Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.ad.nl/rotterdam/waterweg/...okt_buurt.html
dit is echt ongeveer naast mijn huis en t was me niet eens opgevallen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag kwam er dus een van de docente binnen samen met een gastdocent voor een ander klas.
dingetjedingetje = voor een achternaam gastdocente: 'HALLO IK BEN dingetjedingetje. Ik illustreer voor de VOLSKRANT, NRC, VRIJ NEDERLAND... KENNEN JULLIE MIJ? klas ![]() gastdocente: Jezus, wat slecht, doesn't ring a bell? dingetje dingetje?DINGETJE? klas: ... gastdocente: WAT ERG! MAAR JA DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG LEEST GEEN KRANTEN MEER HE klasgenoot: nee, wij kijken alleen maar pokemon gastdocente: wat? klasgenoot: nee, laat maar gastdocente: OH PROBEERDE JE EEN GRAPJE TE MAKEN? onze docente: Ach, trek het je niet aan, ze kenden zelfs mijn werk niet. Dus de docente en gastdocente gaan weer weg, ik ga ook naar buiten, stap dan weer ons lokaal in en ik roep :HALLO IK BEN MANON IK TEKEN VOOR DE VOLKSKRANT EN HET NRC! WAT ZIT ER ONDER MIJN SCHOEN, OH, VOLGENS MIJ IS HET EEN ILLUSTRATIESTUDENT. Nee echt huh? 'KENNEN JULLIE ME NIET OFZO? ![]() ![]() Hoe krijg je het voor elkaar om een klas binnen te lopen, iets naars te roepen over ons niveau en dan weer weg te gaan? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zat een duif op het dak van de buren, en die zat de hele tijd achter een stukje klimop verborgen, en dan stak ie z'n kop er overheen, gluurde mijn kamer in en dook weer weg. En keek weer stiekem, en dook weer weg. En keek weer stiekem, en dook weer weg. En toen vloog ie helemaal weg. Recon-duif, hihihi, ben benieuwd wanneer ze een inval gaan plegen op mijn kamer.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |