Oud 23-10-2008, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Werk doen dat ver onder mijn niveau is zonder uitzicht op iets beters.
Hoezo geen uitzicht op iets beters? Je studeert, dat niveau komt vanzelf als je eenmaal je diploma hebt, lijkt me.

OT: toch thuis gaan slapen omdat je dan beter slaapt en niet heel vroeg weer weg hoeft te gaan, en dan van vier tot zes wakker liggen om niks en de hele nacht eng dromen.
Advertentie
Oud 23-10-2008, 11:58
Verwijderd
Ik wilde net gewoon een bord wegzetten, waar ik op zich alleen een arm voor hoef uit te strekken, maar in plaats daarvan zette ik me af aan de tafel, draaide een rondje in de stoel en viel toen op de grond. What's up met dat
Oud 23-10-2008, 12:13
Uice
Uice is offline
Je bent Buster Keaton geworden.
Oud 23-10-2008, 12:17
Verwijderd
Of Kramer. Maar dat is ook niet erg.
Oud 23-10-2008, 12:19
Uice
Uice is offline
Kramer zijn.
Oud 23-10-2008, 12:21
Verwijderd
ontopic
Oud 23-10-2008, 12:42
Verwijderd
Ohnoes, drie semi-offtopic posts.

Ik kan het niet waarderen dat After Effects m'n ding niet goed wil renderen. In de RAM preview doet hij het gewoon maar als je 'm rendert slaat 'ie constant frames over en gaat dan weer een paar frames terug. Het geluid loopt ook compleet verkeerd. Ik heb het wel min of meer weten te fixen want het lag kennelijk gedeeltelijk aan de field order, wat ook maar raar is want wie doet er nou aan die malle techniek en hoezo zit dat in standaard AVI-bestandjes, maar het loopt nog steeds niet helemaal goed en ik heb geen zin meer om er langer mee bezig te zijn. Omdat ik eigenlijk nog honderd papers moet schrijven voor morgen. En slapen, want dat vergat ik vannacht te doen. Maar neee, zodra er een goed uitgangspunt voor een analyse aarzelend de kop opheft en op z'n trillende pootjes probeert te gaan staan gaat After Effects er zonder pardon bovenop zitten en eist van me dat ik uitzoek waarom die stomme render niet goed werkt.

Oud 23-10-2008, 15:50
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hm nou het is echt wel een leuke jongen, kan goed met hem lachen enzo. Maarr ik heb nog een jaar college met met, en hij is bevriend met mijn vriendinnen. Ergo: als het awkward wordt...
Bovendien date ik nooit en vind ik het gewoon doodeng
Het komt vast wel goed joh
Oud 24-10-2008, 09:06
Tink*
Tink* is offline
Twee chickies uit een commissie. Die ene moet een afspraak maken met mijn vriendje voor de website en gaf dus begin deze week aan dat ze pas begin volgende week kon, terwijl zij studeert en verder er niets bij doet. Ik studeer (zelfs 40 punten dit semester), werk 12 uur pw, ben voorzitter van een kleine vereniging, ik sport, zit in verschillende commissies waar ook vergaderingen van zijn etc. en ik train 's avonds mensen of ga gezellig met ze eten en heb ook nog tijd voor mijn vriendje. Hoezo heb jij dan fucking geen tijd als ik zelfs nog tijd weet vrij te maken? :boos:

En die ander kan van de hele fucking week dat ik tussen colleges en werk door etc. allemaal tijdstippen opgeef waarop ik zou kunnen vergaderen, ook maar één fucking tijdstip. Hoe kan dat nou.
Oud 24-10-2008, 10:51
Verwijderd
Dat mijn leptop van nog geen drie weken oud het nu al zowat begeven heeft. Windows explorer doet het niet, internet explorer evenmin.
Oud 24-10-2008, 12:17
Verwijderd
Ik heb nog steeds geen meeltje van Bol dat ze mijn bestelde boeken hebben opgestuurd
Oud 24-10-2008, 17:25
Verwijderd
Dat ik voor 03:00 vannacht een flink essay te schrijven heb op basis van een twintigtal teksten, maar ik heb er maar drie of vier, want de docent plaatste kennelijk elke week nieuwe teksten op blackboard en haalde de oude dan weg. Ze liggen verder ook nergens in een bibliotheek, hoewel ik sommige misschien wel zou kunnen traceren in tijdschriftarchieven en ze dan zou kunnen kopiëren, maar daar heb ik helemaal geen tijd voor. Nu is het op zich mijn eigen schuld, want het was natuurlijk de bedoeling dat je iedere week een tekst las en dan zou je er al snel achterkomen dat ze na iedere week van blackboard verdwijnen, maar toch. Ze zeiden het ook niet even bij college, dat je als een packrat gauw bovenop die teksten moet springen iedere week omdat ze anders weg zijn. Wat een smiechten.

Bovendien is dit een keuzevak, dus ik kan ook niet even iemand mailen van 'o hai stuur mij 'es even alle literatuur van de afgelopen weken'. Dus dat wordt een lekker brak kutessay maken zometeen en hopen op een voldoende.

De deadline van 03:00 kan ik wel weer waarderen.
Oud 24-10-2008, 17:40
Lethe
Lethe is offline
2:59 u opsturen dus.

Wat stom dat ze die teksten weghalen.

ot: regen
Oud 24-10-2008, 17:44
Verwijderd
Ik had vanmiddag ook een deadline (ook om drie uur, ghe) en die was weer ouderwets om 14:59 ingeleverd, ja. Maar die van 03:00 is meer symbolisch. De docent zei dat het in principe vrijdag moet, maar dat hij niet om 00:00 als een nerd gaat zitten controleren of iedereen dat ding wel ingestuurd heeft, dus rond 03:00 was ook goed.
Oud 24-10-2008, 17:48
Chick Rock
Chick Rock is offline

Mag je essays via mail inleveren? Wij moeten het altijd op papier doen. Dus dat is irritant, wan dan gaat de laatste tijd voor het inlevermoment op aan printen en naar het instituut fietsen.
Oud 24-10-2008, 17:51
Verwijderd
Oh, wij moeten ook alles op papier doen. En als het even tegenzit ook nog via een plagiaatchecksite, wat inhoudt dat je je werk nog helemaal moet converteren naar .pdf en vakspecifieke inlogcodes moet opzoeken enzo. Maar dit is een keuzevak van een andere studie, dus daar gaat het anders.

Ontopic; RSI aan mijn arme ijverige klauwtjes.
Oud 24-10-2008, 17:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh, wij moeten ook alles op papier doen. En als het even tegenzit ook nog via een plagiaatchecksite, wat inhoudt dat je je werk nog helemaal moet converteren naar .pdf en vakspecifieke inlogcodes moet opzoeken enzo.
Wow dat hoeft bij ons gelukkig nou ook weer niet. Wat een gedoe!

OT: Ik heb het waaaaaaaaarm
Oud 24-10-2008, 18:08
Verwijderd
Ja. Het is nog lamer als je een paper moet herkansen omdat je je slecht aan de MLA-regels hebt gehouden, want dan herkent dat plagiaatding je werk als plagiaat (van jezelf, omdat er dan dus twee versies van hetzelfde ding bestaan) en dat vergeten docenten soms. :')

Ontopic; ja, dit wilde ik ook nog vertellen. Ik had vanochtend dus heel veel koffie op omdat ik vroeg op moest en typen enzo. Toen ik naar de metrohalte ging dacht ik 'Yay, running on a false sense of stress', want je wordt gestresst van koffie. En dat vond ik heel grappig want ik was ook daadwerkelijk aan het rennen terwijl ik dat dacht. Dus moest ik hardop lachen, maar toen viel er opeens een blaadje van een boom tegen mijn gezicht aan en inhaleerde ik 'm bijna. Ik weet niet of ik dat hier moet posten of in het appreciëer-topic, want ik was wel bijna gestikt maar het was wel dolkomisch lachen gieren leeuwen.
Oud 24-10-2008, 18:11
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn wannebe-vriendje kan op dit moment de stront in zakken.. Jongens.. Ze begrijpen ook niks
Oud 24-10-2008, 19:07
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ach gossie, zei hij weer eens niet wat je wilde horen?

"Ja schat, je hebt inderdaad te veel vet op je heupen"
Oud 24-10-2008, 19:10
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:

Haha.
Oud 24-10-2008, 19:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn wannebe-vriendje kan op dit moment de stront in zakken.. Jongens.. Ze begrijpen ook niks
Citaat:

Citaat:
Haha.
Nope, ze begrijpen er he-le-maal niks van.

Oud 24-10-2008, 20:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mezelf. Dat ik niet ga zoeken naar een boek voor mijn boekverslag dat maandag moet worden ingeleverd, maar de hele dag Age of Mythology speel.
Oud 24-10-2008, 21:32
Verwijderd
Ik kan sterrenmeisje niet zo waarderen omdat ze Utrecht een poepstad vindt. Utrecht is een heel mooie en leuke stad!
Oud 25-10-2008, 13:19
Verwijderd
Het hoofd van Monique Smit. Die lijkt wel zesendertig
Oud 25-10-2008, 13:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Een vriendin die nu pas afzegt voor mijn verjaardagfeest morgen. En ook nog eens via de mail. Kan ze niet bellen ofzo??
Oud 25-10-2008, 13:45
Verwijderd
Dat is lullig : (
Oud 25-10-2008, 14:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik van mijn muziekleraar op school niet meer sempre libera (
Spoiler
) mag zingen omdat hij denkt dat ik daar toch geen tenor voor vind. Nu moet ik 'Ach, Ich fuhl's' uit de Zauberflöte: (
Spoiler
) en die is wel mooi maar ik wil zo graag Sempre Libera doen Bovendien doe ik al een duet uit de Zauberflöte.
Oud 25-10-2008, 17:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat mijn moeder me alle zware dingen van HAAR vriendin laat sjouwen en dat ik moet eten koken en haar zware tas de trap op dragen en dan ben ik heel trots op mijn muziekstuk en wil ik dat heel graag aan mijn stiefmama laten zien en dan gaat mijn moeder mijn kamer binnen vanalles verplaatsen en daar kan ik dan niet tegen want daar kan ik heel slecht tegen en dan gaat ze tegen me schreeuwen en dat ze zich zo voor me opoffert en ze zonder mij allang gelukkig was geweest en in engeland had gezeten en nu komt mijn stiefmama niet eens naar mijn filmpje van mijn muziekstuk kijken en roept mijn mama NOU VEEL PLEZIER MET JE FILMPJE en ik vind het zo gemeen dat mensen me altijd onaardig noemen want ik doe zo vreselijk mijn best om het iedereen naar de zin te maken en als ik dan af en toe zelf iets wil vinden mensen me onaardig
Oud 25-10-2008, 17:39
Calyx
Calyx is offline
Een uur staand treinen.
Oud 25-10-2008, 18:27
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Pleisters op mijn vingers die echt maar níet blijven plakken.
Oud 25-10-2008, 18:41
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Een uur staand treinen.
In zo'n geval overweeg ik een kwartier te wachten op de volgende trein en daar als eerste in te stappen zodat ik een uur relaxed in de trein kan zitten
Oud 25-10-2008, 18:53
Calyx
Calyx is offline
Citaat:
In zo'n geval overweeg ik een kwartier te wachten op de volgende trein en daar als eerste in te stappen zodat ik een uur relaxed in de trein kan zitten
We hebben een half uur gewacht op de volgende en die zat net zo vol en toen was het ook nog's een stoptrein ipv intercity én er waren grote russen en die zaten over mij te praten vermoed ik. *argwaan*
Oud 25-10-2008, 19:26
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
We hebben een half uur gewacht op de volgende en die zat net zo vol en toen was het ook nog's een stoptrein ipv intercity én er waren grote russen en die zaten over mij te praten vermoed ik. *argwaan*
Oh Zat ie al zo vol? Of kon je niet zo snel instappen? Als ik aan kom lopen op een perron, en de trein staat er al, en is al volgestroomd, en ik heb geen zin om te staan, dan wacht ik op de volgende. Maar als je onthoudt waar de deuren van de trein zijn die er al staat, dan komen de deuren van de volgende trein daar ook ongeveer. Als je daar dan blijft staan, kun je, als het perron druk is, als een van de eersten instappen

En waarom was het opeens een stoptrein? Dat vind ik gek.
Oud 25-10-2008, 22:08
Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Oh Zat ie al zo vol? Of kon je niet zo snel instappen? Als ik aan kom lopen op een perron, en de trein staat er al, en is al volgestroomd, en ik heb geen zin om te staan, dan wacht ik op de volgende. Maar als je onthoudt waar de deuren van de trein zijn die er al staat, dan komen de deuren van de volgende trein daar ook ongeveer. Als je daar dan blijft staan, kun je, als het perron druk is, als een van de eersten instappen

En waarom was het opeens een stoptrein? Dat vind ik gek.
Hij zat al zo vol . Dus het maakte niet uit of je als eerste of laatste instapte.
En die intercity - stoptrein wisselen af altijd.

OT: Kou, regen en vroeg donker .
Oud 25-10-2008, 23:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
seks.
Oud 25-10-2008, 23:41
Verwijderd
Citaat:
seks.
huh
Oud 25-10-2008, 23:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Er staat niet dat je het vreselijk moet vinden. Maar ik kan het niet meer zo waarderen.
Oud 26-10-2008, 14:16
Verwijderd
Ik hoorde een moeder zeggen dat haar kind Fee heet.
Oud 26-10-2008, 14:20
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Ik denk dat het 'Faye' is.
Oud 26-10-2008, 14:25
Verwijderd
Op de basisschool zat een meisje bij mij in de klas dat Fee heette. Maar Fay of Faye is wel waarschijnlijker ja.
Oud 26-10-2008, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Ik had dus een keer iemand die heette volgens zijn moeder Ku-en-tijn. Je schreef Quentijn.
Oud 26-10-2008, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het 'Faye' is.
Nee, het was echt Fee. Arm kind.
Oud 26-10-2008, 14:55
Verwijderd
Ik ken iemand die Siroon heet. En het lijkt alsof ze uit een oostblokland komt, maar haar moeder is Nederlands en de nationaliteit van d'r vader weet ze niet. Zielig.
Oud 26-10-2008, 15:20
I am Weasel
I am Weasel is offline
Mijn eigen huid. Ik heb een crème nodig voor een huidsdefect en alle gezonde huid daaromheen begint vreselijk te jeuken als ook maar een beetje crème daar op terecht komt.
Oud 26-10-2008, 15:38
Verwijderd
Dat ik eindig als zwerver of drugsverslaafde.
Oud 26-10-2008, 15:48
Verwijderd
Dat heb je zelf in de hand.
Oud 26-10-2008, 20:38
I am Weasel
I am Weasel is offline
Beetje discipline inderdaad.
Oud 26-10-2008, 20:40
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ken iemand die Siroon heet. En het lijkt alsof ze uit een oostblokland komt, maar haar moeder is Nederlands en de nationaliteit van d'r vader weet ze niet. Zielig.
Ik heb 2 vriendinnen die allebei d'r vader niet kennen ook sneu
Oud 28-10-2008, 10:15
Verwijderd
Hoofpijn; snotneus; oorpijn belangrijke mail maar niet krijgen zodat ik dadelijk toch nog dat programma moet doorlopen; internet dat steeds uitvalt; het nieuwe blok (wtf presentaties de beoordeeld worden op grond van de sheets?!); mijn Bachelor-Essay-getreuzel; een boek uitprinten à €7,50 en dat dan de helft van de regels onleesbaar zijn en dan zelf een half uur moeten lobyen voordat iemand van de UB het nog eens voor je uitprint; niet nadenkende groepsgenoten, überhaupt groepsgenoten; huisgenoten; dat S. een scheur in zijn meniscus heeft en geopereerd moet worden; dat werken in het filmtheater niet meer is wat het ooit was.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten