Advertentie | |
|
![]() |
|
Yeah, 2 nieuwe huisgenoten zijn binnen en wat zijn onze hospiteerborrels toch geniaal altijd, al zeg ik het zelf. Ik heb toch liever borrels met jongens in plaats van met 10 kakelende ufjes, maar hee, uiteindelijk was het leuk. Mijn huisgenoot heeft staan schreeuwen en de ander is omgedoopt tot man.
![]()
|
Verwijderd
|
Koffie, werkgroepbespreking, presentatie, werkgroep, koffie, iemand de stad laten zien, college, koffie, kroeghangerij, leuk Schots semi-langharig tuig, internet. Prima. Nu ben ik aan het overpeinzen of ik de nacht moet doorhalen of niet, hopelijk val ik vanzelf in slaap of kom ik er op een gegeven moment achter dat het plotseling morgenmiddag is zodat ik niets meer hoef te beslissen
![]() |
![]() |
|
De kat was tijdens één van z'n acrobatische trucjes uitgegleden en in de wc-pot gevallen terwijl ik m'n tanden poetste, waarna ik gepoogd heb haar een beetje schoon te maken, maar daar was ze niet zo van gediend, dus nu ben ik dodelijk verwond. Als ik klaar ben met sterven ga ik vlug maar eens de boel "aan kant maken", want mijn ouders komen ergens vandaag "kijken waar ik woon". Oei!
|
ook ik ga zo de boel aan kant maken want vanavond komen een paar vriendinnen eten die willen weten whats going on. vanochtend heb ik me ziek gemeld op werk en dat maakt mij een zeer gelukkig mens. zo lekker boodschappen doen en daarna weer bankhangen met thee en slechte tv-programma's.
|
College gehad met vieze youtube filmpjes van bewegende stembanden (lijken net 2 dansende naaktslakken.
![]() Vanavond wrs naar de pub en daarna naar Portugal.The Man in rotown met den beste 'din. Alles om de stad te ontlopen, want Leiden is echt een grote chaos rond 3 oktober.
|
Dinsdag was mijn geburtstag. Eerst des middags gearbeit, daarna even snel wat gegeten. Toen naar Amsterdam om mijn birthday en joods oud en nieuw te vieren met Gewapend Beton. Fucking ruige show en ze hebben nog Terug bij af gespeeld voor me! Daarna de laatste trein gemist door slechte info van 9292ov, de hoeren. Taxi gepakt en bij Darkie Warlock kunnen maffen. Volgende dag vroeg terug naar Haarlem en nog even geslapen voor ik moest werken. 's Avonds kwam mijn pa langs en heb ik hem geintroduceerd in de wondere wereld van Family Guy. Nu werken en vanavond oefenen met de band.
|
Vet lekker uitgeslapen met een minikatertje en toen gaan werken. Het was echt heel erg druk maar wel gezellig. Net heerlijk gekookt voor mezelf en nu moet ik echt weer een essay gaan typen dat nergens over gaat. Ik ben zooo blij als dit blok is afgelopen..
||
Citaat:
![]() Dus speelden ze ivm joods oud en nieuw en ons aller Ivo's verjaardag!
|
gister werd ik wakker zonder kater, lovely
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
ontipoc: gisteren zombie films gekeken met mijn huisgenoot en daarna Mad Men getjekt. Nu ben ik net wakker en straks komt mijn beste vriendin een nieuw kammetje bij me scheren.
|
het is me eindelijk eens gelukt om uit te slapen :') daarom moest ik net stiekem gniffelen omdat ik maar eens een ontbijtje wilde maken en zag dat het al 15.00 uur geweest was. misschien zo wat essays lezen. lekker lui dagje vandaag
![]()
||
Citaat:
|
gewerkt, gegeten. Straks naar een of ander dnb iets in de tivoli. morgen feestje van een afgestudeerde amigo, zondag auditie bij een band. wordt wat.
|
Verwijderd
|
ik had vandaag stage, en tussendoor supervisie van een hippie met lang haar, een ronde bril, geitenwollen sokken, groezelige kleding en een enorme baard, die iets van 10 katten thuis had, een papegaai, een hangbuikzwijn (
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb vandaag keihard gewerkt, gehuild (niet echt hoor) omdat ik mn ticket te laat geboekt heb en nu dus 100,- extra moet betalen en toen ben ik naar nijmegen gevlucht alwaar ik thuis kwam in een leeg huis. Vet gezellig. En mn fashionmagazine is spoorloos wel godverdomme.
|
Verwijderd
|
Ik heb vandaag mijn tweede dag gehad als junior intercedente wat er eigenlijk gewoon op neer komt dat ik van 3.000 mensen heb gebeld met de vraag of ze op zoek zijn naar werk. Béétje saai wel, maar 9,- per uur dus HATZA. Nu doe ik weinig en heb ik spijt van dat ik niet naar mijn vriend gegaan ben want die drinkt nu bier met vrienden en mijn vrienden doen niks dus zit ik hier maar.
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Beschrijf een moment van je dag flyaway | 10 | 31-01-2016 23:14 | |
De Kantine |
Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag? Missy | 0 | 30-04-2010 14:59 | |
De Kantine |
Geef je dag een cijfer. Missy | 94 | 18-12-2009 10:54 | |
Psychologie |
Je dag/een gebeurtenis laten zien door een plaatje #1 I-alone | 73 | 10-07-2004 00:47 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 16:01 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. (mix cijfer-voor-je-dag & steekwoorden) Quiana | 493 | 08-01-2004 14:10 |