Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2008, 16:57
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
wel open doen hè

Anytime now
Oud 27-08-2008, 18:19
ST*R
ST*R is offline
Ik zie 'm vanavond weer, jeeej!
Oud 27-08-2008, 19:34
Verwijderd
Danke allemaal!
@Kitten'85: Mijn vader is goed op zijn gebied, hij was hoofd financiën (hoe schrijf je dat? ). Hij is niet echt van het netwerken, dus dat zit er niet, helaas.
Nieuws op dat front: Er zijn onderhandelingen met mensen die interesse hebben om het over te nemen en dus een doorstart te maken. Waarschijnlijk wordt dat deze week bekend. Als het al gebeurd, dan is dat wel in een afgeslankte versie, er vallen ontslagen. Mijn vader loopt wel kans op een ontslag, dan moet hij dus op zoek naar een andere baan. Hij heeft zes weken opzegtermijn, die ingaan op het moment of de overname er gaat komen. En dat is kut, want zes weken is kort. Maar ach. Eerst deze week maar eens afwachten....
Oud 27-08-2008, 19:47
Lady Jane
Lady Jane is offline
oeeehlalala
Oud 27-08-2008, 19:50
Lady Jane
Lady Jane is offline
Citaat:
(hoe schrijf je dat? )
failliet
en financiën was goed
Oud 27-08-2008, 20:49
Metal
Metal is offline
Citaat:
oeeehlalala
Oud 27-08-2008, 21:16
Verwijderd
Citaat:
failliet
en financiën was goed
Oud 27-08-2008, 23:02
miekmuis
miekmuis is offline
Jaaa jemig wat moet ik hier nou mee. De hele avond zo'n beetje over zijn ex gepraat, met daarbij de opmerking dat hij niet uitsluit dat ze ooit weer samen komen. Nouja opzich is het dus gewoon wel duidelijk dat wat het ook is tussen ons, gewoon for fun is. Ach fun is het ook zeker.
Oud 27-08-2008, 23:20
Verwijderd
Jaaa het was leuk met het vriendje hoewel ik nog steeds denk dat ik het binnen afzienbare tijd uit zal moeten maken (maar niet voor vrijdag want dan gaan we jubileumvieren en dat is leuk), heel fijn om mijn familie weer te zien, heb zelfs mijn broertje geknuffeld (Qimm: "Omg!") en mijn oma kreeg tranen in d'r stem omdat ze mijn stem weer kon horen, hihi, dat kan ook omdat die zo hard is, en morgenmorgenmorgen zie ik eindelijk Qimm weer en daar heb ik zin in!!! Relaties zijn keileuk. (zelfs al had ik stiekem in Bolivia het idee dat ik gemakkelijk iedereen kon missen, omdat reizen zo vet kan zijn. Ik ben ook eindelijk bekeerd, zeg).
Oud 28-08-2008, 06:40
farai
farai is offline
Citaat:
Dat ben ik helemaal met je eens, daarom ben ik het oko niet helemaal eens met de eerdere 'hulp' die mijn vriendje heeft gekregen. Hij werd geholpen door een oude buurman, die per toeval er achter kwam dat hij die gaven had. Prima, en dat zal ook écht wel zo zijn (het is echter een jaar weggeweest), maar die buurman heeft er verder niks geen begeleiding in gehad over hoe je het beste met je gaven om kunt gaan.
De vrouw waar ik over vertelde, heeft dat wel. Ze heeft verschillende opleidingen gedaan (waaronder fysiotherapie, kinesiologie en reiki) en heeft daarna door Afrika gereisd. Daar heeft ze veel geleerd en dat heeft ze dmv cursussen hier weer uitgebouwd. Ze heeft een goedlopende praktijk (dat wil zeggen, minimaal zes weken wachttijd) en het werkt. Hier thuis zijn we allemaal minimaal twee keer daar geweest voor bepaalde problemen en tot nu toe hebben we alleen nog maar positieve ervaringen.
Goed zo. Enneuh sterkte met dat van je vader. Hopelijk komt het toch nog goed.
Oud 28-08-2008, 11:38
Delius
Delius is offline
Citaat:
Jaaa het was leuk met het vriendje hoewel ik nog steeds denk dat ik het binnen afzienbare tijd uit zal moeten maken (maar niet voor vrijdag want dan gaan we jubileumvieren en dat is leuk), heel fijn om mijn familie weer te zien, heb zelfs mijn broertje geknuffeld (Qimm: "Omg!") en mijn oma kreeg tranen in d'r stem omdat ze mijn stem weer kon horen, hihi, dat kan ook omdat die zo hard is, en morgenmorgenmorgen zie ik eindelijk Qimm weer en daar heb ik zin in!!! Relaties zijn keileuk. (zelfs al had ik stiekem in Bolivia het idee dat ik gemakkelijk iedereen kon missen, omdat reizen zo vet kan zijn. Ik ben ook eindelijk bekeerd, zeg).
Ik begrijp niet dat je het leuk met iemand kan hebben terwijl je weet dat je het binnen afzienbare tijd uit gaat maken. Als ik dat eenmaal in m'n hoofd heb dan kan ik het echt niet meer leuk hebben met die persoon.
Oud 28-08-2008, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Ik begrijp niet dat je het leuk met iemand kan hebben terwijl je weet dat je het binnen afzienbare tijd uit gaat maken. Als ik dat eenmaal in m'n hoofd heb dan kan ik het echt niet meer leuk hebben met die persoon.
Dat volg ik inderdaad ook niet...
Maar ja, ieder z'n ding he

Oh en haha kom ik net terug van hardlopen, loop ik (bezweet en in mijn meest charmante outfit ) langs een jongen, hij glimlacht, ik glimlach terug. Ik loop verder en kijk nog een keer sneaky om, kijkt hij ook net om
Oud 28-08-2008, 12:07
Verwijderd
Waarom ben ik nou net thuis om het moment dat iedereen die ik wil zien nog ergens anders rondhangt of plots besluit ziek te worden? Ik heb knuffels nodig, en goede gesprekken en lachbuien en en en. Nu zit ik een beetje in mijn eentje te hannesen totdat er weer een dag voorbij is. Eeeeeeeeeenzaamheid.
Oud 28-08-2008, 12:29
ST*R
ST*R is offline
Gister zag ik hem weer en ik ging van heel gelukkig (omdat ik me zoo goed voel als ik bij hem ben) naar verdrietig (omdat hij zei dat we beter konden stoppen als ik weg was) naar weer heel gelukkig (omdat ik me besefte dat hij helemaal gelijk had, en het zo leuk is als we samen zijn). Tsja. Probeerde niet aan hem laten merken dat ik verdrietig was, maar volgens mij had hij wel iets door.
Ik kan het dus de komende tijd ook leuk hebben met iemand waarmee het binnen een paar weken stopt. Maarja dat stoppen heeft dan ook te maken met dat ik weg ga, anders waren we wel gewoon door gegaan.
En vanavond eindelijk weer goed uit!!

Laatst gewijzigd op 28-08-2008 om 12:46.
Oud 28-08-2008, 13:00
wup
wup is offline
@ ST*R: ik heb het weer eens niet goed gevolgd. Waar ga je naartoe? Hoe lang etc? Lijkt me vreselijk om hem dan hier te moeten laten en het dan ook maar te laten voor wat het is. Maar waarschijnlijk wel een goede oplossing. Vind het knap.

Hij komt hier straks. We gaan ergens theeleuten, dan ga ik voor hem koken en daarna naar de film ( ben blij dat de albert heijn ons vreselijk te vaak uitgaan een beetje sponsort) Haha, belt hij me net speciaal op om te vertellen dat zijn scheerapparaat stuk is en dat hij er niet uit ziet

Gister vertelde een andere collega dan laatst me dat ik zo veranderd ben, relaxter. Ik voel me gewoon sinds een poosje erg goed tusen mijn collega's en ben blij dat ze dit blijkbaar leuk vinden en opvalt.
Oud 28-08-2008, 13:05
Verwijderd
[ST*R-mode]stom, ik heb m'n soort van date maar aan de kant gezet omdat ik er na afgelopen weekend achter kwam dat ik m'n ex mis nouja big fucking deal. ik heb toch stage en nergens tijd voor, dus laat allemaal maar gewoon zitten. [/ST*R-mode]
Oud 28-08-2008, 13:28
ST*R
ST*R is offline
Ben ik nu ook al een 'mode' wat een grap
maar @ wup: ik ga een half jaar in berlijn studeren. Opzich is een half jaar niet zo heeeel lang, maar omdat het nu ookal vaag is (of we wel/niet een relatie hebben) wordt het als ik weg ben nog onduidelijker. Eerst wilde ik wel gewoon door blijven gaan zoals nu (maar dan zonder 'm te zien natuurlijk), maar volgens mij zou ik hem dan te veel missen. En ik weet dat als ik hem een tijd niet zie/spreek dat ik hem dan minder leuk vind en dus ook minder mis. Maarja aan de andere kant weet ik ook niet of ik hem wel minder leuk wíl gaan vinden haha. We gaan iig afspreken als ik weer terug ben om te kijken hoe het dan is, hopelijk bespringen we elkaar gelijk en pakken we het weer op waar we gestopt zijn (vast onmogelijk maar ik hoop het).
Geen idee of het een goede oplossing is, maar iets beters dan dit weten we ook niet.
Oud 28-08-2008, 16:23
Idunarara
Idunarara is offline
Terug van vakantie, week met mijn vriend en het ging bijzonder goed. Allemaal heel harmonieus en liefdevol en ja, het zit ook echt wel goed. Veel leuke gesprekken gehad en gelachen en gewoon, alles. En nu mis ik hem dus, afkicken. Gisteren wel leukenlekker gegeten met oud-collega's en vanavond eten/drinken met vriendinnen komt goeddd
Oud 28-08-2008, 21:47
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Terug van vakantie, week met mijn vriend en het ging bijzonder goed. Allemaal heel harmonieus en liefdevol en ja, het zit ook echt wel goed. Veel leuke gesprekken gehad en gelachen en gewoon, alles. En nu mis ik hem dus, afkicken. Gisteren wel leukenlekker gegeten met oud-collega's en vanavond eten/drinken met vriendinnen komt goeddd
Haha, gewoon exact hetzelfde behalve dat ik zondag pas ga eten met (oud)collega's en nog geen date met vrienden heb kunnen maken.
Oud 28-08-2008, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Mja het is ook niet zo dat ik het uit zou maken omdat het nu niet leuk is. Feit is alleen dat ik vrij zeker weet dat deze relatie op de lange duur niet bevredigend genoeg gaat zijn (op meerdere vlakken). Maar in deze 'beginfase' is dat allemaal nog niet zo'n probleem, dus is het nu ook nog gewoon leuk en heeft het ook nog geen zin om er nu al mee te kappen. *schouderophaalt*

Edit: Het is misschien het vermelden waard dat we hier allebei hetzelfde over denken en dat het dus niet iets is wat ik maar geheim houd terwijl ik doe alsof alles koek en ei is en in feite een relatie 'speel' En wie weet komt het punt nooit waarop ik of hij denk(t) "nu moet ik kappen" en heb ik over tien jaar kinderen met hem. Tjaaa wie zal het zeggen. Dat we het half jaar hebben gehaald vind ik eigenlijk al verbazingwekkend en dat gaan we morgen dus lekker vieren.

Qimm <3
Oud 28-08-2008, 22:06
Armoed
Armoed is offline
Mwah. Next.
Oud 28-08-2008, 22:11
Verwijderd
Zijn ouder's truck geleend zodat hij me zondag kan helpen verhuizen, en ik heb maandag vrij! Woei Alles gaat nog steeds lekker, en hopelijk zijn we dadelijk ook van dit verotte werkschema af.

Wat minder fijn; ik verblijf de komende twee maand aan de andere kant van mijn ouder's huis (het zit dus aan hun huis vast) en dat is in de verbouwing. Mijn moeder zei gister dat ze de timmerman de opdracht had gegeven alvast de isolatie in de kast in mijn tijdelijke kamer af te maken (want dat zit naast mijn ouders slaapkamer)

Fijn
Oud 28-08-2008, 23:01
miekmuis
miekmuis is offline
Jaaa hallo. En dan gaat ie me gewoon zoenen in bijzijn van zijn vrienden en blijkt dat ie een van zijn vrienden ook al over me had verteld. Moet ik daar nou weer mee?

Laatst gewijzigd op 29-08-2008 om 07:03.
Oud 28-08-2008, 23:26
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Hmm ik voel me verliefd en gelukkig en heb nog even helemaal niets aan mijn hoofd.
Oud 29-08-2008, 10:40
wup
wup is offline
@ ST*R: bedankt voor de uitleg. Klinkt als een moeilijke situatie..

Ik weet niet wat het is, maar net als ik er eigenlijk van overtuigd was dat het toch niet echt wat kan blijven ( zoiets als morgan ook al uit legde), wordt het ineens weer zoals het was. Het was gister supergezellig en lief. Ik voelde me zwaar kut en hij was helemaal lief. Ontbijt op bed ( en nog vet lekker ook) gekregen en zakken m&m's voor thuis haha.
Voel me blij
Oud 29-08-2008, 10:48
zeep007
zeep007 is offline
Het gaat helemaal fijn nu. Vandaag lekker dagje vrij en uitbrakken vandaag. De laatste tijd wat vaker op stap met mensen die ik nu wat beter leer kennen, en dat vind ik leuk! Gisteravond was dan ook weer behoorlijk gezellig, en prachtig vuurwerk gezien!!
Morgen een BBQ met de familie, en daar heb ik ook zin in. Daarna weer gauw naar Noorderzon!
Oud 29-08-2008, 11:45
Verwijderd
Gisteravond heeft hij me drie keer gebeld, twee keer omdat hij zjin toetsenbordblokkering er niet op had staan. De laatste keer was om half een en om twee uur kreeg ik een smsje vol spelfouten. Volgens mij was hij na zijn werk nog wel even blijven hangen en was het gezellig.
Hij komt zaterdag en dan gaan we drummen en film kijken

En zondag ga ik naar een vriend die niet meer zo bestevriend is als eerst en ik vind het wel een beetje spannend!
Oud 29-08-2008, 11:49
Qimm
Qimm is offline
Morgan ein-de-lijk weer gezien en het was weer super. Niet meer zó lang weg gaan oke?

Morgen ein-de-lijk mijn verjaardag vieren, want iedereen is er nu en kán ook nu! Dus, yay *zinzinzin*

Verder niks te klagen, voel me een beetje uhm wiebelig, maar ik doe niet aan ziek zijn, dus Zo naar de kapper. lalalala *blaat*
Oud 29-08-2008, 12:58
tuttebel
tuttebel is offline
niet zo heel goed..ga bijna weg voor 5 maanden, en ik weet niet of ik nog net zo verliefd ben als hij op mij. ik wil niet met zo'n gevoel doorgaan dus ik ga zaterdag met m praten en een knoop doorhakken. of we gaan er helemaal voor of niet meer.
t stomme is dat hij er nog helemaal geen weet van heeft en we net terug zijn van vakantie.
Oud 29-08-2008, 13:03
Verwijderd
Citaat:
niet zo heel goed..ga bijna weg voor 5 maanden, en ik weet niet of ik nog net zo verliefd ben als hij op mij. ik wil niet met zo'n gevoel doorgaan dus ik ga zaterdag met m praten en een knoop doorhakken. of we gaan er helemaal voor of niet meer.
t stomme is dat hij er nog helemaal geen weet van heeft en we net terug zijn van vakantie.
Ow, dat is klote. Maar als je leeft met die gedachte: 'hij vind mij leuker dan ik hem', heb je je keuze dan eigenlijk niet al gemaakt?
Sterkte chick. Ik wens je veel wijsheid bij je keuze.
Oud 29-08-2008, 14:40
Lorelei
Lorelei is offline
Het verandert iedere minuut afhankelijk van welk aspect van onze relatie ik in gedachten heb. Ik ben er gewoon nog steeds niet overheen hoe het een paar maanden geleden ging en hoewel het nu beter gaat, hoeft er ook maar het kleinste te gebeuren en ik voel me weer rot. Vannacht in bed liggen janken, vanmorgen ging het goed en nu raak ik weer een beetje in een dipje.
Oud 29-08-2008, 14:45
Kitten
Kitten is offline
Vandaag zie ik d'r weer, en volgende week ga ik 3 weken weg *zenuwachtig* Nouja, ze is ten minste weer ongesteld geworden, want ik vind 't maar niets als ze een week of 2 over slaat zonder duidelijk merkbare reden.
Oud 29-08-2008, 14:59
Verwijderd
Someone makes me happy, maar volgens mij heeft die het niet helemaal door maar goed in mijn eentje vermaak ik me ook wel!

Laatst gewijzigd op 29-08-2008 om 15:55.
Oud 29-08-2008, 20:47
Verwijderd
Vandaag was echt even stom. Pap is ontslagen, ik was boos op vriendje terwijl hij er niks aan kon doen, beetje ruzie met vrienden. Bwugh.
Volgens mij moet ik weer even wennen aan het hele naarschooltoe-gedoe. Ik heb een jaar gewerkt (vooruit, stage, maar dan nog) en doe ik daarom een beetje stom.
Oud 29-08-2008, 21:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gister was ik een beetje aan het twijfelen, dat heb ik soms terwijl het echt nergens op slaat want het gaat echt prima tussen ons. Vanavond met hem gebeld en dan is het allemaal wel weer goed en tof en morgen zie ik hem weer

Vorig weekend hebben we zijn ouders van Schiphol opgehaald en nu zei z'n moeder van de week tegen hem 'we hadden het wel verwacht hoor, dat Dana en jij er zouden staan', vind ik dan toch wel schattig
Oud 29-08-2008, 21:32
Velma
Velma is offline
Vreemd om zonder 'm te zijn
Oud 30-08-2008, 07:09
Verwijderd
Mja, z'n gangetje... Met vriendje uit eten geweest (omdat ik afgestudeerd ben ) en toen wel gepraat over elkaar te veel zien en de invloed dat dat heeft op vooral mij. Hoop dat hij me begreep. Ik hou enorm van hem, maar soms kan het even te veel zijn.

Gisteren bij een oudcollega in zijn nieuwe huisje gaan kijken en dat was gezellig Jammer dat ik vandaag moet werken, anders was ik nog wat langer gebleven.

En straks na mijn werk ga ik bij mijn beste vriendinnetje eten, samen met nog twee anderen. En dat is tof want wij zijn met z'n viertjes een leuk groepje en het ultieme bewijs dat mannen en vrouwen gewoon vrienden kunnen zijn Heb er zin in!

En nu ga ik stressen, mijn ouders zijn drie weken op vakantie en hebben mijn rijbewijs meegenomen... En dat moet ik over ruim een week meenemen op vakantie
Oud 30-08-2008, 08:29
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Someone makes me happy, maar volgens mij heeft die het niet helemaal door
Inderdaad zeg! Ik wist niet dat ik iemand nog zo leuk zou kunnen vinden! Jammer genoeg is hij nu op introkamp en daarbij heeft hij nog nooit op enige manier laten merken intresse in mij te hebben... Maar hopen kan altijd he!
Oud 30-08-2008, 12:43
Verwijderd
Citaat:
geschiedenis en toelating ging goed, dus waarschijnlijk volgende week beginnen!
x2

En ik kreeg, zoals verwacht, niks anders dan keihard negeergedrag. Van allebei trouwens. Ach, d'r vrienden doen wel weer normaal tegen me, dus wat mij betreft worden ze samen heel gelukkig met 10 kinderen, een labrador en een Volvo.

Ben wel een beetje bezorgd om een vriend van me, want hij kan z'n verschrikkelijke ex-vriendinnetje maar niet loslaten.
Oud 30-08-2008, 13:37
Luna
Luna is offline
gisteren terug van 3.5 week samen vakantie, het was heftig maar heerlijk! Ik ben zo dol op hem en we zijn goed samen<333
Oud 30-08-2008, 15:32
Verwijderd
Gisteren fijn gekletst met mijn ex, zoals vanouds zeg maar. Wel fijn dat alles eindelijk helemaal voorbij is,zowel praktisch als gevoelsmatig is het gewoon voorbij, en we kunnen nu gewoon vrienden zijn en normaal kletsen.

Ik vertelde dat ik een huis had gekocht en dat vond hij super voor me, hij vond het een schattig huisje daarna zei hij dat hij er geld op durfde te zetten dat ik of volgend jaar getrouwd ben, of zwanger ben. In elk geval 1 van de twee. Ja, I don't think so. Maar hij is verder blij voor me en bood ook nog zijn excuses aan voor zijn domme gedrag.

En vriendje is lief we gaan vanavond lekker hangen (laatste nacht in mijn appartement) en als het goed is zouten mijn huisgenootjes vandaag nog op, ik denk het wel aangezien ze hun bedden al uit elkaar hebben. En morgenvroeg ontbijten en relaxn en s'avonds mijn bed en tv nog verhuizen! En dan is het klaar, ik zie er erg naar uit.
Oud 30-08-2008, 15:59
metallica
metallica is offline
Ik ben soms echt een kreng....

Laatst gewijzigd op 30-08-2008 om 20:46.
Oud 30-08-2008, 20:01
Verwijderd
Deze week eindelijk mijn goede vrienden weer zien. Heb al helemaal voorpret.
Oud 30-08-2008, 20:41
miekmuis
miekmuis is offline
Gister is hij tot 4.00 bij me geweest en het was superfijn. Hele avond tegen elkaar aan gezeten. Gekletst, gezoend, geknuffeld... Heel fijn, maar ook heel vreemd aangezien het verder niks kan worden. Echt weer iets voor mij dit.
Oud 31-08-2008, 02:37
Verwijderd
hmm drie avonden op rij weggeweest en nu helemaal kapot..! Één heel leuk meisje ontmoet waarmee ik ga daten! Verder begint maandag mijn studie en moet ik nog een beetje wennen aan het idee..
Oud 31-08-2008, 10:02
Qimm
Qimm is offline
Verjaardag was leuk, al mijn favoriete mensen waren tegelijk op 1 plek! Echt helemaal super! Uiteraard ook leuke cadeautjes gekregen, want dat hoort bij het jarig zijn, maar toch waren die ondergeschikt aan het heerlijk gezelschap!
Oud 31-08-2008, 10:39
Verwijderd
Gisteren met twee vrienden bij een vriendin van ons gegeten en dat was echt zooo tof! We zijn écht een leuk groepje zo en dat vind ik tof!
Daarna gaan stappen en kwam toen de beste vriend van mijn broertje tegen. Wij hebben ooit wel/niet iets gehad, en hij is gewoon gezellig en het is leuk dat we nog steeds een klik hebben.
En om het compleet te maken kwam een vriend van me langs die ik al weer veel te lang niet gezien had (studie, werk, ver weg wonen) en bijkletsen met hem is leuk. Fijn dat die vriendschap niet te 'lijden' heeft onder bijv. studie, werk en afstand.

Straks komt mn vriend weer en daar heb ik zin an Normaal zijn we op zaterdagavond samen, maar nu niet, en dat was echt niet zo erg. We gaan over een week op vakantie, kunnen dan 16 dagen op elkaars lip zitten

En ik ben klaar met stressen over m'n rijbewijs, lang leve aangetekende post...
Oud 31-08-2008, 11:05
Idunarara
Idunarara is offline
Vraagtekens vraagtekens. Dat meisje van dat smsje van voor de vakantie spookt een beetje door mijn hoofd. Hij ontkende het dan wel, maar toch was het raar dat hij daarvoor wel naar zijn ouders ging voor advies. En gisteren sprak ik een mannelijke vriend van mij en die lachte me keihard uit dat ik hem geloofde. Dus spookte het rond in mijn hoofd gisteren en viel ik met buikpijn in slaap, heerlijk zeg. Vannacht nog twee bezopen smsjes gekregen dat hij me lief vond, das dan wel weer fijn. Ik moet niet zo mutsen, hij was hier gisteren en was duidelijk heel blij me te zien. Zelfs als hij daadwerkelijk met die pad heeft gezoend, wat boeit het dan in godsnaam, het is duidelijk dat hij voor mij kiest en dat dan een foutje was. Amen.

Verder was het sociaal gezien een heerlijke week. Woensdagavond, net terug van vakantie, wezen eten met collega's en dat was ontzettend gezellig, mijn oude baas is een held. Donderdagavond twee vriendinnen over de vloer gehad in mijn nieuwe kamer en dat was ook erg leuk. Gisteren de hele dag opgetrokken met een goede vriendin die is verhuisd, dus dat was fijn. Die is net de deur uit. En gisteren kwam mijn vriend dus nog langs met een vriend van hem, hoop dat we met zijn allen meer gaan optrekken want hij heeft leuke vrienden maar hij houdt er niet van als ik met zijn andere sociale omgevingen mix, nouja, whatever. En gisteravond nog even bij mijn zusje geweest, dat was ook leuk.

Vandaag chillen en vanavond komt mijn vriend, laat alles rusten en geniet er maar gewoon van. En dan morgen nieuwe school, nieuwe mensen. Ieh.
Oud 31-08-2008, 14:29
metallica
metallica is offline
Hij is nu weer naar Maastricht Maarja, even een paar maandjes zo volhouden en dan komt hij naar hier. Het is echt gek nu na zo'n tijd elke dag samen te zijn geweest. Komt helemaal goed
Oud 31-08-2008, 15:01
wup
wup is offline
Pff. Vanacht is een goede vriend van mijn broer overleden door een ongeluk. Ik ben vanmorgen even met mijn zus bij mijn broer geweest om zusterlijke troost te bieden. Vreselijk om te zien dat hij er helemaal door zit... Heel naar. Ik wil zo graag wat voor hem doen, maar meer dan zeggen hoe erg het is kan je gewoon niet. Gelukkig heeft hij een superlief vriendinnetje, wat constant zakdoekjes komt brengen en lief is. Wel sneu, want haar broer heeft vanacht een kindje gekregen, maar echt blij kan ze nu niet zijn.
Ben er best een beetje van slag van
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten