Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2009, 21:27
Verwijderd
Zolang ik niet denk gaat het wel goed. Alles keurig binnen houden zodat de boel niet overstroomd. En verder hopen dat het gauw juni wordt. Maar niet denken aan wat dan, niet denken aan verder studeren of therapie, niet denken aan weer deeltijd of opname?, niet denken aan wat als. Gewoon maar niet denken en doorrennen.
Advertentie
Oud 07-04-2009, 21:31
Verwijderd
^en een keer heel hard op je bek gaan? Doe nou voorzichtig meisje. Ik hoop heel erg op dt/opname voor je en dat ze je serieus nemen, dat jij jezelf serieus neemt. Knufje
Oud 07-04-2009, 21:38
Verwijderd
Ik dacht dat 't minder ging, maar vandaag ging het eigenlijk heel goed Lente doet me goed. Ik liep vandaag door de regen langs de Maas en 't rook allemaal zo lekker, 't gras was zo mooi groen en de bomen beginnen ook. Heerlijk!
Oud 08-04-2009, 07:13
indigo
indigo is offline
Hmm, onze hond krijgt straks een echo en moet misschien dan geopereerd worden (ook al zegt de dierenarts dat het geen gevaarlijke operatie is) en ik vind het stom dat ik er niet even bij kan zijn en ik maak me zorgen dus nu ga ik uh duimen ofzo tijdens werkgroep. Bah .
Oud 08-04-2009, 08:03
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Darkfairy: Wat een gedoe hè, die angsten van jou. Hopelijk voel je je nu wat beter. Kun je niet aan die ene persoon duidelijk maken dat je liever niet hebt dat hij (?) al die dingen aan jou vertelt, dat je het nu niet aankan om dat allemaal te weten?

OT: Het lijkt net alsof mijn hele leven uit essays bestaat, maar dat lijkt maar zo, hoor Het is gewoon handig als er hier staat: 'vanochtend moet ik vijfhonderd woorden typen', want dan kun je niet jezelf een uur laten wijsmaken dat je had gezegd dat het er maar tweehonderd zijn Dus, ik ga weer aan mijn essays. En vanmiddag werken en vanavond komen er mensen eten. Hm.
Oud 08-04-2009, 08:22
Verwijderd
Heuj ik heb gedroomd van Darkfairy Weet bij god niet meer waar het over ging, maar je kwam er in voor.
Oud 08-04-2009, 11:39
blurred
blurred is offline
Oh, ik sta op het punt naar een 'Tribute to Kurt Cobain' avond te gaan met allemaal Chinese bandjes, samen met de drummer. Hij vroeg gisteren of ik zin had om mee te gaan en net aan de telefoon dacht hij helemaal dat het een probleem zou zijn dat hij me deze keer niet gratis mee naar binnen kan nemen omdat hij niet over de organisatie gaat of zelf meespeelt. Hij verdient 200 Euro per maand maar ik kan die 4 Euro entree makkelijk missen, zou hij besef hebben van wat geld waard is in Europa? Waarom ben ik nou verdomme zo zenuwachtig? Zaterdag gingen we nog samen eten en toen leek er helemaal geen wederzijdse aantrekkingskracht te zijn! Hij wil gewoon vrienden zijn denk ik en ik op zich ook, wat doe ik nou weer moeilijk...
Oud 08-04-2009, 11:41
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Darkfairy: Wat een gedoe hè, die angsten van jou. Hopelijk voel je je nu wat beter. Kun je niet aan die ene persoon duidelijk maken dat je liever niet hebt dat hij (?) al die dingen aan jou vertelt, dat je het nu niet aankan om dat allemaal te weten?

OT: Het lijkt net alsof mijn hele leven uit essays bestaat, maar dat lijkt maar zo, hoor Het is gewoon handig als er hier staat: 'vanochtend moet ik vijfhonderd woorden typen', want dan kun je niet jezelf een uur laten wijsmaken dat je had gezegd dat het er maar tweehonderd zijn Dus, ik ga weer aan mijn essays. En vanmiddag werken en vanavond komen er mensen eten. Hm.
die angsten waren een tijdje weg.
en gisteravond was het ietsje minder.
maar nou zijn ze al weer terug.
en aan die vrouw zeggen dat ze ermee moet stoppen.
dat heeft geen zin om te proberen.
dat hebben al meerderen gedaan.
want ze heeft het al tegen meerderen mensen verteld.
ik heb het maar tegen de leiding gezegd meerderen keren.

Citaat:
Heuj ik heb gedroomd van Darkfairy Weet bij god niet meer waar het over ging, maar je kwam er in voor.
oh haha nouja dan was het vast geen boeiende droom .

ot.
2 jongens waren onder het eten net aan het flauwekullen.
en die psychotische man die begon opeens te roepen.
van stop en vannalles terwijl ze gewoon met elkaar bezig waren.
die twee jongens ze hadden gewoon lol.
en toen stond die man op en hij begon nog meer te schreeuwen enzo.
en toen wou die man erop af te vliegen.
en moesten er weer allemaal leiding van de andere afdeling bij komen.
en hierdoor word me angst dus ook niet minder.
de angsten beginnen nou weer steeds meer te komen.
net als de rest van de week weer.
Oud 08-04-2009, 13:25
Verwijderd
hoelang gaat dit nog duren
Oud 08-04-2009, 15:23
darkfairy
darkfairy is offline
en toen kwamen er net weer tranen.
en had ik even een gesprek met een van de verpleging.
en hopelijk word het vanavond wat rustiger.
Oud 08-04-2009, 20:07
darkfairy
darkfairy is offline
me moeder is even op bezoek geweest dat was wel leuk.
ik heb haar ook weer van me angsten verteld.
en straks even met 3 anderen mensen naar het brouwershof geweest.
net cafetje hier op het terrein.
en het was drukker dan normaal.
en daardoor werd ik alleen maar onrustiger en angstiger.
en dat had een van die mensen waar ik mee ging ook wel door.
dus ik ben maar eerder terug gegaan naar de afdeling.
samen met nog iemand en daarna heb ik het ook bij een van de verpleging aangegeven.
en me hoofdpijn is weer terug gekomen.
ik denk dat ik zometeen maar naar bed ga.
en dan nog wat tv ga kijken ofzo.
okal is het nou nog best wel vroeg.
want ik word gewoon moe van mezelf.
en van al me gedachtes.
blegh.
Oud 08-04-2009, 20:29
marrel
marrel is offline
Nou triest gesprek. Was dat alles. Lekker nutteloos. En vermoeidheid en irritatie en irritatie en irritatie en irritatie.
Oud 08-04-2009, 22:03
punkstar
punkstar is offline
even een dipje straks maar gewoon gaan slapen en dan is het morgen vast weer over
Oud 08-04-2009, 23:34
Verwijderd
Citaat:
die angsten waren een tijdje weg.
en gisteravond was het ietsje minder.
maar nou zijn ze al weer terug.
en aan die vrouw zeggen dat ze ermee moet stoppen.
dat heeft geen zin om te proberen.
dat hebben al meerderen gedaan.
want ze heeft het al tegen meerderen mensen verteld.
ik heb het maar tegen de leiding gezegd meerderen keren.

oh haha nouja dan was het vast geen boeiende droom .

ot.
2 jongens waren onder het eten net aan het flauwekullen.
en die psychotische man die begon opeens te roepen.
van stop en vannalles terwijl ze gewoon met elkaar bezig waren.
die twee jongens ze hadden gewoon lol.
en toen stond die man op en hij begon nog meer te schreeuwen enzo.
en toen wou die man erop af te vliegen.
en moesten er weer allemaal leiding van de andere afdeling bij komen.
en hierdoor word me angst dus ook niet minder.
de angsten beginnen nou weer steeds meer te komen.
net als de rest van de week weer.
Ik droom alleen maar boeiend hoor

OT: Oh hmm pff ik ben best zenuwachtig voor morgen maar ik doe heel hard m'n best om er niet aan te denken. Mijn toekomst hangt hier een beetje vanaf. En hoewel die toekomst leuk gaat worden of het nu ja of nee is morgen, toch maak ik me zenuwachtig, want eigenlijk is morgen gewoon de beslissende dag. Ga ik werken of terug naar de kunstacademie? In mijn stad blijven of verhuizen? Wat gebeurt er vanaf augustus? Oh hemel. Het is tegelijkertijd geruststellend en heel eng dat morgen misschien vast staat wat ik de aankomende 3 jaar ga doen. En anders is het zo zo zo vrij, wie weet wat voor werk ik krijg, waar ik woon. En dan wil ik nooooit meer tekenen want dan ben ik slecht

Oh en hemel, misschien hoor ik morgen niet eens wat de beslissing is en moet ik nog het hele paasweekend of zelfs langer afwachten. Oh jeeeeee. Ik ga maar gauw weer aan andere dingen denken.
Oud 08-04-2009, 23:35
Dith
Dith is offline
Over vijf uur moet ik weer op, vroeg tentamen en ik ga het niet halen.
Ik weet dat het mijn eigen schuld is, had ik er maar nét wat meer voor moeten doen, maar het gaat gewoon niet. Overdag ben ik doodmoe en val ik in slaap en 's nachts komt de stress, mijn concentratie is gewoon minder dan nul, ik ben doodop.
En ik weet dat ik het alsnog mag herkansen maar dan mis ik een spaanse les.

Godver, waarom wordt het me zo moeilijk gemaakt?
Oud 09-04-2009, 06:50
darkfairy
darkfairy is offline
@freyja dat doe ik ook hoor soms

ot.
gisteren rond 21:30 naar bed gegaan.
en nou ben ik er eerder uit dan 7:50.
Oud 09-04-2009, 08:17
Verwijderd
Nog maar twee keer en dan een overleg .
Eigenlijk is het wel heel erg jammer, maar het is niet anders..
Oud 09-04-2009, 08:39
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Pfff, vanaf nu wordt mijn essay echt geblaat, vrees ik Ik had het ook gewoon in honderd woorden kunnen opschrijven, maar het moet zo nodig meer dan vijftien pagina's worden, hmpf (dát ga ik in elk geval niet halen).

Maar ik heb wel een bijbaantje in de bibliotheek nu
Oud 09-04-2009, 08:54
Verwijderd
ik heb al zoveel dingen gemist, heeft het nog wel nut om er m'n best voor te doen..
Oud 09-04-2009, 09:34
Verwijderd
Oh Yeah, vakantie is geboekt. Een maand lang zon, misschien wel een puntje Equador en ook nog es oude bekenden

edit: en Mijn vriendins Peruaan heeft vannacht zn inburgeringscursus gehaald en mag nu een (jaar)visum indienen. Wel fijn als ie in Nederland is op zijn eigen trouwerij

Laatst gewijzigd op 09-04-2009 om 09:45.
Oud 09-04-2009, 09:57
Kleintje!
Kleintje! is offline
waarschijnlijk blijf ik zitten op gymnasium omdat k vaak ziek ben en dat kan niet dan word ik van school gestuurd
maarja dan kan ik tenminste iets met muziek gaan doen
Oud 09-04-2009, 10:49
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
*vrolijkheid*
over 2 uur heb ik het laatste tentamen gehad van mn bachelor, alleen nog mn thesis schrijven, honours programma afmaken en dan heb ik m binnen .
Alleen nog bedenken welke master ik wil doen. Eerst was ik heel zeker, maar begin steeds meer te twijfelen of de andere richting niet meer wat voor mij is.
Oud 09-04-2009, 11:59
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Vogelvrij: gefeliciteerd met je bijbaantje, je bent dus toch aangenomen voor een paar uur per week. En nog bedankt voor je pm, ja, die master bedoel ik dus. Ik zal binnenkort even terug pmmen.

OT: ik word echt gek van mijn ritme, laat naar bed, laat op. Maar m'n ochtenden zijn zo leeg, wat moet ik in godsnaam doen. Ik zou echt 100x liever 's ochtends 4 uur werken en dan 's middags vrij zijn, dan zou ik zoveel productiever zijn op een dag. En meer uur zit er niet in, die krijgen we niet, dat is nu wel duidelijk. En morgen heb ik waarschijnlijk ook nog vrij vanwege Goede Vrijdag. Ik wil echt wel werken hoor morgen, het schijnt voor 200% te zijn, maar maandag werd er al gezegd dat als het even kon, we vrij waren. En als het nou mooi weer was, maar dat is er volgens mij niet voorspeld.
Oud 09-04-2009, 12:09
fractuur
fractuur is offline
*springspringspring*

Van te veel koffie komt mijn portfolio ook niet af.
Oud 09-04-2009, 14:59
darkfairy
darkfairy is offline
ik had het vanmiddag weer even niet meer.
en barsten weer in tranen uit.
en ik heb me moeder toen op gebeld om het haar te zeggen.
en daarna ben ik met een van de verpleging wezen praten.
en ik heb gezegd dat ik bang ben om te gaan slapen.
en bang ben voor alles wat er is.
en dat ik zelfs bang ben om te gaan werken.
en hij vroeg wanneer ik een afspraak met de psychiater had.
en dat was eigenlijk aankomende dinsdag,
maar toen vroeg hij als ik mocht kiezen.
of ik dan morgen liever wil werken.
of dat ik morgen overdag nog hier wil blijven.
en dat hij dan een afspraak met de psychiater al voor morgen zou maken.
en ik zei dat ik dan liever hier wou blijven vanacht.
en ik heb gezegd dat ik mezelf wel een aansteller vind dan ookal weet ik dat dat niet zo is.
en nou heb ik vanmiddag me moeder terug gebeld.
en haar gevraagd of ze het goed vond dat ik het werk afbelde voor morgen.
en dat vond ze goed dus ik heb me werk afgebeld.
en de afdelingsleider van het werk vond dat goed.
en dan ga ik morgen vroeg naar de psychiater.
en dan blijf ik de rest van de dag hier in boekel.
en dan ga ik morgenavond op weekend.
en dan kom ik maandag avond weer terug.
en verder zie ik wel hoe het loopt vandaag.
Oud 09-04-2009, 15:09
Verwijderd
Ik wil even een extreem positieve post plaatsen:

- 2 kilo afgevallen
- mijn herkansingen allemaal gehaald
- mijn paper is af, slechts zometeen puntjes op de I
- ik had een superlief mailtje van mijn collega
- Ik had een berichtje van n Peruaanse vriend
- Morgen begint mijn week uitpuffen.

Ware het niet dat ik aan alle kanten zeer heb van het computergrbruik. Oh ja, en ik ga nu meloen eten. nomnom!
Oud 09-04-2009, 15:33
Verwijderd
zal ik wel of niet naar het feestje gaan? Kies maar voor mij want ik kan dat niet, kiezen!
Oud 09-04-2009, 15:39
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
zal ik wel of niet naar het feestje gaan? Kies maar voor mij want ik kan dat niet, kiezen!
ik zou gaan.
Oud 09-04-2009, 16:11
Dith
Dith is offline
Alle tijd die ik in mijn tentamen heb gestoken waren weer eens voor niets.
Echt, hoe krijg je het voor elkaar om een 1.2 te halen . Oke, het gemiddelde van mijn werkgroep ligt op een 2.2 maar dan nog, hoe diep kan je zinken.
Net met mijn mama gesproken en ik denk dat het toch maar hbo gaat worden volgend jaar, ik wíl er ook gewoon niet meer energie in stoppen, mijn lichaam trekt het gewoon niet meer.
Oud 09-04-2009, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Ik droom alleen maar boeiend hoor

OT: Oh hmm pff ik ben best zenuwachtig voor morgen maar ik doe heel hard m'n best om er niet aan te denken. Mijn toekomst hangt hier een beetje vanaf. En hoewel die toekomst leuk gaat worden of het nu ja of nee is morgen, toch maak ik me zenuwachtig, want eigenlijk is morgen gewoon de beslissende dag. Ga ik werken of terug naar de kunstacademie? In mijn stad blijven of verhuizen? Wat gebeurt er vanaf augustus? Oh hemel. Het is tegelijkertijd geruststellend en heel eng dat morgen misschien vast staat wat ik de aankomende 3 jaar ga doen. En anders is het zo zo zo vrij, wie weet wat voor werk ik krijg, waar ik woon. En dan wil ik nooooit meer tekenen want dan ben ik slecht

Oh en hemel, misschien hoor ik morgen niet eens wat de beslissing is en moet ik nog het hele paasweekend of zelfs langer afwachten. Oh jeeeeee. Ik ga maar gauw weer aan andere dingen denken.
Omfg ik ben d'r in ik ben d'r in ik ben d'r in

... Oh heeeeeemel.

...
Oud 09-04-2009, 17:14
marrel
marrel is offline
Ik kan niet meer. Ben moe op uitgeput zodra ik thuis ben. Gelukkig gaat stage goed.
Oud 09-04-2009, 17:56
Verwijderd
Yesssss go Freya
Oud 09-04-2009, 18:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Alle tijd die ik in mijn tentamen heb gestoken waren weer eens voor niets.
Echt, hoe krijg je het voor elkaar om een 1.2 te halen . Oke, het gemiddelde van mijn werkgroep ligt op een 2.2 maar dan nog, hoe diep kan je zinken.
Net met mijn mama gesproken en ik denk dat het toch maar hbo gaat worden volgend jaar, ik wíl er ook gewoon niet meer energie in stoppen, mijn lichaam trekt het gewoon niet meer.
HBO is ook hartstikke leuk Ik heb zelf na het vwo een jaartje aan de universiteit gestudeerd (in Belgie, ook wel weer anders) maar ben daarna HBO gaan doen en ik twijfelde eigenlijk altijd of dat het wel was voor me maar nu ik aan het werk ben vind ik het eigenlijk wel prima zo. Ik doe nu wat ik leuk vind en dat vind ik eigenlijk veel belangrijker dan het niveau wat je haalt
Oud 09-04-2009, 20:17
metallica
metallica is offline
Gisteren m'n vriend verteld dat ik na aan het denken ben over een deeltijd behandeling bij Brinkveld. En het is fijn om te weten dat hij achter me staat. Gezien de site lijkt het wel of ik ervoor in aanmerking kom, dus wie weet. Maar morgen even bij de huisarts overleggen, maar sowieso een doorverwijzing vragen naar Altrecht. Oeh, en mijn vriendinnetje heeft weer iets laten horen en dat vind ik heel fijn
Oud 09-04-2009, 21:41
Verwijderd
Wooooooehee. Zo, tentamen gemaakt. Wil ik vooral niet meer over nadenken. Fijn zo'n positieve post Nattigheid! Ik ga je nadoen.
- week vrij nu, helemaal zelf verdiend
- heel veel leuke dingen te doen
- beetje vooruit werken zodat volgende tentamen niet fucked up gaat
- nog meer leuke dingen
- morgen stuk schrijven/hardlopen/spulletjes kopen/uitslapen/more
- weer verder met op eten letten (okee, deze is niet leuk)
En @ Freyja: Super!
Verder heleboel support voor iedereen! ik zie ook best veel minder leuke berichtjes nl.

Even een edit: ik vind die reclame hier zó irritant, moet dat nou, kan s.com anders niet overleven?

Laatst gewijzigd op 10-04-2009 om 19:42.
Oud 10-04-2009, 00:27
Missy1234567890
@ Freya: super, gefeliciteerd!
@ Dith: jij ook gefeliciteerd, maar dan met je verjaardag.

OT: morgen (straks ) de hele dag vrij. En het schijnt tóch lekker weer te worden, in elk geval warm. Hopelijk kan ik nog een beetje zonnen. Misschien kan ik mezelf ertoe bewegen een eind te gaan fietsen, want ik word zo duf van het niks doen. Of nog even de stad in. In elk geval even wat actiefs doen. Morgenavond naar m'n ouders, waar we het hele weekend met Pasen (en m'n verjaardag) zijn. M'n vriend doet enorm geheimzinnig over m'n cadeautje, hij heeft het vanavond opgehaald in de stad, ik moest echt naar een andere winkel en daarna mocht ik ook niet kijken naar de tas waar het in zat. Ben wel benieuwd, maar eigenlijk heb ik helemaal niet het idee dat ik maandag alweer 25 word. Op zich best wel een mooie leeftijd, maar vroeger was ik al weken van tevoren helemaal hyper en nu doet het me bijna niks meer. En dan valt het ook nog eens op tweede paasdag. Nouja, het zal vast wel gezellig worden.

Ik hoorde vandaag op het werk dat het kantoor waarvoor wij bellen heel tevreden over ons was en dat we misschien toch meer uur kunnen krijgen binnenkort. Was wel heel onofficieel, want hoorde het van een collega, maar ik hoop dat het waar is.

Ik ga maar eens slapen, hopelijk worden we vannacht niet gewekt door m'n vriends telefoon. Ik wil ook dat hij dat ding uitzet 's nachts, maar dat wil hij niet. En hij wordt normaal toch nooit 's nachts gebeld, maar nu dus wel om 5u en toen hij opnam, werd er niks gezegd.
Oud 10-04-2009, 08:19
Verwijderd
Bah ik wil niet ik wil niet ik wil niet ik wil niet IK WIL NIET. Want hoe ik het ook doe, het is toch niet goed. En 'wees jezelf' werkt niet, want dan kom ik geforceerd over, maar 'wees iemand anders' is óók nie goed. Wie moet ik dan nog zijn? Als iemand me kon zeggen wie ik moest zijn en hoe ik dat moest doen, zou ik het doen. Meteen. Echt. Maar dat doet niemand, dus weet ik het niet. En dus wil ik niet want godverdomme, tis toch nooit goed.
En de hond gaat misschien dood en ik mis m nu al en ik wil helemaal niks. Bah. IIK WIL NIEHIEHIET.
Oud 10-04-2009, 08:29
blurred
blurred is offline
Citaat:
Als iemand me kon zeggen wie ik moest zijn en hoe ik dat moest doen, zou ik het doen. Meteen. Echt. Maar dat doet niemand, dus weet ik het niet.
Inderdaad, dat kan niemand je zeggen, daar moet je zelf achter komen. En als je daar nu nog niet achter bent is dat vervelend, en kan ik je alleen zeggen dat dat besef vanzelf komt. Wanneer dat moment er is weet je het. 'Gewoon jezelf zijn' mag voor jou misschien niet werken, het is wel het beste advies. Zelfs als je dan ietwat geforceerd over komt, kom je altijd nog veel beter over dan wanneer je probeert iemand anders te zijn. Dat werkt namelijk helemaal nooit.

OT: Ik wil niet meer de hele dag zenuwachtig zijn, de hele dag ietwat gespannen zijn, de hele dag mijn gedachten weg laten drijven, mezelf niet kunnen concentreren op wat moet. Ik wil gewoon duidelijkheid! En het liefst dat hij er net zo over denkt als ik, of in ieder geval weten hoe hij erover denkt. En nu ga ik mijn essay printen en naar de laatste les van vandaag. Vrijdag van 16:00 uur tot 17:50 uur, hoe verzinnen ze het.
Oud 10-04-2009, 08:55
Nijn*
Nijn* is offline
@ Dith: gefeliciteerd! En ik had een 4 voor het tentamen, ook niet gehaald dus. Bovendien heb ik tot nu toe pas twee studiegenootjes gesproken die het wél gehaald hebben, dus het ligt niet aan ons

@ rest: knuffel voor ieder die hem wil! Ik ben weinig actief maar lees nog wel alles hoor

OT: Stressss. Gisteren gingen m'n tentamens (duidelijk) niet goed, dus zie 't even niet meer zitten met die kutstudie. Gisteravond dus maar lekker doorgezakt met broer, dat was echt leuk! Vandaag al vroeg opgestaan om allerlei mailtjes te sturen/brieven te schrijven/geldzaken te regelen, want dat was allemaal een week of twee blijven liggen. Zometeen rijles, dan weer aan schrijfopdracht met A. dan therapie, boodschappen doen, bijles geven, opruimen & inpakken. Aaah, druk druk druk tot het laatste moment maar opzich niet met vreselijke dingen
Oud 10-04-2009, 08:59
darkfairy
darkfairy is offline
dadelijk naar de psychiater toe.
en daarna zie ik wel.
Oud 10-04-2009, 09:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dagje vrij en uitslapen voor het eerst sinds een maand ofzo, word ik om 9 uur uit bed gebeld door een collega omdat hij iets wilde weten voor een test die alleen ik en nog een collega kunnen doen en hij vandaag inspringt omdat we er allebei niet zijn Ach, zo weet ik wel dat ik onmisbaar ben
Oud 10-04-2009, 09:33
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gisteren heeft iemand met dansen zo hard op mijn voet gestapt dat de tranen in mijn ogen schoten, het deed (doet) écht pijn. Nu heb ik een hele schaafwond, gelukkig net langs allemaal aderen die erlangs lopen, dus niet zo heel veel bloed. En ik kon vannacht niet slapen en dat haat ik. Maar verder gaat alles goed hoor
Oud 10-04-2009, 11:14
Missy1234567890
Dacht ik vrij te zijn, word ik net gebeld of ik vanmiddag toch kan komen werken.
Ik ga waarschijnlijk wel voor maar 2,5 uur, want eerder gaat niet lukken (ik met m'n stomme ritme), maar tis toch weer 2,5 uur die ik anders niet had gehad. Nu dan maar even snel naar de stad en dan verder met de was en dan weg.
Oud 10-04-2009, 16:16
Verwijderd
Waarom ben ik nou opeens weer zo labiel? Ik kan overal wel om janken. Ik had A. beloofd dat ik niet meer zou huilen, maar ik kan het echt niet helpen. Alles maakt me emotioneel.
Oud 10-04-2009, 18:29
Verwijderd
Hmm het is mooi weer, en dat is echt fijne afleiding.
Nieuwe werk ging goed en wie had dat gedacht.
Maar als ik zo stil zit, en bij mezelf te rade ga voel ik me niet goed.
Ik weet niet wat ik wil. Ik denk dat ik individueel PMT ga kiezen, en ondersteunende gesprekken&medicatiebegeleiding. Ik probeer maar wat, en ik moet zelf met oplossingen komen.
Oud 10-04-2009, 20:31
darkfairy
darkfairy is offline
ik ben thuis en hier is het lekker rustig.
en morgenvroeg begin ik aan de lexapro.
en hopelijk werkt dat na een aantal weken.
en verder probeer ik het rustig aan te doen.
Oud 10-04-2009, 22:58
Nienna*
Nienna* is offline
Ik ehhh zie HEEL erg op tegen de begrafenis morgen. En daar voel ik me een beetje schuldig over, ook over mijn verdriet - hoe moeten zijn moeder en broer zich voelen? Pff ik zit er echt heel erg mee de hele tijd...

@Heksjuh: Je mag me natuurlijk dingen vragen over mijn rug, maar waren de vragen die je in je post zette, de vragen die je wilde stellen? Dan zoek ik die post een dezer dagen even terug en beantwoord ik ze! Anders: PM!
En ja, ik kende hem relatief goed van vroeger, we zijn op de basisschool heel erg lang klasgenoten geweest.
Oud 11-04-2009, 07:03
Nijn*
Nijn* is offline
@ Nienna*: sterkte morgen. *knuff*

Ik hield pas op met rennen
toen ik keek en toen ik niets bekends meer zag
Ik ging nog verder nergens heen,
Weg van alles wat ik liefhad
En ik was vooral alleen.

*stop it! Wees blij & gelukkig, morgen op vakantie, wat is er in godsnaam mis met je?!*
Oud 11-04-2009, 08:17
Neko*
Neko* is offline
Als dit alles is, geloof ik dat ik liever maar een beetje ben.
Oud 11-04-2009, 10:36
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Essay 1 van 2 is af En ik heb Zweedse citaten De mensheid is diep van binnen goed, echt waar. Waarom zou je anders je halve boek doorspitten om citaten te zoeken voor iemand die je in het geheel niet kent?

En vanavond komt mijn vriendinnetje en dan is het pasen. En nu ga ik nog verder aan mijn andere essay, dat gaat ook wel lukken voor dinsdag. En daarna scriptie, brrr.

Regels voor berichten