Oud 11-12-2008, 21:06
cenerentola
cenerentola is offline
Op wat voor soort type vallen jullie? Op echte stoere machomannen of vallen jullie meer op schattige jongensactige types? En voor de mannen, vallen jullie meer op een elegante dame of vallen jullie meer op een meisjesachtig type? Er zullen vast wel meerdere soorten types zijn als hierboven omschreven. Denk maar eens aan de metroseksueel of aan stoere meisjes met jongensinteresses.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2008, 21:17
REETSJ
REETSJ is offline
Een beetje een combinatie van beide.
Hij moet wel een goed breed lichaam hebben (niet perse gespierd maar niet zo'n kipje/gratenpakhuis)
Maar wel lekker zacht zijn..
Verder qua innerlijk; ook een combinatie van beide soms gewoon nog een jongetje dat vind ik super
Nou ben ik 17 dus de meeste jongens waar ik mee omga zijn nog echt jongenTJES maar ik denk dat je me wel begrijpt
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 21:53
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik val op jongens die lijken op mn vader en mn ene broer, alleen dan langer

dus:
lange slungel
Groot wild liefst krullend haar
vrolijke ogen

En rood haar hypnotiseert me gewoonweg.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 21:59
Verwijderd
Zelfs de kuiltjes in zijn wangen als hij grijnst, zijn eerder sexy dan schattig. Ik ga voor de stoere machoman, die een zekere trots uitstraalt. Hij mag wel ijdel zijn, over z'n haar, z'n kleding, of zo'n gestilleerd baardje. Maar wel mannelijk, typetje Orlando Bloom met z'n lange krullen doet me bijvoorbeeld niets.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 22:05
Verwijderd
Geef mij maar een griet met een flinke bos hout voor de deur...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 22:16
Verwijderd
Hmmm fysiek ga ik voor lang en breed en sterk en mannelijk enzo, met uitgesproken trekken in het gezicht en lage stemmen en een zelfverzekerde houding, dat idee. Helaas zijn de meeste daarvan domweg geen leuke types Maar gelukkig zijn de iets minder manly men vaak ook lekker

De jongens op wie ik val hebben trouwens áltijd een guitige lach en pretoogjes, wat an sich natuurlijk wel weer jongensachtig is. Maar dat doet het 'm echt
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 00:29
Verwijderd
Ze moet een geweldig gevoel voor humor hebben. Een mooie lach en pretoogjes. Een beetje classy maar niet té, want casual vind ik ook prima. Ze moet assertief en energiek zijn maar ook geen bezwaar hebben tegen lekker lang uitslapen. Ze moet nieuwsgierig zijn naar (leuke) dingen en willen uitproberen; geen mwuuh-chagerijnig-bij-voorbaat-nergens-zin-in-type dus. Ook moet ze intelligent en open-minded zijn en geen extreme of domme visies op politiek/sociaal/ecologisch gebied.

Verder natuurlijk lang haar of iig halflang. Kort haar vind ik niet aantrekkelijk. Slank lichaam, alles in verhouding, netjes verzorgd, niet te ijdel maar ook niet slonzig.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 09:25
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ze moet een geweldig gevoel voor humor hebben. Een mooie lach en pretoogjes. Een beetje classy maar niet té, want casual vind ik ook prima. Ze moet assertief en energiek zijn maar ook geen bezwaar hebben tegen lekker lang uitslapen. Ze moet nieuwsgierig zijn naar (leuke) dingen en willen uitproberen; geen mwuuh-chagerijnig-bij-voorbaat-nergens-zin-in-type dus. Ook moet ze intelligent en open-minded zijn en geen extreme of domme visies op politiek/sociaal/ecologisch gebied.
Daar kan ik me goed in vinden en wou er bijdehand/brutaal aan toevoegen.

Qua uiterlijk postuur gezonde hollandse meid met mooie curves, sproeten/rood haar zijn een pré.
Oud 12-12-2008, 09:39
Qimm
Qimm is offline
Citaat:

Verder natuurlijk lang haar of iig halflang. Kort haar vind ik niet aantrekkelijk. Slank lichaam, alles in verhouding, netjes verzorgd, niet te ijdel maar ook niet slonzig.

energiek
Oud 12-12-2008, 10:27
Verwijderd
Citaat:
energiek
Dat dacht ik ook
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 22:07
Verwijderd
Ja, wat nou Iets met tegenpolen!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, wat nou Iets met tegenpolen!
*leest beschrijving nog eens* Hee eigenlijk val je op mij
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 22:54
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
*leest beschrijving nog eens* Hee eigenlijk val je op mij
Oud 12-12-2008, 22:56
Verwijderd
Behalve dat ik mijn haar te veel borstel
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Behalve dat ik mijn haar te veel borstel
Ja, ijdeltuit Trouwen dan maar?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Daar kan ik me goed in vinden en wou er bijdehand/brutaal aan toevoegen.

Qua uiterlijk postuur gezonde hollandse meid met mooie curves, sproeten/rood haar zijn een pré.
Oja, bijdehand en brutaal, maar dat zit natuurlijk bij haar humor en assertiviteit inbegrepen. En op zich heb je wel een punt; rood haar is wel leuk, nog net iets specialer dan standaard blond of bruin haar.

Freyja is gewoon de Ware!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 23:06
Verwijderd
Hihihihi ik wist het! Het was altijd onder onze neus, maar we keken er gewoon overheen. Maar nu! Heb ik het licht gezien! Koop jij de ring? (A)
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 23:17
Verwijderd
Natuurlijk, wie anders <3
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 00:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wil een echte vent, maar die schijnen bijna uitgestorven te zijn door al dat gevoelige gelul uit wijvenblaadjes etc.
Mannen moet bot en behaard zijn. En sterk. En ze moeten dingen kunnen bouwen en/of slopen met hun handen. Maar dan ook weer lief en beschermend als er verder niemand bij is. Een soort van teddybeer, maar dan minder teddy en meer beer.

Dit alles omdat ik zelf alles behalve een meisjemeisje ben en ik wel iemand wil hebben die meer vent is dan ik. Testosteron levels to the maxxx.
Oud 13-12-2008, 01:03
Verwijderd
Citaat:
Ik wil een echte vent, maar die schijnen bijna uitgestorven te zijn door al dat gevoelige gelul uit wijvenblaadjes etc.
Mannen moet bot en behaard zijn. En sterk. En ze moeten dingen kunnen bouwen en/of slopen met hun handen. Maar dan ook weer lief en beschermend als er verder niemand bij is. Een soort van teddybeer, maar dan minder teddy en meer beer.

Dit alles omdat ik zelf alles behalve een meisjemeisje ben en ik wel iemand wil hebben die meer vent is dan ik. Testosteron levels to the maxxx.
Ik ben bot van karakter en zeer behaard (tenminste ik laat mijn baard staan en ga dan 1x per maand in de rondte. Was zeer sterk, kon alles slopen met mijn handen en was ook psychisch sterk. Helaas ben ik tegen woordig zo slap als een rietje en kan ik geestelijk nergens meer tegen. Na 15 minuten met een stoffer en blik vegen moet ik zeker een uur uitrusten, terwijl ik vroeger 2 euro pallets tegelijk kon tillen. Liep ook wel eens met 2 x 25 kilo zakken zout in de rondte te rennen. Tijden veranderen, helaas... ik wordt ouder.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 12:42
Verwijderd
Ouch.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 14:06
Villain
Villain is offline
Grote brede jongens die tegen een stootje kunnen. Die geen last hebben van plaatsvervangende schaamte als ik eens lekker gek wil doen. Die mij durven te plagen en me op m'n nummer weten te zetten. Kort haar, ritmegevoel, lief en zorgzaam.
Oud 13-12-2008, 16:39
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Hihihihi ik wist het! Het was altijd onder onze neus, maar we keken er gewoon overheen. Maar nu! Heb ik het licht gezien! Koop jij de ring? (A)
als jullie maar niet eerder gaan trouwen dan wij!
Oud 13-12-2008, 18:19
Verwijderd
Citaat:

alsof ik in de spiegel kijk
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 18:39
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:

Iets meer teddy voor mij, en dan is 'ie goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2008, 20:31
Verwijderd
stoere meisjes en zachte jongens
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 21:05
Mariekje*
Mariekje* is offline
Een stoer, beetje metroseksueel (lees: Zeer goed verzorgd) uiterlijk. Erg beschermend, initiatiefrijk, ondernemend, maar knuffelig en zachtaardig en een fijne prater. Kortom een metroseksueel maar dan iets stoerder/mannelijker.
Oud 14-12-2008, 15:36
Shinosu
Shinosu is offline
Allereerst moet hij minstens 10 cm langer dan ik zijn, wat dus minstens 1m90 betekent. Verder heb ik het niet zo op blond.
Verder moet hij redelijk breed en sterk zijn, met grote handen en brede polsen met zo'n duidelijk botknobbeltje - om de een of andere reden waanzinnig sexy. Qua uiterlijk dus liever meer een 'man' dan een 'jongen'.

Qua karakter moet hij een duidelijke mening hebben, en niet alles wat ik zeg zonder meer goed vinden. Hij moet grenzen stellen en nogal assertief en direct zijn, anders ga ik spontaan irritant doen om te zien hoever ik kan gaan. Beetje dominant mag wel; ik wil me ook eens een 'damsel in distress' voelen ipv degene te zijn naar wie mensen altijd kijken voor een oplossing.
Heel erg lief en dweperig hoeft hij niet te zijn; ik heb liever dat hij met zijn gedrag laat zien wat hij voor me voelt dan dat hij het continu zegt.
Oud 14-12-2008, 15:53
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Botknobbeltje

Ik heb eigenlijk geen flauw idee, vrouwen of meisjes. Ik denk dat ik over het algemeen meisjes leuk vind die stoer genoeg zijn om zich kwetsbaar op te stellen. En als ze iets mysterieus lijken te hebben. Oppervlakkigheid hoeft van mij niet zo, maar aan de andere kant vind ik het ook hartstikke leuk om een oppervlakkig televisieprogramma te volgen. Paradoxen
Oud 14-12-2008, 16:05
wup
wup is offline
Mannen. Liefst een rock 'n roller met donker warrig haar, afgetrapte schoenen en een leren jas .

Zoiets dus.

En dan toch zo vrouwelijk om wel je benen over elkaar te slaan. En hij moet niet te bot, maar ook niet te lief.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2008, 17:56
Verwijderd
Citaat:

precies dit ja. ik wil iemand hebben die me aan kan, en niet een of andere pussy. als ik over hem heen kan lopen en hij nooit ergens op in gaat word ik vervelend en ben ik weg
Met citaat reageren
Oud 14-12-2008, 18:42
Pluis
Pluis is offline
Ik wil een echte vent die niet te ijdel is, maar er wel verzorgd uitziet. Hij moet sterker zijn dan ik, een beetje speelse knokpartij hoor ik toch echt te verliezen . Een mooi mannelijk gezicht met zo'n speelse blik in z'n ogen is echt een instant smeltfactor voor mij.
Qua karakter moet ie ook sterk in z'n schoenen staan, weten wat hij wil en mij een beetje kunnen temmen. Een kerel waar ik zo overheen kan walsen met mijn meningen en ideeën is niet bepaald een aanvulling. Daarnaast moet hij een enorm goed gevoel voor humor hebben en zichzelf niet altijd even serieus nemen. Oh en hij moet van knuffelen houden
Oud 14-12-2008, 20:35
Artemist
Artemist is offline
Wel apart dat veel vrouwen zo graag een (veel) langere grote brede man willen.
Ik heb liever iets groter of mijn eigen lengte, en als ik moet kiezen tussen groot of klein doe dan maar klein.
(liefst wel met wat anders normaal of groot hehe)

Maar ik heb niet zo'n vastomlijnd idee van hoe een man eruit moet zien, behalve goed verzorgd. 't Zit 'm voor mij meer in diepgang en mysterie.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 08:18
Signy
Signy is offline
Citaat:

zoiets??? (kijk je lost?)
Oud 15-12-2008, 10:13
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Grote brede jongens die tegen een stootje kunnen. Die geen last hebben van plaatsvervangende schaamte als ik eens lekker gek wil doen. Die mij durven te plagen en me op m'n nummer weten te zetten. Kort haar, ritmegevoel, lief en zorgzaam.
Dat klinkt een beetje als mij, en we hebben ook nog es matchende avatars!
Oud 15-12-2008, 15:11
wup
wup is offline
iedereen vind hier de man/vrouw van zijn dromen!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 20:11
metallica
metallica is offline
Citaat:
Hmmm fysiek ga ik voor lang en breed en sterk en mannelijk enzo, met uitgesproken trekken in het gezicht en lage stemmen en een zelfverzekerde houding, dat idee. Helaas zijn de meeste daarvan domweg geen leuke types Maar gelukkig zijn de iets minder manly men vaak ook lekker
Haha, dat ken ik. De mannen die ik echt woest aantrekkelijk vind, zijn gewoon te fout om als relatiemateriaal te dienen en als het erop aan komt alles behalve leuk. Relatiemateriaal is inderdaad vaak wat minder woest en mannelijk, maar wel lief dus achja
Oud 16-12-2008, 10:02
igfy
igfy is offline
Ik hou van mannelijke mannen, beetje breed en het liefst met baard. Ik heb een keer een vriendje gehad die niet aan dit profiel voldeed en de lichamelijke spanning was vrij snel weg. Ik hou niet van babyface mannen met een iel lichaam. Maar mijn mannelijke man moet bij voorkeur wel heel lief voor me zijn natuurlijk, maar ook niet over zich heen laten lopen.
Oud 16-12-2008, 19:55
Verwijderd
Ik vind deze oudere dames die toen ze nog jong waren er erg seksie uitzagen nog steeds erg leuk.

Moet ik Goedele Liekens tot de elegante dames rekenen?

Ik vind Martine Bijl een meisje, meisje type toen ze jong was.

Qua karakter vind ik het wel twee stoere dames
Met citaat reageren
Oud 17-12-2008, 09:24
wup
wup is offline
Citaat:
Haha, dat ken ik. De mannen die ik echt woest aantrekkelijk vind, zijn gewoon te fout om als relatiemateriaal te dienen en als het erop aan komt alles behalve leuk. Relatiemateriaal is inderdaad vaak wat minder woest en mannelijk, maar wel lief dus achja

dit inderdaad
Met citaat reageren
Oud 17-12-2008, 18:41
Verwijderd
awwwwwwwwright..

Ik val op elegant en ik val op bijzonder.. verder haat ik lagen plamuur en 'te netjes voor fun'... verder moet ik goed met haar kunnen praten en word ik helemaal gestoord wanneer er de hele tijd volgzaam achter mij aan gehobbeld wordt, maar wil ik wel altijd gelijk krijgen!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2008, 16:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]

zoiets??? (kijk je lost?)
Gadver, wat een gaylord.
Dat is een fucking male-model, geen echte vent.

Jij bent ook al gehersenspoeld door de media.
Oud 20-12-2008, 13:15
Signy
Signy is offline
Citaat:
Gadver, wat een gaylord.

hahaha ik dacht al dat je zo zou reageren.
ik bedoel ook zijn karakter he, als Sawyer.

geef jij eens plaatjes dan.
Oud 21-12-2008, 14:47
Verwijderd
Een (jonge)man die assertief is. Iemand die gewoon normaal is. Beetje nuchter, maar ook heel lief en zorgzaam. Goed gekleed, en verder moet hij een beetje dezelfde kijk op het leven hebben.
Donker haar vind ik altijd erg mooi, maar ik heb alleen nog maar blonde vriendjes gehad.
En lang en breed? Daar ben je zo op uitgekeken
Met citaat reageren
Oud 21-12-2008, 14:57
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Citaat:
Ik wil een echte vent die niet te ijdel is, maar er wel verzorgd uitziet. Hij moet sterker zijn dan ik, een beetje speelse knokpartij hoor ik toch echt te verliezen . Een mooi mannelijk gezicht met zo'n speelse blik in z'n ogen is echt een instant smeltfactor voor mij.
Qua karakter moet ie ook sterk in z'n schoenen staan, weten wat hij wil en mij een beetje kunnen temmen. Een kerel waar ik zo overheen kan walsen met mijn meningen en ideeën is niet bepaald een aanvulling. Daarnaast moet hij een enorm goed gevoel voor humor hebben en zichzelf niet altijd even serieus nemen. Oh en hij moet van knuffelen houden
Ja, dit wel.
En volwassen gedrag en een beetje intellectueel, hij moet me wel begrijpen. Ik wil het overal over kunnen hebben.
Oud 28-12-2008, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Gadver, wat een gaylord.

ghehe, jij wil die mannen van die bier-reclames bavaria ofzo.. van wie "wilde"

poeh.. ik denk eigenlijk dat de perfecte niet bestaat en dat je er niet teveel van moet verwachten, maar dromen mag ... over t uiterlijk... iemand die zelfverzekerd is.. maar die geen extreem groot ego heeft! Een beetje lang.. aangezien ik dat zelf ook ben.. iemand die zelf weet wat ie wil, maar ook zorgzaam, open, belangstellend.. maar dat is meer t innerlijk... tis vooral de combie.. ghehe.. hij moet er verzorgd uit zien...
verder zou ik het echt neit weten (A)
Met citaat reageren
Oud 28-12-2008, 19:57
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ja hij moet vooral met mij kunnen leven, hij moet zich niet schamen voor hoe ik doe
En val toch meer op schattig, maar belangrijkste is gewoon dat ik me bij hem op mn gemak voel. Hij moet ook wel slim en grappig zijn, natuurlijk! En niet te stil, maar ook weer niet te luid, daar ben ik wel voor
Met citaat reageren
Oud 29-12-2008, 21:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
geef jij eens plaatjes dan.
okee dan

Oud 30-12-2008, 01:51
Verwijderd
mijn type? .. sommige dingen kan men niet met woorden uitleggen

Met citaat reageren
Oud 30-12-2008, 15:22