Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh op college, zo'n professor vindt het leuk om met de microfoon rond te gaan en dingen te vragen.
Toen had hij een leuke ppt uitgezocht en toen drukte hij die microfoon voor mn neus zodat ik alles moest benoemen. Het lukte voor een deel, maar op het laaste niet en toen kwam hij met flauwe vage aanwijzingen en opmerkingen als "Zit je hier wel bij de goede studie?" enz. En de rest van het college ging hij er maar over door en hij kwam er steeds op terug. ![]()
|
Verwijderd
|
Dat soortvanvriendje soortvanvriendje is en niet officieel vriendje, terwijl ik de dwarsligger ben. M.a.w. mijn wispelturigheid.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik kan mijn pa wel zachtjes slaan. Hij wilde heeeeel graag nieuw internet want noohh dit zou zo veel beter zijn. Nou, en ik heb gekeken en 90 procent van de tijd is de internetsnelheid gewoon slechts 1 mb per seconde ofzo
![]() edit: ook zo niet waardeerbaar is dat mijn computer dat niet ergens fijn aangeeft ofzo. Laatst gewijzigd op 14-10-2008 om 23:59. |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ik word trouwens echt knettergek van dat meisje uit mijn werkgroep. ze is dom en irritant en ook nog eens heel lelijk en ze heeft een zeurstem. en dan neemt ze expres mijn trein, want dat vindt ze dan gezellig (zo leuk ben ik ook weer niet hoor!) en dan zit ik nog langer met haar opgescheept. |
![]() |
|
Het is gegeven in 'kb' he. Kilobit.
1 kiloByte = 8 kilobit. Dus 1024 kiloByte (1MB) komt overeen met 8192 kilobit. De snelheid die daar uitkomt, moet je eerst delen door 8, en dan heb je normale bytes.
|
Ben ik naar de fucking supermarkt gegaan net om de MP te zien, blijkt hij alleen vrijdagen te komen. Dat terwijl dat wijf mij twee weken geleden vertelde dat het donderdagen waren.
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|