Oud 15-02-2009, 20:19
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Nou ja, het is natuurlijk onzin dat islam niet verenigbaar is met democratie. Als het christendom dat is, is de islam dat ook.
Je bedoelt deze schijndemocratie waar wij in leven? Dat is namelijk verenigbaar met elke (gezaghebbende) religie.
Oud 15-02-2009, 20:21
Mobius
Mobius is offline
@ Arpos: als atheïst kan ik me niet identificeren met gelovigen. Ik kan me wel vinden in anti-kapitalisme, anti-imperialisme en anti-communisme. Maar dan wel met een gezonde rationele ondertoon, niet uit naam van een opperwezen.
Oud 15-02-2009, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Je bedoelt deze schijndemocratie waar wij in leven? Dat is namelijk verenigbaar met elke (gezaghebbende) religie.
Ach, het kan altijd beter, maar ik vind ons systeem wel redelijk, en er zijn relatief weinig gelovigen in Nederland.
Oud 15-02-2009, 20:34
arPos
arPos is offline
Citaat:
@ Arpos: als atheïst kan ik me niet identificeren met gelovigen. Ik kan me wel vinden in anti-kapitalisme, anti-imperialisme en anti-communisme. Maar dan wel met een gezonde rationele ondertoon, niet uit naam van een opperwezen.
Natuurlijk maar in deze wereld vecht je dan tegen de bierkaai, ik mag alleen maar dromen dat er genoeg mensen met deze instelling rondliepen om religie én de huidige politiek de nek om te draaien.

maar wilders zal zich vanwege zijn positie binnen die structuur toch echt op moeten trekken aan diepgezetelde machtsstructuren, of hij het vaticaan nu net zo verwerpelijk vind als de islam of niet.
Citaat:
Ach, het kan altijd beter, maar ik vind ons systeem wel redelijk, en er zijn relatief weinig gelovigen in Nederland.
Je zou er koffie voor moeten zetten.
Oud 15-02-2009, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Ga dan zelf de politiek in!
Oud 15-02-2009, 23:31
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Ga dan zelf de politiek in!
Teveel moeite en teveel kapers op de kust.
Oud 16-02-2009, 08:17
Elle
Elle is offline
de beste stuurlui staan uiteraard aan wal

Waarom is het een schijndemocratie? Vanwege het proces tegen wilders? of?
Oud 16-02-2009, 08:25
hookee
hookee is offline
Citaat:
Wie denk je dat de eigenaren zijn van Time Warner, Viacom, Vivendi, News Corp., Bertelsmann en nog een hele hoop bedrijven?
Oh, ik dacht dat we 't over Nederland hadden. Ja, in de VS is veel joodse invloed, in Nederland durft geen jood zich meer te uiten.
Ik zie trouwens nog steeds niet in wat je daarin als negatieve invloed ziet (behalve geloof "an sich"). Wat zie jij voor dreiging die ik niet zie? Dat je zometeen met pijpekrullen, een zwarte lange jas en een hoge hoed over straat moet?
Oud 16-02-2009, 08:59
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik kan me wel vinden in anti-kapitalisme, anti-imperialisme
Raar, ik had jou nooit versleten voor iemand die werkeloos is en lol zou scheppen in stenen gooien naar politieagenten.
Oud 16-02-2009, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Raar, ik had jou nooit versleten voor iemand die werkeloos is en lol zou scheppen in stenen gooien naar politieagenten.
Wat is dat nou weer voor domme opmerking.
Oud 16-02-2009, 12:34
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Wat is dat nou weer voor domme opmerking.
Geen opmerking, ik toets een samenvatting van wat anti-kapitalisme en anti-imperialisme grotendeels inhoud, en toets dat aan mijn verwachtingspatroon van Mobius.

Hoewel natuurlijk aangetekend moet worden dat extreem-linkse radicalen die termen gekaapt hebben om hun haat tegen de maatschappij en het westen te uiten.
Strikt gezien ben je al een anti-imperialist als je Israël steunt in de Libanonoorlog (immers, tegen Iraans/Syrische inmenging en bezetting), of vindt dat Nederland en de Navo de agressie van Chavez tegen de Nederlandse Antillen moet weerstaan.
Oud 16-02-2009, 12:43
arPos
arPos is offline
Citaat:
Waarom is het een schijndemocratie?
Are you serious?
of weet je echt het verschil tussen een "representatieve" democratie en een volksdemocratie niet, mvr non-grata.

Citaat:
ik toets een samenvatting van wat anti-kapitalisme en anti-imperialisme grotendeels inhoud

volgens mij heet dat gewoon pissig zijn en niet weten wat je er aan moet doen en dus naar geweld grijpen.

een echte anti-imperialist weet dat alles wat hij hoeft te doen; zijn leven uitzitten in dit systeem en weten dat het op een dag de boel als een onstabiel kaartenhuis in elkaar stort.
Citaat:
Hoewel natuurlijk aangetekend moet worden dat extreem-linkse radicalen
Wat heeft dat nu met links en rechts te maken?

ik ben overwegend rechts waar het niet dat de rechtse partijen in nederland een paar mongloïde standpunten hebben...
Oud 16-02-2009, 13:06
T_ID
T_ID is offline
Citaat:

volgens mij heet dat gewoon pissig zijn en niet weten wat je er aan moet doen en dus naar geweld grijpen.
Ja, dat is het ook.
Citaat:
Wat heeft dat nu met links en rechts te maken?
Rechtse jongeren (of überhaupt jongeren die niet extreem-links zijn) staan niet bekend om hun bereidheid brandjes te stichten en vernielingen aan te richten 'in de strijd tegen het grootkapitaal'.

Daarom vond ik het ook zo opmerkelijk dat juist Mobius na te stellen dat 'De Joden' controle hebben over de media, zulke typisch linkse bewoordingen gebruikte.

Maar rondom de vervolging van Wilders is het opvallend stil geworden. Het laatste was dat Hirsch Ballin het kennelijk nodig vond om te beweren dat het proces tegen Wilders geen politiek proces is, en niet past in de grotere trend van mensen vervolgen om hun mening.

Nou goed, het proces tegen Wilders is per definitie een politiek proces, omdat het gaat over het niet accepteren en proberen te laten vervolgens wegens politieke denkbeelden.

Dat er een grotere samenzwering van CDA huize achter zit is niet meer dan een vermoeden dat op te maken is uit de trend van alle arrestaties en vervolgingen van mensen met een rechtse politieke voorkeur. Maar goed, alsof het ontkennen daarvan door de minister die onderzocht of mensen om hun mening vervolgt konden worden er aan zal bijdragen dat mensen dat minder geloven...
Oud 16-02-2009, 13:31
Verwijderd
Nee, extreem rechtse jongeren zijn echte lieverdjes, je hebt zoals gewoonlijk weer eens gelijk T_ID :')
Oud 16-02-2009, 17:17
Kitten
Kitten is offline
Echt jongens (en meisjes), waar dit topic al niet over is gegaan in de afgelopen maand... 't valt ook gewoon niet te modereren. *zooitopic maakt*

Laat ik dan maar een halve poging doen on-topic verder te gaan.
Citaat:
PVV doet definitief mee met Europese verkiezingen

Den Haag, 16 febr. De PVV van Geert Wilders gaat definitief meedoen met de verkiezingen voor een nieuw Europees Parlement op 4 juni van dit jaar, onder het motto ‘Voor Nederland’. Dat heeft de partij vandaag bekendgemaakt.

Wilders had tot nu toe in het midden gelaten of hij zou meedoen omdat hij nog niet wist of hij voldoende en goede kandidaten kon vinden. Wie er nu namens de PVV op de kandidatenlijst komen is nog niet bekend.

Het motto van de verkiezingscampagne wordt ‘Voor Nederland’. De jaarlijkse Nederlandse miljardenafdrachten aan Brussel zouden gestopt moeten worden. „Die miljarden moeten naar de Nederlandse burger in plaats van dat we de boeren in Polen, Frankrijk en Portugal subsidiëren”, aldus partijleider Geert Wilders in een persbericht.

De PVV stelt op de eigen website voor het afschaffen van het Europees Parlement te zijn en een sterke beperking van de bevoegdheden van de Europese Commissie te willen. De partij is ook tegen een toetreding van Turkije tot de EU. „Niet nu, niet over honderd, niet over duizend jaar, helemaal nooit”, stelt Wilders. De PVV wil ook de toetreding van Roemenië en Bulgarije terugdraaien. Nederland zou ook weer geheel zelf over eigen toelatingsbeleid voor vreemdelingen moeten gaan.

„De PVV gaat voor Nederland Europa in, het Nederlands belang is voor ons het allerbelangrijkste. Als enige partij willen wij al ons geld terug van Europa, het Nederlands parlement een vetorecht geven, Roemenië en Bulgarije uit de EU en Turkije nooit erin”, zegt Wilders in het persbericht.
Oud 16-02-2009, 17:51
Verwijderd
"Voor Nederland" domme dingen schreeuwen en volledig genegeerd worden.
Oud 16-02-2009, 19:36
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
"Voor Nederland" domme dingen schreeuwen en volledig genegeerd worden.
Dom? Hiermee haalt hij weer de kranten en wellicht nog wel enkele extra zetels. Een significant gedeelte van de bevolking juicht al triomfantelijk bij het horen van rake zinsneden.

Dit is een uitermate slimme actie. Ik denk zelfs dat hij nog wel steun zou krijgen van bv Duitse, Oostenrijkse, Zwitserse en Italiaanse partijen.

Als je de geschiedenis goed kent weet je ook wel dat Wilders nog nóóit genegeerd is.
Oud 16-02-2009, 20:17
Verwijderd
Zoveel geschiedenis is er nou ook weer niet

En ik denk dat ze in Denenland ook wel steun geven.
Oud 16-02-2009, 20:18
niekjuh
niekjuh is offline
Citaat:
De PVV stelt op de eigen website voor het afschaffen van het Europees Parlement te zijn en een sterke beperking van de bevoegdheden van de Europese Commissie te willen. De partij is ook tegen een toetreding van Turkije tot de EU. „Niet nu, niet over honderd, niet over duizend jaar, helemaal nooit”, stelt Wilders. De PVV wil ook de toetreding van Roemenië en Bulgarije terugdraaien. Nederland zou ook weer geheel zelf over eigen toelatingsbeleid voor vreemdelingen moeten gaan.
Maar wel gaan zeiken als-ie zelf een keer geweigerd wordt bij de grens...

Citaat:
Dom? Hiermee haalt hij weer de kranten en wellicht nog wel enkele extra zetels. Een significant gedeelte van de bevolking juicht al triomfantelijk bij het horen van rake zinsneden.

Dit is een uitermate slimme actie. Ik denk zelfs dat hij nog wel steun zou krijgen van bv Duitse, Oostenrijkse, Zwitserse en Italiaanse partijen.

Als je de geschiedenis goed kent weet je ook wel dat Wilders nog nóóit genegeerd is.
Wat betreft dom/slim: je mag dit een 'slimme actie' vinden, dat wil nog niet zeggen dat Wilders geen domme dingen roept...

Wat dat negeren betreft heb je helaas gelijk, deed iedereen dat maar eens ja...
Oud 16-02-2009, 20:23
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ik neem aan dat je het verschil zelf ook wel ziet?
Citaat:
Wat dat negeren betreft heb je helaas gelijk, deed iedereen dat maar eens ja...
Hoeveel stemmen had hij ook alweer? Die kun je in een democratie moeilijk negeren en ik neem aan dat je geen voorstander van een anders systeem bent?
Oud 16-02-2009, 20:27
Verwijderd
Citaat:

Ik bedoel dat hij in het Europees Parlement genegeerd gaat worden, omdat geen enkele grote fractie zich met hem zal willen identificeren. De PVV-fractie in de Tweede Kamer bestaat al uit Untermenschen als Fleur Agema en Hero Brinkman, kun je nagaan wat voor onvoorstelbaar domme mensen hij naar het EP gaat brengen?
Oud 16-02-2009, 20:29
Elle
Elle is offline
Citaat:
Hoeveel stemmen had hij ook alweer? Die kun je in een democratie moeilijk negeren en ik neem aan dat je geen voorstander van een anders systeem bent?
Marianne Thieme krijgt m.i. ook buitenproportioneel veel aandacht.
De Veroorzaker
Ik denk dat mijn illustere stadsgenoot Dion Grauss dat gaat doen
De Veroorzaker
Citaat:
Marianne Thieme krijgt m.i. ook buitenproportioneel veel aandacht.
Wie? (Let op: stijlfiguur)
Oud 16-02-2009, 20:31
Elle
Elle is offline
Citaat:
Wie? (Let op: stijlfiguur)
ooh, je hebt in een grot geleefd.
Oud 16-02-2009, 20:38
De Veroorzaker
Mwah, gewoon in Limburg.
Oud 16-02-2009, 21:39
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Ik bedoel dat hij in het Europees Parlement genegeerd gaat worden, omdat geen enkele grote fractie zich met hem zal willen identificeren. De PVV-fractie in de Tweede Kamer bestaat al uit Untermenschen als Fleur Agema en Hero Brinkman, kun je nagaan wat voor onvoorstelbaar domme mensen hij naar het EP gaat brengen?
Definieer een grote fractie.
Oud 17-02-2009, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Definieer een grote fractie.
De eerste drie.
Oud 17-02-2009, 12:29
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nee, extreem rechtse jongeren zijn echte lieverdjes, je hebt zoals gewoonlijk weer eens gelijk T_ID :')
Ondanks dat je mijn woorden verdraait, zou zelfs dat nog zo zijn.

Hoeveel georganiseerde links politiek geweld is er geweest afgelopen jaren?
-Een moord op een politicus
-Meerdere moordaanslagen door brandstichting, o.a. op de directie van Euronext
-Talloze vechtpartijen, alleen al tussen krakers en bewoners/politie, maar ook bijvoorbeeld met andere extremisten zoals die van Schreeuw om Leven in Utrecht.
-Systematische aanvallen op andere politieke groepen van o.a. de Antifa
-Tal van uit de hand gelopen demonstraties
-Vernielingen en brandstichtingen bij bedrijven.

Hoeveel georganiseerd extreem-rechts politiek geweld is er geweest de afgelopen jaren?
-Uhm...?
Oud 17-02-2009, 12:42
Verwijderd
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...e+zoeken&meta=

zie hier.

Conclusie: zowel extreem-links als extreem-rechts is fout.

nu on topic aub
Oud 17-02-2009, 12:54
T_ID
T_ID is offline
Een treffende onderbouwing, aangezien daar nergens extreem-rechts geweld te vinden is. De enige is waar Blood&Honour voor de verandering in de tegenaanval ging tegen hun aanvallers van de Antifa.

Maar dat is ook te betrekken op een breder iets; de overdreven angst voor extreem-rechts, terwijl het een marginaal groepje zonder invloed of noemenswaardige politieke organisatie is, lijkt sterk op de anti-Wilders hetze.

Wilders heeft ook een aantal extremisten en intolerante figuren achter zich aan die hem het licht in de ogen niet gunnen. Ik memoreer aan figuren als Spong, Eekhoudt, en Lucas, en de moslimorganisaties die liever vervolgen dan debatteren of uitleggen. Wilders gebruikt die negatieve aandacht dan op meesterlijke manier om er juist stemmen mee te winnen.

Die mensen achter de anti-Wilders hetze vertegenwoordigen een nieuwe beweging in de samenleving. Een soort Nieuwe Intolerantie, waar alles dat rechts is zwartgemaakt, vervolgt en aangevallen moet worden. Dat zie je overal terug, van de negatieve manier van campagne voeren van de SP onder Balkenende III (die hoofdzakelijk bestond uit hun eigen asociale plannen te verdedigen door de regering asociaal te noemen), tot de enorme vooroordelen over de VVD (waarvan akte zelfs op dit forum), tot de manier waarop rechts zijn voor sommige mensen blijkbaar not done is.

Men zegt wel dat Fortuyn de nekslag gaf aan politieke correctheid en dingen niet mogen zeggen, maar ik denk juist dat we hier met de tegenbeweging te maken hebben, die allerlei dingen wil verbieden en uitroeien.
Oud 17-02-2009, 12:58
Verwijderd
Je bent echt volslagen gek geworden xD
Oud 17-02-2009, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Een treffende onderbouwing, aangezien daar nergens extreem-rechts geweld te vinden is. De enige is waar Blood&Honour voor de verandering in de tegenaanval ging tegen hun aanvallers van de Antifa.
Jawel, uit die 5100000 hits zijn er tal van voorbeelden van extreem-rechts geweld te vinden.

Je moet trouwens vooral zo doorgaan met het verdedigen van extreem-rechtse groeperingen, zouden alle rechtse mensen dat doen, dan zou je het niet gek moeten vinden, als rechts en extreem-rechts als een pot nat werden gezien.
Oud 17-02-2009, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Jawel, uit die 5100000 hits zijn er tal van voorbeelden van extreem-rechts geweld te vinden.

Je moet trouwens vooral zo doorgaan met het verdedigen van extreem-rechtse groeperingen, zouden alle rechtse mensen dat doen, dan zou je het niet gek moeten vinden, als rechts en extreem-rechts als een pot nat werden gezien.
Je moet trouwens vooral zo doorgaan met van die waardeloze onderbouwing te geven, zouden alle linkse mensen dat doen, dan zou je het niet gek moeten vinden, als links en argumentatieloos als een pot nat werden gezien.
Oud 17-02-2009, 14:52
arPos
arPos is offline
Citaat:
Vrij logisch immers dat hij wel en radicale moslims/christenen/tuinkabouters niet worden geweigerd aan de grens is nou net het meten met 2 maten wat hij probeert aan te tonen

Het is zo jammer dat hij zo vreselijk one-issue is en slechts politiek heel sterk is maar geen geweldig constructioneel denken.

anders had hij nog bijna m'n stem kunnen krijgen ook. (ik kies altijd specifiek een persoon bij verkiezingen, mja...)

Offtopic:
Citaat:
Wat betreft dom/slim: je mag dit een 'slimme actie' vinden, dat wil nog niet zeggen dat Wilders geen domme dingen roept...
Achja relatief, relatief.
Citaat:

Mwah, gewoon in Limburg.
uhhuh grot

Gaat het trouwens nu alweer richting een links - rechts discussie...
zowel links als rechts kent gaten in hun 'begroting' gelukkig hebben we in nederland altijd met de een of de andere coalitie - oppositie van doen waardoor er een stabiel doch ontoereikend beleid ontstaat die dan weer iets meer van het een dan weer iets meer van het ander bevat.

eigenlijk geef je jezelf al een handicap door van te voren je stemvoorkeur al te laten weten, zeker als je vastgeroest zit aan je favo partij

extreem rechts is inderdaad opvallend stil dat heeft een reden:
Politiek gezien is nederland "verrechtst" dus voor "links" oppositie, dat is incluus stenengooiende krakertjes e.d. waar ik mezelf nog niet dood bij gevonden wil zien worden.

in tijden dat Nederland politiek gezien een "linkse" koers vaart voert "rechts" oppositie incluus neonazi's e.d. waar ik mezelf nog niet dood bij gevonden wil zien worden.

er moet immers reden zijn om te schreeuwen, gelukkig voor hun is het zo dat rechts die reden eigenlijk nniet vaak heeft gehad terwijl links als legitiem argument kan stellen dat de SP met 20 of 21 zetels bij de laatste verkiezingen opzij is geschoven om maar iets te noemen.

neemt niet weg dat de argumenten van beide kanten knap belabberd zijn, net zoals hun politieke verlangens als absoluut plaatje.

Citaat:
T schreef:
van de negatieve manier van campagne voeren van de SP onder Balkenende III (die hoofdzakelijk bestond uit hun eigen asociale plannen te verdedigen door de regering asociaal te noemen), tot de enorme vooroordelen over de VVD (waarvan akte zelfs op dit forum)

Nou boehoe , hier heb je een lollie kind.

Goed wilders, laat ik eens een opschudding veroorzaken; kan iemand mij eens zeggen wat Wilders zijn politieke visie is op div. punten m.u.v. immigratie.

Laatst gewijzigd op 17-02-2009 om 15:09.
Oud 17-02-2009, 16:44
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Je moet trouwens vooral zo doorgaan met van die waardeloze onderbouwing te geven, zouden alle linkse mensen dat doen, dan zou je het niet gek moeten vinden, als links en argumentatieloos als een pot nat werden gezien.
Te laat, it just happened.

Deadlock, wat is er dan niet waar wat hij zegt?

Verder vind ik dat jullie gewoon allemaal lief moeten zijn. We zijn immers allemaal gelijk, alle rassen en alle mensen. Niemand is meer waard dan de ander, en iedereen heeft dezelfde capaciteiten.
Oud 17-02-2009, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Verder vind ik dat jullie gewoon allemaal lief moeten zijn. We zijn immers allemaal gelijk, alle rassen en alle mensen. Niemand is meer waard dan de ander, en iedereen heeft dezelfde capaciteiten.
Behalve dat jij dat niet gelooft, geloof ik dat niet eens
Oud 17-02-2009, 18:58
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Die je natuurlijk niet bij naam noemt, maar slechts wijst op het getal, omdat je weet dat het altijd gaat om buitenlands geweld, of anderszins verklaarbare zaken, en je geen voorbeelden van extreem-rechts geweld eruit zou kunnen halen.

Je onderschat me toch wel als je denkt dat ik niets terug weet te zeggen op een 'argument from numbers'-drogreden.
Citaat:
Je moet trouwens vooral zo doorgaan met het verdedigen van extreem-rechtse groeperingen
Hoezo is wijzen op het feit dat politiek links meer geweld voortbrengt dan politiek rechts het verdedigen van extreem-rechtse groepen?

Ik kwam daar überhaupt alleen op omdat mijn woorden verdraait werden. Ik vergeleek links vs rechts, dat werd verdraait tot links versus extreem-rechts. De tegenwerping op die verdraaiing was voor mij zeer gemakkelijk, aangezien extreem-rechts versus links het beeld dat links meer geweld gebruikt dan rechts, triest genoeg nog steeds blijft staan.
Oud 17-02-2009, 19:41
arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik kwam daar überhaupt alleen op omdat mijn woorden verdraait werden. Ik vergeleek links vs rechts, dat werd verdraait tot links versus extreem-rechts. De tegenwerping op die verdraaiing was voor mij zeer gemakkelijk, aangezien extreem-rechts versus links het beeld dat links meer geweld gebruikt dan rechts, triest genoeg nog steeds blijft staan.
Zoals gezegd een logisch gevolg van de algemene nederlandse politieke traditie, maar geweld is niet liev&sagt

overigens betwijfel ik uberhaupt of onze geweldadige vriendjes wel weten of ze in politiek links of rechts zitten...

Maar mensen wilders, partijpunten m.u.v. immigratie iemand?
Oud 17-02-2009, 20:27
niekjuh
niekjuh is offline
Citaat:
Ik neem aan dat je het verschil zelf ook wel ziet?
Nee, Wilders wil mensen vanwege hun geloof/ideologie/ideeen/(vul maar in) weigeren of het land uitzetten..
Dat is precies wat de Engelsen gedaan hebben: Wilders geweigerd vanwege zijn opvattingen/uitspraken.

Citaat:
Nee, ik ben wel voor democratie en ik zeg ook niet dat de politiek Wilders moet negeren, want dat is inderdaad niet netjes.
Maar ik zou willen dat de media die man niet zoveel aandacht gaf, dat is precies waar-ie op uit is...

Citaat:
Maar mensen wilders, partijpunten m.u.v. immigratie iemand?
Als je hiermee wilt aangeven dat er mensen zijn die slechts oog hebben voor een enkel partijpunt van de PVV, dan heeft Wilders dat natuurlijk voornamelijk aan zichzelf te danken...

Maar mocht dat je punt zijn, dan wil ik dat hierbij best ontkrachten: ik ben er prima van op de hoogte dat Wilders ook een aantal hele goede punten heeft (de zorg, minder bureaucratie, minder buitensporige premies voor ambtenaren).
Het is alleen jammer dat bij werkelijk elk onderwerp dat ter sprake komt, Wilders er op één of andere manier vreemdelingen bij moet betrekken...
Oud 17-02-2009, 20:59
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nee, Wilders wil mensen vanwege hun geloof/ideologie/ideeen/(vul maar in) weigeren of het land uitzetten..
Oh? Bron daarvan? (alles behalve de PVV zelf en betrouwbare nieuwsbronnen die de PVV citeren, is uiteraard uitgesloten als bron)
Citaat:
Dat is precies wat de Engelsen gedaan hebben: Wilders geweigerd vanwege zijn opvattingen/uitspraken.
Nee, de Engelsen weigerden Wilders toegang, omdat extremistische islamieten anders boos zouden worden, zo motiveerde de Home Office.
Citaat:
Het is alleen jammer dat bij werkelijk elk onderwerp dat ter sprake komt, Wilders er op één of andere manier vreemdelingen bij moet betrekken...
Voor zover ik de PVV volg doet Wilders dat niet hoor. Zodra hij ten tonele verschijnt zitten de meer extreme critici van Wilders wel telkens hetzelfde liedje te zeiken, maar da's een ander verhaal.

Vraag me af hoe de sergeant die Wilders namens de PVV naar Europa stuurt het zal doen tegen Van Baalen. Ik denk zelf dat laatstgenoemde er gehakt van zal maken, al was het maar omdat hij Wilders en zijn denken kent.
Oud 17-02-2009, 21:01
Verwijderd
Maar dat zegt meer over de hypothetische sergeant van Wilders dan over van Baalen, die de intellectuele bagage van een frikandel heeft.
Oud 17-02-2009, 21:20
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Maar dat zegt meer over de hypothetische sergeant van Wilders dan over van Baalen, die de intellectuele bagage van een frikandel heeft.
En hoevaak heb je de beste man al ontmoet, dat je dat kan zeggen? Ah, helemaal niet, dat dacht ik al. Ik sprak hem gister nog, en ondanks dat ik het regelmatig met hem oneens ben, hij wel weet hoe hij een debat moet voeren.
Oud 17-02-2009, 21:22
Verwijderd
Citaat:
En hoevaak heb je de beste man al ontmoet, dat je dat kan zeggen? Ah, helemaal niet, dat dacht ik al. Ik sprak hem gister nog, en ondanks dat ik het regelmatig met hem oneens ben, hij wel weet hoe hij een debat moet voeren.
Van Baalen verschijnt geregeld in de media en daar baseer ik mijn mening op. Het kan natuurlijk dat hij zich expres dommer voordoet, maar daar ga ik maar niet vanuit.
Oud 17-02-2009, 21:25
De Veroorzaker
Citaat:
Wil Wilders de grondwet veranderen?

En verder wat T_ID zegt.

Citaat:
Maar ik zou willen dat de media die man niet zoveel aandacht gaf, dat is precies waar-ie op uit is...
1) wat maakt het uit, als ik het goed begrijp zijn het toch de paupers die op hem stemmen en die kijken sbs6
2) media = informatievoorziening

Laatst gewijzigd op 17-02-2009 om 21:38.
Oud 17-02-2009, 21:28
Elle
Elle is offline
Citaat:
'Criminele moslims met hele familie land uit'

PVV-leider Geert Wilders wil dat artikel 1 van de Grondwet wordt veranderd, zodat het mogelijk wordt moslims anders te behandelen dan niet-moslims.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Po...e-land-uit.htm
Oud 17-02-2009, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Dat zegt genoeg over het niveau lijkt me dan
Oud 17-02-2009, 21:31
De Veroorzaker
dan ga ik zeker op 'm stemmen.
Oud 17-02-2009, 21:34
Elle
Elle is offline
Citaat:
dan ga ik zeker op 'm stemmen.
zelfs facepalm is niet meer toereikend of kun je het onderbouwen? desondanks blijf je voor mij een held.
Oud 17-02-2009, 21:34
Mobius
Mobius is offline
De stelling was: Wilders wil mensen het land uitzetten vanwege afkomst/ideologie/geloof. Nu post je iets over criminelen. Ik heb criminelen ook liever het land uit.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten