Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had ooit eens een vakantievriendje en nouja die zat echt aan de andere kant van de wereld dus die zou ik binnen een jaar niet weer zien dus ik irriteerde me ook zo aan vriendinnetjes die na 1 dag zonder hun vriendje al zaten te zeuren
![]()
|
Kut. Het is nu echt klaar en over en vandaag heb ik mijn laatste smsjes verstuurd, zeker als hij ook niet meer terugsmst. Het is maar goed dat hij vrijdag naar het buitenland gaat en we zeker weten geen contact kunnen hebben. En ik weet dat het niet helemaal zijn schuld is, maar ben wel boos, misschien nog wel meer boos dan verdrietig.
En ik vind het verschrikkelijk van mezelf, maar merk dat ik blijer word als ik merk dat het met relaties van anderen ook minder gaat.
|
Verwijderd
|
hmmmm
Ik was net bij Oasis, samen met een ex vriendinnetje waar het door omstandigheden nooit wat mee geworden is.. een vriend van me vroeg me waarom ik haar ooit heb laten gaan en eigenlijk wist ik dat niet meer, werd er een beetje verdrietig van... maar miss ben ik teveel naar de klote.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ja leuke avond. Maar de conclusie is toch wel dat het allemaal leuk en aardig is, maar nu niet. Het moet nu dus gewoon let go zijn. We zijn nu allebei veel te fucked up, dus we doen elkaar alleen maar pijn. En nou nog dit ook doen en gewoon weer lekker vrienden zijn, over voetbal ouwehoeren en zijn semi-veroveringen afkraken. En nog een fantastische discussie gehouden met een vriendinnetje die je eigenlijk kunt houden als je genoeg drank heb <3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij bedoelt ie gewoon dat ie te zat was en daarom misschien wat verdrietig?
En @zoemzoem: Dat heb ik ook ![]() ![]() ![]() ![]() Maar tegelijkertijd vind ik het ook heel fijn dat zij eindelijk eens meemaakt hoe het allemaal voelt als het zo dichtbij komt, want zij begreep nooit zo goed waarom ik deed zoals ik deed toen ik wat met de eerste ex had en hoe ik me voelde toen het uit was... OT: Ja eh ik heb te hard gewerkt voor spannende dingen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe ironisch. Een maand nadat mijn vader te horen kreeg dattie een baan had, is zijn vader ontslagen. Met een diensverband van 39 jaar, zijn leeftijd van 59 jaar en bijna geen opleiding is dat zwaar klote. Gistermiddag hoorde ik al aan zijn stem dat er iets niet goed zat. Gisteravond gelukkig bij Vriendinnetje en haar vriendje ontzettend relaxte avond gehad. Rosé, jointje erbij. Dat was écht even wat (met name Vriendje) nodig had.
Maar het blijft kut. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmmmm... Gisteren een irritatie tussen ons, het ging nergens over, maar toch. Het waaide snel over, het was daarna gezellig en vandaag lekker rustig aan begonnen en... Nou ja, het was fijn
![]() En ik moet m'n vriendinnen vaker zien.
||
Citaat:
OT: Gisteravond een relaxte avond gehad, dat was wel relaxed. En vandaag moet ik om 15.00u op school zijn voor eigenlijk helemaal niets, dat is dan wel weer jammer. Toch raar dat ik hem elke keer mis wanneer we elkaar net gezien heb. Getsie.
|
Zucht... ik heb het nare voorgevoel dat ze niet bij me gaat passen... waarom lijkt geen enkel meisje op mij aan te sluiten? Gevoel begon vanmiddag in alle hevigheid op het werk, nam verlof en ging naar huis; kwam ik daar een tekening met allemaal lieve dingen tegen die ze voor me had achtergelaten, voordat ze een paar uur later dan ik mijn huis verliet vanochtend. Zo te zien moet ze er wel even aan gezeten hebben. Oh God...
![]()
|
Verwijderd
|
misschien kan ze gewoon heel goed en snel tekenen? wees blij dat er geen trouwring lag iig
![]() ot: ik heb totaal geen relationeel gebied meer, en dat voelt echt heerlijk. eindelijk weer het idee dat ik m'n leven op orde heb, want ik heb geen stress stage + geen relatie meer. nouja, gaat prima. ik heb me nog steeds niet kut gevoeld, hmm. |
![]() |
|
Vanmiddag hebben we ff gebeld en dat was fijn en morgen komt hij voor het weekend naar mij toe en dat is ook tof
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Wat is er gefeli aan blue engeltje
![]() ![]() Ennnn ik heb leuke vrienden en morgen feest en ik vraag me nog steeds af wat ik voor die ene vriend van me voel maar erg spannend is het niet allemaal. Moet het maar weer es worden! |
![]() |
|
![]() |
Ga vanmiddag eventjes naar hem toeee
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En oh oh, what a night. Zou even langs bij het afscheidsfeestje van zijn zusje en daarna nog uit. Uiteindelijk tot kwart over 4 daar gebleven. Zijn twee beste vrienden van vroeger waren er ook. Ze bleven maar een beetje gissen hoe het met 'ons' was, want vorige keer dat ze er waren (al voor de zomer!) was er toch al wel iets. Ehm? Typisch geval van ja-dus-en-nu.
Laatst gewijzigd op 24-01-2009 om 12:52. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gebroken.. Abzg | 4 | 17-02-2009 09:41 |