Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2009, 21:30
Verwijderd
nit zukh mikh, wu di mirtn grinen!
gefinst mikh dortn nit, mayn shats
wu lebns welkn bay mashinen,
dortn iz mayn rue plats!
Advertentie
Oud 31-03-2009, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Is de echte radio stuk dan ?
Op de echte radio kun je niet zo specifiek zoeken naar bepaalde genres of artiesten. Je kunt ook niet zelf bepalen op welk moment je welk genre of artiest luistert. En als je een andere wil moet je gaan zitten kutten met die knopjes en op zoek naar een ander station, terwijl je op last.fm gewoon driemaal met de muis kunt klikken en dan ben je er. De echte radio heeft bovendien geen immer beschikbaar station genaamd 'alleen maar muziek die jij in het verleden hebt geluisterd en die je daarom gegarandeerd gaaf vindt'.
Oud 31-03-2009, 21:34
Verwijderd
ik hoooop echt eigenlijk zo hard dat het een grap is
Oud 31-03-2009, 21:36
Verwijderd
Ik ook, want ik heb net een maand het groteske nut van die functie ontdekt en dan moeten ze het niet gaan zitten afpakken terwijl ik er nog niet mee uitgespeeld ben
Oud 31-03-2009, 21:37
Laisve
Laisve is offline
Oh, nou, ja ik ken dat lastfm niet echt... ik moet het doen met vinyl.
Oud 31-03-2009, 21:43
Verwijderd
gaaf spelletje: http://www.spele.nl/game/zoekenvind/riddleschool3.html

vooral de achtergrond is cool, die posters in de lokalen enzo
Oud 31-03-2009, 21:44
Verwijderd
wat heerlijk eigenlijk om liedjes 20 keer achter elkaar te luisteren
Oud 31-03-2009, 21:46
Verwijderd
jammer als dan je ouders gaan slapen en je niet meer mee mag zingen
geslapo
Oud 31-03-2009, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Lisa de ongeduldige,
ze heeft geen tijd.
Lisa de ongeduldige,
is de weg een beetje kwijt.
Ze rent maar rondjes,
van hot naar her,
maar met dat ongeduld
komt ze nooit ver.
Want ze is te ongeduldig om lang in het openbaar vervoer te zitten.
ik zit altijd heel lang in het ov ;( 3 uur van deur tot deur!
Oud 31-03-2009, 21:53
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
jammer als dan je ouders gaan slapen en je niet meer mee mag zingen
geslapo
Trek de weide wereld in. Ga op avontuur !
Oud 31-03-2009, 21:54
Verwijderd
Het zijn de kleeeeiiiine dingen die het doen die het doen het zijn de kleeiiine dingen die het doen *die het doen*
Oud 31-03-2009, 21:54
Verwijderd
ja, een beetje buiten jiddische liedjes zingen. De buren zien me al aankomen
Oud 31-03-2009, 21:55
Laisve
Laisve is offline
Buren schmuren.
Oud 31-03-2009, 21:57
Verwijderd
[frustratie] Weetje hè, wat ik niet zo goed snap? Waarom ik als derdejaars rechtenstudent aan een goede universiteit, die mastervakken volgt op een nog betere universiteit, in het kader van één van die vakken teksten moet lezen die a) zeer weinig tot niets met rechten te maken hebben. b) gedateerd zijn. c) haast allemaal hetzelfde zeggen, áls ze al een punt hebben. d) mijn kennis niet bepaald vergroten (zie c) en ook niet prikkelen. e) (in één geval) tot in detail een homoseksueel sadomasochistisch ritueel beschrijven, om duidelijk te maken waarom rechters deze praktijken onmenselijk vonden, om duidelijk te maken dat heteroseksuele mannelijkheid de norm is die de maatschappij domineert en waarom iedereen zich moet aanpassen en/of onderwerpen, om duidelijk te maken dat je ''masculinities'' moet begrijpen om "gender'' te begrijpen, om Law and Gender te begrijpen.

La la la, waar ben ik aan begonnen? [/frustratie]
Oud 31-03-2009, 21:58
Verwijderd
Calimero.
Oud 31-03-2009, 21:59
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
[frustratie] Weetje hè, wat ik niet zo goed snap? Waarom ik als derdejaars rechtenstudent aan een goede universiteit, die mastervakken volgt op een nog betere universiteit, in het kader van één van die vakken teksten moet lezen die a) zeer weinig tot niets met rechten te maken hebben. b) gedateerd zijn. c) haast allemaal hetzelfde zeggen, áls ze al een punt hebben. d) mijn kennis niet bepaald vergroten (zie c) en ook niet prikkelen. e) (in één geval) tot in detail een homoseksueel sadomasochistisch ritueel beschrijven, om duidelijk te maken waarom rechters deze praktijken onmenselijk vonden, om duidelijk te maken dat heteroseksuele mannelijkheid de norm is die de maatschappij domineert en waarom iedereen zich moet aanpassen en/of onderwerpen, om duidelijk te maken dat je ''masculinities'' moet begrijpen om "gender'' te begrijpen, om Law and Gender te begrijpen.

La la la, waar ben ik aan begonnen? [/frustratie]
Lief dagboek,...
Oud 31-03-2009, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Lief dagboek,...
Daar is het saai topic nou juist voor.
Oud 31-03-2009, 22:05
Verwijderd
ik raak sowieso permanent in de war van je malle lesstof quis, want je blijft in mijn hoofd telkens een studie literatuurwetenschappen doen
Oud 31-03-2009, 22:07
Verwijderd
Een bredere kijk op de wereld kan geen kwaad.
Oud 31-03-2009, 22:09
Swlabr
Swlabr is offline
Oke, ik denk dat mijn lerares Engels me als een psychopaat zal zien morgen. Ruh-roh.
Oud 31-03-2009, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Oke, ik denk dat mijn lerares Engels me als een psychopaat zal zien morgen. Ruh-roh.
oy waarom?
Oud 31-03-2009, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Een bredere kijk op de wereld kan geen kwaad.
Dat is zeker zo, maar dat is nou net was deze vage teksten me níet gaven. Ik wistt letterlijk alles al want erin voorkwam.

@ Ecnelis: Hahaha, ik doe Nederlands recht.
Oud 31-03-2009, 22:11
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Daar is het saai topic nou juist voor.
Goedmaakcadeautje dan maar
Oud 31-03-2009, 22:11
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
oy waarom?
Spoiler
Oud 31-03-2009, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Dat is zeker zo, maar dat is nou net was deze vage teksten me níet gaven. Ik wistt letterlijk alles al want erin voorkwam.

@ Ecnelis: Hahaha, ik doe Nederlands recht.
ja ik weet het maar dan zie ik je zo voorbij komen en dan denk ik hey quis, van literatuur..que?
Oud 31-03-2009, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Goedmaakcadeautje dan maar
goedmaakseks?
Oud 31-03-2009, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

ik dacht bij alles 'oke, prima' en toen dacht ik 'sluit hij nou echt af met darkie?'
Swlabr
Swlabr is offline
Oh yes!
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Oud 31-03-2009, 22:15
Verwijderd
Citaat:
ja ik weet het maar dan zie ik je zo voorbij komen en dan denk ik hey quis, van literatuur..que?
Ik zou ook veel liever bekend staan als literatuurwetenschappenstudent dan als rechtenstudent, dan zouden de bijbehorende vooroordelen tenminste een beetje kloppen.
Oud 31-03-2009, 22:17
Verwijderd
Nah als je het eerste jaar haalt en de studie blijft doen, zjn de vooroordelen al ietsje anders
Oud 31-03-2009, 22:17
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
goedmaakseks?
Dat is de beste
Oud 31-03-2009, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Ik zou ook veel liever bekend staan als literatuurwetenschappenstudent dan als rechtenstudent, dan zouden de bijbehorende vooroordelen tenminste een beetje kloppen.
welke vooroordelen horen daar precies bij?
Oud 31-03-2009, 22:22
Verwijderd
Citaat:
welke vooroordelen horen daar precies bij?
Uhhh, dat weet ik ook niet precies hoor. Ik weet alleen dat ik blijkbaar geen typische rechtenstudent ben omdat ik tegen de vooroordelen in ga. Ik leer wel, bral niet, stem niet rechts, ga niet voor het geld etc etc. Maar stiekem is het ook wel leuk om op de faculteit bekend te staan als ''de vuile hippie'', provoceren ftw.

Edit: wat precies bij literatuurwetenschappen hoort weet ik ook niet precies te benoemen. In elk geval niet rechten-achtig.
Oud 31-03-2009, 22:22
Verwijderd
Hallo!!!!
Oud 31-03-2009, 22:23
Verwijderd
Citaat:
goedmaakseks?
Oud 31-03-2009, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Uhhh, dat weet ik ook niet precies hoor. Ik weet alleen dat ik blijkbaar geen typische rechtenstudent ben omdat ik tegen de vooroordelen in ga. Ik leer wel, bral niet, stem niet rechts, ga niet voor het geld etc etc. Maar stiekem is het ook wel leuk om op de faculteit bekend te staan als ''de vuile hippie'', provoceren ftw.

Edit: wat precies bij literatuurwetenschappen hoort weet ik ook niet precies te benoemen. In elk geval niet rechten-achtig.
okay
Oud 31-03-2009, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Hallo!!!!
bonjour!
Oud 31-03-2009, 22:33
Verwijderd
Citaat:
ja eh knipperknipper en je staartjes zijn heel leuk maar zo werkt het wel he
Oud 31-03-2009, 22:36
Martiño
Martiño is offline
Hai.
Oud 31-03-2009, 22:37
Verwijderd
Be quiet! He are coming! It are martino! Avec ze germans!
Oud 31-03-2009, 22:38
Verwijderd
Haaaaa ik drukte op esc net toen dat rode poppeke van lisa het beeld uitliep en nu geniet ik zo van een heerlijk mooie lege witte avatar
Oud 31-03-2009, 22:39
Verwijderd
Genieten geblazen. hier heb je nog een poppeke.
Verwijderd
weer
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Be quiet! He are coming! It are martino! Avec ze germans!

Quieck! Hide ze painting of ze madonna wizze big boobies wizze airmen in ze cellar!
Oud 31-03-2009, 22:40
Verwijderd
Bohoris the Spider (8)
Oud 31-03-2009, 22:40
Verwijderd
Oud 31-03-2009, 22:41
Verwijderd
oké, tijd voor huiswerk
Oud 31-03-2009, 22:43
Laisve
Laisve is offline
It is I, Leclerc ! *doet bril weer goed*
Oud 31-03-2009, 22:44
Verwijderd
Ik zou ook een affaire beginnen met Rene.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten