Oud 06-11-2008, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is niet zo, maar het is wel aan hem om nu aan te geven wanneer ie oooooooit eens tijd heeft en om aan mij te vragen hoe het met me gaat want ik was degene die in de ''ellende'' zat en een knuffel nodig had (en daar naar kon fluiten), niet hij. Op die manier.
oh dus dan ging het ongeveer zo:

jij: hoi heb je even tijd blabla?
hij: niet boos worden, maar bla bla nee dus

? dan zou ik idd niks meer terugsturen
Advertentie
Oud 06-11-2008, 13:21
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ow ik wilde je niet persoonlijk burnen hoor
Oud 06-11-2008, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Dat plaatje is hiervan

[filmpje]
haha ohja tis al lang geleden dat ik die film heb gezien
Oud 06-11-2008, 13:23
Verwijderd
ik moet zo maar eens aan de studie
Oud 06-11-2008, 13:24
Verwijderd
Citaat:
oh dus dan ging het ongeveer zo:

jij: hoi heb je even tijd blabla?
hij: niet boos worden, maar bla bla nee dus

? dan zou ik idd niks meer terugsturen
Nee, het was lulliger:

Ik (zondagnacht): hoi, ik verga van de pijn, kun je bellen als je nog wakker bent?
Hij, volgende dag: vervelend, ik bel je als ik vanavond thuis ben.
Ik: ben je nog niet thuis?
Hij: sorry, ben in belgië, waar ben je morgen om twee uur?
Ik: op school, 's avonds dan?
Hij (véél later): vanvond lukt niet meer ik moet weer naar belgie, MAAR morgenavond heb ik de hele avond voor jou, is dat ok?
Ik: jeej!
Hij, (rond zeven uur): niet boos worden, maar....
Oud 06-11-2008, 13:24
Verwijderd
Citaat:
ik moet zo maar eens aan de studie
Ik ook.
Oud 06-11-2008, 13:28
Verwijderd
Ik zat me net af te vragen hoe vaak het zou voorkomen dat iemand met dat dingie dat bij je MSN-naam komt te staan wat je in wmp afspeelt dat vergeet uit te zetten en dan pr0n gaat kijken ;x
Oud 06-11-2008, 13:30
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik zat me net af te vragen hoe vaak het zou voorkomen dat iemand met dat dingie dat bij je MSN-naam komt te staan wat je in wmp afspeelt dat vergeet uit te zetten en dan pr0n gaat kijken ;x
hij laat alleen muziek zien geloof ik
Oud 06-11-2008, 13:33
Verwijderd
Een goedemiddag.
Oud 06-11-2008, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Of wanneer iemand via een webcam met iemand aan het chatten is, vergeet de webcam uit te schakelen en dan pr0n gaat kijken, .
Oud 06-11-2008, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Of wanneer iemand via een webcam met iemand aan het chatten is, vergeet de webcam uit te schakelen en dan pr0n gaat kijken, .
haha omg
Oud 06-11-2008, 13:39
Verwijderd
Oud 06-11-2008, 13:41
TopDrop
TopDrop is offline
Toen ik nog een webcam had die het deed, laik, lang geleden, deed ik altijd het klepje ervoor als ik 'm niet gebruikte (ik had een webcam met een klepje voor de lens, yes! ), want ik had teveel films gezien en doemscenario's bedacht waarin hackers mijn computer zouden hacken en dan via mijn webcam zouden kijken wat ik aan het doen was!

En ik had ook een keer een programmaatje gedownload, dat begint met een webcamfeed op te nemen zodra het beeld verandert. En dat had ik een keer aangezet en toen naar school gegaan enzo, en toen ik thuis kwam stond heel mooi op camera hoe mijn moeder mijn bed opmaakte
Oud 06-11-2008, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Ze is 23 en getrouwd.
Sooooow
Citaat:
een spin heeft zestien knieën
ik moest lachen ;x
Oud 06-11-2008, 13:42
Verwijderd
talk about the devil
ik krijg zojuist een email van liefpiemeltje@hotmail.com
Oud 06-11-2008, 13:42
Verwijderd
Katje, jij woont toch in Zwolle? Is de Nieuwe Buitensociëteit een beetje gemakkelijk te vinden?
Oud 06-11-2008, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Toen ik nog een webcam had die het deed, laik, lang geleden, deed ik altijd het klepje ervoor als ik 'm niet gebruikte (ik had een webcam met een klepje voor de lens, yes! ), want ik had teveel films gezien en doemscenario's bedacht waarin hackers mijn computer zouden hacken en dan via mijn webcam zouden kijken wat ik aan het doen was!

En ik had ook een keer een programmaatje gedownload, dat begint met een webcamfeed op te nemen zodra het beeld verandert. En dat had ik een keer aangezet en toen naar school gegaan enzo, en toen ik thuis kwam stond heel mooi op camera hoe mijn moeder mijn bed opmaakte
Maarten ik <3 je nieuwe avatar.

Haha dat met dat hacken bestaat echt, was toch laatst een hype dat meisjes dan gehackt werden en dan maakte een man opnames terwijl ze zich omkleedden en dan ging hij ze met die beelden chanteren zodat ze daarna ook echt voor hem gingen strippen enzo Helemaal drama.

Haha je moeder maakt je bed op
Oud 06-11-2008, 13:43
Verwijderd
Citaat:

haha jij durft. wat nou als je moeder iets heel heel anders in je kamer had gedaan
Oud 06-11-2008, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Katje, jij woont toch in Zwolle? Is de Nieuwe Buitensociëteit een beetje gemakkelijk te vinden?
Ja, ja. Het is, like, bijna recht tegenover het station. Je gaat er aan de centrumzijde uit, kijkt naar links, daar zie je een rotonde en daarachter een groot gebouw waar "Nieuwe Buitensociëteit'' op staat.
Oud 06-11-2008, 13:45
Verwijderd
Mijn orthodontist zit ook in dat gebouw!
Oud 06-11-2008, 13:46
Verwijderd
Citaat:
haha jij durft. wat nou als je moeder iets heel heel anders in je kamer had gedaan
Oudemensenenseksuelehandelingenbeelden flitsen nu door mijn hoofd
Oud 06-11-2008, 13:47
Verwijderd
Damn you, mental images!
Verwijderd
Citaat:
Oudemensenenseksuelehandelingenbeelden flitsen nu door mijn hoofd
Viesaaah!
Verwijderd
Citaat:
Ja, ja. Het is, like, bijna recht tegenover het station. Je gaat er aan de centrumzijde uit, kijkt naar links, daar zie je een rotonde en daarachter een groot gebouw waar "Nieuwe Buitensociëteit'' op staat.
Ahh, mooi. Ik moet daar zaterdag heen en heb Zwolle echt nog nooit gezien.
Oud 06-11-2008, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Ahh, mooi. Ik moet daar zaterdag heen en heb Zwolle echt nog nooit gezien.
Congres? Symposium? Film? Geheim?
Oud 06-11-2008, 13:48
Verwijderd
jij berichteneditor
Oud 06-11-2008, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Viesaaah!
Oud 06-11-2008, 13:50
Verwijderd
grapje hoor
Oud 06-11-2008, 13:50
Verwijderd
Congres van een geheim genootschap. Shhh.
Oud 06-11-2008, 13:51
Verwijderd
Stonecutters?
Oud 06-11-2008, 13:52
Verwijderd
Denk een satanische groep.
Oud 06-11-2008, 13:53
Verwijderd
Nee, een vereniging van zionisten die heimelijk de werkelijke wereldregering vormt.
Oud 06-11-2008, 13:55
Verwijderd
Er is zo'n straatveegding en hij blijft maar heen en weer rijden en onnoemelijk veel lawaai maken en ik word er heel kriegelig van en bla
Oud 06-11-2008, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Nee, een vereniging van zionisten die heimelijk de werkelijke wereldregering vormt.
Neem aan dat je ons een hand boven 't hoofd houdt, mocht het naar worden?
Oud 06-11-2008, 13:56
Verwijderd
Ik ga de zaak van scholieren.com en haar bevolking bepleiten.

Nee, eigenlijk ga ik even een bezoekje brengen aan Pechtold.
Oud 06-11-2008, 13:58
Verwijderd
Het is vandaag de dag van de dialoog in Almere, joepie.
Oud 06-11-2008, 13:59
Verwijderd
Er gebeurde iets heel geks vanmorgen. Mijn werk houdt zeg maar in dat ik ingescande post op mn beedscherm krijg en daar dingen mee doe, en ineens zat er een enorm hoofd tussen Toen moest ik hardop lachen en trok ik een hoofd.
Oud 06-11-2008, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Het is vandaag de dag van de dialoog in Almere, joepie.
hbdfjaguy :')
Oud 06-11-2008, 14:00
Verwijderd
Wat?
Oud 06-11-2008, 14:01
Verwijderd
Dat was mijn reactie op het bestaan van 'de dag van de dialoog'.
Oud 06-11-2008, 14:03
Verwijderd
Ja, dat snapte ik zelfs nog.
Oud 06-11-2008, 14:03
Verwijderd
Ze hebben op verschillende plekken in Almere tafels neergezet en daar kan je aanschuiven en vrijelijk over van alles spreken met andere mensen, .
Oud 06-11-2008, 14:04
Verwijderd
Ja, hallo, ik ben hooguit een half uur wakker, .
Oud 06-11-2008, 14:05
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Maarten ik <3 je nieuwe avatar.

Haha dat met dat hacken bestaat echt, was toch laatst een hype dat meisjes dan gehackt werden en dan maakte een man opnames terwijl ze zich omkleedden en dan ging hij ze met die beelden chanteren zodat ze daarna ook echt voor hem gingen strippen enzo Helemaal drama.

Haha je moeder maakt je bed op

Oh echt? Het was trouwens ook in de film Die Hard 4

Ja, laik, vroeger

Citaat:
Oud 06-11-2008, 14:06
Verwijderd
Al die smoesjes, Jaeger, dat kan zo niet langer. Dat gedoe met jou altijd. Laten we maar eens in alle redelijkheid bekijken wat we aan deze situatie kunnen doen. Wat stel je zelf voor?
Oud 06-11-2008, 14:06
Verwijderd
Citaat:

Oh echt? Het was trouwens ook in de film Die Hard 4

Ja, laik, vroeger

Ik geloof helemáál niet dat dat vroeger was Bovendien was het bij jullie duisentschoon enzo netjes gedoe, volgens mij houdt jouw mama het hele huis goed in de gaten
Oud 06-11-2008, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben op verschillende plekken in Almere tafels neergezet en daar kan je aanschuiven en vrijelijk over van alles spreken met andere mensen, .
Oud 06-11-2008, 14:07
Verwijderd
Het voelt bijna als een intervention. Verraders!
Oud 06-11-2008, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Al die smoesjes, Jaeger, dat kan zo niet langer. Dat gedoe met jou altijd. Laten we maar eens in alle redelijkheid bekijken wat we aan deze situatie kunnen doen. Wat stel je zelf voor?
Oud 06-11-2008, 14:09
Verwijderd
Dat is helemaal niet leuk.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten