Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2008, 14:09
Verwijderd
Erg leuk programma! Ik ben ook voor Freek Maar Amir en Tommie komen daarna. Ik herken Tommie volgens mij ook uit de film afblijven, als de drugsdealer. En en en ik vond HSM echt tenenkrommend Maargoed, daar gaat het nu niet om! Op de site van de avro kan je trouwens stemmen op je favoriet en toen ik gister keek stond freek VER bovenaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2008, 14:30
Verwijderd
Volgens mij zie ik.. aah vergeet ik METEEN zijn naam weer.. nou ja, een ander bovenaan staan.. en Tommie als één-na-laatste?

Of kijk ik nou echt helemaal verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2008, 18:14
Verwijderd
Idd, Freek staat niet meer bovenaan Remko wel.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2008, 19:21
Verwijderd
Remko is echt een gladjakker.
Freek ook wel een klein beetje, maar wel een hele toffe gladjakker!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2008, 20:13
Verwijderd
Mja, dat stemmen is niet echt betrouwbaar volgens mij. Volgens mij kun je oneindig vaak stemmen?

Dusssss.. hup Freek, boe Remko
Met citaat reageren
Oud 04-09-2008, 20:25
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 04-09-2008, 20:47
Verwijderd
Freek heeft trouwens echt bizar veel reacties op zijn weblog, vergeleken bij de anderen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 20:16
Iduna
Iduna is offline
Ik vind John leuk, maar of ie Joseph wordt, waarschijnlijk niet. Amir is aandoenlijk en Freek is veel te populair.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 21:58
Signy
Signy is offline
Adriaan had er van mij uitgemogen.

wat lacht die pia soms bizar zeg.
Oud 07-09-2008, 22:04
cenerentola
cenerentola is offline
ik ben voor amir
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 22:28
Verwijderd
Ik vond Freek een beetje tegenvallen vandaag, maar ik vind hem niet te populair. Ik vind hem terecht populair. Amir is leuk, Mathijs is overgewaardeerd en Adriaan moet daar echt weg. En dan mag Pia mee, wat een vreselijk wijf vind ik dat.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2008, 17:00
Verwijderd
Mathijs is overgewaardeerd inderdaad. Freek, Remko en Beer mijn favorieten. Remko lijkt wel een beetje arrogant. Amir is ook leuk.

Ik ben blij dat Robbert eruit is, maar Adriaan mag er ook wel uit.

Paul de Leeuw vind ik maar apart.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2008, 23:27
Verwijderd
zoooooo die freek heeft echt 3829 reacties op zijn weblog van vanavond, en adriaan welgeteld 1!!

Freek
Met citaat reageren
Oud 09-09-2008, 11:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben voor Amir, hij zong veruit het beste de hele avond Freek vond ik tegenvallen. Het was onterecht dat Roy in de sing-off (hoe schrijf je dat ooit?) kwam, daar had inderdaad Adriaan wel mogen staan. Erg storend trouwens dat de muziek te hard was/de microfoons te zacht stonden, delen van nummers waren onverstaanbaar.

En Pia, mijn god, die is irritant! Volgens mij heeft ze een knop omgezet: "ik ben nu live op tv, dus ik moet me wel anders gedragen", bah. Tijdens die workshops was ze heel wat beter te pruimen. Zonder dat vervelende lachje en dat e-nor-me decollete
Oud 09-09-2008, 15:35
Giles
Giles is offline
Kan ik dit nog op uitzendinggemist terug zien? En waren het bekende nummers of alleen musical? Is Robbert gemeend weg?
Oud 09-09-2008, 18:52
Signy
Signy is offline
Citaat:
Kan ik dit nog op uitzendinggemist terug zien? En waren het bekende nummers of alleen musical? Is Robbert gemeend weg?
ja dat kan, nee ook bekende nummers, en nee ik vind van niet adriaan was echt slecht
Oud 09-09-2008, 21:32
fractuur
fractuur is offline
Er is zo'n gast zonder uitstraling. Hij zingt wel goed hoor, maar mijn koelkast brengt meer over. Hem vond ik ook zo overgewaardeerd, zal eens kijken wie het is want ik ben zijn naam kwijt..
Oud 09-09-2008, 22:25
Giles
Giles is offline
Citaat:
ja dat kan, nee ook bekende nummers, en nee ik vind van niet adriaan was echt slecht
Mooi!
Oud 10-09-2008, 14:04
Rachel
Rachel is offline
De uitzending staat dezelfde avond al op de (eigen) Joseph site
Met citaat reageren
Oud 11-09-2008, 14:15
Lilything
Lilything is offline
Ik vind Roy leuk Ik baalde echt heel erg dat hij er bijna uitging, gelukkig ging hij door Freek is leuk, maar hij krijgt het erg door en wordt een beetje arrogant en daar hou ik niet van, zo redt hij het niet en ik hoop stiekem dat hij dit leest zodat hij beseft zich niet gek te laten maken door joelende meisjes Mathijs is ge-wel-dig Adriaan vind ik ook wel schattig, maar zingt niet zo leuk Baer is ook leuk! Hein is ook schattig en John vind ik ook leuk

Het is lullig om te zeggen, maar die remko die wijs ik dus eigenlijk af vanwege zijn hoofd dat is echt zo apart dat ik er niet aan kan wennen. Ik had ook niet zoveel met Amir, hoewel zijn hoofd wel schattig is, hij moet denk ik nog heel erg groeien voordat hij een hoofdrol aan kan, maar toch erg knap dat hij op deze leeftijd al zo zingt en Robin vind ik te vrouwelijk voor een Joseph-rol, zijn optreden vond ik wel goed

Ik wist al niet wie Tommie was, maar bij Tommie staat inderdaad op de site: Gestopt wegens hoofdrol in High School Musical

Als finalisten zou ik: Freek, Roy, Hein en Mathijs wel willen zien
Oud 11-09-2008, 15:45
Verwijderd
Sjonge, hoeveel smileys kun je gebruiken in één post.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2008, 17:59
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Sjonge, hoeveel smileys kun je gebruiken in één post.
iets te enthousiast inderdaad....maar ach
Oud 12-09-2008, 20:31
Giles
Giles is offline
Lilything deelt graag haar gevoelens met het forum

Ik denk dat ik de vorige aflevering oversla, het is niet iets dat je hoeft te volgen en zondag zal er wel weer een terugblik zijn.
Oud 14-09-2008, 20:17
Verwijderd
Ik vond Freek weer goed, maar snap wel wat Paul de Leeuw zei, al was het een musical nummer waarin ik het logisch vindt dat je je bekende "techniek" toepast, ik hoop dat hij de volgende keer een ballad krijgt. Ik vond John ook goed, maar ben het ook wat dat betreft eens met de kritieken. Ik vind Robin steeds leuker, Remko zou ik leuk kunnen gaan vinden als hij het jurykritiek ook al opvolgt

Maar Roy, grote verrassing, damn wat was dat goed zeg! En Mathijs hoopte ik wat te gaan vinden door de positiveit van de jury vorige keer.. maar heeft "het" juist niet voor me. Ik vind hem eruitzien als een Joseph en het daardoor juist te makkelijk o.i.d. En ik vond hoe hij het nummer deed eerder vies dan sexy

Amir weer goed, maar nog niet goed genoeg, in Adriaan zie ik het echt niet, die mag eruit wat mij betreft, Baer spreekt me nog niet zo aan. Als ik nu nog iemand ben vergeten, is die me kennelijk niet bij gebleven.

In de singoff.. Adriaan, maar de ander weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2008, 20:18
Giles
Giles is offline
Ik vind Matthijs echt te glad en van Roy kreeg ik de zenuwen
Oud 14-09-2008, 21:55
Verwijderd
Oja Hein! Die was ik dus vergeten, maar vond ik niet zo goed en dus terecht in de singoff maar Adriaan wat mij betreft terecht eruit

Pf, lame die opmerking van Jack van Gelder "Ja, dat was een auditie voor Jesus Christ Superstar"
Met citaat reageren
Oud 14-09-2008, 22:25
Signy
Signy is offline
Robin vind ik echt een leuke aardige uitstraling hebben

Remko zingt heel erg goed, maar voor de rest.... mmm tja...

Roy is leuk maar geen Joseph vind ik. Zijn vader is wel super enthousiast

Bear is goed, maar valt niet zo op.

Mathijs vind ik niet echt boeiend. Bij dat nummer vond ik hem ook totaal niet sexy, met dat foute hempje ook, bah.

Hein vind ik leuk! Maar of het een Joseph is???

Freek kan goed zingen, maar ik vind hem ook niet zo bijzonder. Maar dat kan nog komen.

Amir goed maar niet goed genoeg (nog)

Adriaan is er verdiend uit

John spreekt me niet zo aan.... (net als Mathijs)
Oud 14-09-2008, 22:37
Balance
Balance is offline
Ik vond Freek tegen vallen, hij deed zo overdreven. Misschien inderdaad door wat Paul zei, ben benieuwd of hij er wat aan kan doen.

Robin vind ik echt verrassend goed, daar had ik niet zo veel mee eerst, maar zowel vorige week als vanavond echt goed

Hein vind ik gewoon een leuke vent en hij doet het aardig, dus hij mag blijven van mij

John vond ik erg goed, ik snapte niet waar het commentaar vandaan kwam.

Amir vond ik tegenvallen, soms zelfs vals naar mijn idee, hoewel de jury er niks van zei. Vorige keer was hij veel beter.

Baer vind ik een leuke vent, maar niet goed genoeg. Maar om naar te kijken mag hij nog wel een paar rondes mee

Roy heeft het omgekeerde van Baer

En de rest was niet goed of leuk genoeg om te onthouden dus die mogen er uit
Oud 14-09-2008, 22:50
Rachel
Rachel is offline
Je vergeet Remko!

Robin vind ik niet leuk. Hij is wel goed, maar ik vind hem niet leuk. Hein/Baer/Roy; wel leuk, maar niet genoeg. Amir vind ik ook niet zo heel leuk... Remko/John/Freek vind ik wel leuk. Mathijs heeft wel iets, maar wat een vreselijk nummer

En het is geheeeél terecht dat Adriaan weg is
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 07:49
Verwijderd
Ik ben voor John. Hij heeft een hele mooie stem en hij ziet er ook goed uit! Verder is iedereen wel goed, maar ik zie in een Roy/Hein/Baer/Amir (te jong) en Robin eigenlijk geen nieuwe Joseph. Remko zou het wel kunnen worden, maar ik hou niet zo van z'n stem. Freek is heel goed, maar een beetje arrogant ofzo? Dus ja, dan blijft John over.
En het was inderdaad terecht dat Adriaan weg is.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 15:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
Je vergeet Remko!
Welnee, die benoem ik in mijn laatste zin
Oud 16-09-2008, 20:21
Verwijderd
Ik vond Freek eigenlijk wel goed, maar ik vond het ook wel frappant dat hij van Paul kritiek kreeg die best wel aansloot bij wat in dat spelprojectje zijn aandachtspunt was, nl. controle loslaten en jezelf durven verrassen. Hij doet het allemaal zo perfect, maar gaat niet écht los. Ik vind dat een typisch musicaldingetje, maar gelukkig wordt het bij de musical ook opgemerkt.
John en Remko vind ik gewoon walgelijke persoonlijkheden. Blugh, echt drie keer niks.
Robin zal best lief zijn, maar zijn stem en vooral zijn uitspraak vind ik echt heel vervelend.
Mathijs is ok, maar écht overgewaardeerd, vind ik.
Roy is best goed, maar gewoon niet fijn om naar te kijken.
Amir vind ik minder worden.

De rest boeit me niet.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2008, 08:49
Verwijderd
Ik vind Roy meer iemand voor een boyband (zoals ie eruit ziet), dan voor een musical.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2008, 10:16
Verwijderd
Klopt ja.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2008, 12:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jézus wat zong Adriaan vals. Hij is er terecht uit.

Er vallen me trouwens wel vaker valse noten op, maar meestal wordt er door het panel niks van gezegd. Heb ik nou zo'n slecht muzikaal gehoor??

Freek is inderdaad minder geworden. Mijn favoriet is nog steeds Amir, hoewel ik hem vorige week beter vond.

Oja, en dat eerste nummer die ze samen deden in het 2e deel van de uitzending was inderdaad behoorlijk slecht, fijn dat het werd opgemerkt en vooral benoemd door Paul.
Oud 18-09-2008, 08:58
Verwijderd
Ik vind John, Mathijs en Roy niet fijn om naar te kijken.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2008, 15:54
senorita_01
senorita_01 is offline
Ik vind ze allemaal leuk Maar Amir vind ik wel echt de hottste!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2008, 17:22
gurl19
gurl19 is offline
Ik ga er 20 maart heen wanneer hij in het theater in Hengelo speelt. Mijn school heeft deze musical uitgespeeld met alle leerlingen. En nu gaan we als persooneelsuitje. Ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2008, 23:09
Giles
Giles is offline
Ik vind het allemaal nog een beetje blah, hopelijk leuker als het een kleiner groepje wordt.
Oud 21-09-2008, 12:13
Lilything
Lilything is offline
Vanavond vallen er 2 Joseph's af. Ze willen dat er meer drive en pit in de inzet komt
Oud 21-09-2008, 13:01
Verwijderd
Mooi.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 14:12
Rachel
Rachel is offline
Van haar te houden
Signed sealed delivered
Paint it black
Man in the mirror
Radeloos
Zij leven voort :hartje:
Sandy
All I care about is love
Vleugels van mijn vlucht
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Vanavond vallen er 2 Joseph's af. Ze willen dat er meer drive en pit in de inzet komt
Terecht, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 20:23
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik vind het een beetje raar dat er twee keer gebeld/gesmst moet worden voor twee die afvallen. Hadden ze wel iets beter kunnen regelen. Ik vind het terecht dat Hein eruit is, want hij is in mijn ogen niet echt een Joseph. Iedereen vindt John geweldig, maar ik vind er echt niets aan. Hij raakt me niet en ziet er in mijn ogen niet uit als een Joseph. Prrr, Robin daarentegen, wat een leuke vent. <3
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 20:30
Verwijderd
Ik heb hetzelfde bij John. Zelfs die overleden oma was voor mij een truukje. Ik geloofde hem ook echt niet toen hij zo 'heftig' reageerde aan het einde. Hij zong het mooi hoor, maar ik vond Pauls reactie logisch.
Robin is een leuke vent, maar ik zie ook echt niet in wat hij nou zo geweldig doet. Ik vind zijn zangstem echt vervelend en zijn uitspraak heel erg slecht. Dan kunnen de bewegingen en gebaren goed zijn, maar daar kom je er niet mee, lijkt me zo. Hetzelfde heb ik bij Matthijs.
Freek vond ik goed. Remko vond ik ook best goed, maar ik vind hem gewoon een irritant kwalletje. En Roy was goed, maar geen Joseph, vind ik.
Amir is schattig en hij zong goed, maar hij heeft niet genoeg, denk ik.
Baer gaat er vast straks nog wel uit. Zo goed is 'ie ook niet.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 20:30
Giles
Giles is offline
Ik denk ook dat ze nu al twee eruitgooien omdat er ook een extra was natuurlijk.
Oud 21-09-2008, 21:23
light fighter
light fighter is offline
Trouwens zit een slordigheidje in de eerste uitzending. Willem overlegt daarin voor en na de sing-off met de jury. Je ziet hem echt fluisteren van Hein? Foutje. Wel terecht overigens dat hij er uit is. Nu John nog...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 21:44
Verwijderd
Holy shit, laat asjeblief Remko eruit gaan. Niet dat ik Robin zo goed vind, maar hij is lief.
En Laat me is mooi <3
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 21:47
Verwijderd
Maar wat ontzettend jammerlijk ongeïnspireerd gezongen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 23:33
fractuur
fractuur is offline
Baer is zo vreselijk zonder uitstraling.. Verder ben ik fan van Freek en Mathijs (omdat de laatste niet zo een en al gay-achtige musicaluitstraling heeft). Roy vind ik ook goed, die sing off laatst was onterecht. Amir vind ik een jammer stemvolume hebben en wat acteren betreft behoorlijk matig, ik vraag me af en toe echt af wat hij daar nog doet.
Reageren

Regels voor berichten