Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
gaaf spelletje: http://www.spele.nl/game/zoekenvind/riddleschool3.html
vooral de achtergrond is cool, die posters in de lokalen enzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
[frustratie] Weetje hè, wat ik niet zo goed snap? Waarom ik als derdejaars rechtenstudent aan een goede universiteit, die mastervakken volgt op een nog betere universiteit, in het kader van één van die vakken teksten moet lezen die a) zeer weinig tot niets met rechten te maken hebben. b) gedateerd zijn. c) haast allemaal hetzelfde zeggen, áls ze al een punt hebben. d) mijn kennis niet bepaald vergroten (zie c) en ook niet prikkelen. e) (in één geval) tot in detail een homoseksueel sadomasochistisch ritueel beschrijven, om duidelijk te maken waarom rechters deze praktijken onmenselijk vonden, om duidelijk te maken dat heteroseksuele mannelijkheid de norm is die de maatschappij domineert en waarom iedereen zich moet aanpassen en/of onderwerpen, om duidelijk te maken dat je ''masculinities'' moet begrijpen om "gender'' te begrijpen, om Law and Gender te begrijpen.
La la la, waar ben ik aan begonnen? [/frustratie] |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Edit: wat precies bij literatuurwetenschappen hoort weet ik ook niet precies te benoemen. In elk geval niet rechten-achtig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||