Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2008, 10:13
Verwijderd
Hè, da's kut, Miek! Sterkte.

OT: Hmm. Hij heeft iets beloofd dat wel eens verschil zou kunnen maken, vooropgesteld dat het hem lukt. We zullen zien.
Advertentie
Oud 15-09-2008, 12:20
ST*R
ST*R is offline
Ja succes @ miek!

Hm hij zei opeens dat hij me steeds leuker gaat vinden, en ik heb dat gevoel ook bij hem.. ja hallo dit is niet de bedoeling! Nu voelt het gelijk serieuzer en weet ik niet of ik die date van komende week nog wel wil/kan/mag. Pff kan het niet gewoon oppervlakkig zijn omdat ik bijna weg ga.
En verder heb ik té veel stress en moet mn ex echt op rotten met zn eeuwige gezeik
Oud 15-09-2008, 12:41
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Nou wil ik morgen, voor hij klaar is met werken, naar zijn huis toe gaan en zijn kamer volzetten met theelichtjes en misschien ook wel aardbeien en slagroom ( ) meenemen. Daar heb ik even jullie mening voor nodig; leuk of niet?
Ik vind het heel leuk.
Oud 15-09-2008, 13:10
Iduna
Iduna is offline
Sterkte Miek! (las het al op Onzin )

Ik heb een superleuk weekend gehad met vrienden, ik heb er zelfs spierpijn van en blauwe plekken. Vrijdag zijn we gaan bowlen en zaterdag paintballen (= echt leuk en pijnlijk ), uiteten en op terras gezeten. Oh ja en zondag lekker geluncht in de stad. Volgend weekend gaat ook heel leuk worden. <3
Het wordt ook tijd dat ik een keer wegga, geloof ik. Maar nu nog niet.
Oud 15-09-2008, 13:19
Miek
Miek is offline
Dankjewel allemaal, ik kan het nog steeds niet geloven/snappen
Oud 15-09-2008, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Dankjewel allemaal, ik kan het nog steeds niet geloven/snappen
({)
Oud 15-09-2008, 13:59
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
[...] Ik mail even omdat ik me een beetje 'raar' voel over ons. Ik merk dat ik een beetje jaloers ben ofzo dat je I. enzo wel vaak ziet en mij eigenlijk bijna niet meer.. Dat stadten enzo kwam toen van mij uit en ik herinner me de keer daarvoor ook en ik heb nu zoiets van, nu mag het van jou uitkomen maar er komt niets, snap je? Ik heb het idee dat je me niet meer echt nodig hebt, of geen zin meer in hebt, of nu leukere vriendinnen hebt, weet ik veel, ik voel me er iig verrot door.
Toen het uit was heb ik je meteen mee uit genomen en je vaak gesmst om te zorgen dat je veel afleiding had en nu heb ik zoiets van, nu heb je het misschien niet meer nodig en dat je me daarom niets meer hebt laten weten. Zo zul je het natuurlijk niet zien, maar zo komt het over. En met I, nouja eerst maakten we grapjes over haar, [...], en nu zie je haar vaker dan dat je mij ziet...
Nouja ik wil er gewoon open over zijn voordat het dadelijk misschien uit de hand loopt.

Ik hoop op je mail!X
die heb je gestuurd/gekregen? En hoe was de reactie?
Oud 15-09-2008, 15:23
Verwijderd
Ik heb hem gestuurd en heb nog geen reactie.. Ben erg benieuwd!
Oud 15-09-2008, 15:28
Rob
Rob is offline
Citaat:
Nou wil ik morgen, voor hij klaar is met werken, naar zijn huis toe gaan en zijn kamer volzetten met theelichtjes en misschien ook wel aardbeien en slagroom ( ) meenemen. Daar heb ik even jullie mening voor nodig; leuk of niet?
Gewoon doen! Klinkt juist leuk om te doen. Neem er ook wat suiker bij.

OT: Ik heb erg veel zin in vrijdag! En verder gaat het gewoon érg lekker tussen ons twee.
Oud 15-09-2008, 15:36
Verwijderd
Freyja: pm? (a) Ben wel benieuwd, eigenlijk.

Ja echt supergeweldig <3 Ik ben er nog niet, maar ach, ooit wel. Vooralsnog is het zo geweldig fijn met hem dat ik tevreden ben. Ik kom steeds verliefder terug dan ooit, WAAH
Oud 15-09-2008, 17:16
Luna
Luna is offline
Ik voelde me afgelopen week niet zo lekker en mn oma ligt in het ziekenhuis en dat zorgt ervoor dat ik me niet fantastisch voel en onzeker wordt over het feit of hij me nog wel leuk vindt.(vrouwenlogica?)
Maar ik maak me natuurlijk druk om niks en het weekend was weer zo leuk en we horen gewoon bij elkaar (zegt hij)<3
Oud 15-09-2008, 17:45
Verwijderd
Ik kan me goed voorstellen dat je je zo voelt, maar zo is het echt niet! Het gaat goed met mij, maar heb het echt onwijs druk [...]
Het is er inderdaad allemaal beetje bij ingeschoten. En ik zat serieus vandaag nog aan je te denken. (ook al geloof je dit waarschijnlijk niet) Ik kan het goed vinden met i. en zie haar inderdaad vaak, maar geloof me ze kan echt jouw plaats niet vervangen. Ik hoop dat je de situatie op dit moment begrijpt en dat we elkaar snel weer zien! Want ik heb echt zin om weer iets leuks met je te gaan doen! [..]

ok dan.
het gaat wel ok geloof ik
Oud 15-09-2008, 18:00
I C U
I C U is offline
Hij heeft een besluit genomen Ik hoop dat het voor hem allemaal wat duidelijker wordt en hij het meer op een rij krijgt.

Ik ben bezig met m'n sociale leven oppakken Het komt wel goed met me. Binnenkort nog een keer gaan stappen en dan zit ik helemaal goed
Oud 15-09-2008, 19:33
Verwijderd
na 7 weken ziekenhuis is mijn oma afgelopen zaterdag overleden.. heel gek is het om iemand te verliezen die altijd een zekerheid is geweest in je leven..

verder komt de studie (sociaal gezien) een beetje op gang... en heb ik weereens ergens mijn oogje op laten vallen
Oud 15-09-2008, 21:03
Verwijderd
^ gecondoleerd, sterkte ermee.

mijn relationele status is relaxed, maar wel raar. na veel gedoe dus weer bij elkaar, en het gaat eigenlijk meer dan prima. ik durf mezelf alleen niet helemaal te geven, want vorige keer was het ook out of the blue uit, dus waarom nu niet. toch merk ik wel dat hij er nu helemaal voor gaat, en dat is goed. nouja, het is prima zo. heel leuk, en het voelt VEEL beter dan eerst. het is eigenlijk niet eens te vergelijken.
Oud 15-09-2008, 22:27
Luna
Luna is offline
Citaat:
na 7 weken ziekenhuis is mijn oma afgelopen zaterdag overleden.. heel gek is het om iemand te verliezen die altijd een zekerheid is geweest in je leven..
jee, wat erg, gecondoleerd en sterkte!
mijn oma ligt sinds 2 weken ook in het ziekenhuis en ook hier is het niet zeker of het nog goedkomt, ze is zo verward en in een andere wereld lijkt wel.
well, ik leef met je mee.
Oud 15-09-2008, 22:57
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ik ben verliefd en het is officieel
Nu mag ik het rondbazuinen
Oud 15-09-2008, 23:07
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Citaat:
Nu mag ik het rondbazuinen
Ik ben verliefd en het is officieel
Oud 16-09-2008, 06:39
stout!
stout! is offline
Citaat:
na 7 weken ziekenhuis is mijn oma afgelopen zaterdag overleden.. heel gek is het om iemand te verliezen die altijd een zekerheid is geweest in je leven.
Hee wat rot, sterkte.
ook @ Luna.

vrouwenlogica herken ik trouwens wel, ik was gisteren bijna in tranen omdat ik de autopapieren kwijt was, want dat betekende dat 'alles misging' en het had er ook mee te maken dat m'n vriendinnen vast niet meer aan me dachten nu ik weg ben. Vervelend als je vader dan vraagt of je ongesteld bent, en het ook zo is.
Maar alles is wel even wat moeilijker nu, moet een beetje wennen gewoon. Mijn hele vertrouwde leventje ligt achter me en hoewel ik contact heb en t hier prima gaat, t is toch anders. Vooral omdat ik nog nauwelijks zekerheid heb over wat er gaat komen en eindeloze sollicitatieprocedures ook voor onzekerheid zorgen... nou ja. Maar ik moest dus gisteren even huilen en een beetje tegen hem aanzeuren en nu gaat t weer veel beter. Hij beloofde me dat alles goed komt. En dat geloof ik zelf ook. Ben alleen zo benieuwd.
Oud 16-09-2008, 06:53
Miek
Miek is offline
Ik wil gewoon dat iemand aan het zegt dat het allemaal niet zo is, en dat het niet zo gaat. En dat hij dan luistert

Het verleden is nu voor mij echt helemaal blurry en het enige wat ik nu zie is een grote leegte

Laatst gewijzigd op 16-09-2008 om 09:21.
Oud 16-09-2008, 09:25
Verwijderd
@Bartezz: Das kut... Sterkte ermee man!
@Miek: Inderdaad zwaar klote. Succes ermee, komt goed.

ot: vanavond niets spannends, dat bewaren we voor het weekend ene keer. Hij kon het niet hebben dat ik niks wilde zeggen. Dus gaan we gewoon lekker bankhangen bij mij thuis. Ook wel eens lekker. <3
Oud 16-09-2008, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Ik wil gewoon dat iemand aan het zegt dat het allemaal niet zo is, en dat het niet zo gaat. En dat hij dan luistert

Het verleden is nu voor mij echt helemaal blurry en het enige wat ik nu zie is een grote leegte
Herkenbaar, als de dingen die ik opschreef toen het bij de ex en mij de eerste keer uit was... "'s Morgens word ik wakker en dan zit er een steen in mijn buik, en ik kan niet diep genoeg meer ademhalen en ik kan niet eten en het wil er gewoon niet uit." Die ongelooflijke leegte in mijzelf en om me heen, ik kon/wilde me domweg geen toekomst meer voorstellen zonder hem.

Maar toch, maar toch, het wórdt beter, zelfs al kun je het niet zien, zelfs al gaat het met vallen en opstaan. Mijn moeder noemde het de echternachprocessie - twee stappen vooruit, een stap terug, twee stappen vooruit, een stap terug. Maar het komt heus echt.

OT: Nou heb ik al die dingen over de ex teruggelezen, mijn hemel Geen wonder dat ik er niet fatsoenlijk voor ga met de Duitser, waarom zou ik mezelf die hel ooit weer aandoen?
Oud 16-09-2008, 10:35
Verwijderd
Citaat:
waarom zou ik mezelf die hel ooit weer aandoen?
herkenbaar, stiekem speelt dit ook wel een grote rol in mijn liefdesleven van de afgelopen jaren
Oud 16-09-2008, 11:43
Miek
Miek is offline
Citaat:
Herkenbaar, als de dingen die ik opschreef toen het bij de ex en mij de eerste keer uit was... "'s Morgens word ik wakker en dan zit er een steen in mijn buik, en ik kan niet diep genoeg meer ademhalen en ik kan niet eten en het wil er gewoon niet uit." Die ongelooflijke leegte in mijzelf en om me heen, ik kon/wilde me domweg geen toekomst meer voorstellen zonder hem.

Maar toch, maar toch, het wórdt beter, zelfs al kun je het niet zien, zelfs al gaat het met vallen en opstaan. Mijn moeder noemde het de echternachprocessie - twee stappen vooruit, een stap terug, twee stappen vooruit, een stap terug. Maar het komt heus echt.

OT: Nou heb ik al die dingen over de ex teruggelezen, mijn hemel Geen wonder dat ik er niet fatsoenlijk voor ga met de Duitser, waarom zou ik mezelf die hel ooit weer aandoen?
Ja, dat is precies hoe ik me voel Ik kan het gewoon allemaal niet snappen
Het zal natuurlijk ooit wel goedkomen maar ik zie dat nu idd nog niet in

Elke keer als ik een sms krijg, hoop ik dat hij het is en dat hij inziet dat hij een fout heeft gemaakt. Maar dat gaat gewoon niet gebeuren
Oud 16-09-2008, 17:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben een weekendje weg geweest met drie stelletjes (waaronder ik en m'n vriend) en dan ga je je eigen relatie weer zo waarderen.

Stelletje a heeft het hele weekend zowat niets anders gedaan dan op elkaar lopen schelden en naar elkaar lopen schreeuwen. Ze deden of dat of onwijs klef. Ik zat bij dat meisje in de auto en m'n vriend bij die jongen en die schreeuwen dus ook echt door de telefoon naar elkaar en hangen gewoon op Van stelletje b zit die jongen zo onder de plak bij dat meisje. Het is de hele tijd 'goed schoonheid, ja schat' echt verschrikkelijk.

Als ik dan kijk hoe m'n vriend en ik samen zijn: gewoon relaxed met elkaar, niet overdreven klef of afstandelijk, gewoon lekker samen en we kunnen ook prima even zonder elkaar. We hebben allebei ons eigen leven maar ook een leven samen maar naar mijn idee kom je vanzelf weer bij elkaar uit als je maar genoeg van elkaar houdt. En ik houd ook echt onwijs veel van hem. Zondag heerlijk in bed liggen knuffelen, echt heel fijn En gister belde hij me omdat ik volgende week m'n eerste, echte sollicitatiegesprek heb. Echt super lief.
Oud 16-09-2008, 20:09
Velma
Velma is offline
Ik mis 'm, lang geleden dat we zo lang uit elkaar zijn geweest
Oud 16-09-2008, 20:38
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik maak het mezelf echt ontiegelijk moeilijk.
Oud 16-09-2008, 22:11
Verwijderd
Ik geloof dat ik wel tevreden ben op het moment.
Oud 16-09-2008, 22:18
metallica
metallica is offline
Ik hou van hem, alleen proberen niet teveel afstand te nemen als ik bij hem ben. Want dat is niet zo relaxt.
Vrienden van hem die ook gaan samenwonen in utrecht hadden het voorstel om met z'n vieren te gaan wonen. En opzich leek het me in eerste instantie geen heel slecht idee. Maar ik ben er nu toch uit dat ik dat eigenlijk niet wil en ik ben echt blij dat ik dat zo snel al voor mezelf duidelijk heb. Maar ik ben wel nieuwsgierig of er hier mensen die daar ervaring mee hebben?
Oud 16-09-2008, 22:48
Verwijderd
het is echt duizend jaar geleden dat ik dit heb gevoeld en nu mag het niet.
Oud 17-09-2008, 07:48
Verwijderd
Gisteravond was zo leuk! Ineens kregen mijn zusjes het in hun hoofd dat we Alladin moesten kijken. Hij dus naar een vriendin van mijn zusje, die film halen. Helemaal enthousiast over Disneyfilms En toen wassie afgelopen en iedereen naar bed, en vielen we bijna in slaap op de bank. Op zo'n avonden baal ik ervan dattie doordeweeks niet mag blijven slapen.
Oud 17-09-2008, 17:17
Changshan
Changshan is offline
Het is stil hier. De één negeert me nog net niet, de rest kijkt in liefdes-/fysiek opzicht niet eens meer naar me om.
Oud 17-09-2008, 17:33
STP
STP is offline
Ze is leuk, slim en ook nog eens heel mooi... Maar daarnaast ook een tikkeltje onbereikbaar! Niet dat dat opzich heel erg is, maar ik wil niet die vervelende jongen zijn die steeds loopt aan te sturen en te zeuren om een date!

Pfff...
Oud 17-09-2008, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Het is stil hier. De één negeert me nog net niet, de rest kijkt in liefdes-/fysiek opzicht niet eens meer naar me om.
Awww
Oud 17-09-2008, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Ze is leuk, slim en ook nog eens heel mooi... Maar daarnaast ook een tikkeltje onbereikbaar! Niet dat dat opzich heel erg is, maar ik wil niet die vervelende jongen zijn die steeds loopt aan te sturen en te zeuren om een date!

Pfff...
Wel doen! Leuk!

Ontopic: ik ben ongeduldig en impulsief en denk dat ie me helemaal niet leuk vindt. Terwijl daar geen reden voor is behalve dat ie sloom en weinig terugsmst. Zo'n muts ben ik nou Ver-schrik-ke-lijk. En ik had nog wel gezworen dat ik het rustig aan zou doen, maar hij is zo leuk.

edit: hihi OMG hij belde me

Laatst gewijzigd op 17-09-2008 om 18:55.
Oud 17-09-2008, 20:43
Verwijderd
Citaat:

Pfff...
gaat dit over iemand die ik ken?
Oud 17-09-2008, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Wel doen! Leuk!

Ontopic: ik ben ongeduldig en impulsief en denk dat ie me helemaal niet leuk vindt. Terwijl daar geen reden voor is behalve dat ie sloom en weinig terugsmst. Zo'n muts ben ik nou Ver-schrik-ke-lijk. En ik had nog wel gezworen dat ik het rustig aan zou doen, maar hij is zo leuk.

edit: hihi OMG hij belde me
Hihi ik kwam in een heel oud topic tegen dat jij wilde trouwen op je 19e en snel daarna kinderen krijgen Toch maar vanaf gezien?
Oud 17-09-2008, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Hihi ik kwam in een heel oud topic tegen dat jij wilde trouwen op je 19e en snel daarna kinderen krijgen Toch maar vanaf gezien?
Oh, haha nouja dat was met de ex he, en da's uit... dus wordt lastig! En ben er voorlopig wel ff van genezen moet ik zeggen!
Oud 17-09-2008, 23:58
Darko
Darko is offline
19?!
Oud 18-09-2008, 00:23
Verwijderd
Citaat:
19?!
Iets met jong en onbezonnen
Oud 18-09-2008, 07:45
Verwijderd
Gisteravond was echt zo'n ongemakkelijk filmmoment. Maar wel lief. En ik ben blij dat het zo afgelopen is, moet er niet aan denken.
Ennnnnn gisteren hebben we Anastacia gekeken. Lang leve de disneyfilms!
Oud 18-09-2008, 07:47
Verwijderd
Ik ben echt even heel erg druk deze weken en hij vindt het niet echt leuk, maar doet z'n best en brengt kopjes thee enzo. Verder vind ik dit half wel/niet samenwonen nog steeds niet ideaal, maar we doen het prima samen en ik wil niet weg

en hij had bloemen voor me gekocht! Zó lief. Vooral zijn hoofd erbij
Oud 18-09-2008, 09:10
Darko
Darko is offline
Citaat:
Iets met jong en onbezonnen
Het is ook vooral grappig
Oud 18-09-2008, 09:21
ST*R
ST*R is offline
Ik kwam er laatst achter dat ik misschien wel van hem hou, maar natuurlijk durfde ik dat niet te zeggen. Tot hij gister opeens zei: ik hou van je. Wow wat voelde ik me toen gelukkig. Maargoed, dit maakt het allemaal natuurlijk 20x ingewikkelder, want ik ga over een week weg en dan is het over.
Aan de ene kant denk ik: twee mensen die van elkaar houden, hoe bijzonder is dat. En hoe zonde is het als je dat stopt. Maar aan de andere kant weet ik dat een lange afstands relatie totaal niet werkt voor mij.
Nouja ik hoop gewoon dat als ik terug kom ik hem nog steeds zo leuk vind en hij mij. (omg straks heeft ie iemand anders dan )
Oud 18-09-2008, 09:54
Dott
Dott is offline
mja.. ook hier is het uit.. maar ja, dat komt door mezelf..
wil niet zeggen dat het me niet bezig houd
Oud 18-09-2008, 13:20
STP
STP is offline
Citaat:
Wel doen! Leuk!
Nee, dan voel ik me zo opdringerig... Na vier keer subtiel vragen en geen respons wacht ik mooi even af!
Oud 18-09-2008, 16:43
Verwijderd
^ niet denken maar doen, SKATJAH! anders wil ik wel een date met je, hoor!

hij stuurt walgelijk lieve smsjes steeds, wow!
Oud 18-09-2008, 17:04
I C U
I C U is offline
God, ik ben zo moe. Echt... En ik heb het idee dat ik een week lang al niets anders doe dan aan hem trekken, hem aanmoedigen, geruststellen... Hij is zo onzeker over zichzelf en wat ie kan. Het kost me best wel veel energie wat ik op dit moment niet goed aankan naast m'n stage en m'n werk en m'n school. Tijd voor mezelf heb ik nodig, ff wat ruimte en slaap.

Maar dinsdag was het echt super, we hebben de boel de boel gelaten, gelachen, gepraat, gekust, geknuffeld, gevreeën... Geweldige dag gehad. En daar doe ik het dan weer voor
Oud 18-09-2008, 18:25
Roosje
Roosje is offline
Nou, jeetje. Met mn vriendinnetjes gaat het in elk geval wél goed. (L) En da's ook relationeel gebied, toch? Ik zie mn twee liefste vriendinnetjes zaterdagavond weer en ik kijk er enorrrrm naar uit. <3
Oud 18-09-2008, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Nou, jeetje. Met mn vriendinnetjes gaat het in elk geval wél goed. (L) En da's ook relationeel gebied, toch? Ik zie mn twee liefste vriendinnetjes zaterdagavond weer en ik kijk er enorrrrm naar uit. <3
Gaat het met jou en Zao niet goed dan of begrijp ik je nu verkeerd?

Ontopic: Hm, misschien komt er een verandering waardoor hij nog meer weg moet zijn van huis.. maar gezien het voor hem veel verbeteringen kan betekenen in werkplezier en hij er daarom gelukkiger van wordt, moedig ik hem alleen maar aan. Fijn te merken dat er zelfs geen egoistisch gevoel hangt van "hopelijk gaat het niet door". Nee, ik hoop ECHT dat het gaat lopen zoals hij wil, ondanks wat wij daarvoor moeten inleveren. Wij redden dat makkelijk yeaah
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten