Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2008, 14:32
Verwijderd
haha ik heb er vaker leuke verhalen over gehoord inderdaad haha. veel ouders van cliënten van me wonen daar ook, dat zijn dan meteen de cliënten die uit huis geplaatst zijn
Advertentie
Oud 01-10-2008, 14:32
Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
aan de schrijfstijl te zien, Broeder
Nee.

Ik ging vandaag lunchen en de stad afstruinen met een vriendin. Nu heb ik mezelf getrakteerd op een fles goede port en zit ik in dubio of ik vanavond weer de Katapult kid ga uithangen of gewoon netjes thuis blijf.
Studio 80 kan me wel een keertje missen denk ik.
Oud 01-10-2008, 15:55
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Eww Katapult.
Oud 01-10-2008, 16:08
Verwijderd
ik was vandaag ook in oosterpark want ik ging bowlen. dik verloren terwijl ik zoveel wii ervaring heb
Oud 01-10-2008, 16:23
Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
Eww Katapult.
je komt dus niet naar multi zaterdag?
Oud 01-10-2008, 17:30
Kuikie
Kuikie is offline
geshopt en bijna weggewaaid
Oud 01-10-2008, 17:41
Verwijderd
Ik ga zo keihard badmintonnen
Oud 01-10-2008, 18:01
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ga luister nu naar elton john (L) en ga zometeen een uurtje spaans leren denk ik. en verder niks
Oud 01-10-2008, 18:28
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
er stond een rodeostier op school en toen heb ik op die rodeostier een ritje gemaakt.
Oud 01-10-2008, 18:31
Citaat:
je komt dus niet naar multi zaterdag?
Ik kijk wel uit.
Oud 01-10-2008, 18:32
Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
Ik kijk wel uit.
ik kom binnenkort wel even langsfladderen als ik een taartje eet met je huisgenoot.
Oud 01-10-2008, 18:37
Joe.
Oud 01-10-2008, 19:16
655321
655321 is offline
Ik heb gewerkt van 9 tot 8. Ja, echt. Nu even snel douchen en dan komt dr straks een vriendinnetje even huiselijk doen. Okbye.
Oud 01-10-2008, 23:55
vilein
vilein is offline
Yeah, 2 nieuwe huisgenoten zijn binnen en wat zijn onze hospiteerborrels toch geniaal altijd, al zeg ik het zelf. Ik heb toch liever borrels met jongens in plaats van met 10 kakelende ufjes, maar hee, uiteindelijk was het leuk. Mijn huisgenoot heeft staan schreeuwen en de ander is omgedoopt tot man. . Oh en ik heb ook een nieuwe bijnaam. Morgen relatief vroeg werken dus doeii.
Oud 02-10-2008, 00:04
Teun
Teun is offline
Citaat:
ik ben nog NOOIT in oosterpark geweest, hehe is het toevallig die speeltuin tegenover het UMCG met al die gekleurde huizen er omheen? dan woon je 5 min. bij me vandaan ofzo, daar kom ik iedere dag langs als ik naar m'n stage moet
Daar heb ik 4 jaar gewoond.
Oud 02-10-2008, 01:06
Verwijderd
Koffie, werkgroepbespreking, presentatie, werkgroep, koffie, iemand de stad laten zien, college, koffie, kroeghangerij, leuk Schots semi-langharig tuig, internet. Prima. Nu ben ik aan het overpeinzen of ik de nacht moet doorhalen of niet, hopelijk val ik vanzelf in slaap of kom ik er op een gegeven moment achter dat het plotseling morgenmiddag is zodat ik niets meer hoef te beslissen
Oud 02-10-2008, 07:35
Broeder
Broeder is offline
De kat was tijdens één van z'n acrobatische trucjes uitgegleden en in de wc-pot gevallen terwijl ik m'n tanden poetste, waarna ik gepoogd heb haar een beetje schoon te maken, maar daar was ze niet zo van gediend, dus nu ben ik dodelijk verwond. Als ik klaar ben met sterven ga ik vlug maar eens de boel "aan kant maken", want mijn ouders komen ergens vandaag "kijken waar ik woon". Oei!
Oud 02-10-2008, 11:43
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik hoop maar dat je doorgetrokken had voor dit akkefietje?
Oud 02-10-2008, 11:45
RockaholiC
RockaholiC is offline
ook ik ga zo de boel aan kant maken want vanavond komen een paar vriendinnen eten die willen weten whats going on. vanochtend heb ik me ziek gemeld op werk en dat maakt mij een zeer gelukkig mens. zo lekker boodschappen doen en daarna weer bankhangen met thee en slechte tv-programma's.
Oud 02-10-2008, 12:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
College gehad met vieze youtube filmpjes van bewegende stembanden (lijken net 2 dansende naaktslakken. ) Bakkie gedaan, peukie erbij, en nu heb ik 2 tussenuren en zit ik nutteloze shit te doen terwijl ik eigenlijk nog duizend boeken moet lezen en ik m'n opdrachten voor vandaag geneens af heb. SOGgen ftw.
Vanavond wrs naar de pub en daarna naar Portugal.The Man in rotown met den beste 'din. Alles om de stad te ontlopen, want Leiden is echt een grote chaos rond 3 oktober.
Oud 02-10-2008, 14:43
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Dinsdag was mijn geburtstag. Eerst des middags gearbeit, daarna even snel wat gegeten. Toen naar Amsterdam om mijn birthday en joods oud en nieuw te vieren met Gewapend Beton. Fucking ruige show en ze hebben nog Terug bij af gespeeld voor me! Daarna de laatste trein gemist door slechte info van 9292ov, de hoeren. Taxi gepakt en bij Darkie Warlock kunnen maffen. Volgende dag vroeg terug naar Haarlem en nog even geslapen voor ik moest werken. 's Avonds kwam mijn pa langs en heb ik hem geintroduceerd in de wondere wereld van Family Guy. Nu werken en vanavond oefenen met de band.
Oud 02-10-2008, 17:29
vilein
vilein is offline
Vet lekker uitgeslapen met een minikatertje en toen gaan werken. Het was echt heel erg druk maar wel gezellig. Net heerlijk gekookt voor mezelf en nu moet ik echt weer een essay gaan typen dat nergens over gaat. Ik ben zooo blij als dit blok is afgelopen..
Oud 02-10-2008, 19:54
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben net een middagje met mn broer & moeder gaan shoppen en eten en dat was zo leuk! echt gezellig. en ik heb nieuwe plantjes gekocht voor mn kamer, incl mini palmboom
Oud 02-10-2008, 21:40
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Ik hoop maar dat je doorgetrokken had voor dit akkefietje?
Nee, maar meestal mors ik weinig tandpasta in de wc-pot, dus het leverde weinig extra smeuige details op.
Oud 03-10-2008, 01:18
Verwijderd
lkdf;sjasdl;fk
Oud 03-10-2008, 02:01
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Nee, maar meestal mors ik weinig tandpasta in de wc-pot, dus het leverde weinig extra smeuige details op.
Goddank dat ze tegenwoordig geen strontium meer aan de tandpasta toevoegen.
Oud 03-10-2008, 10:06
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
[..]joods oud en nieuw te vieren met Gewapend Beton.[..]
Oud 03-10-2008, 10:53
Verwijderd
Hungover. Nu overwegen of ik vanmiddag naar utrecht ga of niet.
Oud 03-10-2008, 11:00
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik was de 30e jarig en dit jaar bleek dat ook de datum te zijn waarop joods oud en nieuw viel. Gewapend Beton had dat namelijk ergens ontdekt en had deze mooie flyert gemaakt:

Dus speelden ze ivm joods oud en nieuw en ons aller Ivo's verjaardag!
Oud 03-10-2008, 11:04
EvilConduct
EvilConduct is offline
Sinds wanneer is Gewapend Beton Oi!?

Nu mag ik die lui wel, maar over het algemeen zijn punkers die Oi! gebruiken maar een stel kneusjes. 9/10 keer hebben ze een hekel aan Skins en dan toch Oi! roepen. Net als het gebruik van ACAB. Maar goed, hoop dat het een leuk feestje was.
Oud 03-10-2008, 11:15
*oma*
*oma* is offline
Gisteren had ik een chilldagje en 's avonds heb ik verder gechilled bij een vriendinnetje.
Straks statistiek. Joehoe!
Oud 03-10-2008, 11:34
Verwijderd
Ik roep ook wel eens Oi
Oud 03-10-2008, 12:07
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Ik roep ook wel eens Oi
Vieze punker!
Oud 03-10-2008, 12:35
Verwijderd
Domme boer!
Oud 03-10-2008, 12:38
EvilConduct
EvilConduct is offline
Kan ik het helpen dat ik in de Achterhoek woon?
Oud 03-10-2008, 13:20
kuik
kuik is offline
gister werd ik wakker zonder kater, lovely . dus ik heb als een malle mn kamer schoongemaakt en daarna ben ik naar keuze-onderwijs geweest wat ging over statistiek, terwijl het keuzevak "philosophy of medicine" heet , ik begreep de link niet helemaal. en vanmorgen in de bakkerswinkel geweest waar ik scones met jam en koffie verkeerd heb opgesmikkeld, want een vriendinnetje vierde haar verjaardag daar . nu aan mn essay en dan vanavond weer eten met mates en UIT! ooh en net kocht ik een paraplu bij de blokker en na 2 seconden uitgeklapt te zijn waaide hij al binnenstebuiten .
Oud 03-10-2008, 13:24
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:

Nu mag ik die lui wel, maar over het algemeen zijn punkers die Oi! gebruiken maar een stel kneusjes. 9/10 keer hebben ze een hekel aan Skins en dan toch Oi! roepen. Net als het gebruik van ACAB. Maar goed, hoop dat het een leuk feestje was.
Is het ook niet. Heb ook een hekel aan de term oi, geen idee waarom het er staat maar what the hey het was idd een fucking hard feest!

ontipoc:
gisteren zombie films gekeken met mijn huisgenoot en daarna Mad Men getjekt. Nu ben ik net wakker en straks komt mijn beste vriendin een nieuw kammetje bij me scheren.
Oud 03-10-2008, 14:07
RockaholiC
RockaholiC is offline
het is me eindelijk eens gelukt om uit te slapen :') daarom moest ik net stiekem gniffelen omdat ik maar eens een ontbijtje wilde maken en zag dat het al 15.00 uur geweest was. misschien zo wat essays lezen. lekker lui dagje vandaag
Oud 03-10-2008, 14:26
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Oh ja ontbijt, dat moet ik ook nog!
Oud 03-10-2008, 14:43
Verwijderd
Vanochtend school, nu ff dutten en vanavond het laatste optreden van Malkovich .
Oud 03-10-2008, 14:51
verfblik
verfblik is offline
Citaat:
en sinds wanneer komt brat pack uit belgie? xD
Oud 03-10-2008, 14:53
Verwijderd
Citaat:
en sinds wanneer komt brat pack uit belgie? xD
En wat doen Mad Pigs op een kosher feest?
Oud 03-10-2008, 14:53
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
@verfblik: Ze zijn om belastingtechnische redenen geëmigreerd

@avant: Enorme kutmuzak maken!
Oud 03-10-2008, 15:42
verfblik
verfblik is offline
Citaat:
@verfblik: Ze zijn om belastingtechnische redenen geëmigreerd

@avant: Enorme kutmuzak maken!
whaha

ik was trouwens ook daar, die 1e 2 bands waren zo slecht als de terong bij de 3e werd het leuker maar de 2 laatste bands heb ik helaasch gemist door die dienstregeling
Oud 03-10-2008, 16:10
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
vanavond het laatste optreden van Malkovich.
Ik denk dat ik om 21:30 dronken ben.
Oud 03-10-2008, 18:07
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
whaha

ik was trouwens ook daar, die 1e 2 bands waren zo slecht als de terong bij de 3e werd het leuker maar de 2 laatste bands heb ik helaasch gemist door die dienstregeling
Bratpack speelde niet doordat er een ziek was. GB beukte iig als een malle!
Oud 03-10-2008, 21:15
Carn
Carn is offline
gewerkt, gegeten. Straks naar een of ander dnb iets in de tivoli. morgen feestje van een afgestudeerde amigo, zondag auditie bij een band. wordt wat.
Oud 03-10-2008, 22:08
Verwijderd
ik had vandaag stage, en tussendoor supervisie van een hippie met lang haar, een ronde bril, geitenwollen sokken, groezelige kleding en een enorme baard, die iets van 10 katten thuis had, een papegaai, een hangbuikzwijn () en een kooi met ratten. zweverige hippieman voor een zweverig kutvak, maar als ik het niet haal moet ik stage over doen, dus ik ga wel even m'n best doen. daarna een kennismakingsgesprek met ouders van een van 'mijn' cliënten, wat erg leuk en interessant was, en nadat ik vrij was ben ik thuis in slaap gevallen. daarna avondeten naar binnen gewerkt om 10 uur, en zo maar weer slapen.
Oud 03-10-2008, 22:21
vilein
vilein is offline
Citaat:
Bratpack speelde niet doordat er een ziek was. GB beukte iig als een malle!
Jaja, die drummer zeker weer.

Ik heb vandaag keihard gewerkt, gehuild (niet echt hoor) omdat ik mn ticket te laat geboekt heb en nu dus 100,- extra moet betalen en toen ben ik naar nijmegen gevlucht alwaar ik thuis kwam in een leeg huis. Vet gezellig. En mn fashionmagazine is spoorloos wel godverdomme.
Oud 03-10-2008, 22:31
Verwijderd
Ik heb vandaag mijn tweede dag gehad als junior intercedente wat er eigenlijk gewoon op neer komt dat ik van 3.000 mensen heb gebeld met de vraag of ze op zoek zijn naar werk. Béétje saai wel, maar 9,- per uur dus HATZA. Nu doe ik weinig en heb ik spijt van dat ik niet naar mijn vriend gegaan ben want die drinkt nu bier met vrienden en mijn vrienden doen niks dus zit ik hier maar.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten