Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind Roy leuk
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het is lullig om te zeggen, maar die remko die wijs ik dus eigenlijk af vanwege zijn hoofd ![]() ![]() ![]() ![]() Ik wist al niet wie Tommie was, maar bij Tommie staat inderdaad op de site: Gestopt wegens hoofdrol in High School Musical Als finalisten zou ik: Freek, Roy, Hein en Mathijs wel willen zien ![]()
|
Lilything deelt graag haar gevoelens met het forum
![]() Ik denk dat ik de vorige aflevering oversla, het is niet iets dat je hoeft te volgen en zondag zal er wel weer een terugblik zijn.
|
Verwijderd
|
Ik vond Freek weer goed, maar snap wel wat Paul de Leeuw zei, al was het een musical nummer waarin ik het logisch vindt dat je je bekende "techniek" toepast, ik hoop dat hij de volgende keer een ballad krijgt. Ik vond John ook goed, maar ben het ook wat dat betreft eens met de kritieken. Ik vind Robin steeds leuker, Remko zou ik leuk kunnen gaan vinden als hij het jurykritiek ook al opvolgt
![]() Maar Roy, grote verrassing, damn wat was dat goed zeg! En Mathijs hoopte ik wat te gaan vinden door de positiveit van de jury vorige keer.. maar heeft "het" juist niet voor me. Ik vind hem eruitzien als een Joseph en het daardoor juist te makkelijk o.i.d. En ik vond hoe hij het nummer deed eerder vies dan sexy ![]() Amir weer goed, maar nog niet goed genoeg, in Adriaan zie ik het echt niet, die mag eruit wat mij betreft, Baer spreekt me nog niet zo aan. Als ik nu nog iemand ben vergeten, is die me kennelijk niet bij gebleven. In de singoff.. Adriaan, maar de ander weet ik niet. |
![]() |
|
Robin vind ik echt een leuke aardige uitstraling hebben
![]() Remko zingt heel erg goed, maar voor de rest.... mmm tja... Roy is leuk maar geen Joseph vind ik. Zijn vader is wel super enthousiast ![]() Bear is goed, maar valt niet zo op. Mathijs vind ik niet echt boeiend. ![]() Hein vind ik leuk! Maar of het een Joseph is??? Freek kan goed zingen, maar ik vind hem ook niet zo bijzonder. Maar dat kan nog komen. Amir goed maar niet goed genoeg (nog) Adriaan is er verdiend uit ![]() John spreekt me niet zo aan.... (net als Mathijs)
|
Ik vond Freek tegen vallen, hij deed zo overdreven. Misschien inderdaad door wat Paul zei, ben benieuwd of hij er wat aan kan doen.
Robin vind ik echt verrassend goed, daar had ik niet zo veel mee eerst, maar zowel vorige week als vanavond echt goed ![]() Hein vind ik gewoon een leuke vent en hij doet het aardig, dus hij mag blijven van mij ![]() John vond ik erg goed, ik snapte niet waar het commentaar vandaan kwam. Amir vond ik tegenvallen, soms zelfs vals naar mijn idee, hoewel de jury er niks van zei. Vorige keer was hij veel beter. Baer vind ik een leuke vent, maar niet goed genoeg. Maar om naar te kijken mag hij nog wel een paar rondes mee ![]() Roy heeft het omgekeerde van Baer ![]() En de rest was niet goed of leuk genoeg om te onthouden dus die mogen er uit ![]()
|
Je vergeet Remko!
![]() Robin vind ik niet leuk. Hij is wel goed, maar ik vind hem niet leuk. Hein/Baer/Roy; wel leuk, maar niet genoeg. Amir vind ik ook niet zo heel leuk... Remko/John/Freek vind ik wel leuk. Mathijs heeft wel iets, maar wat een vreselijk nummer ![]() En het is geheeeél terecht dat Adriaan weg is ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben voor John. Hij heeft een hele mooie stem en hij ziet er ook goed uit! Verder is iedereen wel goed, maar ik zie in een Roy/Hein/Baer/Amir (te jong) en Robin eigenlijk geen nieuwe Joseph.
![]() En het was inderdaad terecht dat Adriaan weg is. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond Freek eigenlijk wel goed, maar ik vond het ook wel frappant dat hij van Paul kritiek kreeg die best wel aansloot bij wat in dat spelprojectje zijn aandachtspunt was, nl. controle loslaten en jezelf durven verrassen. Hij doet het allemaal zo perfect, maar gaat niet écht los. Ik vind dat een typisch musicaldingetje, maar gelukkig wordt het bij de musical ook opgemerkt.
![]() John en Remko vind ik gewoon walgelijke persoonlijkheden. Blugh, echt drie keer niks. Robin zal best lief zijn, maar zijn stem en vooral zijn uitspraak vind ik echt heel vervelend. Mathijs is ok, maar écht overgewaardeerd, vind ik. Roy is best goed, maar gewoon niet fijn om naar te kijken. Amir vind ik minder worden. De rest boeit me niet. |
![]() |
|
Jézus wat zong Adriaan vals. Hij is er terecht uit.
Er vallen me trouwens wel vaker valse noten op, maar meestal wordt er door het panel niks van gezegd. Heb ik nou zo'n slecht muzikaal gehoor?? Freek is inderdaad minder geworden. Mijn favoriet is nog steeds Amir, hoewel ik hem vorige week beter vond. Oja, en dat eerste nummer die ze samen deden in het 2e deel van de uitzending was inderdaad behoorlijk slecht, fijn dat het werd opgemerkt en vooral benoemd door Paul.
|
Ik vind het een beetje raar dat er twee keer gebeld/gesmst moet worden voor twee die afvallen. Hadden ze wel iets beter kunnen regelen. Ik vind het terecht dat Hein eruit is, want hij is in mijn ogen niet echt een Joseph. Iedereen vindt John geweldig, maar ik vind er echt niets aan. Hij raakt me niet en ziet er in mijn ogen niet uit als een Joseph. Prrr, Robin daarentegen, wat een leuke vent. <3
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb hetzelfde bij John. Zelfs die overleden oma was voor mij een truukje. Ik geloofde hem ook echt niet toen hij zo 'heftig' reageerde aan het einde. Hij zong het mooi hoor, maar ik vond Pauls reactie logisch.
Robin is een leuke vent, maar ik zie ook echt niet in wat hij nou zo geweldig doet. Ik vind zijn zangstem echt vervelend en zijn uitspraak heel erg slecht. Dan kunnen de bewegingen en gebaren goed zijn, maar daar kom je er niet mee, lijkt me zo. Hetzelfde heb ik bij Matthijs. Freek vond ik goed. Remko vond ik ook best goed, maar ik vind hem gewoon een irritant kwalletje. En Roy was goed, maar geen Joseph, vind ik. Amir is schattig en hij zong goed, maar hij heeft niet genoeg, denk ik. Baer gaat er vast straks nog wel uit. Zo goed is 'ie ook niet. |
![]() |
|
![]() |
Baer is zo vreselijk zonder uitstraling.. Verder ben ik fan van Freek en Mathijs (omdat de laatste niet zo een en al gay-achtige musicaluitstraling heeft). Roy vind ik ook goed, die sing off laatst was onterecht. Amir vind ik een jammer stemvolume hebben en wat acteren betreft behoorlijk matig, ik vraag me af en toe echt af wat hij daar nog doet.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Lay Down Saailly #399 Verwijderd | 500 | 30-10-2008 22:01 | |
De Kantine |
Saaievinnensoep #384 Uice | 500 | 20-10-2008 10:09 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #368 Missy | 500 | 06-10-2008 22:30 | |
De Kantine |
Honingmosterdsaai #331 Verwijderd | 501 | 03-09-2008 14:17 | |
De Kantine |
Misaairlou #228 Swlabr | 500 | 03-06-2008 21:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Honderden doden bij overstromingen op Hispaniola Joostje | 8 | 26-05-2004 15:43 |