Advertentie | |
|
![]() |
|
souvenirs voor mn ouders. een èchte raybanzonnebril voor 5euro en een natuurspons+puimsteen. en olijfoliescrubsspul maar ik had t per ongeluk in mijn handbagage zitten dus ging het pardoes de prullenbak in.
![]() en een broek met t kruis op de knieen, slofjes met een pompommetje op de neus. en een lege bankrekening
|
wat een heisa om een beeldje van tim burton
![]() oh, though: ik heb nieuw een beige truitje met een kraagje met een strikje <3 en een vest. En van mijn grote liefde de ikea een vergiet, een handdoek en een melkklopper voor het astronomische bedrag van 5 euro. whoo.
|
Verwijderd
|
Kaartjes Les Miserables + uiteten
Kaartjes Arie Koomen Party & Co Dakine rugzak dvd the Illusionist kookboek Jamie Oliver concertkaartjes tweedehands vans. Vulpen De schaduw van de wind geïllustreerde versie Parijs was Mieters! (fotoboek) Dekbed PiP Boekenbon Koekjespot Blond Amsterdam Hollandse Pot kookboek. Briefgeheimen boek. Bon Vero Moda Bon Etos x 2 Gezond en Creatief koken Toillettas Winnie de Pooh en het oplossen van problemen (boek) Het maakbare nieuws (boek) Kookboek Ramon Beuk Zand in mijn BH & In Balans (boeken) Sloffen Broche met Italiaans mozaiek € 35,- Cadeaubon V&D Geurtje Thermosfles Jarig & diploma feestje, ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een zwarte riem met een printje van zwaluwen en overige overdreven rockabilly-crap, 'How to waste time in the office'-knutselboek van een of andere dubieuze jongeman wiens naam ik vergeten ben en niet wil opzoeken doordat ik lui ben en het boek nog in m'n tas ligt, een Zippo + lighterfluid voor een jarige vriend en een donut van Dunkin' Donuts want comfort food werkt goed tegen Duitse veertienjarige emo's.
Oh, en een aardige meneer in het Ludwig-museum gaf me een gaaf prentje van een kunstenaar voor wie hetzelfde geldt als voor de dubieuze jongeman van hierboven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar wat is er eigenlijk met die film aan de hand? er komt een nieuwe editie van uit, nieuwe posters, ben er dus zelf wel behoorlijk weg van, maar dit snap ik niet zo goed |
![]() |
||
Citaat:
'beetje lullige 4tieten opmerking' hmmm zonde om dat weg te halen joh. de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet trouwens.
||
Citaat:
|
Ik geloof niet dat die opmerking reden tot bannen is. Dan zou ik eerst een waarschuwing krijgen, en dan zou jij die ook krijgen omdat je aanzet tot flamegedrag.
ontopic: ik kreeg net 2 bioscoopbonnen ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Enquete-achtig] Wat gaat te ver? ShadowLady | 49 | 19-02-2006 23:23 | |
Seksualiteit |
als je vriendje nog maagd is en nog nooit verder gegaan is dan zoenen..? maar jij wel meisje833 | 14 | 01-03-2005 14:04 | |
Psychologie |
hoe nu verder/ beginnen Verwijderd | 5 | 15-04-2004 20:53 | |
Liefde & Relatie |
Zal ik verder gaan of niet?? Some | 4 | 23-09-2003 09:09 | |
Seksualiteit |
Voorhuid: hoe ver moet het nou? De oplossing! sofie3 | 11 | 18-02-2002 19:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Thuis is zo ver weg/nooit gedag gezegd Secreet | 0 | 17-12-2001 14:38 |