Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
1) Als je bedoelt dat jongens fysiek sterker zijn dan meisjes, ok. Maar om te zeggen dat jongens beter in sport zijn. Nee. Meisjes hebben namelijk weer een groter uithoudingsvermogen en een hogere pijngrens. Je moet de zaken natuurlijk in verhouding bekijken, meisjes hebben minder fysieke kracht, maar zijn in verhouding natuurlijk even goed in sport als jongens 2) Houden van slaat natuurlijk nergens op. Meisjes zijn communicatief vaardiger, en hebben daarom minder snel de toevlucht tot geweld nodig. 3) ![]()
||
Citaat:
BEn het eigenlijk alleen met die eens ![]() Off topic: Martijn1985, Wat is er met waddinxveen? Ik zag dat in je sig staan. Is namelijk een dorp verdorp van waar ik woon ![]()
Laatst gewijzigd op 19-12-2002 om 21:01. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
2) Ik heb het dan over brute kracht, OK, ik begrijp dat je me misschien niet goed begreep. 3) OK, jij je zin, ging van mijn eigen persoontje uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
meisjes kunnen meerdere dingen tegelijk doen (omdat de beide hersenhelften met elkaar in verbinding staan).
meisjes hebben meer oog voor details. als ze bv naar een feest gaan, kunnen ze achteraf alle kledij van de andere bespreken mannen kunnen beter kaart lezen dan vrouwen omdat ze zich beter kunnen oriënteren. ze hebben ook een beter ruimtelijk inzicht. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom kijkt iedereen zo naar de verschillen over de geslachten en niet naar de verschillen per persoon? Lijkt me heel wat eerlijker. |
![]() |
|||
Citaat:
Take it easy, take a Seasy... of wat dat merk ook is... ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maaruh.... jongens kunnen heel onsubtiel zijn heb ik wel s gemerkt. Hebben meisjes vaak niet zo veel last van. Wij weten het altijd allemaal wel wat genuanceerder te brengen. |
![]() |
||
Citaat:
Dr zijn wel wat verschillen, maar ik geloof niet dat je dat aan het geslacht kunt toeschrijven...tis iig maar marginaal
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Evolutonair is bepaald dat vrouwen een breder gezichtsveld hebben dan mannen. Als een man dus naar een vrouw kijkt, dan valt dat vrij snel op omdat deze zijn hoofd/pupilrichting draait. Als een vrouw naar een man kijkt dan valt dat minder snel op dan in het geval van een man, omdat de vrouw haar hoofd/pupilrichting niet of minder behoeft te draaien. (men hoeft neit perse naar het andere geslacht te gluren, maar ben daar maar even vanuit gegaan in deze verklaring ![]() Citaat:
- mannen jaagden vroeger, vrouwen niet - zie boven -vrouwen hadden vroeger een verzorgfunctie, mannen niet Citaat:
Hierom komt het ook dat odner vrouwen meer 'chocoladeveslaafden' zijn dan onder mannen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als men echter het gemiddelde neemt, dan blijkt dat mannen en vrouwen wel degelijk verschillen. Maar het verschilt dus ook weer van persoon tot persoon. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
wij hebben bij godsdienst een film gezien over de verschillen tussen de twee seksen, dus het is echt wel waar :
- meisjes hechten zich sneller aan de moeder als ze baby's zijn - meisjes hebben meer liefde en warmte nodig, ze worden meer geknuffeld - jongens hebben een beter ruimtelijk inzicht - meisjes zijn beter in talen - meisjes kunnen beter dingens onthouden die ze hebben gehoord -jongens zijn agressiever natuurlijk zijn er uitzonderingen, die zijn er altijd
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[enquete] Verschil jongens en meisjes. hmellema | 2 | 10-04-2014 07:44 | |
Psychologie |
Na een plotseling overlijden.. Miracle | 55 | 09-01-2005 18:25 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Zoeken van verschillen tussen meisjes/jongens Sweetsurrender | 6 | 15-09-2004 18:42 | |
De Kantine |
Enquete || Marokkaanse jongeren kakelkip | 111 | 07-12-2003 22:59 | |
Psychologie |
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen jongens en meisjes? RoelMasselink | 20 | 19-03-2003 13:07 | |
Liefde & Relatie |
Wat is het grootste verschil tussen jongens en meisjes? stout! | 51 | 17-07-2002 09:31 |