Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hebben vanavond een half uur gebeld.. en het was erg fijn. Het ging over van alles, en het voelde goed. Maar ik krijg geen hoogte van hem, vindt ie me nou wel of niet leuk. Wat moet ik hier nou mee aan
![]() ![]() |
![]() |
|
hij heeft kunnen nadenken en we hebben goed kunnen praten. we zijn er uit dat zo lang ik weg ben naar belfast onze relatie uit is, en als ik dan terug kom we t weer gaan proberen. soort van 'pauze'. het voelt alleen echt niet alsof het uit is, want gisteren was het gewoon net als anders eigenlijk. en ik blijf ook bij m slapen de nacht voor ik naar schiphol moet enzo.
![]() maar het is wel beter zo, deze issues zijn niet op te lossen in korte tijd en om zo door te gaan met een relatie op afstand is ook geen optie. ![]()
|
Heftige gesprekken achter de rug, maar het is weer goed. We komen er wel uit.
![]() Uit eten geweest met vriendinnen, was erg leuk. Had ze al tijden niet meer gezien. Allemaal verhalen gehoord over intro/wonen in andere stad/nieuwe mensen leren kennen/studeren. Wel confronterend allemaal, maar fijn om te weten dat ze het daar naar hun zin hebben.
||
We hebben afgesproken deze week een keer te praten en hij wilde ook nog een paar dingen aan me vragen. Ik ga er heel sexy uitzien zodat hij me weer wil ofzo, en dan komt het weer helemaal goed. En dan dit:
Citaat:
Ik vind hem nog zo leuk.. |
![]() |
|
Jeej, oneindig veel sociaal leven gehad de afgelopen week, elke dag en avond wel iets met vrienden gedaan! Mijn schoolwerk word een beetje verwaarloost, maar jammer dan...
Gisteravond was geweldig, een in promptu bioscoopbezoek, met nog een drankje waarbij allerlei persoonlijke uitspraken voorbij kwamen...
|
Het is echt absurd hoe ik overal problemen kan zien, terwijl hij net nergens problemen ziet... De poging tot een fatsoenlijk gesprek is mislukt, want hij weigert het gewoon. Maarja, we zien wel waar het schip strand.
|
Hmm, ik snap hem niet zo goed. Blijkbaar heeft hij problemen met mij/ons oid maar ik weet van niks.
Ja, oke, ik ben de laatste tijd niet zoals normaal, maar er zijn ook zoveel nieuwe dingen gebeurd in mijn leven en ik trek dat gewoon af en toe niet en dat begrijpt hij niet. En dan krijg ik weer allerlei vage smsjes over twijfels en weet ik veel wat maar het heeft niks met mij te maken (eh...huh?). Nja, het zal allemaal wel loslopen...hoop ik.
|
Nou, blijkbaar heb ik dramatische dingen gedaan waar hij me niks over wil zeggen (want tja, ophangen tijdens zo'n gesprek is natuurlijk wel heel makkelijk als je 100km van elkaar verwijderd bent).
Echt, wtf, alsof ik hier ook maar iets mee kan zeg ![]()
|
Verwijderd
|
afgelopen donderdag + weekend leuk gehad met m'n ex, omdat ik er achter kwam dat ik hem een beetje erg miste. ik wilde hem niet bellen ofzo, maar ineens belde hij mij! dus toen gingen we maar afspreken, en ja, het was eigenlijk geweldig? ik heb hem nog nooit zo verliefderig gezien, dus volgens mij zit het wel goed. nu zie ik hem meteen 1,5 week ofzo niet, omdat ik van stage een beetje een nazirooster heb en komend weekend al vol had gepland. BEETJE JAMMER.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hij had gisteren onze hele woonkamer vol kaarsjes gezet, een 'budgetsurprise' maar ik vond het erg lief. En na een weekje alleen op vakantie te zijn geweest, en hem te moeten missen, was het maar wat fijn om weer in zijn armen in slaap te kunnen vallen <3
|
Het is hier een drama in huis.
Het gaat slecht met mijn tante en nu moest ik vandaag ook nog de hond in laten slapen. Niet onverwacht want ze was al 14. Maar goed het komt allemaal tegelijk. Ik hoop dat mijn moeder het allemaal kan volhouden... Gelukkig zijn er fijne mensen in mijn omgeving <3
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar is het mijn verbeelding of hebben we echt allebei een 'huh hier had ik nooit over nagedacht maar het zou eigenlijk best wel kunnen' fase? Beter worden we weer snel een keer net zo zat als zaterdag, dan ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren. |
![]() |
|
wtf, ik kwam er gisteravond achter dat een studiegenootje van me is vermoord. Samen met haar vader, en haar moeder is gearresteerd.
Het was niet een vriendinnetje ofzo maar we konden het wel goed vinden en studeerden weleens samen. Ik ben echt geschokt, hoe kan je zomaar vermoord worden?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-09-2008 om 09:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
ot: Het is toch ook een knuppel. ![]() ![]() En met een beetje geluk gaan we zaterdag naar MacBeth en mijn beste vriendje doet hard zijn best (ik trouwens ook. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben ziek en dan zou het wel fijn zijn als hij bij me was, helaas is zijn school alweer begonnen.
||
Citaat:
![]()
|
nog bedankt iedereen, grappig dat zulke woorden van vreemden toch heel fijn zijn om te horen.
ik kom net uit het ziekenhuis en de situatie is echt te bizar voor woorden. voorbeeldje: hij voelt z'n benen niet maar als de dokter hem vraagt zijn linkerbeen te bewegen dan beweegt ie 'm gewoon. hij voelt het alleen zelf niet. z'n rechterbeen wil niet en z'n handen ook (nog) niet. ik heb veel hoop maar weet dat ik ook weer niet teveel moet hopen. want als hij sowieso z'n handfunctie niet terugkrijgt, wil hij euthanasie. en wat m'n vriend betreft, die probeert er heel erg voor me te zijn en dat lukt 'm ook aardig. hij krijgt me altijd weer rustig, vooral 's nachts als ik moet slapen en het lukt weer eens niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ot: Goed, geloof ik. Als ik eens niet zo ingewikkeld doe. Hij is lief en doet echt zijn best voor mij, maar ik wil dat niet altijd zien en let dan alleen op het negatieve. Ofzo. Ik ben soms echt een trut, maar heb het inmiddels erkend en vandaag hem een kusje komen brengen en een lief smsje gestuurd. Zo. Ik moet mijn ex uit mijn hoofd zetten en erop vertrouwen dat hij niet zo is. Ik ga gewoon liefde geven zonder bang te zijn er niks voor terug te krijgen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn ex heeft zijn rug gebroken en was de eerste weken verlamd vanaf zijn middel, de dokters gingen er vanuit dat het altijd zo zou blijven en nu, een jaar later, kan hij alweer staan en met hulpmiddelen stukjes lopen. Hopen dat het met jouw vader ook zo gaat! Ik snap mijn vriendje niet meer maar ben blij dat hij vanavond gewoon langskomt en heel veel zin heeft om me te zien. Morgen heerlijk vrij dus lekker lang uitslapen en als het mooi weer is misschien even naar Wilhelminapark met hem(L).
|
RockaholiC, heel erg veel sterkte.... Jeetje wat kan het leven soms toch bizarre wendingen nemen. Ik voel me haast schuldig over alle nietsbetekende dingetjes waar ik me vandaag druk over heb gemaakt
![]()
|
Verwijderd
|
Heel veel sterkte RockaholiC.
OT: Hmm, we vroegen ons beide af waarom 't zo doodnormaal en vertrouwd voelt, nu al, en gezien de omstandigheden. Dit bevestigd maar weer eens mijn falende mensenkennis en vooral mijn summiere ervaring op liefdes- e.d. gebied, want ik kan gewoon echt geen antwoord geven op die vraag, ik kan alleen maar constateren dat het zo 'is. Maar goed, niemand klaagt, integendeel, we genieten. Echter, het blijft idioot voelen om zo bezig te zijn terwijl we er allebei geen toekomst in zien. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|