe lang etc? Lijkt me vreselijk om hem dan hier te moeten laten en het dan ook maar te laten voor wat het is. Maar waarschijnlijk wel een goede oplossing. Vind het knap.
Hij komt hier straks. We gaan ergens theeleuten, dan ga ik voor hem koken en daarna naar de film ( ben blij dat de albert heijn ons vreselijk te vaak uitgaan een beetje sponsort ![]() ![]() Gister vertelde een andere collega dan laatst me dat ik zo veranderd ben, relaxter. Ik voel me gewoon sinds een poosje erg goed tusen mijn collega's en ben blij dat ze dit blijkbaar leuk vinden en opvalt. |
![]() |
|
Ben ik nu ook al een 'mode'
![]() maar @ wup: ik ga een half jaar in berlijn studeren. Opzich is een half jaar niet zo heeeel lang, maar omdat het nu ookal vaag is (of we wel/niet een relatie hebben) wordt het als ik weg ben nog onduidelijker. Eerst wilde ik wel gewoon door blijven gaan zoals nu (maar dan zonder 'm te zien natuurlijk), maar volgens mij zou ik hem dan te veel missen. En ik weet dat als ik hem een tijd niet zie/spreek dat ik hem dan minder leuk vind en dus ook minder mis. Maarja aan de andere kant weet ik ook niet of ik hem wel minder leuk wíl gaan vinden haha. We gaan iig afspreken als ik weer terug ben om te kijken hoe het dan is, hopelijk bespringen we elkaar gelijk en pakken we het weer op waar we gestopt zijn (vast onmogelijk maar ik hoop het). Geen idee of het een goede oplossing is, maar iets beters dan dit weten we ook niet. |
![]() |
|
![]() |
Terug van vakantie, week met mijn vriend en het ging bijzonder goed. Allemaal heel harmonieus en liefdevol en ja, het zit ook echt wel goed. Veel leuke gesprekken gehad en gelachen en gewoon, alles. En nu mis ik hem dus, afkicken. Gisteren wel leukenlekker gegeten met oud-collega's en vanavond eten/drinken met vriendinnen komt goeddd
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: Het is misschien het vermelden waard dat we hier allebei hetzelfde over denken en dat het dus niet iets is wat ik maar geheim houd terwijl ik doe alsof alles koek en ei is en in feite een relatie 'speel' ![]() Qimm <3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zijn ouder's truck geleend zodat hij me zondag kan helpen verhuizen, en ik heb maandag vrij! Woei
![]() ![]() Wat minder fijn; ik verblijf de komende twee maand aan de andere kant van mijn ouder's huis (het zit dus aan hun huis vast) en dat is in de verbouwing. Mijn moeder zei gister dat ze de timmerman de opdracht had gegeven alvast de isolatie in de kast in mijn tijdelijke kamer af te maken (want dat zit naast mijn ouders slaapkamer) Fijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
@ ST*R: bedankt voor de uitleg
![]() Ik weet niet wat het is, maar net als ik er eigenlijk van overtuigd was dat het toch niet echt wat kan blijven ( zoiets als morgan ook al uit legde), wordt het ineens weer zoals het was. Het was gister supergezellig en lief. Ik voelde me zwaar kut en hij was helemaal lief. Ontbijt op bed ( en nog vet lekker ook) gekregen en zakken m&m's voor thuis haha. Voel me blij ![]() |
![]() |
|
Het gaat helemaal fijn nu. Vandaag lekker dagje vrij en uitbrakken vandaag. De laatste tijd wat vaker op stap met mensen die ik nu wat beter leer kennen, en dat vind ik leuk! Gisteravond was dan ook weer behoorlijk gezellig, en prachtig vuurwerk gezien!!
![]() Morgen een BBQ met de familie, en daar heb ik ook zin in. Daarna weer gauw naar Noorderzon! ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteravond heeft hij me drie keer gebeld, twee keer omdat hij zjin toetsenbordblokkering er niet op had staan. De laatste keer was om half een en om twee uur kreeg ik een smsje vol spelfouten. Volgens mij was hij na zijn werk nog wel even blijven hangen en was het gezellig.
![]() Hij komt zaterdag en dan gaan we drummen en film kijken ![]() En zondag ga ik naar een vriend die niet meer zo bestevriend is als eerst en ik vind het wel een beetje spannend! |
![]() |
|
Morgan ein-de-lijk weer gezien en het was weer super. Niet meer zó lang weg gaan oke?
Morgen ein-de-lijk mijn verjaardag vieren, want iedereen is er nu en kán ook nu! Dus, yay ![]() Verder niks te klagen, voel me een beetje uhm wiebelig, maar ik doe niet aan ziek zijn, dus ![]()
|
niet zo heel goed..ga bijna weg voor 5 maanden, en ik weet niet of ik nog net zo verliefd ben als hij op mij. ik wil niet met zo'n gevoel doorgaan dus ik ga zaterdag met m praten en een knoop doorhakken. of we gaan er helemaal voor of niet meer.
t stomme is dat hij er nog helemaal geen weet van heeft en we net terug zijn van vakantie. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sterkte chick. Ik wens je veel wijsheid bij je keuze. |
![]() |
|
Het verandert iedere minuut afhankelijk van welk aspect van onze relatie ik in gedachten heb. Ik ben er gewoon nog steeds niet overheen hoe het een paar maanden geleden ging en hoewel het nu beter gaat, hoeft er ook maar het kleinste te gebeuren en ik voel me weer rot. Vannacht in bed liggen janken, vanmorgen ging het goed en nu raak ik weer een beetje in een dipje.
|
Verwijderd
|
Vandaag was echt even stom. Pap is ontslagen, ik was boos op vriendje terwijl hij er niks aan kon doen, beetje ruzie met vrienden. Bwugh.
Volgens mij moet ik weer even wennen aan het hele naarschooltoe-gedoe. Ik heb een jaar gewerkt (vooruit, stage, maar dan nog) en doe ik daarom een beetje stom. |
![]() |
|
Gister was ik een beetje aan het twijfelen, dat heb ik soms terwijl het echt nergens op slaat want het gaat echt prima tussen ons. Vanavond met hem gebeld en dan is het allemaal wel weer goed en tof en morgen zie ik hem weer
![]() Vorig weekend hebben we zijn ouders van Schiphol opgehaald en nu zei z'n moeder van de week tegen hem 'we hadden het wel verwacht hoor, dat Dana en jij er zouden staan', vind ik dan toch wel schattig ![]()
|
Verwijderd
|
Mja, z'n gangetje... Met vriendje uit eten geweest (omdat ik afgestudeerd ben
![]() Gisteren bij een oudcollega in zijn nieuwe huisje gaan kijken en dat was gezellig ![]() En straks na mijn werk ga ik bij mijn beste vriendinnetje eten, samen met nog twee anderen. En dat is tof want wij zijn met z'n viertjes een leuk groepje en het ultieme bewijs dat mannen en vrouwen gewoon vrienden kunnen zijn ![]() En nu ga ik stressen, mijn ouders zijn drie weken op vakantie en hebben mijn rijbewijs meegenomen... En dat moet ik over ruim een week meenemen op vakantie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik kreeg, zoals verwacht, niks anders dan keihard negeergedrag. Van allebei trouwens. Ach, d'r vrienden doen wel weer normaal tegen me, dus wat mij betreft worden ze samen heel gelukkig met 10 kinderen, een labrador en een Volvo. Ben wel een beetje bezorgd om een vriend van me, want hij kan z'n verschrikkelijke ex-vriendinnetje maar niet loslaten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren fijn gekletst met mijn ex, zoals vanouds zeg maar. Wel fijn dat alles eindelijk helemaal voorbij is,zowel praktisch als gevoelsmatig is het gewoon voorbij, en we kunnen nu gewoon vrienden zijn en normaal kletsen.
Ik vertelde dat ik een huis had gekocht en dat vond hij super voor me, hij vond het een schattig huisje daarna zei hij dat hij er geld op durfde te zetten dat ik of volgend jaar getrouwd ben, of zwanger ben. In elk geval 1 van de twee. Ja, I don't think so. ![]() ![]() ![]() En vriendje is lief ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Gister is hij tot 4.00 bij me geweest en het was superfijn. Hele avond tegen elkaar aan gezeten. Gekletst, gezoend, geknuffeld... Heel fijn, maar ook heel vreemd aangezien het verder niks kan worden. Echt weer iets voor mij dit.
|
Verjaardag was leuk, al mijn favoriete mensen waren tegelijk op 1 plek! Echt helemaal super! Uiteraard ook leuke cadeautjes gekregen, want dat hoort bij het jarig zijn, maar toch waren die ondergeschikt aan het heerlijk gezelschap!
|
Verwijderd
|
Gisteren met twee vrienden bij een vriendin van ons gegeten en dat was echt zooo tof! We zijn écht een leuk groepje zo en dat vind ik tof!
Daarna gaan stappen en kwam toen de beste vriend van mijn broertje tegen. Wij hebben ooit wel/niet iets gehad, en hij is gewoon gezellig en het is leuk dat we nog steeds een klik hebben. En om het compleet te maken kwam een vriend van me langs die ik al weer veel te lang niet gezien had (studie, werk, ver weg wonen) en bijkletsen met hem is leuk. Fijn dat die vriendschap niet te 'lijden' heeft onder bijv. studie, werk en afstand. Straks komt mn vriend weer en daar heb ik zin an ![]() ![]() En ik ben klaar met stressen over m'n rijbewijs, lang leve aangetekende post... |
![]() |
|
![]() |
Vraagtekens vraagtekens. Dat meisje van dat smsje van voor de vakantie spookt een beetje door mijn hoofd. Hij ontkende het dan wel, maar toch was het raar dat hij daarvoor wel naar zijn ouders ging voor advies. En gisteren sprak ik een mannelijke vriend van mij en die lachte me keihard uit dat ik hem geloofde. Dus spookte het rond in mijn hoofd gisteren en viel ik met buikpijn in slaap, heerlijk zeg. Vannacht nog twee bezopen smsjes gekregen dat hij me lief vond, das dan wel weer fijn. Ik moet niet zo mutsen, hij was hier gisteren en was duidelijk heel blij me te zien. Zelfs als hij daadwerkelijk met die pad heeft gezoend, wat boeit het dan in godsnaam, het is duidelijk dat hij voor mij kiest en dat dan een foutje was. Amen.
Verder was het sociaal gezien een heerlijke week. Woensdagavond, net terug van vakantie, wezen eten met collega's en dat was ontzettend gezellig, mijn oude baas is een held. Donderdagavond twee vriendinnen over de vloer gehad in mijn nieuwe kamer en dat was ook erg leuk. Gisteren de hele dag opgetrokken met een goede vriendin die is verhuisd, dus dat was fijn. Die is net de deur uit. En gisteren kwam mijn vriend dus nog langs met een vriend van hem, hoop dat we met zijn allen meer gaan optrekken want hij heeft leuke vrienden maar hij houdt er niet van als ik met zijn andere sociale omgevingen mix, nouja, whatever. En gisteravond nog even bij mijn zusje geweest, dat was ook leuk. Vandaag chillen en vanavond komt mijn vriend, laat alles rusten en geniet er maar gewoon van. En dan morgen nieuwe school, nieuwe mensen. Ieh. |
![]() |
|
Hij is nu weer naar Maastricht
![]() ![]()
|
![]() |
Pff. Vanacht is een goede vriend van mijn broer overleden door een ongeluk. Ik ben vanmorgen even met mijn zus bij mijn broer geweest om zusterlijke troost te bieden. Vreselijk om te zien dat hij er helemaal door zit...
![]() Ben er best een beetje van slag van |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #3 Verwijderd | 500 | 15-07-2008 18:51 |