Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2002, 20:10
Dotcom
Dotcom is offline
- Vrouwen roddelen meer, achter elkaars rug ompraten. Jongens zeggen alles gewoon open; meisjes zeggen eerst heel zachtjes tegen elkaar, of ze zien iemand en gaan die helemaal bekritiseren

- Meisjes zijn zorgzamer dan jongens, en kunnen emotioneel dingen beter aanvoelen.

- Jongens gaan zich in een groep machoachtiger gedragen, zo van: kijk dat ben ik, vrouwen doen ook anders, giechelender

- Mannen zijn gemakkelijker dan meisjes, ze maken niet zo snel ergens een probleem van

- Meisjes gaan altijd met elkaar naar de WC, jongens gaan alleen

- Meisjes kijken of er leuke jongens zijn. Jongens zijn afwachtender en kijken of meisjes hun leuk vinden.

Wat is er nog meer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2002, 20:35
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
Dotcom schreef:
- Vrouwen roddelen meer, achter elkaars rug ompraten. Jongens zeggen alles gewoon open; meisjes zeggen eerst heel zachtjes tegen elkaar, of ze zien iemand en gaan die helemaal bekritiseren

- Meisjes zijn zorgzamer dan jongens, en kunnen emotioneel dingen beter aanvoelen.

- Jongens gaan zich in een groep machoachtiger gedragen, zo van: kijk dat ben ik, vrouwen doen ook anders, giechelender

- Mannen zijn gemakkelijker dan meisjes, ze maken niet zo snel ergens een probleem van

- Meisjes kijken of er leuke jongens zijn. Jongens zijn afwachtender en kijken of meisjes hun leuk vinden.

Wat is er nog meer?
Klopt allemaal

- Jongens zijn ook beter in sport dan meisjes

- Jongens houden van meer aggressie dan meisjes

- Meisjes hebben sneller medeleiden dan jongens
Oud 19-12-2002, 20:41
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Dotcom schreef:
[B

[/B]
klopt niet, ik ben ook weleens niet in me eentje naar de wc gegaan
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 20:49
miro
miro is offline
Citaat:
Dotcom schreef:

Ik ben het met deze niet eens.....

-jongens zijn hariger dan meisjes
-jongens zijn seksistitischer dan meisjes

Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 20:56
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef:

1)- Jongens zijn ook beter in sport dan meisjes

2)- Jongens houden van meer aggressie dan meisjes

3)- Meisjes hebben sneller medeleiden dan jongens
dit is natuurlijk drie keer bullshit.

1) Als je bedoelt dat jongens fysiek sterker zijn dan meisjes, ok. Maar om te zeggen dat jongens beter in sport zijn. Nee. Meisjes hebben namelijk weer een groter uithoudingsvermogen en een hogere pijngrens. Je moet de zaken natuurlijk in verhouding bekijken, meisjes hebben minder fysieke kracht, maar zijn in verhouding natuurlijk even goed in sport als jongens

2) Houden van slaat natuurlijk nergens op. Meisjes zijn communicatief vaardiger, en hebben daarom minder snel de toevlucht tot geweld nodig.

3) waar baseer je dit nou weer op? medelijden (met een lange IJ, ajb) heeft absoluut niets met het geslacht te maken.
Oud 19-12-2002, 20:57
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Dotcom schreef:

BEn het eigenlijk alleen met die eens

Off topic:

Martijn1985,
Wat is er met waddinxveen? Ik zag dat in je sig staan. Is namelijk een dorp verdorp van waar ik woon

Laatst gewijzigd op 19-12-2002 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 20:59
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
miro schreef:

-jongens zijn hariger dan meisjes

Hmm nee juist niet ik wacht altijd af of meisjes me leuk vinden... Het ligt natuurlijk ook gewoon aan de jongen zelf
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 21:06
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:

1) Als je bedoelt dat jongens fysiek sterker zijn dan meisjes, ok. Maar om te zeggen dat jongens beter in sport zijn. Nee. Meisjes hebben namelijk weer een groter uithoudingsvermogen en een hogere pijngrens. Je moet de zaken natuurlijk in verhouding bekijken, meisjes hebben minder fysieke kracht, maar zijn in verhouding natuurlijk even goed in sport als jongens

In elke tak van sport, zit de man op een hoger niveau. Dat is gewoon zo. Punt uit. Als meisjes echt een langer uithoudingsvermogen hadden, waren hun marathon tijden wel sneller, dat is nu nog lang niet het geval.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 21:36
Shibby
Shibby is offline
Dit is echt zo'n topic waar iedereen zijn/haar eigen mening in een 'feit' verwerkt HI!HI!

Oud 19-12-2002, 22:30
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Shibby schreef:
Dit is echt zo'n topic waar iedereen zijn/haar eigen mening in een 'feit' verwerkt HI!HI!

verschil is misschien dat jongens dat meer doen dan meisje
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 23:38
Six4Eight
Six4Eight is offline
Jongens hebben een piemel en meisjes een vagina?

of was het nou andersom
Oud 20-12-2002, 01:13
Tatsu
Tatsu is offline
Het geslacht is anders, de hormonenhuishouding is anders en de karakters zijn anders... Dit is het verschil...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 09:29
heldin
heldin is offline
Citaat:
Tatsu schreef:
Het geslacht is anders, de hormonenhuishouding is anders en de karakters zijn anders... Dit is het verschil...
en de hersenen van mannen en vrouwen verschillen ook
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 10:00
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Ik weet wel het verschil tussen ik en de rest.

"ik ben lief, de rest niet"
Oud 20-12-2002, 11:40
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Dotcom schreef:

niet echt, op 'n fuif ga ik liever niet alleen naar buiten pissen, vaak loopt er dan nogal wat krapuul rond en ik ken zo al 'n paar mensen die slaag hebben gekregen of bestolen zijn, dus...
Oud 20-12-2002, 13:02
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:

2) Houden van slaat natuurlijk nergens op. Meisjes zijn communicatief vaardiger, en hebben daarom minder snel de toevlucht tot geweld nodig.

3) waar baseer je dit nou weer op? medelijden (met een lange IJ, ajb) heeft absoluut niets met het geslacht te maken.
1) Ik heb 300keer conditie zelf en hogere pijngrens dan de meisjes die ik ken, dus zal wel aan jouw liggen.

2) Ik heb het dan over brute kracht, OK, ik begrijp dat je me misschien niet goed begreep.

3) OK, jij je zin, ging van mijn eigen persoontje uit.
Oud 20-12-2002, 15:09
Verwijderd
Mannen zijn überhaupt het zwakke geslacht.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 15:25
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef:

die pijngrens klopt geen reet van, laatst bleek nog dat meisjes juist een lagere pijngrens hebben staat op fok.nl
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 15:25
Phreak
Phreak is offline
- Meeste jongens denken vaal aan Sex
- Meeste meisjes denken vaak aan vaste relatie ( liefde )

Oud 20-12-2002, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Courage schreef:
Als ik dat zo lees sta ik verbaasd waarom de mensheid niet allang uitgestorven is.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 16:09
heldin
heldin is offline
Citaat:
nare man schreef:
Mannen zijn überhaupt het zwakke geslacht.
ja?

of was dat ironisch? dan vraag ik niks
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 19:00
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
Courage schreef:

Onzin, vind ik.
Oud 20-12-2002, 21:20
saxy girl
saxy girl is offline
meisjes kunnen meerdere dingen tegelijk doen (omdat de beide hersenhelften met elkaar in verbinding staan).

meisjes hebben meer oog voor details. als ze bv naar een feest gaan, kunnen ze achteraf alle kledij van de andere bespreken

mannen kunnen beter kaart lezen dan vrouwen omdat ze zich beter kunnen oriënteren. ze hebben ook een beter ruimtelijk inzicht.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 21:55
Tatsu
Tatsu is offline
Citaat:
saxy girl schreef:
meisjes kunnen meerdere dingen tegelijk doen (omdat de beide hersenhelften met elkaar in verbinding staan).

meisjes hebben meer oog voor details. als ze bv naar een feest gaan, kunnen ze achteraf alle kledij van de andere bespreken

mannen kunnen beter kaart lezen dan vrouwen omdat ze zich beter kunnen oriënteren. ze hebben ook een beter ruimtelijk inzicht.
Hier eentje die zich absoluut niet kan oriënteren... ben zelf ooit eens verdwaald geraakt in Wierden...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 22:13
Verwijderd
Citaat:
miro schreef:
En zelf het woord 'tit' er tussen plakken...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2002, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Dotcom schreef:

Wat is er nog meer?
Ik vind dit allemaal nogal cliche en niet waar.... ik ga net zo goed alleen naar de wc, ik kijk net zo goed of jongens mij leuk vinden, ik maak over het algemeen ook niet echt ergens een probleem van...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 22:32
Verwijderd
Citaat:
saxy girl schreef:

Gelul. Ik en mijn moeder en vriendinnen kunnen allemaal even goed of beter kaartlezen dan de mannen/jongens in de omgeving... En ik heb een prima ruimtelijk inzicht.

Waarom kijkt iedereen zo naar de verschillen over de geslachten en niet naar de verschillen per persoon? Lijkt me heel wat eerlijker.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Super Vegeta schreef:
1) Ik heb 300keer conditie zelf en hogere pijngrens dan de meisjes die ik ken, dus zal wel aan jouw liggen.
Dan ben jij een van de weinige jongens met een hoge pijngrens, want de meesten beginnen al te piepen bij een speldje in hun vinger
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Super Vegeta schreef:

Whahaha echt niet, je lacht je ziek hoe erg jongens over hun vriendinnen kunnen zijn! Een beetje zielig kijken en ze gaan overstag
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 23:35
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ik vind dit allemaal nogal cliche en niet waar....
Ja inderdaad, vrouwen en mannen zijn toch gewoon in dat soort dingen helemaal gelijk. Tuurlijk zijn vrouwen fysiek wat minder, maar voor de rest ben ik van mening dat er zeer weinig verschillen zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 00:40
Tatsu
Tatsu is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Whahaha echt niet, je lacht je ziek hoe erg jongens over hun vriendinnen kunnen zijn! Een beetje zielig kijken en ze gaan overstag
Jij als karakter voelt je te aangevallen...

Take it easy, take a Seasy... of wat dat merk ook is...
Citaat:
Wawl schreef:
Ja inderdaad, vrouwen en mannen zijn toch gewoon in dat soort dingen helemaal gelijk. Tuurlijk zijn vrouwen fysiek wat minder, maar voor de rest ben ik van mening dat er zeer weinig verschillen zijn.
Yep, mee eens...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 10:31
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Morgan schreef:
idd. Een paar 'bambi'ogen doen wonderen
Oud 21-12-2002, 11:59
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Daar heb je gelijk in
Oud 21-12-2002, 12:16
Elisaaa
Elisaaa is offline
Citaat:
Jongens zijn ook beter in sport dan meisjes
TSSSSSSSSSSSSSSSS............ echt zó niet waar. (ik win altijd van mijn vriendje...)

Maaruh.... jongens kunnen heel onsubtiel zijn heb ik wel s gemerkt. Hebben meisjes vaak niet zo veel last van. Wij weten het altijd allemaal wel wat genuanceerder te brengen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 12:40
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Elisaaa schreef:
TSSSSSSSSSSSSSSSS............ echt zó niet waar. (ik win altijd van mijn vriendje...)

Maaruh.... jongens kunnen heel onsubtiel zijn heb ik wel s gemerkt. Hebben meisjes vaak niet zo veel last van. Wij weten het altijd allemaal wel wat genuanceerder te brengen.
Ook lang niet alle meiden. Sommigen missen een bepaald gevoel voor tact (en ja, ik spreek uit ervaring.)

Dr zijn wel wat verschillen, maar ik geloof niet dat je dat aan het geslacht kunt toeschrijven...tis iig maar marginaal
Oud 21-12-2002, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Tatsu schreef:
Jij als karakter voelt je te aangevallen...

Take it easy, take a Seasy... of wat dat merk ook is...
Ja, nogal, ik heb er een hekel aan om te worden beoordeeld op iets waar ik niets aan kan doen, helemaal als er zo veel niet van klopt.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 13:57
Studentje
Studentje is offline
Jongens drinken meer bier dan meisjes.
Oud 21-12-2002, 15:53
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Studentje schreef:
Dit komt waarschijnlijk omdat meisjes meer van zoet houden dan jongens. Als bier iets niet is, dan is het zoet.
Oud 21-12-2002, 15:56
Dminor
Dminor is offline
Meisjes zijn mooi.

Jongens vallen doorgaans op meisjes, meisjes doorgaans op jongens.
Oud 21-12-2002, 17:13
Verwijderd
Jongens moeten zich nuttig voelen; grotere competitiedrang. Meisjes willen zich bemind voelen; grotere affiliatie.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Dotcom schreef:
- bij jongens gebeurt dit ook. alleen dan heet het netwerken.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 11:57
Verwijderd
Citaat:
miro schreef:
Als je hiermee mede bedoeld dat jongens meer naar meisjes zouden kijken, dan help ik je bij deze uit de droom.
Evolutonair is bepaald dat vrouwen een breder gezichtsveld hebben dan mannen. Als een man dus naar een vrouw kijkt, dan valt dat vrij snel op omdat deze zijn hoofd/pupilrichting draait. Als een vrouw naar een man kijkt dan valt dat minder snel op dan in het geval van een man, omdat de vrouw haar hoofd/pupilrichting niet of minder behoeft te draaien.

(men hoeft neit perse naar het andere geslacht te gluren, maar ben daar maar even vanuit gegaan in deze verklaring )

Citaat:
Super Vegeta schreef:
Klopt allemaal
- Jongens zijn ook beter in sport dan meisjes
- Jongens houden van meer aggressie dan meisjes
verklaarbaar door:
- mannen jaagden vroeger, vrouwen niet
- zie boven
-vrouwen hadden vroeger een verzorgfunctie, mannen niet

Citaat:
Studentje schreef:
Komt doordat vrouwen meer georienteerd zijn op zoet/zuur, mannen minder. Dat komt weer omdat vrouwen vroeger qua voedselvoorziening vruchten ed. verzamelden, mannen zorgden voor de jacht.
Hierom komt het ook dat odner vrouwen meer 'chocoladeveslaafden' zijn dan onder mannen.

Citaat:
Tatsu schreef:
Hier eentje die zich absoluut niet kan oriënteren... ben zelf ooit eens verdwaald geraakt in Wierden...
Citaat:
Morgan schreef:
Ik vind dit allemaal nogal cliche en niet waar.... ik ga net zo goed alleen naar de wc, ik kijk net zo goed of jongens mij leuk vinden, ik maak over het algemeen ook niet echt ergens een probleem van...
Citaat:
Morgan schreef:
Gelul. Ik en mijn moeder en vriendinnen kunnen allemaal even goed of beter kaartlezen dan de mannen/jongens in de omgeving... En ik heb een prima ruimtelijk inzicht.
Waarom kijkt iedereen zo naar de verschillen over de geslachten en niet naar de verschillen per persoon? Lijkt me heel wat eerlijker.
De verschillen tussen mannen en vrouwen zijn algemeen genomen. Het hoeft niet voor elke man of vrouw te gelden, net zo min als elke eigenschap van deze man of vrouw.
Als men echter het gemiddelde neemt, dan blijkt dat mannen en vrouwen wel degelijk verschillen. Maar het verschilt dus ook weer van persoon tot persoon.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 15:59
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Jongens hebben altijd het gevoel dat ze zich moeten bewijzen.. of ze oerpappie moeten uithangen
Oud 22-12-2002, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
Jongens hebben altijd het gevoel dat ze zich moeten bewijzen.. of ze oerpappie moeten uithangen
Dat is tevens weer vanuit revolutonair oogpunt te verklaren...bedank zelf maar waarom
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 18:43
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Ik schreef:
Dat is tevens weer vanuit revolutonair oogpunt te verklaren...bedank zelf maar waarom
Ik hoop dat je evolutionair bedoel? Revolutie is namelijk toch wel ff wat anders
Oud 22-12-2002, 18:45
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Jongens moeten zich nuttig voelen
Dan is Optima dus behoorlijk mannelijk
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 18:54
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
Studentje schreef:
Oh
Oud 22-12-2002, 18:55
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef:
Ik hoop dat je evolutionair bedoel? Revolutie is namelijk toch wel ff wat anders
mjah
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 18:56
boterbloempie
boterbloempie is offline
wij hebben bij godsdienst een film gezien over de verschillen tussen de twee seksen, dus het is echt wel waar :

- meisjes hechten zich sneller aan de moeder als ze baby's zijn
- meisjes hebben meer liefde en warmte nodig, ze worden meer geknuffeld
- jongens hebben een beter ruimtelijk inzicht
- meisjes zijn beter in talen
- meisjes kunnen beter dingens onthouden die ze hebben gehoord
-jongens zijn agressiever

natuurlijk zijn er uitzonderingen, die zijn er altijd
Oud 22-12-2002, 19:03
Verwijderd
Citaat:
boterbloempie schreef:
wij hebben bij godsdienst een film gezien over de verschillen tussen de twee seksen, dus het is echt wel waar :
Ja, dat is een geweldige reden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten