Advertentie | |
|
![]() |
|
me moeder is even op bezoek geweest dat was wel leuk.
ik heb haar ook weer van me angsten verteld. en straks even met 3 anderen mensen naar het brouwershof geweest. net cafetje hier op het terrein. en het was drukker dan normaal. en daardoor werd ik alleen maar onrustiger en angstiger. en dat had een van die mensen waar ik mee ging ook wel door. dus ik ben maar eerder terug gegaan naar de afdeling. samen met nog iemand en daarna heb ik het ook bij een van de verpleging aangegeven. en me hoofdpijn is weer terug gekomen. ik denk dat ik zometeen maar naar bed ga. en dan nog wat tv ga kijken ofzo. okal is het nou nog best wel vroeg. want ik word gewoon moe van mezelf. en van al me gedachtes. blegh.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Oh hmm pff ik ben best zenuwachtig voor morgen maar ik doe heel hard m'n best om er niet aan te denken. Mijn toekomst hangt hier een beetje vanaf. En hoewel die toekomst leuk gaat worden of het nu ja of nee is morgen, toch maak ik me zenuwachtig, want eigenlijk is morgen gewoon de beslissende dag. Ga ik werken of terug naar de kunstacademie? In mijn stad blijven of verhuizen? Wat gebeurt er vanaf augustus? Oh hemel. Het is tegelijkertijd geruststellend en heel eng dat morgen misschien vast staat wat ik de aankomende 3 jaar ga doen. En anders is het zo zo zo vrij, wie weet wat voor werk ik krijg, waar ik woon. En dan wil ik nooooit meer tekenen want dan ben ik slecht ![]() Oh en hemel, misschien hoor ik morgen niet eens wat de beslissing is en moet ik nog het hele paasweekend of zelfs langer afwachten. Oh jeeeeee. Ik ga maar gauw weer aan andere dingen denken. |
![]() |
|
Over vijf uur moet ik weer op, vroeg tentamen en ik ga het niet halen.
Ik weet dat het mijn eigen schuld is, had ik er maar nét wat meer voor moeten doen, maar het gaat gewoon niet. Overdag ben ik doodmoe en val ik in slaap en 's nachts komt de stress, mijn concentratie is gewoon minder dan nul, ik ben doodop. En ik weet dat ik het alsnog mag herkansen maar dan mis ik een spaanse les. Godver, waarom wordt het me zo moeilijk gemaakt?
|
Pfff, vanaf nu wordt mijn essay echt geblaat, vrees ik
![]() Maar ik heb wel een bijbaantje in de bibliotheek nu ![]()
|
Verwijderd
|
Oh Yeah, vakantie is geboekt. Een maand lang zon, misschien wel een puntje Equador en ook nog es oude bekenden
![]() edit: en Mijn vriendins Peruaan heeft vannacht zn inburgeringscursus gehaald en mag nu een (jaar)visum indienen. Wel fijn als ie in Nederland is op zijn eigen trouwerij ![]() Laatst gewijzigd op 09-04-2009 om 09:45. |
![]() |
|
*vrolijkheid*
over 2 uur heb ik het laatste tentamen gehad van mn bachelor, alleen nog mn thesis schrijven, honours programma afmaken en dan heb ik m binnen ![]() Alleen nog bedenken welke master ik wil doen. Eerst was ik heel zeker, maar begin steeds meer te twijfelen of de andere richting niet meer wat voor mij is. |
![]() |
|
@ Vogelvrij: gefeliciteerd met je bijbaantje, je bent dus toch aangenomen voor een paar uur per week. En nog bedankt voor je pm, ja, die master bedoel ik dus. Ik zal binnenkort even terug pmmen.
OT: ik word echt gek van mijn ritme, laat naar bed, laat op. Maar m'n ochtenden zijn zo leeg, wat moet ik in godsnaam doen. Ik zou echt 100x liever 's ochtends 4 uur werken en dan 's middags vrij zijn, dan zou ik zoveel productiever zijn op een dag. En meer uur zit er niet in, die krijgen we niet, dat is nu wel duidelijk. En morgen heb ik waarschijnlijk ook nog vrij vanwege Goede Vrijdag. Ik wil echt wel werken hoor morgen, het schijnt voor 200% te zijn, maar maandag werd er al gezegd dat als het even kon, we vrij waren. En als het nou mooi weer was, maar dat is er volgens mij niet voorspeld. ![]() |
![]() |
|
ik had het vanmiddag weer even niet meer.
en barsten weer in tranen uit. en ik heb me moeder toen op gebeld om het haar te zeggen. en daarna ben ik met een van de verpleging wezen praten. en ik heb gezegd dat ik bang ben om te gaan slapen. en bang ben voor alles wat er is. en dat ik zelfs bang ben om te gaan werken. en hij vroeg wanneer ik een afspraak met de psychiater had. en dat was eigenlijk aankomende dinsdag, maar toen vroeg hij als ik mocht kiezen. of ik dan morgen liever wil werken. of dat ik morgen overdag nog hier wil blijven. en dat hij dan een afspraak met de psychiater al voor morgen zou maken. en ik zei dat ik dan liever hier wou blijven vanacht. en ik heb gezegd dat ik mezelf wel een aansteller vind dan ookal weet ik dat dat niet zo is. en nou heb ik vanmiddag me moeder terug gebeld. en haar gevraagd of ze het goed vond dat ik het werk afbelde voor morgen. en dat vond ze goed dus ik heb me werk afgebeld. en de afdelingsleider van het werk vond dat goed. en dan ga ik morgen vroeg naar de psychiater. en dan blijf ik de rest van de dag hier in boekel. en dan ga ik morgenavond op weekend. en dan kom ik maandag avond weer terug. en verder zie ik wel hoe het loopt vandaag.
|
Verwijderd
|
Ik wil even een extreem positieve post plaatsen:
- 2 kilo afgevallen - mijn herkansingen allemaal gehaald - mijn paper is af, slechts zometeen puntjes op de I - ik had een superlief mailtje van mijn collega - Ik had een berichtje van n Peruaanse vriend - Morgen begint mijn week uitpuffen. Ware het niet dat ik aan alle kanten zeer heb van het computergrbruik. Oh ja, en ik ga nu meloen eten. nomnom! |
![]() |
|
Alle tijd die ik in mijn tentamen heb gestoken waren weer eens voor niets.
Echt, hoe krijg je het voor elkaar om een 1.2 te halen ![]() Net met mijn mama gesproken en ik denk dat het toch maar hbo gaat worden volgend jaar, ik wíl er ook gewoon niet meer energie in stoppen, mijn lichaam trekt het gewoon niet meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ... ![]() ... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Gisteren m'n vriend verteld dat ik na aan het denken ben over een deeltijd behandeling bij Brinkveld. En het is fijn om te weten dat hij achter me staat. Gezien de site lijkt het wel of ik ervoor in aanmerking kom, dus wie weet. Maar morgen even bij de huisarts overleggen, maar sowieso een doorverwijzing vragen naar Altrecht. Oeh, en mijn vriendinnetje heeft weer iets laten horen en dat vind ik heel fijn
![]()
|
Verwijderd
|
Wooooooehee. Zo, tentamen gemaakt. Wil ik vooral niet meer over nadenken. Fijn zo'n positieve post Nattigheid!
![]() - week vrij nu, helemaal zelf verdiend - heel veel leuke dingen te doen - beetje vooruit werken zodat volgende tentamen niet fucked up gaat - nog meer leuke dingen - morgen stuk schrijven/hardlopen/spulletjes kopen/uitslapen/more - weer verder met op eten letten (okee, deze is niet leuk) En @ Freyja: Super! ![]() Verder heleboel support voor iedereen! ik zie ook best veel minder leuke berichtjes nl. ![]() Even een edit: ik vind die reclame hier zó irritant, moet dat nou, kan s.com anders niet overleven? Laatst gewijzigd op 10-04-2009 om 19:42. |
![]() |
|
@ Freya: super, gefeliciteerd!
![]() @ Dith: jij ook gefeliciteerd, maar dan met je verjaardag. ![]() OT: morgen (straks ![]() Ik hoorde vandaag op het werk dat het kantoor waarvoor wij bellen heel tevreden over ons was en dat we misschien toch meer uur kunnen krijgen binnenkort. Was wel heel onofficieel, want hoorde het van een collega, maar ik hoop dat het waar is. ![]() Ik ga maar eens slapen, hopelijk worden we vannacht niet gewekt door m'n vriends telefoon. Ik wil ook dat hij dat ding uitzet 's nachts, maar dat wil hij niet. En hij wordt normaal toch nooit 's nachts gebeld, maar nu dus wel om 5u en toen hij opnam, werd er niks gezegd. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bah ik wil niet ik wil niet ik wil niet ik wil niet IK WIL NIET. Want hoe ik het ook doe, het is toch niet goed. En 'wees jezelf' werkt niet, want dan kom ik geforceerd over, maar 'wees iemand anders' is óók nie goed. Wie moet ik dan nog zijn? Als iemand me kon zeggen wie ik moest zijn en hoe ik dat moest doen, zou ik het doen. Meteen. Echt. Maar dat doet niemand, dus weet ik het niet. En dus wil ik niet want godverdomme, tis toch nooit goed.
En de hond gaat misschien dood en ik mis m nu al en ik wil helemaal niks. Bah. IIK WIL NIEHIEHIET. |
![]() |
||
Citaat:
OT: Ik wil niet meer de hele dag zenuwachtig zijn, de hele dag ietwat gespannen zijn, de hele dag mijn gedachten weg laten drijven, mezelf niet kunnen concentreren op wat moet. Ik wil gewoon duidelijkheid! En het liefst dat hij er net zo over denkt als ik, of in ieder geval weten hoe hij erover denkt. En nu ga ik mijn essay printen en naar de laatste les van vandaag. Vrijdag van 16:00 uur tot 17:50 uur, hoe verzinnen ze het.
|
@ Dith: gefeliciteerd!
![]() ![]() @ rest: knuffel voor ieder die hem wil! Ik ben weinig actief maar lees nog wel alles hoor ![]() OT: Stressss. ![]() ![]()
|
Dagje vrij en uitslapen voor het eerst sinds een maand ofzo, word ik om 9 uur uit bed gebeld door een collega omdat hij iets wilde weten voor een test die alleen ik en nog een collega kunnen doen en hij vandaag inspringt omdat we er allebei niet zijn
![]() ![]()
|
Gisteren heeft iemand met dansen zo hard op mijn voet gestapt dat de tranen in mijn ogen schoten, het deed (doet) écht pijn. Nu heb ik een hele schaafwond, gelukkig net langs allemaal aderen die erlangs lopen, dus niet zo heel veel bloed. En ik kon vannacht niet slapen en dat haat ik. Maar verder gaat alles goed hoor
![]()
|
Dacht ik vrij te zijn, word ik net gebeld of ik vanmiddag toch kan komen werken.
![]() Ik ga waarschijnlijk wel voor maar 2,5 uur, want eerder gaat niet lukken (ik met m'n stomme ritme), maar tis toch weer 2,5 uur die ik anders niet had gehad. Nu dan maar even snel naar de stad en dan verder met de was en dan weg. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm het is mooi weer, en dat is echt fijne afleiding.
Nieuwe werk ging goed ![]() Maar als ik zo stil zit, en bij mezelf te rade ga voel ik me niet goed. Ik weet niet wat ik wil. Ik denk dat ik individueel PMT ga kiezen, en ondersteunende gesprekken&medicatiebegeleiding. Ik probeer maar wat, en ik moet zelf met oplossingen komen. |
![]() |
|
Ik ehhh zie HEEL erg op tegen de begrafenis morgen. En daar voel ik me een beetje schuldig over, ook over mijn verdriet - hoe moeten zijn moeder en broer zich voelen? Pff ik zit er echt heel erg mee de hele tijd...
@Heksjuh: Je mag me natuurlijk dingen vragen over mijn rug, ![]() En ja, ik kende hem relatief goed van vroeger, we zijn op de basisschool heel erg lang klasgenoten geweest. |
![]() |
|
@ Nienna*: sterkte morgen. *knuff*
Ik hield pas op met rennen toen ik keek en toen ik niets bekends meer zag Ik ging nog verder nergens heen, Weg van alles wat ik liefhad En ik was vooral alleen. *stop it! Wees blij & gelukkig, morgen op vakantie, wat is er in godsnaam mis met je?!*
|
Essay 1 van 2 is af
![]() ![]() En vanavond komt mijn vriendinnetje en dan is het pasen. En nu ga ik nog verder aan mijn andere essay, dat gaat ook wel lukken voor dinsdag. En daarna scriptie, brrr.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |