Advertentie | |
|
![]() |
|
Aha. Ik ging ervan uit dat dat niet zou werken aangezien het een banned usergroup is, maar het werkt inderdaad. Wel erg raar, dan krijg je een popup (en mail) dat je een PM hebt, maar je kunt er verder niets mee. Ik heb het ook maar weer uitgezet, het lijkt me niet zo nuttig om gebande mensen een PM te kunnen sturen (dan bewaar je die PM maar op je computer totdat diegene er weer is). Het hele idee achter een ban is dat een geband iemand niet op het forum kan, dus ook geen PM's ontvangen.
|
Maar het is dus niet mogelijk om de pm gewoon te bewaren tot diegene weer op het forum kan, en dan pas een pop-up te geven? Want een pop-up is toch als je inlogt en dat kan toch niet als je een ban hebt? Van die mail zou ik me dan niets aantrekken, ik weet niet of veel forumers dat überhaupt aan hebben staan, maar dan nog is het niet veel om je zorgen om te maken.
En juist dat "moeten bewaren" is zo vervelend. Als je een ban hebt moet je dingen maar even uitstellen; dat geldt zowel voor PM's als voor berichten die je wilt plaatsen. Dat is juist het vervelende van een ban: even niet mee mogen doen. Maar degene die geen ban heeft wordt op deze manier ook in zijn functies beperkt en dat komt een beetje rot over. Net of je verbannen leden maar dood moet zwijgen (wat er nu juist een beetje uit is met die openbare banredenen), en niet eens omdat je daar zelf voor kiest.
|
Dit is een beetje vreemd.
Ik klikte op de reactie verzenden knop waarna het ongeveer 15 seconden duurde voordat mijn post geplaatst was. Hij staat er nu 2 keer en ik heb geen idee hoe het komt.
|
Verwijderd
|
Ik weet niet of het hier iets mee te maken heeft, maar het is ook zo wat om er een topic voor te maken.
Stel, een topic is nog op de eerste pagina. Je typt een reply, post, en ondertussen is de tweede pagina tevoorschijn getoverd. Dan zie je dus al pagina twee, want daar kom je terecht als je gepost hebt, maar het topic blijft wel ongelezen. En dat ligt aan dat pagina één nog niet helemaal bekeken is, want die bekijk ik ook altijd. Geen extreem probleem, maar toch. |
![]() |
|
Bartjenl heeft in dit topic precies hetzelfde als ik. Weet iemand waar dit aan kan liggen en of er wat aan gedaan kan worden?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
TopDrop heeft hier hetzelfde probleem.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
So, nog iets over de nieuwe forum-look wat mij dwarszit (nog steeds) Ik heb de laatste paar dagen de nieuwe lay-out even weer aangezet, maar ben nu toch weer terug naar geel want ik vind het moeilijk om het verschil te zien tussen gelezen/niet gelezen.
De kleur van te topictitels is niet helemaal je-van-het, het zit voor mijn gevoel gewoon te dicht bij elkaar.... Kan best komen doordat ik scheelkijk of gewoon kleuren-blind ben (dacht't niet ![]() |
![]() |
|
Ongelezen is vetgedrukt, gelezen niet. Lijkt me een duidelijk verschil?
Wat betreft die reclames, die zie je alleen als je niet bent ingelogd, dus als je inlogt is het 'probleem' opgelost.
|
|