Advertentie | |
|
![]() |
|
Sterkte Miek! (las het al op Onzin
![]() Ik heb een superleuk weekend gehad met vrienden, ik heb er zelfs spierpijn van en blauwe plekken. ![]() ![]() Het wordt ook tijd dat ik een keer wegga, geloof ik. Maar nu nog niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() OT: Ik heb erg veel zin in vrijdag! ![]()
|
Ik voelde me afgelopen week niet zo lekker en mn oma ligt in het ziekenhuis en dat zorgt ervoor dat ik me niet fantastisch voel en onzeker wordt over het feit of hij me nog wel leuk vindt.(vrouwenlogica?)
Maar ik maak me natuurlijk druk om niks en het weekend was weer zo leuk en we horen gewoon bij elkaar (zegt hij)<3
|
Verwijderd
|
Ik kan me goed voorstellen dat je je zo voelt, maar zo is het echt niet! Het gaat goed met mij, maar heb het echt onwijs druk [...]
Het is er inderdaad allemaal beetje bij ingeschoten. En ik zat serieus vandaag nog aan je te denken. (ook al geloof je dit waarschijnlijk niet) Ik kan het goed vinden met i. en zie haar inderdaad vaak, maar geloof me ze kan echt jouw plaats niet vervangen. Ik hoop dat je de situatie op dit moment begrijpt en dat we elkaar snel weer zien! Want ik heb echt zin om weer iets leuks met je te gaan doen! [..] ok dan. het gaat wel ok geloof ik ![]() |
![]() |
|
Hij heeft een besluit genomen
![]() Ik ben bezig met m'n sociale leven oppakken ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
^ gecondoleerd, sterkte ermee.
mijn relationele status is relaxed, maar wel raar. na veel gedoe dus weer bij elkaar, en het gaat eigenlijk meer dan prima. ik durf mezelf alleen niet helemaal te geven, want vorige keer was het ook out of the blue uit, dus waarom nu niet. toch merk ik wel dat hij er nu helemaal voor gaat, en dat is goed. nouja, het is prima zo. heel leuk, en het voelt VEEL beter dan eerst. het is eigenlijk niet eens te vergelijken. |
![]() |
||
Citaat:
mijn oma ligt sinds 2 weken ook in het ziekenhuis en ook hier is het niet zeker of het nog goedkomt, ze is zo verward en in een andere wereld lijkt wel. well, ik leef met je mee.
||
Citaat:
ook @ Luna. vrouwenlogica herken ik trouwens wel, ik was gisteren bijna in tranen omdat ik de autopapieren kwijt was, want dat betekende dat 'alles misging' en het had er ook mee te maken dat m'n vriendinnen vast niet meer aan me dachten nu ik weg ben. Vervelend als je vader dan vraagt of je ongesteld bent, en het ook zo is. Maar alles is wel even wat moeilijker nu, moet een beetje wennen gewoon. Mijn hele vertrouwde leventje ligt achter me en hoewel ik contact heb en t hier prima gaat, t is toch anders. Vooral omdat ik nog nauwelijks zekerheid heb over wat er gaat komen en eindeloze sollicitatieprocedures ook voor onzekerheid zorgen... nou ja. Maar ik moest dus gisteren even huilen en een beetje tegen hem aanzeuren en nu gaat t weer veel beter. Hij beloofde me dat alles goed komt. En dat geloof ik zelf ook. Ben alleen zo benieuwd.
|
Ik wil gewoon dat iemand aan het zegt dat het allemaal niet zo is, en dat het niet zo gaat. En dat hij dan luistert
![]() Het verleden is nu voor mij echt helemaal blurry en het enige wat ik nu zie is een grote leegte ![]()
Laatst gewijzigd op 16-09-2008 om 09:21. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Bartezz: Das kut... Sterkte ermee man!
@Miek: Inderdaad zwaar klote. Succes ermee, komt goed. ![]() ot: vanavond niets spannends, dat bewaren we voor het weekend ene keer. Hij kon het niet hebben dat ik niks wilde zeggen. Dus gaan we gewoon lekker bankhangen bij mij thuis. Ook wel eens lekker. <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar toch, maar toch, het wórdt beter, zelfs al kun je het niet zien, zelfs al gaat het met vallen en opstaan. Mijn moeder noemde het de echternachprocessie - twee stappen vooruit, een stap terug, twee stappen vooruit, een stap terug. Maar het komt heus echt. OT: Nou heb ik al die dingen over de ex teruggelezen, mijn hemel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het zal natuurlijk ooit wel goedkomen maar ik zie dat nu idd nog niet in ![]() Elke keer als ik een sms krijg, hoop ik dat hij het is en dat hij inziet dat hij een fout heeft gemaakt. Maar dat gaat gewoon niet gebeuren ![]()
|
Ik ben een weekendje weg geweest met drie stelletjes (waaronder ik en m'n vriend) en dan ga je je eigen relatie weer zo waarderen.
Stelletje a heeft het hele weekend zowat niets anders gedaan dan op elkaar lopen schelden en naar elkaar lopen schreeuwen. Ze deden of dat of onwijs klef. Ik zat bij dat meisje in de auto en m'n vriend bij die jongen en die schreeuwen dus ook echt door de telefoon naar elkaar en hangen gewoon op ![]() Als ik dan kijk hoe m'n vriend en ik samen zijn: gewoon relaxed met elkaar, niet overdreven klef of afstandelijk, gewoon lekker samen en we kunnen ook prima even zonder elkaar. We hebben allebei ons eigen leven maar ook een leven samen maar naar mijn idee kom je vanzelf weer bij elkaar uit als je maar genoeg van elkaar houdt. En ik houd ook echt onwijs veel van hem. Zondag heerlijk in bed liggen knuffelen, echt heel fijn ![]()
|
Ik hou van hem, alleen proberen niet teveel afstand te nemen als ik bij hem ben. Want dat is niet zo relaxt.
Vrienden van hem die ook gaan samenwonen in utrecht hadden het voorstel om met z'n vieren te gaan wonen. En opzich leek het me in eerste instantie geen heel slecht idee. Maar ik ben er nu toch uit dat ik dat eigenlijk niet wil en ik ben echt blij dat ik dat zo snel al voor mezelf duidelijk heb. Maar ik ben wel nieuwsgierig of er hier mensen die daar ervaring mee hebben?
|
Verwijderd
|
Gisteravond was zo leuk! Ineens kregen mijn zusjes het in hun hoofd dat we Alladin moesten kijken. Hij dus naar een vriendin van mijn zusje, die film halen. Helemaal enthousiast over Disneyfilms
![]() ![]() |
![]() |
|
Ze is leuk, slim en ook nog eens heel mooi... Maar daarnaast ook een tikkeltje onbereikbaar! Niet dat dat opzich heel erg is, maar ik wil niet die vervelende jongen zijn die steeds loopt aan te sturen en te zeuren om een date!
Pfff...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: ik ben ongeduldig en impulsief en denk dat ie me helemaal niet leuk vindt. Terwijl daar geen reden voor is behalve dat ie sloom en weinig terugsmst. Zo'n muts ben ik nou ![]() edit: hihi OMG hij belde me ![]() Laatst gewijzigd op 17-09-2008 om 18:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben echt even heel erg druk deze weken en hij vindt het niet echt leuk, maar doet z'n best en brengt kopjes thee enzo. Verder vind ik dit half wel/niet samenwonen nog steeds niet ideaal, maar we doen het prima samen en ik wil niet weg
![]() en hij had bloemen voor me gekocht! Zó lief. Vooral zijn hoofd erbij ![]() |
![]() |
|
Ik kwam er laatst achter dat ik misschien wel van hem hou, maar natuurlijk durfde ik dat niet te zeggen. Tot hij gister opeens zei: ik hou van je. Wow wat voelde ik me toen gelukkig. Maargoed, dit maakt het allemaal natuurlijk 20x ingewikkelder, want ik ga over een week weg en dan is het over.
Aan de ene kant denk ik: twee mensen die van elkaar houden, hoe bijzonder is dat. En hoe zonde is het als je dat stopt. Maar aan de andere kant weet ik dat een lange afstands relatie totaal niet werkt voor mij. Nouja ik hoop gewoon dat als ik terug kom ik hem nog steeds zo leuk vind en hij mij. (omg straks heeft ie iemand anders dan ![]() |
![]() |
|
God, ik ben zo moe. Echt... En ik heb het idee dat ik een week lang al niets anders doe dan aan hem trekken, hem aanmoedigen, geruststellen... Hij is zo onzeker over zichzelf en wat ie kan. Het kost me best wel veel energie wat ik op dit moment niet goed aankan naast m'n stage en m'n werk en m'n school. Tijd voor mezelf heb ik nodig, ff wat ruimte en slaap.
Maar dinsdag was het echt super, we hebben de boel de boel gelaten, gelachen, gepraat, gekust, geknuffeld, gevreeën... Geweldige dag gehad. En daar doe ik het dan weer voor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Hm, misschien komt er een verandering waardoor hij nog meer weg moet zijn van huis.. maar gezien het voor hem veel verbeteringen kan betekenen in werkplezier en hij er daarom gelukkiger van wordt, moedig ik hem alleen maar aan. Fijn te merken dat er zelfs geen egoistisch gevoel hangt van "hopelijk gaat het niet door". Nee, ik hoop ECHT dat het gaat lopen zoals hij wil, ondanks wat wij daarvoor moeten inleveren. Wij redden dat makkelijk yeaah ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|