Advertentie | |
|
![]() |
|
en diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit dan M@rco?
het is behoorlijk lastig als je lange links wil plaatsen of the game net verloren hebt en keihard FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFffffffffffffffffff fffffffffffffffffUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU moet roepen ![]()
|
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaa
Laatst gewijzigd op 10-02-2009 om 23:18. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet of het hier iets mee te maken heeft, maar het is ook zo wat om er een topic voor te maken.
Stel, een topic is nog op de eerste pagina. Je typt een reply, post, en ondertussen is de tweede pagina tevoorschijn getoverd. Dan zie je dus al pagina twee, want daar kom je terecht als je gepost hebt, maar het topic blijft wel ongelezen. En dat ligt aan dat pagina één nog niet helemaal bekeken is, want die bekijk ik ook altijd. Geen extreem probleem, maar toch. |
![]() |
|
Mag ik privéberichten sturen aan verbannen leden? Ik snap dat diegene het bericht niet meteen kan lezen, maar ik ben niet degene die een ban heeft dus ik zou de functies nog gewoon moeten kunnen gebruiken. Ik zit nu bronnen voor die persoon na te zoeken van een bewering die ik deed, ik heb geen zin om dat later nog eens opnieuw te moeten doen. Heel irritant en niet lief.
Kusje
|
Ik vroeg me af hoe dat met de deelfora zit waar 'huiswerkvragen' voor staat, zijn die nu ook echt alleen voor 'huiswerkvragen' bedoeld? En hoe moet dat dan met Moderne Talen waar ook algemene topics over talen waren (zijn), mogen die daar wel blijven?
||
Citaat:
||
Nog even voor aandachtsgeilheid:
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |