Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Michael Jackson komt zeeeker in het rijtje voor.. EN die gast van Meatloff vind ik ook niet de knapste.. |
![]() |
|
Idd, Micheal Jackson ziet er gewoon onmenselijk uit nu, getverredemme!
Tsja, Christina A. is volgens mij opzich best mooi, maar die ongelofelijk gore hoerige uitsraling maakt haar in mijn ogen weer waanzinnig lelijk. Verder die Avril Lavigne, ik heb eens foto's van dat mens gezien zonder een liter make-up op d'r bek, das pas eng! En die man in dat roze konijnepakje.
||
Citaat:
|
Avril lavigne is niet lelijk, ik vind alleen haar image zo nep!
Net als Jive Jones, ik heb het niet zo op die "1 dags alto's" om die term maar te gebruiken, ik ga er vanuit dat iedereen snapt wat ik bedoel!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Amber dat is pas een lelijkerd met die enorme kin en die enorme mond van haar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelf denk ik er nog even over na.
|
![]() |
Ik moest voor Media naar het Nederlandse journaal kijken...en daar was echt een leeeelijk mens (weet niet hoe ze heet & of ze bekend is) maar ik geloof dat ze Schoen heet ofzo
![]() bweikbweik. en dinges, hoe-heet-die-ook-alweer van Faithless, wel coole mens anders ![]() En Koen Buyse van Zornik (maar die vind ik ook wel leuk) Hmm...laat ik het voorlopig daar op houden...
||
Citaat:
![]() Amber is ook vervelend. Nouja, niet lelijk. Kimberly eigenlijk ook niet. Maar ik vind het niet leuk om naar te kijken (maar dat komt door die hele soap). Denise Richards is niet mooi, nouja, dat misschien wel, maar ze heeft zo'n kijk-mij-eens- mooi-en-geweldig-zijn uitstraling.
||
Citaat:
(mwah.. ok beeeetje jammer van die foto's zonder make-up maar hee ik vraag me af of menig dame er beter uit zou zien)
||
Citaat:
|
Ik vind Jennifer Lopez trouwens wel ontzettend knap. Ze heeft een heel mooi figuur, ze kleedt zich goed (okay met uitzonderingen in de clip van Play
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Vrijwel al die rappers met een smoel en een attitude van hier tot ginder, Justin Timberlake, Britney Spears (jawel, irritante baby-face van dr..), Avril Lavigne *kots*.. zie haar zonder make-up en je wilt meteen van een gebouw springen..., Ik kan door blijven gaan, ze blijven mekaar overtreffen..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben echt zo NIET met je eens... Kimberley vind ik echt een dropje ![]() Jlo vind ik echt niet knap. Alleen in de clip waar ze de pony van scala heeft en knalrose oogschaduw op heeft vind ik haar knap. Daar sraalt ze iets mystieks uit. Maar over het algemeen vind Ik jlo helemaal niet knap. Ik vind dat ze rare kaken heeft. En ze heeft enorme heupen en een gigantische reet. En Pink, She's totally my girl. Hoewel ik vind dat ze zich zelf soms echt te potteus kleed ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |