Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2008, 13:06
Kitten
Kitten is offline
Pfft... ik ben moe, heb mijn vriendin te weinig gezien en nu zit ik drie weken op Mallorca. 't komt allemaal wel goed, maar ik zie er nu even flink tegen op (ik wordt altijd zo lekker emo van moe zijn)
Oud 07-09-2008, 13:15
Darko
Darko is offline
Citaat:
Is dat een uitnodiging?
Zo lang ik maar niet naar de gouden arm moet.
Oud 07-09-2008, 17:50
Verwijderd
Het is zo fijn om te horen hoe hij aan iemand anders verteld hoe gelukkig hij is, dat hij bij me wil blijven en echt gek op me is. Fijn om te beseffen dat de persoon over wie hij het heeft, dat ík dat ben.
En verder hangen we vandaag heerlijk brak op de bank. Half slapend, beetje tvkijken, radio luisteren, patatjes eten. Relaxed
Oud 07-09-2008, 19:44
Verwijderd
Ooooh hij is lief. Wat pikt hij veel van me. Maar ik heb weer iets meer vertrouwen
Oud 07-09-2008, 21:08
Verwijderd
Hm ik weet even niet zo goed wat ik allemaal moet denken na dit weekend. Beter maar niet teveel, want ik heb het wel gehad met complicated. En dit zou daar nog ver boven komen te staan.

En het heeft lang geduurd, maar ik heb meneer de ex eindelijk een keer goed verrot gescholden. Heerlijk, wat een opluchting
Oud 07-09-2008, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Hm ik weet even niet zo goed wat ik allemaal moet denken de laatste tijd. Beter maar niet teveel, want ik heb het wel gehad met complicated. En dit zou daar nog ver boven komen te staan.
Dat dus. Maar hee ach, ik denk ook helemaal niet meer na en daar komen leuke dingen van.
Oud 07-09-2008, 21:58
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Hebben vanavond een half uur gebeld.. en het was erg fijn. Het ging over van alles, en het voelde goed. Maar ik krijg geen hoogte van hem, vindt ie me nou wel of niet leuk. Wat moet ik hier nou mee aan . Een vriendin zei dat het hoort dat vrouwen niet alles snappen van mannen en andersom. Dat is op zich een goede instelling, alleen zou ik wel graag willen weten of hij me nou wel of niet leuk vindt..
Oud 08-09-2008, 00:12
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Zo lang ik maar niet naar de gouden arm moet.
Ha! Dat heet tegenwoordig Club G.A.y. + je moet een lidmaatschapskaart hebben.. En dan moet je ook nog eens je sexuele voorkeur invullen; ik denk dat er hetero quota komen.
Oud 08-09-2008, 07:02
tuttebel
tuttebel is offline
hij heeft kunnen nadenken en we hebben goed kunnen praten. we zijn er uit dat zo lang ik weg ben naar belfast onze relatie uit is, en als ik dan terug kom we t weer gaan proberen. soort van 'pauze'. het voelt alleen echt niet alsof het uit is, want gisteren was het gewoon net als anders eigenlijk. en ik blijf ook bij m slapen de nacht voor ik naar schiphol moet enzo.
maar het is wel beter zo, deze issues zijn niet op te lossen in korte tijd en om zo door te gaan met een relatie op afstand is ook geen optie.
Oud 08-09-2008, 07:05
Neko*
Neko* is offline
Heftige gesprekken achter de rug, maar het is weer goed. We komen er wel uit.

Uit eten geweest met vriendinnen, was erg leuk. Had ze al tijden niet meer gezien. Allemaal verhalen gehoord over intro/wonen in andere stad/nieuwe mensen leren kennen/studeren. Wel confronterend allemaal, maar fijn om te weten dat ze het daar naar hun zin hebben.
Oud 08-09-2008, 07:37
ST*R
ST*R is offline
We hebben afgesproken deze week een keer te praten en hij wilde ook nog een paar dingen aan me vragen. Ik ga er heel sexy uitzien zodat hij me weer wil ofzo, en dan komt het weer helemaal goed. En dan dit:

Citaat:
dat zo lang ik weg ben naar berlijn onze relatie uit is, en als ik dan terug kom we t weer gaan proberen. soort van 'pauze'.
en dan leven we nog lang en gelukkig.
Ik vind hem nog zo leuk..
Oud 08-09-2008, 07:53
Sherco
Sherco is offline
Jeej, oneindig veel sociaal leven gehad de afgelopen week, elke dag en avond wel iets met vrienden gedaan! Mijn schoolwerk word een beetje verwaarloost, maar jammer dan...
Gisteravond was geweldig, een in promptu bioscoopbezoek, met nog een drankje waarbij allerlei persoonlijke uitspraken voorbij kwamen...
Oud 08-09-2008, 09:08
metallica
metallica is offline
Het is echt absurd hoe ik overal problemen kan zien, terwijl hij net nergens problemen ziet... De poging tot een fatsoenlijk gesprek is mislukt, want hij weigert het gewoon. Maarja, we zien wel waar het schip strand.
Oud 08-09-2008, 09:40
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Zoveel smsen is eigenlijk best ziek. Maar ook wel weer leuk
Oud 08-09-2008, 11:35
Dith
Dith is offline
Hmm, ik snap hem niet zo goed. Blijkbaar heeft hij problemen met mij/ons oid maar ik weet van niks.
Ja, oke, ik ben de laatste tijd niet zoals normaal, maar er zijn ook zoveel nieuwe dingen gebeurd in mijn leven en ik trek dat gewoon af en toe niet en dat begrijpt hij niet.
En dan krijg ik weer allerlei vage smsjes over twijfels en weet ik veel wat maar het heeft niks met mij te maken (eh...huh?). Nja, het zal allemaal wel loslopen...hoop ik.
Oud 08-09-2008, 11:53
Sherco
Sherco is offline
Oke, net drie colleges alleen maar naar het plafond gestaard en aan hem gedacht... Stop the madness!
Oud 08-09-2008, 14:07
Dith
Dith is offline
Nou, blijkbaar heb ik dramatische dingen gedaan waar hij me niks over wil zeggen (want tja, ophangen tijdens zo'n gesprek is natuurlijk wel heel makkelijk als je 100km van elkaar verwijderd bent).
Echt, wtf, alsof ik hier ook maar iets mee kan zeg.
Oud 08-09-2008, 15:40
Verwijderd
halloha,

ben dr een tijdje niet geweest en ook erg druk nu, maar zal binnenkort even de tijd nemen om alles bij te lezen.
OT: niet zo boeiend.
Oud 08-09-2008, 16:11
Lilium
Lilium is offline
Ik voel me als gewoonlijk: mis mijn vriendje.
Oud 08-09-2008, 16:52
Verwijderd
School sucks, vriendinnen sucken nog erger. Echt dat mens kan wat mij betreft doodvallen

Vriendje is gelukkig lief en alles, we gaan zo lunchen.
Oud 08-09-2008, 17:16
I C U
I C U is offline
Anyway... Leuk weekend, op zich, alleen veel gewerkt. Denk dat het nog best zwaar wordt komende tijd. Maar goed, we gaan ons best doen

En damn, hij is goed.
Oud 08-09-2008, 17:18
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Ik heb geluk met zulke vrienden
Oud 08-09-2008, 19:13
Verwijderd
afgelopen donderdag + weekend leuk gehad met m'n ex, omdat ik er achter kwam dat ik hem een beetje erg miste. ik wilde hem niet bellen ofzo, maar ineens belde hij mij! dus toen gingen we maar afspreken, en ja, het was eigenlijk geweldig? ik heb hem nog nooit zo verliefderig gezien, dus volgens mij zit het wel goed. nu zie ik hem meteen 1,5 week ofzo niet, omdat ik van stage een beetje een nazirooster heb en komend weekend al vol had gepland. BEETJE JAMMER.
Oud 08-09-2008, 19:17
Delius
Delius is offline
Citaat:
Nou, blijkbaar heb ik dramatische dingen gedaan waar hij me niks over wil zeggen (want tja, ophangen tijdens zo'n gesprek is natuurlijk wel heel makkelijk als je 100km van elkaar verwijderd bent).
Echt, wtf, alsof ik hier ook maar iets mee kan zeg.
Ik heb er zo'n hekel aan als mensen hun gesprekken op die manier afkappen. Het is zo ontzettend gemakkelijk. Zeg dan tenminste gewoon dat je het even niet trekt om er over te praten en dat je wel weer belt als je het wel aan kan oid.
Oud 08-09-2008, 21:38
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hij had gisteren onze hele woonkamer vol kaarsjes gezet, een 'budgetsurprise' maar ik vond het erg lief. En na een weekje alleen op vakantie te zijn geweest, en hem te moeten missen, was het maar wat fijn om weer in zijn armen in slaap te kunnen vallen <3
Oud 08-09-2008, 21:43
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Het is hier een drama in huis.
Het gaat slecht met mijn tante en nu moest ik vandaag ook nog de hond in laten slapen. Niet onverwacht want ze was al 14. Maar goed het komt allemaal tegelijk. Ik hoop dat mijn moeder het allemaal kan volhouden...
Gelukkig zijn er fijne mensen in mijn omgeving <3
Oud 08-09-2008, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Dat dus. Maar hee ach, ik denk ook helemaal niet meer na en daar komen leuke dingen van.
Was het maar zo'n feest

Maar is het mijn verbeelding of hebben we echt allebei een 'huh hier had ik nooit over nagedacht maar het zou eigenlijk best wel kunnen' fase? Beter worden we weer snel een keer net zo zat als zaterdag, dan ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren.
Oud 08-09-2008, 23:29
Verwijderd
parteh.
Oud 09-09-2008, 06:25
stout!
stout! is offline
wtf, ik kwam er gisteravond achter dat een studiegenootje van me is vermoord. Samen met haar vader, en haar moeder is gearresteerd.
Het was niet een vriendinnetje ofzo maar we konden het wel goed vinden en studeerden weleens samen. Ik ben echt geschokt, hoe kan je zomaar vermoord worden?
Oud 09-09-2008, 07:44
Neko*
Neko* is offline
Ik weet het eventjes niet meer...

En blijven we drijven,
als we nu onze lijven
bij elkaar laten rusten?
Of zullen we zinken,
roemloos verdrinken
in tranen waarmee
we het vuur toch niet blusten?
Oud 09-09-2008, 07:59
Verwijderd
Oh my, hij is leuk. En op vakantie. En vervolgens smst ie me vanaf vakantie. Ongeveer een keer per dag. En daar word ik blij van
Oud 09-09-2008, 08:18
zeep007
zeep007 is offline
Af en toe echt dramaaa. Maar tussen hem en mij zit alles goed. Hij steunt me erg in dit alles.
Oud 09-09-2008, 08:44
Verwijderd
Citaat:
wtf, ik kwam er gisteravond achter dat een studiegenootje van me is vermoord. Samen met haar vader, en haar moeder is gearresteerd.
Het was niet een vriendinnetje ofzo maar we konden het wel goed vinden en studeerden weleens samen. Ik ben echt geschokt, hoe kan je zomaar vermoord worden?
Dat Badhoevedorp-verhaal of niet? Poeh, heftig dat je daar ineens achter komt nu. Kan me voorstellen dat het je even raakt en alles. Sterkte.
Oud 09-09-2008, 09:17
Verwijderd
Citaat:
hmmm, ik heb haar waars van gezicht gekend en twee mensen uit mijn vriendengroep kenden haar een stuk beter... best vaag idd

Laatst gewijzigd op 09-09-2008 om 09:34.
Oud 09-09-2008, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Dan ben je ook een studiegenootje van mij. Ik ken haar overigens niet, maar het blijft verschrikkelijk erg.
Oud 09-09-2008, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me echt heel kut... Kan me voorstellen dat je geschokt bent. Sterkte.

Citaat:
Ik weet het eventjes niet meer...

En blijven we drijven,
als we nu onze lijven
bij elkaar laten rusten?
Of zullen we zinken,
roemloos verdrinken
in tranen waarmee
we het vuur toch niet blusten?
Nee, je blijft drijven. Ik weet niet waar het over gaat, maar niet opgeven meid. Je verdient het allerbeste, vecht daarvoor!

ot: Het is toch ook een knuppel. Ik heel voorzichtig gehint dat ik het wel leuk vind om lieve smsjes te krijgen die iets liever zijn dan 'sies ik ga werken.' ofzo. Krijg ik 's avonds een heel lief smsje, maar hoor ik de dag erna helemaal niks van hem. Zijn creativiteit was uitgewerkt ofzo.
En met een beetje geluk gaan we zaterdag naar MacBeth en mijn beste vriendje doet hard zijn best (ik trouwens ook. )!
Oud 09-09-2008, 10:21
Verwijderd
Oooooh ik hou zo veel van hem. Kan niet wachten tot het weekend woooooei <3 En ik kreeg Lush-dingetjes van hem! <3
Oud 09-09-2008, 11:18
Luna
Luna is offline
Citaat:
wat bizar, lijkt me heel surrealistisch! sterkte

ik ben ziek en dan zou het wel fijn zijn als hij bij me was, helaas is zijn school alweer begonnen.
Oud 09-09-2008, 11:48
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
We hebben afgesproken deze week een keer te praten en hij wilde ook nog een paar dingen aan me vragen. Ik ga er heel sexy uitzien zodat hij me weer wil ofzo, en dan komt het weer helemaal goed. En dan dit:

en dan leven we nog lang en gelukkig.
Ik vind hem nog zo leuk..
we zitten dus in t zelfde schuitje, succes.
Oud 09-09-2008, 13:23
RockaholiC
RockaholiC is offline
nog bedankt iedereen, grappig dat zulke woorden van vreemden toch heel fijn zijn om te horen.

ik kom net uit het ziekenhuis en de situatie is echt te bizar voor woorden. voorbeeldje: hij voelt z'n benen niet maar als de dokter hem vraagt zijn linkerbeen te bewegen dan beweegt ie 'm gewoon. hij voelt het alleen zelf niet. z'n rechterbeen wil niet en z'n handen ook (nog) niet. ik heb veel hoop maar weet dat ik ook weer niet teveel moet hopen. want als hij sowieso z'n handfunctie niet terugkrijgt, wil hij euthanasie.
en wat m'n vriend betreft, die probeert er heel erg voor me te zijn en dat lukt 'm ook aardig. hij krijgt me altijd weer rustig, vooral 's nachts als ik moet slapen en het lukt weer eens niet.
Oud 09-09-2008, 13:35
Verwijderd
Citaat:
nog bedankt iedereen, grappig dat zulke woorden van vreemden toch heel fijn zijn om te horen.

ik kom net uit het ziekenhuis en de situatie is echt te bizar voor woorden. voorbeeldje: hij voelt z'n benen niet maar als de dokter hem vraagt zijn linkerbeen te bewegen dan beweegt ie 'm gewoon. hij voelt het alleen zelf niet. z'n rechterbeen wil niet en z'n handen ook (nog) niet. ik heb veel hoop maar weet dat ik ook weer niet teveel moet hopen. want als hij sowieso z'n handfunctie niet terugkrijgt, wil hij euthanasie.
en wat m'n vriend betreft, die probeert er heel erg voor me te zijn en dat lukt 'm ook aardig. hij krijgt me altijd weer rustig, vooral 's nachts als ik moet slapen en het lukt weer eens niet.
Jemig wat een vreemde situatie. Zo onzeker en zo.. mja, niet in woorden te vatten. Heel fijn dat je stuen hebt aan je vriend en hij het aan kan er voor je te zijn in zo'n crisis.. kan toch altijd wel een relatietest zijn ook, maar die pakt dus goed uit. Nou, ik ga heel erg voor je hopen dat je vader zijn handfunctie in ieder geval terugkrijgt.. Nogmaals superveel sterkte.
Oud 09-09-2008, 14:12
Velma
Velma is offline
Samen vakantie overleefd <3
Oud 09-09-2008, 14:36
zoef de haas
zoef de haas is offline
wat een ontzettend fijn weekend en wat een ontzettend fijn vriendje <3 En 800 km. pffrt wij kunnen dat gewoon
Oud 09-09-2008, 14:59
groovy
groovy is offline
Citaat:
wat bizar, lijkt me heel surrealistisch! sterkte

ik ben ziek en dan zou het wel fijn zijn als hij bij me was, helaas is zijn school alweer begonnen.
Ja, dat is Daphne Farquharson hè? Ik heb schijnbaar in het eerste jaar met haar gestudeerd..maar ik kende haar verder niet..heftig als het ineens zo dichtbij komt..

Ot: Goed, geloof ik. Als ik eens niet zo ingewikkeld doe. Hij is lief en doet echt zijn best voor mij, maar ik wil dat niet altijd zien en let dan alleen op het negatieve. Ofzo. Ik ben soms echt een trut, maar heb het inmiddels erkend en vandaag hem een kusje komen brengen en een lief smsje gestuurd. Zo. Ik moet mijn ex uit mijn hoofd zetten en erop vertrouwen dat hij niet zo is. Ik ga gewoon liefde geven zonder bang te zijn er niks voor terug te krijgen .
Oud 09-09-2008, 16:10
Dith
Dith is offline
Citaat:

Echt héél veel sterkte verder! Met zulke dingen weet je gewoon nooit wat de toekomst brengt.
Mijn ex heeft zijn rug gebroken en was de eerste weken verlamd vanaf zijn middel, de dokters gingen er vanuit dat het altijd zo zou blijven en nu, een jaar later, kan hij alweer staan en met hulpmiddelen stukjes lopen. Hopen dat het met jouw vader ook zo gaat!

Ik snap mijn vriendje niet meer maar ben blij dat hij vanavond gewoon langskomt en heel veel zin heeft om me te zien. Morgen heerlijk vrij dus lekker lang uitslapen en als het mooi weer is misschien even naar Wilhelminapark met hem(L).
Oud 09-09-2008, 16:17
Luna
Luna is offline
ben jij nou al met antropologie begonnen?
Oud 09-09-2008, 16:27
Lilything
Lilything is offline
RockaholiC, heel erg veel sterkte.... Jeetje wat kan het leven soms toch bizarre wendingen nemen. Ik voel me haast schuldig over alle nietsbetekende dingetjes waar ik me vandaag druk over heb gemaakt Het lijkt me een ontzettend moeilijke situatie. Ik kan me voorstellen dat het lijkt alsof je in een film leeft, een film, niet je eigen leven. Ik hoop dat je nog kunt genieten van de momenten met je vader en ik hoop dat zijn handfunctie terugkeert, zodat hij hopelijk weer een toekomst ziet. Probeer ondertussen te genieten van de momenten die je samen met je vader hebt en hou alsjeblieft je eigen gemoedstoestand in de gaten. Heel veel sterkte nogmaals!
Oud 09-09-2008, 16:30
Dith
Dith is offline
Citaat:
ben jij nou al met antropologie begonnen?
Ja. Kan helaas niet naar Texel want het zat al vol (42 plaatsen voor 112 mensen).
Oud 09-09-2008, 17:12
I C U
I C U is offline
Jeetje, wat een heftige dingen allemaal. Bizar, zet de dingen weer in perspectief. Sterkte in elk geval, allemaal.

Verder ga ik met het vriendje naar een musical, first time ever! Voor mij dan. Enneh, het gaat goed
Oud 09-09-2008, 17:34
Verwijderd
Heel veel sterkte RockaholiC.

OT: Hmm, we vroegen ons beide af waarom 't zo doodnormaal en vertrouwd voelt, nu al, en gezien de omstandigheden. Dit bevestigd maar weer eens mijn falende mensenkennis en vooral mijn summiere ervaring op liefdes- e.d. gebied, want ik kan gewoon echt geen antwoord geven op die vraag, ik kan alleen maar constateren dat het zo 'is. Maar goed, niemand klaagt, integendeel, we genieten. Echter, het blijft idioot voelen om zo bezig te zijn terwijl we er allebei geen toekomst in zien.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten