Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
2 sneetjes bruin brood met boter & hagelslag
Een tasje senseo choco Gekookte aardappelen, rode kool & een hamburger met een beetje tomatenketchup 3 mandarijntjes Een glas water Een glas cola 2 bolletjes & een sandwich met fagotin light (7 à 8 stukjes) Een glas cola 6 stukjes appel Laatst gewijzigd op 26-10-2008 om 08:56. |
![]() |
|
O: drie boterhammen met hagelslag en kop thee
T: - L: drie bruine boterhammen met halvarine, twee mandarijntjes, drie witte druiven, kop thee, beker melk T: twee mueslibollen, kop thee, halve liter water, handje witte druiven A: gekookte aardappelen, andijvie, champignons, ui en sateburger
|
![]() |
ontbijt:
dubbele boterham met vlokken glas optimel framboos lunch: flesje water dubbele boterham oude kaas tussendoor: pakje sojamelk banaan panini tonijnsalade avondeten: 3 pannenkoeken; 2 met stroop en 1 met poedersuiker/roomboter 2 glazen melk 1 kiwi
|
ontbijt:
geprakte banaan met biogarde +half kopje groene thee lunch: 1 boterham met vegapate, 1 tosti geitenkaas +honing (allebei wit vezelbrood) zakje lays baked salt&vinegar 2 mandarijntjes 2 kopjes groene thee +1 kopje koffie met geitenmelk avondeten: soort risotto van zilvervliesrijst, kip en erwtjes en worteltjes (vers) glas light aanmaaklimonade (apple blackcurrant) nu: kopje koffie met geitenmelk
|
Verwijderd
|
Ontbijt:
Bruin broodje met een gebakken ei Plak ontbijtkoek Glaasje sisi Middag: 3 sultana koekjes 1 cracker met pindakaas Pakje Wicky Tussendoor: Flesje water Glas frambozen-limonade Kopje mostersoep met een half bruin broodje Avond: Aardappel puree creme fraiche Broccoli Rosbief Tussendoor: Thee Stukje speculaas Komt nog: wat drinken Appel |
![]() |
|
![]() |
Een sandwich met boter en hagelslag
Een glas water Op mijn stage: Een tas koffie met melk Tas tomatensoep Frietjes, met kalkoen en champignonsaus Milka Yoghurt Ananas Water Een tas koffie Een cakje 33cl Icetea 5 sneetjes rozijnenbrood met preparé & Een glas cola Een glas cola Een beetje paprikachips van Lays |
![]() |
|
Verwijderd
|
jemig, straks denken mensen die dit topic lezen nog dat het normaal/gezond is om zo weinig te eten..
Gister: Ontbijt Yoghurt met Special K & All-Bran Nutty Lunch Bruine pistolet met tomaat-basilicum kaas en tomaat Bruine pistolet met crème de brie en sla Tussendoor Verse boterham <3 met pindakaas Groot glas drinkyoghurt Mandarijn Avondeten Bak patat met mayonaise (A) Half broodje falafel met heel-veel chilisaus Tussendoor Appel Pakje liga yo break Chocolade-vanille lolly |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() On topic nu weer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ontbijt 3 volkoren knackebröd met kaas Tussendoor Pakje Time Out koekjes naturel Lunch Dubbele boterham met boter en cerverlaat Avondeten 1,5 portie macaroni met gehakt, macaroni kruiden&groenten zakje, pangroente en ketchup. Gedronken Beker vifit bosvruchten, pakje ijsthee perzik en een halve liter water. Dadelijk nog maar wat meer eten en drinken, want het is idd weinig. Laatste tijd ook niet zo'n honger om de een of andere reden. ![]() |
![]() |
|
Zal ik dan ook maar eens een mooi (vind ik dan
![]() O: 3 boterhammen (waarvan één zelfgebakken, die zal dan voor 2 supermarktboterhammen staan) 3 x boter, speculoospasta, pindakaas, honing Glas magere yoghurt T: Pakje sultana hartig Bakje dubbelvla L: 2 wraps, sojabrokjes, groentjes Glas melk T: Knorrvie kidzzz Pakje sultana appel T2: blokje chocola, mueslikoekje A: 3 boterhammen (waarvan één zelfgebakken, die zal dan voor 2 supermarktboterhammen staan) 3 x boter, 3 x philadelphia 2 gedroogde abrikozen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ontbijt
2 boterhammen met halvarine en 1x schuddebuikjes, 1x gestampte muisjes Flesje drinkyoghurt limoen Tussendoor Dropjes Boterham met halvarine en gestampte muisjes Mandarijn Lunch Tosti met mediterraanse-kruiden kaas, tomaat en olijf Boterham met pindakaas Tussendoor Vanilleyoghurt met een rest appel-kaneelkwark, appel, kaneel en 1 el cruesli Avondeten Gebakken aardappels, half rosti-rondje, ketchup, beetje american fritessaus en een griekse salade (ijsbergsla, ui, paprika, tomaat, feta en olijven) En zo nog een mandarijn en wat lekkers. En ik heb over de dag nog een paar chocoladekruidnoten en 1,5 koekje gesnaaid ergens tussendoor ![]() |
![]() |
||
ontbijt:
geprakte banaan met biogarde en muesli +kopje groene thee lunch: 1 boterham met vegapate en 1 tosti geitenkaas met ketchup +2 kopjes koffie met geitenmelk tussendoor: 2 mandarijntjes en een zakje salt&vinegar baked chips +kopje groene thee avondeten: Citaat:
|
2 meergranen boterhammen (1x appelstroop)
200 ml Optimel yoghurt 1 appel 2 manderijnen 2 meergranen pistoletjes (1x pindakaas, 1x vega boterhamworst) 1 peer 1 pakje Sultana fruit & choc 1,5 opscheplepels gekookte aardappels 3 opscheplepels sperziebonenn 1 vega gegrilde filet 200 ml Optimel yoghurt |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ontbijt
2 volkoren knackebrod met kaas Tussendoor Pakje Time Out koekjes naturel Lunch 1 kaastosti 1 hamkaastosti Avondeten Erwtensoep met 3 minipistoletjes Gedronken Ong. halve beker Vifit bosvruchten, halve liter water en 2 bekers Pepsi. Hoe kan ik hier nou vol van zitten.:/ Weird. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De dag is pas net bezig
![]() Maar ik heb gegeten: een boterham met hagelslag 3 chocolaatjes uit de celebrationsbox er komt nog: tomatensoep met een cracker en een ei waarschijnlijk nog een paar chocolaatjes uit de celebrationsbox! en vanavond uit eten! ik heb gedronken 2 bekers thee met melk een glas vruchtensap een glas water. er komt nog een glas melk een flesje water (o.5 liter) een beker thee en drinken bij heteten vanavond. |
![]() |
|
Vandaag:
Ontbijt: 2 boterhammen met vruchtenhagelslag, appel Lunch: pakje bami soep (was te lui om nog brood te halen) Tussendoor: pakje sultana's Avond: rijst met kipragout en groente, bakje dubbelvla <3 En straks het beste nog....PEPERNOTEN! Ooh, en over de dag verspreid een hele zooi thee |
![]() |
|
2 bruine boterhammen (2x jam)
2 toastjes met selderie salade 2 meergranen pistoletjes (1x pindakaas, 1x 20+ kaas) 1 appel 1 pakje Evergreen krenten Een halve pannekoek met gemengde noten (pff wat vult dat) 1 kop choco koffie met slagroom 1 pakje Smoeltjes Morgen maar weer een gezond dagje |
![]() |
|
2 meergranen boterhammen (1x appelstroop)
200 ml magere yoghurt 1 appel 1 peer 2 meergranen pistoletjes (1x 20+ smeerkaas en plakjes tomaat, 1x vega gebraden gehakt) 1 appel 1 eigen gemaakt (suikervrij) cakeje 50 gram gekookte aardappels (had geen trek) 150 gram sperziebonen 1 vega gegrilde filet 200 ml magere yoghurt Vroeg gegeten, moet zo naar school Straks: 1 pakje Sultana naturel |
![]() |
|
Verwijderd
|
2 boterhammen met pindakaas en chocopasta
4 slagroomsoesjes een beker warme chocolademelk 2 glazen nepdubbelfris 1 grote beker thee Dat was het vandaag, denk ik. Gisteren; een kom ontbijtgranen met optimel en een beker thee. 2 boterhammen met chocopasta een flesje water 1 tostie een beker warme chocolade melk avond eten, pasta met rode saus ,groenten en gehakt.een glas water een stuk appeltaart 2 bekers thee |
![]() |
|
150 ml magere yoghurt
30 gram speculaas cruesli Na 2 jaar durf ik eindelijk iets anders te nemen dan 2 boterhammen/appelstroop of jam en een bakje yoghurt ![]() 1 peer 1 appel 2 meergranen pistoletjes (1x 20+ smeerkaas, 1x vega gebraden gehakt) 1 babybanaan 1 pakje Evergreen 1 kleine wrap met groente en stukjes Quorn toch 1 ipv 2, heb geen trek! 200 ml magere yoghurt Op tijd gegeten, moet zo naar school Straks: 1 pakje Koffieleutjes Laatst gewijzigd op 06-11-2008 om 15:55. |
![]() |
|
![]() |
Ontbijt
1 Volkorenboterham met halvarine en kipfilet 2 Koppen thee Tussendoor 2x 0.5 liter water Lunch 1 appel Tussendoor 2x 0.5 liter water Diner 2 opscheplepels spaghetti 2 sauslepels, spaghettisaus (met stukjes gehakt) 2x 0.5 liter water Tussendoor 1 schaaltje magere yoghurt 3 eetlepels muesli |
![]() |
|
^pff...
![]() O: 4 boterhammen, boter, nougatpasta, pindakaas, bananenstroop,honing plak ontbijtkoek Glas melk T: Bak yoghurt en muesli L: 3 boterhammen, boter, smeerkaassambal 48+ Glas volle chocolademelk T: Pakje nutrigo mueslikoekje blokje chocolade twee gedroogde abrikozen A: Mie, sojabrokken en groentjes Toe: bakje appelmoes |
![]() |
|
ontbijt: geprakte banaan met biogarde en muesli en 2 kopjes groene thee
lunch: italiaanse bol met oude kaas, pesto en sla en een grote cappucino tussendoor: cup a soup asperge en een peer en een kopje koffie met geitenmelk avondeten: gebakken rijst +groente en quorn satestukjes en glas aanmaaklimonade en straks nog iets maar ik weet nog niet wat en ik heb ook eigenlijk niet echt iets in huis ![]()
|
Verwijderd
|
Vandaag:
1 boterham met eiersalade 1 wasa healthy cracker (oeh die zij zooo lekker) met smeerkaas en komkommer 2 kommen tomatensoep ![]() 1 broodje met tonijn, augurk en tomaat 1 scone 4 glazen water 2 bekers thee 1 glas sap (zwarte bessen nogiets) een droge cracker van de wasa healthy dingen want die zijn lekker en zo direct nog avond eten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontbijt: 2 boterhammen met vruchtenhagel, appel Lunch: tosti, boterham met kokosbrood, glas yogho Tussendoor: suikerbroodje Avond: 1 broodje (ding was gigantisch ![]() Tussendoor: bakje chipito's En veeeeeel thee |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|