Advertentie | |
|
![]() |
|
http://z0r.de kan ik waarderen. Die site krijgt alles in mijn hoofd op een rijtje. Stimuleert de samenwerking tussen mijn hersenhelften. Druuuuggggsss. En ik kan Trainspotting en Amélie waarderen. Ik vind dat die films dezelfde sfeer hebben, maar mijn moeder vindt van niet. En een vriend van me begint om de zin over heroïne sinds het zien van trainspotting, dat kan ik ook wel waarderen.
![]() |
![]() |
|
ik stapte zo'n twee uur geleden mijn bed uit, ik deed mijn fantastische ochtendmuziek aan, ik ging in mijn dakkapel in/halfuit het raam zitten, de zon scheen heel hard in mijn gezicht en het was echt twintig graden op het plekje waar ik zat want ik zat met blote armen en benen en ik had het heerlijk warm. Ik ging bellen blazen en met mijn muziek meezingen en naar de bouwvakkkers die een paar huizen verder bezig zijn kijken en naar de vogels luisteren en toen ik klaar was keek ik in de spiegel en zag ik dat mijn sproeten geactiveerd waren/wakker geworden uit hun winterslaap!
Dit kan ik wel waarderen!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |
Psychologie |
Eerlijkheid op Psychologie. Vowel | 83 | 18-03-2012 00:34 | |
Flora & Fauna |
De wet over dier doden met tegenaanval Rerisen Phoenix | 68 | 18-10-2007 09:15 | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit kreeg ik per mail: Om over na te denken Doc | 19 | 18-01-2002 11:21 |