Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2009, 11:03
Verwijderd
Ik ben echt zo jaloers op mensen die hun liefje elke dag of bijna elke dag kunnen zien. Als we drie dagen per week samen zijn is dat zoooo veel. Pfffff Ooit, ooit.
Advertentie
Oud 21-01-2009, 11:16
Verwijderd
Hij vond het lief dat ik zo bezorgd was. Maar hij was gewoon aan het spijbelen en niet echt heel ziek Misschien zie ik hem vanavond nog ook. Hij laat het nog weten. En heerlijke pessimist als ik ben denk ik nu al dat hij het toch afzegt. Of helemaal niks laat horen.

Maar gelukkig heb ik straks als afleiding verjaardag van een vriendinnetje!
Oud 21-01-2009, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Ik ben echt zo jaloers op mensen die hun liefje elke dag of bijna elke dag kunnen zien. Als we drie dagen per week samen zijn is dat zoooo veel. Pfffff Ooit, ooit.
Uhuh, twee van mn vrienden zaten gisteren te mopperen dat ze hun liefje 'al een dag' niet gezien hadden. Hell zeg, ik vind vijf dagen ertussen weinig
Oud 21-01-2009, 14:08
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Het is leuk leuk leuk!!!
En hij is lief <333
Oud 21-01-2009, 14:12
Miek
Miek is offline
Ik had ooit eens een vakantievriendje en nouja die zat echt aan de andere kant van de wereld dus die zou ik binnen een jaar niet weer zien dus ik irriteerde me ook zo aan vriendinnetjes die na 1 dag zonder hun vriendje al zaten te zeuren
Oud 21-01-2009, 16:53
Verwijderd
De omgekeerde wereld! Verjaardag van vriendinnetje was weinig aan. Ze was alleen maar bezig met andere dingen. Maar hij belde heel enthousiast of ik nog wilde afspreken. Ok, de deadline van 6 uur die ik stelde voor mezelf haalde hij net. Maar dan nog. Lalala.
Oud 21-01-2009, 20:41
zoemzoem
zoemzoem is offline
Kut. Het is nu echt klaar en over en vandaag heb ik mijn laatste smsjes verstuurd, zeker als hij ook niet meer terugsmst. Het is maar goed dat hij vrijdag naar het buitenland gaat en we zeker weten geen contact kunnen hebben. En ik weet dat het niet helemaal zijn schuld is, maar ben wel boos, misschien nog wel meer boos dan verdrietig.

En ik vind het verschrikkelijk van mezelf, maar merk dat ik blijer word als ik merk dat het met relaties van anderen ook minder gaat.
Oud 21-01-2009, 21:44
Miek
Miek is offline
Mijn vrienden reageren ook zo blij en lief dat ik een leuk iemand heb gevonden
Oud 21-01-2009, 23:23
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Uhuh, twee van mn vrienden zaten gisteren te mopperen dat ze hun liefje 'al een dag' niet gezien hadden. Hell zeg, ik vind vijf dagen ertussen weinig
Ik vind dat mensen die uberhaupt een liefje hebben niet zo moeten zeuren
Oud 21-01-2009, 23:24
Verwijderd
hmmmm

Ik was net bij Oasis, samen met een ex vriendinnetje waar het door omstandigheden nooit wat mee geworden is..

een vriend van me vroeg me waarom ik haar ooit heb laten gaan en eigenlijk wist ik dat niet meer, werd er een beetje verdrietig van... maar miss ben ik teveel naar de klote..
Oud 22-01-2009, 00:14
Verwijderd
Citaat:
maar miss ben ik teveel naar de klote..
Dit klinkt wel erg treurig zeg

OT: Ja leuke avond. Maar de conclusie is toch wel dat het allemaal leuk en aardig is, maar nu niet. Het moet nu dus gewoon let go zijn. We zijn nu allebei veel te fucked up, dus we doen elkaar alleen maar pijn. En nou nog dit ook doen en gewoon weer lekker vrienden zijn, over voetbal ouwehoeren en zijn semi-veroveringen afkraken.

En nog een fantastische discussie gehouden met een vriendinnetje die je eigenlijk kunt houden als je genoeg drank heb <3
Oud 22-01-2009, 08:46
Verwijderd
Volgens mij bedoelt ie gewoon dat ie te zat was en daarom misschien wat verdrietig?

En @zoemzoem: Dat heb ik ook Niet bij alle relaties hoor, de meeste mogen van mij gewoon aan blijven, maar van een studievriendinnetje vind ik het gewoon fijn als zij ook vrijgezel is, want zij en ik hangen samen zo goed de beest uit op donderdagavond , en van mijn bestevriendinnetjehuisgenootje... hmm, dat is gecompliceerder, ik weet het niet, aan de ene kant vind ik het gewoon oneerlijk dat zij wel een goedlopende relatie heeft terwijl ik degene ben die daar meer waarde aan hecht, zij hecht nog veel meer aan haar vrijheid dan ik. En aan de andere kant omdat ze toch wel rekening met hem houdt, met vakanties en zelfs werk, hoewel niet zo veel als de meeste andere mensen zouden doen , maar ik vind het toch iets fijner als ze haar eigen vrije reislustige zelf is en ik lekker met haar mee/naar haar toe kan gaan. En een beetje egocentrisme, als hij er niet is, ben ik degene bij wie ze het dichtst bij staat

Maar tegelijkertijd vind ik het ook heel fijn dat zij eindelijk eens meemaakt hoe het allemaal voelt als het zo dichtbij komt, want zij begreep nooit zo goed waarom ik deed zoals ik deed toen ik wat met de eerste ex had en hoe ik me voelde toen het uit was...

OT: Ja eh ik heb te hard gewerkt voor spannende dingen Vanaf vanmiddag ben ik er klaar mee, dus dan gaan we hopelijk even weer los! Iig sporten met leuke mensen en wie weet nog even de stad in. En verder... hm heeft de eerste ex nu officieel weer een vriendinnetje en ik ben helemaal niet jaloers terwijl ik dat stiekem toch wel verwacht had, en zie ik de tweede ex volgende week weer, hoop dat het dan niet weer uitloopt op een pijnlijk gesprek maar wil 'm wel graag weer es zien. En mijn vrienden zijn leuk, veel zin om dit weekend met Qimm en de rest uit te gaan <3
Oud 22-01-2009, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij bedoelt ie gewoon dat ie te zat was en daarom misschien wat verdrietig?
klopt ja, zo kan ik mij totaal niet herinneren dat ik hier wat geschreven heb ook
Oud 22-01-2009, 09:52
Verwijderd
Citaat:
klopt ja, zo kan ik mij totaal niet herinneren dat ik hier wat geschreven heb ook
Dat zijn de betere posts, ik deed zelf vannacht zo te zien hetzelfde
Oud 22-01-2009, 10:26
Yana
Yana is offline
Op naar de vier jaar, en het gaat steeds beter!
maar ik vond het niet leuk te horen dat hij een half jaar geleden een tijdje twijfelde aan ons. Lekker hypocriet, want ik mag dat natuurlijk wel
Oud 22-01-2009, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Dat zijn de betere posts, ik deed zelf vannacht zo te zien hetzelfde
Ik onthou wel dát ik iets heb gepost (ik ben over het algemeen hooguit ernstig aangeschoten, niet dronken - ik haat dronken zijn en wankelen en kotsen), alleen kom ik er de volgende dag er dan achter dat het wel een béétje een hysterisch verhaal is geworden
Oud 22-01-2009, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat mensen die uberhaupt een liefje hebben niet zo moeten zeuren
Eh tja ... sorry!
Oud 22-01-2009, 11:55
wup
wup is offline
haha, gister leuke avond gehad. Hij moest spelen, dus ik kijken met vriendin. erwaren nog 100 bekenden ( en forummers) dus enige boel. Na wat drank stomme serieuze gesprekken over ons gehad.
Nu moet ik veel leren en opdrachten maken en hij moet veel spelen en repeteren, dus bluh.
Oud 22-01-2009, 12:09
Verwijderd
Hoe ironisch. Een maand nadat mijn vader te horen kreeg dattie een baan had, is zijn vader ontslagen. Met een diensverband van 39 jaar, zijn leeftijd van 59 jaar en bijna geen opleiding is dat zwaar klote. Gistermiddag hoorde ik al aan zijn stem dat er iets niet goed zat. Gisteravond gelukkig bij Vriendinnetje en haar vriendje ontzettend relaxte avond gehad. Rosé, jointje erbij. Dat was écht even wat (met name Vriendje) nodig had.

Maar het blijft kut.
Oud 22-01-2009, 12:39
WolterB
WolterB is offline
Op vriendschappelijk gebied gaat alles prima. Dit soort weken heb ik even nodig en dat is fijn
Oud 22-01-2009, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Ik onthou wel dát ik iets heb gepost (ik ben over het algemeen hooguit ernstig aangeschoten, niet dronken - ik haat dronken zijn en wankelen en kotsen), alleen kom ik er de volgende dag er dan achter dat het wel een béétje een hysterisch verhaal is geworden
Hier hetzelfde... Maar gelukkig komt het blijkbaar niet meer in me op te gaan posten als ik te dronken ben en alleen nog maar spelfouten maak in smsjes
Oud 22-01-2009, 14:26
Verwijderd
Huhuh volgens mij moet een we een keertje gaan stappen met de uitgaanswildebrassen hier Volgens mij leidt dat tot werkelijk hilarische Hoe-voel-je-je-posts.
Oud 22-01-2009, 19:03
Verwijderd
volgens mij is dat een héél slecht idee!
Oud 22-01-2009, 19:56
I C U
I C U is offline
Hmmmm... Gisteren een irritatie tussen ons, het ging nergens over, maar toch. Het waaide snel over, het was daarna gezellig en vandaag lekker rustig aan begonnen en... Nou ja, het was fijn

En ik moet m'n vriendinnen vaker zien.
Oud 22-01-2009, 21:10
Verwijderd
Lijkt me ook geen goed idee
Oud 22-01-2009, 21:27
Verwijderd
skyblue is me veel te sexy om mee uit te gaan..
Oud 22-01-2009, 21:32
Miek
Miek is offline
Ik wil hem eigenlijk nog wel zien ergens in de komende dagen maarja eigenlijk wil ik het niet vragen
Oud 23-01-2009, 08:36
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
alles
Oud 23-01-2009, 09:44
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
alles

Gefeliciteerd!

En ot: Hij gestressed, ik ook. Bah.
Oud 23-01-2009, 10:18
Luna
Luna is offline
meh nog maar anderhalve dag hebben we samen en dan 3 maanden niet terwijl ik hem juist nu zo nodig heb:/
Oud 23-01-2009, 10:21
wup
wup is offline
Gefeliciteerd blauw engeltje!

Hier is het rustig. We hebben het beide even druk. Ik had gister echt een enorme kutdag en hij reageerde er lief op.
Oud 23-01-2009, 11:11
I C U
I C U is offline
Citaat:
alles
Gefeli!

OT: Gisteravond een relaxte avond gehad, dat was wel relaxed. En vandaag moet ik om 15.00u op school zijn voor eigenlijk helemaal niets, dat is dan wel weer jammer.
Toch raar dat ik hem elke keer mis wanneer we elkaar net gezien heb. Getsie.
Oud 23-01-2009, 14:25
duivelaartje
duivelaartje is offline
Wat ik vannacht nou weer heb gedaan, haha.
Oud 23-01-2009, 14:42
Verwijderd
^Verteel
Oud 23-01-2009, 14:53
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
^Verteel
Met een te oude jongen gezoend.
Oud 23-01-2009, 14:55
jolan
jolan is offline
vandaag 2 maanden samen met mijn lieve schat .en idd van de scholierenchat.
het gaat beter dan het eerst was.dat maak het alleen maar beter.
Oud 23-01-2009, 14:55
Changshan
Changshan is offline
Zucht... ik heb het nare voorgevoel dat ze niet bij me gaat passen... waarom lijkt geen enkel meisje op mij aan te sluiten? Gevoel begon vanmiddag in alle hevigheid op het werk, nam verlof en ging naar huis; kwam ik daar een tekening met allemaal lieve dingen tegen die ze voor me had achtergelaten, voordat ze een paar uur later dan ik mijn huis verliet vanochtend. Zo te zien moet ze er wel even aan gezeten hebben. Oh God...
Oud 23-01-2009, 16:04
Verwijderd
misschien kan ze gewoon heel goed en snel tekenen? wees blij dat er geen trouwring lag iig

ot: ik heb totaal geen relationeel gebied meer, en dat voelt echt heerlijk. eindelijk weer het idee dat ik m'n leven op orde heb, want ik heb geen stress stage + geen relatie meer. nouja, gaat prima. ik heb me nog steeds niet kut gevoeld, hmm.
Oud 23-01-2009, 16:28
Verwijderd
De hele middag bij hem geweest en dat was even nodig.
Gisteravond bij Freund was het dan wel weer minder. Niet dat het niet gezellig was, maar ach. Soms horen mensen blijkbaar niet meer bij je.
Oud 23-01-2009, 17:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanmiddag hebben we ff gebeld en dat was fijn en morgen komt hij voor het weekend naar mij toe en dat is ook tof M'n moeder vertelde dat ze hem zo stil vond en dat ben ik wel met haar eens al denk ik dat het nu komt omdat ie ziekig is. Hij is wel aan het veranderen denk ik maar ondanks alles gaat het met ons echt beter dan ooit dus dat is tof
Oud 23-01-2009, 18:04
I C U
I C U is offline
Nou ja, allesch is goed. M'n papa is zwanger van een auto en het is grappig om 'm daarmee te pesten
Oud 23-01-2009, 18:11
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
M'n papa is zwanger van een auto
Oud 23-01-2009, 19:59
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Hahaha.

Gefeli blauw engeltje.

Hij vroeg vandaag of we het samen willen gaan proberen. Dus date is veranderd in vriendje. En hijs heel erg lief.
Oud 23-01-2009, 23:23
Verwijderd
Wat is er gefeli aan blue engeltje En poe tegen het niet uitgaan Jullie mogen best es naar Nijmegen komen hoor!

Ennnn ik heb leuke vrienden en morgen feest en ik vraag me nog steeds af wat ik voor die ene vriend van me voel maar erg spannend is het niet allemaal. Moet het maar weer es worden!
Oud 23-01-2009, 23:25
Qimm
Qimm is offline
Die was gister jarig
Oud 23-01-2009, 23:27
Verwijderd
Oh haha gister was er geen internet. Gefeli blue!
Oud 24-01-2009, 09:28
Verwijderd
Dat was even niet zo leuk gister, maar wel nodig. Goed gepraat en we zitten wel op één lijn gelukkig, dus als we nou gewoon even lief tegen elkaar gaan/blijven doen, komt het helemaal goed.
Oud 24-01-2009, 10:48
wup
wup is offline
Ga vanmiddag eventjes naar hem toeee zin in! Vanavond moet ik werken en volgens mij heb ik een bar voor mezelf. Mijn zus, zwager en hun vrienden zijn een weekendje in Groningen, dus ik hoop dat ze evebn bij mij biertjes gaan halen. En dan maar hopen dat hij niet toevallig ook aan de bar hangt want dan wordt ik gek. Al hoop ik wel dat ie langs komt <3
Oud 24-01-2009, 10:49
Verwijderd
Dronken ben ik niet zo sexy hoor
Oud 24-01-2009, 10:59
Verwijderd
En oh oh, what a night. Zou even langs bij het afscheidsfeestje van zijn zusje en daarna nog uit. Uiteindelijk tot kwart over 4 daar gebleven. Zijn twee beste vrienden van vroeger waren er ook. Ze bleven maar een beetje gissen hoe het met 'ons' was, want vorige keer dat ze er waren (al voor de zomer!) was er toch al wel iets. Ehm? Typisch geval van ja-dus-en-nu.

Laatst gewijzigd op 24-01-2009 om 12:52.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten