Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2008, 12:00
Verwijderd
Kheb em ook gespeelt, nog steeds wel, bevalt goed. Int begin was ff wennen, om de seconde een cutscene ;x daarna speelt het wat relaxer, tis wennen aan de combat style, eerste keer dat ik zoiets meemaak.. opzich wel te doen, mar had liever hak en slash.. verschillende wapen stances is ook wel kick, tegen heavy armor lui een stance, en tegen minder armor een stance.. en natuurlijk voor de groepjes
Laadtijd, mjah, is nog te doen, alleen int begin duurt het lang en als je naar een buiten gebied gaat duurt het lang. Heb 1.2 nog niet btw, ga ik vanaaf ff proberen. Verhaal is nice, en de grof taal gebruik is ook wel humor (a) en natuurlijk niet te vergeten, lekker BATSEN!! ;D niet dat je dr wat van ziet, magoed

Al met al is het een leuk spel, in het begin ff doorbijten, maar daarna is het kick sidequests zijn leuk en de extra dingen ook, bijv knokken om geld en gokken, zeer fun
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2008, 15:00
Verwijderd
Zo, ben maar weer eens begonnen, chapter 3 inmiddels. Gaaaaaaf <3 Het wordt duidelijk leuker naarmate je verder komt in het spel
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 06:52
Verwijderd
Ze gaan The Witcher opnieuw uitbrengen, met allerlei extra rommel en verbeteringen erbij:

Klik.

Die versie zou ik denk wel kopen, als de load times echt 80% minder zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 10:12
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:

Die versie zou ik denk wel kopen, als de load times echt 80% minder zijn.
Oud 19-02-2008, 11:14
Verwijderd
Ik vind het maar een kutspel, laadtijden of niet.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 11:55
Verwijderd
Meh, heb het even gespeeld. Int begin wast leuk, maar ik stoor me op gegeven moment aan die combat gedoe.. naja
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 20:46
Meadow
Meadow is offline
Ik trap dit topic ff nieuw leven in. Ben het spel ook aan het spelen, en vind het heerlijk, tot nu toe . Probleem is alsvolgt, ik zit einde chapter 3;

Spoiler

Dank etc!
Oud 11-03-2009, 21:09
Big Boi
Big Boi is offline
Ik ben daar serieus NET voorbij. Ik heb een trainer gebruikt nadat ik er 3 kwartier mee bezig was geweest. Ik kom voor de laatste Aard altijd Endurance tekort. De eerste 3 poortjes laten crashen gaat makkelijk omdat je endurance elke keer volledig terugkomt maar het plafond vervolgens in laten storten lukte niet omdat mn endurance niet vol genoeg zat.

Dus trainer gebruikt voor oneindig endurance en die Queen gekilled. Enorm frustrerend.
Oud 11-03-2009, 22:32
Verwijderd
Het is een flinke poos geleden dat ik het heb gespeeld (en niet special edition) maar je kan toch gewoon potions achterover slaan mits je op je toxin level let?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 22:49
๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
helemaal linksomheen lopen tegen de muur aan?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 09:36
Meadow
Meadow is offline
Mja, ik ben nog niet eens op het punt gekomen dat endurance een probleem werd, ik kom gewoon niet door die 1e gang heen. Links niet, rechts niet, door het midden niet. Ze komen al naar me toe als ik dat ding laat instorten, en vervolgens trekt Geralt zijn zwaard als ik verder wil crossen en kom ik dus geen stap verder meer. Is dat een bug trouwens of hoort het zo dat je niet meer kan lopen in gevechtsmodus. Was ook echt een kriem bij het verslaan van die echinopsae. Ze duwen je een stukje weg, en vervolgens raak je ze gewoon niet meer. Moet je het eerst voor elkaar krijgen dat die eikel zijn zwaarden wegsteekt dan weer tegen het monster aan gaan staan en DAN kun je verder, zo'n geklooi....

Edit; Kun je niet gewoon zoals bij Oblivion een andere questcode invoeren ergens zodat je een bepaald gedeelte niet hoeft uit te voeren?
Oud 12-03-2009, 11:10
Big Boi
Big Boi is offline
Als je de eerste drie poortjes laat instorten dan verdwijnen de kleinere kikimore en dan sta je dus letterlijk met de queen in de grote hal. Vervolgens moet je naar de rechter kant lopen en hopen dat je met Aard het plafond in kan laten storten terwijl de Queen eronder loopt.
Oud 12-03-2009, 11:11
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Het is een flinke poos geleden dat ik het heb gespeeld (en niet special edition) maar je kan toch gewoon potions achterover slaan mits je op je toxin level let?
Al m'n endurance pots waren op toen ik bij die queen aan kwam. Ik had geen zin om 3 kwartier speeltijd weg te gooien om naar een plek terug te gaan waar ik extra pots kon maken.
Oud 12-03-2009, 11:12
Big Boi
Big Boi is offline
Wel gek dat een chick dit spel speelt. Ik heb nog nooit zoveel geneukt in een game.
Oud 12-03-2009, 20:29
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Als je de eerste drie poortjes laat instorten dan verdwijnen de kleinere kikimore en dan sta je dus letterlijk met de queen in de grote hal. Vervolgens moet je naar de rechter kant lopen en hopen dat je met Aard het plafond in kan laten storten terwijl de Queen eronder loopt.
Mja zover kom ik dus niet eens. Ik kom net voorbij het 1e poortje, maar niet die gang door... En ik ben gewoon male inside . Ik vind het echt vet hilarisch om zo veel mogelijk vrouwen te versieren, loopt alle hoerenhuizen af en ben permanent aan het fistfighten en dobbelen. Heerlijk om ff alles te doen wat mijn geweten me irl verbied, heh .
Oud 13-03-2009, 16:01
Meadow
Meadow is offline
Whoop! The kikimore queen is no more . Inderdaad een bug schijnbaar, na patchen werkte alles prima!
Oud 13-03-2009, 16:12
Big Boi
Big Boi is offline
Huzzah.
Oud 16-03-2009, 11:27
FeyRegy
FeyRegy is offline
is die ook voor xbox360?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2009, 14:02
๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
in de herfst pas
Met citaat reageren
Oud 17-03-2009, 10:50
Big Boi
Big Boi is offline
Jammer dat The Witcher boeken niet vertaald zijn in het Nederlands. Ik wil iemand kennis laten maken met het verhaal maar kan bijna geen Engels lezen.
Oud 17-03-2009, 14:52
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Die persoon is 7-8 ?
Oud 17-03-2009, 16:39
Big Boi
Big Boi is offline
Nee, juist de andere kant op.. m'n schoonpa. Die is nu al een tijdje into de fantasy boeken en dit lijkt me een hele leuke alleen is zijn Engels niet zo goed.
Oud 17-03-2009, 22:12
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ben nu ook wel benieuwd geworden, ff torrenten en alst bevalt koop ik hem wel.
Oud 17-03-2009, 22:34
๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
dat zeg ik ook altijd tegen mijzelf als ik een spel ga torrenten
(behalve als de multiplayer veel vet is )
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 13:10
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
dat zeg ik ook altijd tegen mijzelf als ik een spel ga torrenten
(behalve als de multiplayer veel vet is )
ik doe het ook echt en niet omdat ik zo heilig ben
Oud 18-03-2009, 14:03
๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
Citaat:
ik doe het ook echt en niet omdat ik zo heilig ben
het is ook veel leuker om een kast vol spellen te hebben ipv een hardeschijf vol
maar ze zijn zo duur allemaal..
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 16:19
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Het meeste wat ik nowadays koop is toch al 1-2 jaar oud dus redelijk cheap, en als je op steam aanbiedingen let en die met een USA creditcard koopt haal je je geld er ook wel uit.

en idd. doosjes is gewoon liefde.
Oud 18-03-2009, 20:39
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
het is ook veel leuker om een kast vol spellen te hebben ipv een hardeschijf vol
maar ze zijn zo duur allemaal..
Klopt. Het helpt om op de budget titels te letten. The Witcher heb ik gekocht voor 13,- http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=73565
Citaat:
Het meeste wat ik nowadays koop is toch al 1-2 jaar oud dus redelijk cheap, en als je op steam aanbiedingen let en die met een USA creditcard koopt haal je je geld er ook wel uit.

en idd. doosjes is gewoon liefde.
/agree
Oud 18-03-2009, 22:12
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Goede winkel dat

Meteen FF besteld, voor 13euro is wss minder dan stroomkosten voor een torrent
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten