Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wow ik snapte echt even niks van dat hele Katherine en Dylan verhaal, heb t echt nog even terug moeten kijken maar toen snapte ik pas dat er gewoon een boekenkast omgevallen was die op haar terechtkwam. Wel fijn dat dat hele verhaal nu duidelijk is. En ik wil helemaal niet dat Mike weg is, ik vond hem en Susan net zo leuk samen. Ben indd ook benieuwd of ze nu ook verder gaan van waar ze stopten, 5 jaar later. Heb wel op de site waar ik de torrents altijd download iets geleden over een sprong in de tijd, dus t zou indd goed kunnen.
Maar het seizoen is nu dus afgelopen? Wel kort, na 17 afleveringen al. Weet iemand wanneer het weer begint ofzo?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind het vijf jaar vooruit gaan toch minder hinderlijk dan ik gedacht had, het heeft wel iets eigenlijk.. hebben jullie trouwens een idee op wie die freak hubby van edie het zou kunnen hebben voorzien? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ja inderdaad. Ben wel benieuwd wanneer we erachter komen waarover het gaat (misschien wel weer over dat met die Deirdre toen, hoe zat dat ook weer?) maar ik heb het idee dat dat nog heel lang gaat duren aangezien ze echt nog bijna niks weggeven, behalve dan dat het waarschijnlijk om Mike gaat.
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|