Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohnoes, drie semi-offtopic posts.
Ik kan het niet waarderen dat After Effects m'n ding niet goed wil renderen. In de RAM preview doet hij het gewoon maar als je 'm rendert slaat 'ie constant frames over en gaat dan weer een paar frames terug. Het geluid loopt ook compleet verkeerd. Ik heb het wel min of meer weten te fixen want het lag kennelijk gedeeltelijk aan de field order, wat ook maar raar is want wie doet er nou aan die malle techniek en hoezo zit dat in standaard AVI-bestandjes, maar het loopt nog steeds niet helemaal goed en ik heb geen zin meer om er langer mee bezig te zijn. Omdat ik eigenlijk nog honderd papers moet schrijven voor morgen. En slapen, want dat vergat ik vannacht te doen. Maar neee, zodra er een goed uitgangspunt voor een analyse aarzelend de kop opheft en op z'n trillende pootjes probeert te gaan staan gaat After Effects er zonder pardon bovenop zitten en eist van me dat ik uitzoek waarom die stomme render niet goed werkt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Twee chickies uit een commissie. Die ene moet een afspraak maken met mijn vriendje voor de website en gaf dus begin deze week aan dat ze pas begin volgende week kon, terwijl zij studeert en verder er niets bij doet. Ik studeer (zelfs 40 punten dit semester), werk 12 uur pw, ben voorzitter van een kleine vereniging, ik sport, zit in verschillende commissies waar ook vergaderingen van zijn etc. en ik train 's avonds mensen of ga gezellig met ze eten en heb ook nog tijd voor mijn vriendje. Hoezo heb jij dan fucking geen tijd als ik zelfs nog tijd weet vrij te maken? :boos:
En die ander kan van de hele fucking week dat ik tussen colleges en werk door etc. allemaal tijdstippen opgeef waarop ik zou kunnen vergaderen, ook maar één fucking tijdstip. Hoe kan dat nou. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Dat ik voor 03:00 vannacht een flink essay te schrijven heb op basis van een twintigtal teksten, maar ik heb er maar drie of vier, want de docent plaatste kennelijk elke week nieuwe teksten op blackboard en haalde de oude dan weg. Ze liggen verder ook nergens in een bibliotheek, hoewel ik sommige misschien wel zou kunnen traceren in tijdschriftarchieven en ze dan zou kunnen kopiëren, maar daar heb ik helemaal geen tijd voor. Nu is het op zich mijn eigen schuld, want het was natuurlijk de bedoeling dat je iedere week een tekst las en dan zou je er al snel achterkomen dat ze na iedere week van blackboard verdwijnen, maar toch. Ze zeiden het ook niet even bij college, dat je als een packrat gauw bovenop die teksten moet springen iedere week omdat ze anders weg zijn. Wat een smiechten.
Bovendien is dit een keuzevak, dus ik kan ook niet even iemand mailen van 'o hai stuur mij 'es even alle literatuur van de afgelopen weken'. Dus dat wordt een lekker brak kutessay maken zometeen en hopen op een voldoende. De deadline van 03:00 kan ik wel weer waarderen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had vanmiddag ook een deadline (ook om drie uur, ghe) en die was weer ouderwets om 14:59 ingeleverd, ja. Maar die van 03:00 is meer symbolisch. De docent zei dat het in principe vrijdag moet, maar dat hij niet om 00:00 als een nerd gaat zitten controleren of iedereen dat ding wel ingestuurd heeft, dus rond 03:00 was ook goed.
![]() |
![]() |
|
![]() Mag je essays via mail inleveren? Wij moeten het altijd op papier doen. Dus dat is irritant, wan dan gaat de laatste tijd voor het inlevermoment op aan printen en naar het instituut fietsen. ![]()
|
Verwijderd
|
Oh, wij moeten ook alles op papier doen. En als het even tegenzit ook nog via een plagiaatchecksite, wat inhoudt dat je je werk nog helemaal moet converteren naar .pdf en vakspecifieke inlogcodes moet opzoeken enzo. Maar dit is een keuzevak van een andere studie, dus daar gaat het anders.
Ontopic; RSI aan mijn arme ijverige klauwtjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Ik heb het waaaaaaaaarm ![]()
|
Verwijderd
|
Ja. Het is nog lamer als je een paper moet herkansen omdat je je slecht aan de MLA-regels hebt gehouden, want dan herkent dat plagiaatding je werk als plagiaat (van jezelf, omdat er dan dus twee versies van hetzelfde ding bestaan) en dat vergeten docenten soms. :')
Ontopic; ja, dit wilde ik ook nog vertellen. Ik had vanochtend dus heel veel koffie op omdat ik vroeg op moest en typen enzo. Toen ik naar de metrohalte ging dacht ik 'Yay, running on a false sense of stress', want je wordt gestresst van koffie. En dat vond ik heel grappig want ik was ook daadwerkelijk aan het rennen terwijl ik dat dacht. Dus moest ik hardop lachen, maar toen viel er opeens een blaadje van een boom tegen mijn gezicht aan en inhaleerde ik 'm bijna. Ik weet niet of ik dat hier moet posten of in het appreciëer-topic, want ik was wel bijna gestikt maar het was wel dolkomisch lachen gieren leeuwen. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Dat ik van mijn muziekleraar op school niet meer sempre libera (
Spoiler
Spoiler
![]() |
![]() |
|
Dat mijn moeder me alle zware dingen van HAAR vriendin laat sjouwen en dat ik moet eten koken en haar zware tas de trap op dragen en dan ben ik heel trots op mijn muziekstuk en wil ik dat heel graag aan mijn stiefmama laten zien en dan gaat mijn moeder mijn kamer binnen vanalles verplaatsen en daar kan ik dan niet tegen want daar kan ik heel slecht tegen en dan gaat ze tegen me schreeuwen en dat ze zich zo voor me opoffert en ze zonder mij allang gelukkig was geweest en in engeland had gezeten en nu komt mijn stiefmama niet eens naar mijn filmpje van mijn muziekstuk kijken en roept mijn mama NOU VEEL PLEZIER MET JE FILMPJE en ik vind het zo gemeen dat mensen me altijd onaardig noemen want ik doe zo vreselijk mijn best om het iedereen naar de zin te maken en als ik dan af en toe zelf iets wil vinden mensen me onaardig
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En waarom was het opeens een stoptrein? Dat vind ik gek.
||
Citaat:
![]() En die intercity - stoptrein wisselen af altijd. OT: Kou, regen en vroeg donker ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hoofpijn; snotneus; oorpijn belangrijke mail maar niet krijgen zodat ik dadelijk toch nog dat programma moet doorlopen; internet dat steeds uitvalt; het nieuwe blok (wtf presentaties de beoordeeld worden op grond van de sheets?!); mijn Bachelor-Essay-getreuzel; een boek uitprinten à €7,50 en dat dan de helft van de regels onleesbaar zijn en dan zelf een half uur moeten lobyen voordat iemand van de UB het nog eens voor je uitprint; niet nadenkende groepsgenoten, überhaupt groepsgenoten; huisgenoten; dat S. een scheur in zijn meniscus heeft en geopereerd moet worden; dat werken in het filmtheater niet meer is wat het ooit was.
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|