Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je doet echt alsof je bij de fucking CIA zit omdat je topics kan sluiten, doe even normaal man. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Offtopic:
Citaat:
![]()
|
En om nog even inhoudelijk te reageren: Als mensen feedback op hun sollicitatie (alleen inhoudelijk natuurlijk, ander dingen zijn te subjectief) willen hebben kunnen ze die met alle liefde van me krijgen. De andere fb's die ik hierover heb gesproken hebben hier ook absoluut geen problemen mee. Maar om het openbaar op het forum te zetten is gewoon misplaatst, dat gebeurt imo nergens.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 15-12-2008 om 20:15. |
![]() |
|
Daar is dan ook door niemand om gevraagd.
Voor zover ik weet was dit topic klaar na Cherry's antwoord, en is de rest van het gezeik geïnitieerd door FB's die hun punt bleven benadrukken.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor mij hoefde het niet, maar nu die optie er is, wil ik haast om feedback vragen. Kijken of ik kans maak op andere fora. ;x ![]() Citaat:
Alleen Dittrich toch? |
![]() |
||
Citaat:
|
Stuur het maar even via pm, dan hoef ik het topic niet door te spitten. Kan even duren voordat je antwoord krijgt, ben de komende week erg druk
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik vermaak me kostelijk met deze topic *WOULD YOU LIKE SOME CHEESE WITH YOUR WHINE?* En get this; Het is hier geen democratie ofzo. Het gebruik van dit forum is geen recht, wees blij dat je hier wat mag ![]() Ik vind het überhaupt knap dat er nog moeite gedaan wordt door de FB's om een uitleg te geven aan hun keuze voor Neko*. Als je dit 4 jaar geleden had geflikt had je een veeg uit de pan gekregen van een aantal FB's, niet normaal ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
So true, vroegah hoefden ze geen verantwoording af te leggen, dat ze het nu wel doen dat is alleen maar mooi meegenomen voor de leden, dan hoor je nog eens wat. Maar verder, echt fucking whiners, zijn jullie gewoon jaloers dat je het niet bent geworden ofzo... Ik vind het juist wel goed dat de fb's niet bij een kliekje zitten en ik vind het echt belachelijk dat mensen een hele verantwoording eisen voor het niet tot fb maken van henzelf. ;x
||
Verwijderd
|
Citaat:
De rest van je post is niet ter zake doende. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij stelt gewoon dat ze er niets mee te maken hebben ![]() Wordt er eens een keer door de beleidsmakers meegepraat en dan worden ze alsnog afgefakkeld. Lekker. Prima. Kthxbye. Wat probeer je hiermee te bereiken denk ik dan? De mensen buiten spel proberen te zetten die het niet met je eens zijn ofzo? En de opmerking dat het niet ter zake doet is net zo'n holle drogreden als zeggen "we vonden haar gewoon de beste van de kandidaten", als ik het even mag spiegelen. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt overigens nog altijd niet aangetoond hoe daaruit blijkt dat er sprake is van kliekjesvorming. Citaat:
![]() Citaat:
![]() Vroeger waren lijfstraffen geoorloofd. Ja, en? Doet dat ertoe in een ethische discussie over lijfstraffen? Maakt dat iemand martelen ethisch geoorloofd? Vroeger waren de forumers hier niet 27, maakt dat jou een illegaal aanwezige forumer? |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Over het algemeen ging het zo dat bij een verkiezing de andere FB's van hetzelfde subforum en de plus van de groep veto recht hebben, zij moeten tenslotte relatief intensief samenwerken met deze personen. De redenen waarom iemand het wel wordt is vaak simpel; Omdat de anderen het niet kunnen worden wegens hun verleden of omdat ze solliciteren terwijl ze niets toevoegen aan de groep reeds bestaande FB's. Daarnaast moeten de FB's over het algemeen met elkaar overweg kunnen. Daarom staat het in de polls op Admin (en vast ook Admin+) vrij om wel of niet te stemmen, Dittrich (of WolterB) heeft daar al uitleg over gegeven die me meer dan voldoende lijkt. Een motivatie voor het afwijzen is daarom ook een belachelijk iets. Zo komen leden te weten waarom ze zijn afgewezen en dat komt de sfeer niet ten goede. Je kan daar hier al een begin van zien (ik vermoed dat jij gesolliciteerd hebt, anders zou je niet zo fel reageren) en je mogelijke afwijzingsreden is niet eens bekend gemaakt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil ook wel weten wat er op Admin gezegd wordt, wat er nou echt in Area 51 gebeurt, Of Lee Harvey Oswald nou echt JFK heeft vermoord, of Paul McCartney nou wel of niet dood is gegaan in een auto ongeluk, et cetera. Dat betekent niet dat ik dat te weten hoef te komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder, de insteek van dit topic was best goed, maar het is nu meer gezeik dan serieuze discussie. Als jullie meer willen weten/vragen/klagen kan dat per pm of op BZ.
Laatst gewijzigd op 16-12-2008 om 20:05. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het beleid van De Kantine Dark Phoenix | 92 | 12-03-2008 12:10 | |
De Kantine |
De Kantine - Vuilnisbelt van de commercie Reynaert | 10 | 28-01-2004 22:26 | |
Beleidszaken |
Het beleid van de kantine Verwijderd | 54 | 18-01-2004 16:54 | |
De Kantine |
[Enquete] Over de Enquete`s van de Kantine en haar zeik mensen Verwijderd | 56 | 25-10-2003 09:58 | |
De Kantine |
tel de aantal stomme topics op de kantine en de vraagtekens Verwijderd | 37 | 10-06-2003 09:22 |