Advertentie | |
|
![]() |
|
Ach, middeleeuwen en fantasy, niet echt thema's waar ik graag over schrijf, maar als het gekozen wordt vind ik het prima.
De lelijke kanten van het bestaan lijkt me dan een leuker thema, maar niet echt voor dit soort wedstrijden. Misschien is het een idee om een verhaal te schrijven uit de perspectief van een jong kind...? (Ik hebnet The boy in the striped pyjamas gelezen ![]() ![]()
|
Ik ben iig meer voor een thema waar je alle kanten mee op kunt, dat je kunt interpreteren. Niet zoiets dat alleen maar kan resulteren in tien ridderverhalen
![]()
||
Citaat:
Natuurlijk kan een thema ook uit meerdere woorden bestaan, maar het beste is wel als het voor veel verschillende intepretaties ruimte laat.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Fabels
Ruige Ridders en Kille Kastelen De ruige Middeleeuwen en een vleugje fantasie Middeleeuwen De lelijke kanten van het bestaan Uit het perspectief van een jong kind Macht en Mystiek Zet het oude in het moderne Ok: Middeleeuwen Dit kan een moderne versie van de Middeleeuwen zijn, Middeleeuwen vanuit een kinderlijk perspectief, een ridderverhaal... Iedereen kan er alsnog zijn eigen draai aan geven. Het thema is dus Middeleeuwen. Mee eens? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd [Thema Herfst] flyaway | 14 | 18-12-2013 18:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Thema Herfst flyaway | 44 | 02-03-2013 18:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Thema: "De stad" flyaway | 61 | 23-05-2012 20:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Thema Sprookjes flyaway | 63 | 02-12-2011 13:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Thema: de laatste loodjes flyaway | 36 | 19-06-2011 21:16 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Thema? Verwijderd | 117 | 18-01-2006 16:55 |