Oud 17-04-2009, 18:24
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Als alles klopt zoals het er staat, is het nu 4-4 tussen Fizzle en Severus. Aangezien ik Severus meer een toevoeging aan het spel vind, stem ik op Fizzle.
Oud 17-04-2009, 18:28
Verwijderd
het staat nu gelijk spel, 5-5 voor fizzle en severus

ik geef severus het voordeel van de twijfel, juist omdat ze zo fanatiek is, en het inderdaad mogelijk is om een stem te vergeten.. (meerdere keren)
aangezien er nu al 5 mensen op fizzle stemmen zal ze inderdaad heel anders spelen dan normaal.
dus mijn stem gaat naar fizzle, noem me een schaap of niet.

dus 5-6 tegen fizzle
dan ga ik nu naar huis en als ik thuis ben staat de uitkomst er nog niet want ze waren later vandaag toch?

Laatst gewijzigd op 17-04-2009 om 18:34.
Oud 17-04-2009, 19:02
Severus
Severus is offline
Citaat:
bas is trouwens ook de stem van wammus op severus vergeten er in te zetten..is het zo lastig jongens, een goed stemlijstje te maken?
Haast grappig hoe mij het vergeten van stemmen harder wordt aangerekend dan bij Bas (in het algemeen dan)....

Voor degenen die níét op mij stemmen deze ronde: bedankt voor de vote of confidence, dat waardeer ik zeker.
Oud 17-04-2009, 19:09
Verwijderd
Overigens, voor hen die op Severus stemmen vanwege "het vergeten van stemmen toevoegen". Die reden valt onder dezelfde categorie als die waarmee Fantoom is opgehangen. Overigens is er niemand hier geweest die anders 'gemerkt' heeft dat de stemmen niet klopten.

Oud 17-04-2009, 19:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar ik wil er niet uit want de spelleider heeft me zaterdag een mooie rol in het verhaal beloofd!
Oud 17-04-2009, 20:12
flyaway
flyaway is offline
Was de hele dag aan het werk op de uni, heb tussendoor op Severus gestemd.
En ik denk eigenlijk niet dat er een wolvengeliefde-wolventovenaar combi hierbij speelt, wat voor nut zouden zij hebben bij het vermijden van het doden van dorpelingen?
Of, ze willen eerst een hoop wolven eruit gooien...
Oud 17-04-2009, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Haast grappig hoe mij het vergeten van stemmen harder wordt aangerekend dan bij Bas (in het algemeen dan)....

Voor degenen die níét op mij stemmen deze ronde: bedankt voor de vote of confidence, dat waardeer ik zeker.
graag gedaan hoor
Oud 17-04-2009, 20:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Uitslag uitslag uitslag?
Oud 17-04-2009, 20:39
Verwijderd
Ze waren later vandaag, geduld Fizzle, geduld.
Oud 17-04-2009, 21:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja ik heb t gelezen inderdaad, was ik vergeten
Dan zie ik het morgenochtend wel!
Oud 17-04-2009, 22:29
Verwijderd
11 uur toch
Oud 17-04-2009, 22:49
Verwijderd
Ik ben blij dat ik gisteravond nog gestemd heb, want ik ben inderdaad niet online geweest tot nu. Had wel een uitslag vewacht
Oud 17-04-2009, 23:16
Spelleider
Spelleider is offline
Villa van Lucky Luciano
Fizzle keek in de spiegel, terwijl ze haar rode lippenstift opsmeerde. Ze wist dat Luciano elk moment thuis kon komen en hij stelde het op prijs als ze er dan op haar mooist uitzag. Fizzle was Lucianos vriendin, een gangsterliefje zoals dat soort meisjes genoemd werden, maar Fizzle hield niet van die benaming. Ze was een mooie jonge meid met blond haar en rondingen op de juiste plaatsen. Eigenlijk heette ze Fizzle Wisse-Smit, maar Luciano noemde haar altijd Fizzle-Fluffy. Ze was minstens vijfentwintig jaar jonger dan Luciano, die haar genomen had toen hij genoeg had van zijn eerste vrouw. Ze was dan ook ongeveer even oud als Lucianos dochter. Fizzle was niet verliefd op de maffiabaas. Sterker nog, ze vond die Super Mario-snor maar vies. Zeker als Luciano pizza had gegeten, dan bleef er altijd gesmolten kaas in zijn snor achter en als rasechte Italiaan at Luciano minstens drie keer per week pizza. Maar Fizzle was dol op het avontuurlijke bestaan bij de maffia. Ze vond haar leven voordat ze Luciano leerde kennen echt oersaai. Bovendien had het bestaan als gangsterliefje nog meer voordelen: ze had drie creditkaarten, een hele kast vol met schoenen, meerdere dure avondjurken, minstens zes bontjassen en niet te vergeten bijpassende juwelen voor elke outfit. Kortom, ze had een garderobe waar ieder ander meisje alleen maar van kon dromen. Natuurlijk wist ze ook de keerzijde van haar leven: als Luciano genoeg van haar had dan zou hij haar afdanken en mocht ze van geluk spreken als ze het er levend vanaf zou brengen. Daarom deed ze hard haar best om ervoor te zorgen dat Luciano nooit genoeg van haar zou krijgen...
Op dat moment hoorde ze gerommel bij de deur. Luciano was thuis! Snel snoof ze nog een lijntje coke en stond ze op om hem te begroeten. De maffiabaas keek chagrijnig. ‘Ik ben zo weer weg’, bromde hij. ‘Er komt vanavond een schip binnen met een belangrijke lading. Daar wil ik bij zijn.’ ‘Mag ik mee?’ vroeg Fizzle smekend. ‘Alsjebliiieft..’ Ze vond dat soort dingen spannend. ‘Ik kan jou toch niks weigeren?’ zei Luciano.

Die avond bij de haven van Luciano
Wammus keek door de verrekijker naar het vrachtschip dat zojuist was binnengelopen. ‘Ik zie niks bijzonders’ zei hij. ‘Weet je zeker dat het dit schip is?’ Severus knikte. ‘De dorpelingen in dat afgebrande dorp zeiden dat Luciano altijd coke met dit schip smokkelt en dat hij vandaag een grote lading verwachtte.’ ‘Wacht!’ zei Wammus toen. ‘Er komt nu een dure auto aanrijden. Ja! het is Luciano. Ik herken hem van de foto. Kijk daar staat hij naast dat mooie meisje.’ Reuff keek nu ook door zijn verrekijker. ‘Wow wat een lekker ding zeg!’ mompelde hij. Hij zoomde in op de tieten van Fizzle. Severus rolde met haar ogen. ‘Mannen!’ zuchtte ze.
Op dat moment kwamen er mannen uit het schip aanlopen. Eentje droeg een zak bij zich waar Luciano met zijn mes in prikte en van proefde. ‘Coke’, zei Wammus. ‘Ik weet genoeg’ besloot Severus. ‘Kom mee jongens dan arresteren we hem. Dit wordt een heterdaadje’ zei ze grijnzend. De agenten slopen van de heuvel richting het schip. Helaas was Luciano natuurlijk ook niet gek en had hij Barabas op de uitkijk gezet. Voordat ze hem konden verrassen, had Barabas alarm geslagen. Meteen grepen alle gangsters naar de wapens. Severus en haar team doken weg achter een stel kisten. ‘Shit!’ vloekte ze. Reuff kwam achter de dekking vandaan een schoot een van de maffiosi neer, maar meteen werd hij zelf in zijn schouder geraakt. ‘Een schrammetje’ mompelde hij tegen de bezorgde Flyway, terwijl hij een tweede maffiosi neerschoot. Luciano had ook dekking gezocht achter een stel kisten. Severus pakte een handgranaat en gooide die in Lucianos richting. De granaat rolde echter door en bleef onder Lucianos auto liggen, waarin Fizzle dekking had gezocht. Drie seconden later ging de auto de lucht in...

Spelers
1. Lucky Luciano
2. Severus
3. Mr Soija
4. Katje
5. Biertank 52
6. Wammus
7. ~~Fantôme~~ (dorpeling)
8. Lisa
9. fizzle-fluffy (tovenaar)
10. Flyaway
11. MartinV
12. Heksjuh
13. Kazet Nagorra/Pippeloen
14. light fighter
15. arPos (leerling)
16. Hanneke
17. Reuff
18. Bas
19. Barabas

Opgehangen

Ai, de dorpelingen hebben hun eigen tovenaar opgehangen. Dat vergroot de kansen dat de wolven nu wel iemand op weten te eten. Ze mogen stemmen tot morgenavond 20.30

PS excuses voor het gebrek aan interpunctie in het verhaal. Mijn zus heeft onze computer geformatteerd en sindsdien is het hier een grote puinhoop. Ik moest dit verhaal met wordpad typen.
Maar morgen en overmorgen schrijft Vlinder het verhaal dus dan zou alles weer mooi leesbaar moeten zijn.
Eye of Sauron

Laatst gewijzigd op 18-04-2009 om 11:33.
Oud 17-04-2009, 23:17
Verwijderd
Ah crap

Dat verhaal van de weerwolf-tovenaargeliefden klopt dus ook niet..
Oud 17-04-2009, 23:39
Severus
Severus is offline

*slaakt een zucht van opluchting dat ze door het oog van de naald is gekropen*

Maar ja, wel hartstikke klote dat nu ook meteen mijn weldoener uit het spel is. Ik verwacht de eetronde niet te overleven zonder tovenaarsbescherming.
Oud 18-04-2009, 07:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik was een goede tovenaar! Ben ik eens goed in mijn functie.. Ik zei nog, hier krijgen jullie spijt van!
Oud 18-04-2009, 07:33
light fighter
light fighter is offline
dat is balen dat de tovenaar weg is. Nu weten we in elk geval dat de tovenaar-wolf geliefde combinatie niet komt.
Zeer waarschijnlijk staan er dus wolven onder het rijtje van Severus. Aan de andere kant wil ik niet al te veel waarde hechten aan stemlijstjes omdat al eerder is gebleken dat mensen niet stemmen wat ze zeggen te stemmen.
Oud 18-04-2009, 08:08
Verwijderd
Haha.
Oud 18-04-2009, 09:10
Hanneke
Hanneke is offline
Balen van de tovenaar, ja.
Oud 18-04-2009, 10:00
Verwijderd
oeps
Oud 18-04-2009, 10:23
Verwijderd
Hmm!
Oud 18-04-2009, 10:36
Severus
Severus is offline
Citaat:
Zeer waarschijnlijk staan er dus wolven onder het rijtje van Severus.
Ja, dat vermoeden had ik dus ook al. Ik denk ook dat de verrader in het rijtje van Fizzle-fluffy staat: hij of zij zal gezegd hebben op Fizzle-fluffy gestemd te hebben, maar ondertussen op mij gestemd hebben. Het kán ook mogelijk zijn dat de verrader dat niét heeft gedaan en de hele tijd gewoon consistent op mij heeft gezeten... of, om het nóg ingewikkelder te maken: hij of zij heeft gezegd op mij te stemmen, maar uiteindelijk op Fizzle-fluffy gestemd om gelijkspel uit te lokken. Want gelijkspel uitlokken, dat hebben de slechteriken wéér geprobeerd, hoor! Zie hier de stemmen die wij hadden gekregen:

● Fizzle-fluffy
Mr. Soija
Heksjuh
Kazet Nagorra
Katje
Biertank 52
Reuff

● Severus
Lucky Luciano
Wammus
Light fighter
MartinV
Barabas
Flyaway

Volgens dit lijstje (hopelijk zal Bas overigens de zijne later vandaag ook updaten) was het dus 6-6 tussen Fizzle-fluffy en mij, dus er zijn geheid wat fake stemmen geweest! En behalve Barabas zit mijn hoofdverdachte Lucky Luciano dit keer bij degenen die op mij hebben gestemd, en aangezien minimaal één van de stemmen op mij nep is, is dit wederom iets dat niet in zijn voordeel werkt. Verder begin ik ergens een beetje MartinV te verdenken, want hij heeft al vanaf dag 1 op mij gestemd en het zou best mogelijk kunnen zijn dat hij een slechterik is en zo subtiel heeft geprobeerd om mij er snel uit te krijgen. Meer argumentatie dan dat kan ik op dit moment niet aanvoeren: ik vind voor mezélf in ieder geval dat het een mogelijkheid is en dat ik hem ook wat meer in de gaten moet gaan houden.
Oud 18-04-2009, 10:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Jullie killen ook werkelijk waar altijd iedereen die jullie helpt he?
Oud 18-04-2009, 10:40
Verwijderd
Of de verrader staat nergens bij en heeft op fizzle gestemd, zodat de wolf er niet uit ging.

Edit: tsja, mot ze geen rare opmerkingen maken
Oud 18-04-2009, 10:49
Severus
Severus is offline
Citaat:
Of de verrader staat nergens bij en heeft op fizzle gestemd, zodat de wolf er niet uit ging.
Als het om een ander ging, dan had ik gezegd dat dat zeker ook een mogelijkheid was. Maar in mijn geval gaat die vlieger niet op, omdat ik écht geen wolf (of een andere slechterik, for that matter) ben.
Oud 18-04-2009, 10:52
flyaway
flyaway is offline
Neeeee
Oud 18-04-2009, 11:03
light fighter
light fighter is offline
Gelijkspel kan heel erg informatief zijn. Maar dit pleit allemaal niet voor LL. De verrader heeft waarschijnlijk op fizzle gestemd. In principe zou dat kunnen zijn omdat severus een wolf is. Maar kan ook puur toeval zijn.
Qua stemmen in het rijtje van Severus vallen vooral de stemmen van barabas en MartinV op. Voor mij gevoel zijn beide spelers ook niet heel actief wat ik wel van ze gewend ben. Maar misschien zie ik nu dingen die ik graag wil zien.
Oud 18-04-2009, 12:53
MartinV
MartinV is offline
Ik vind het enorm moeilijk om te bepalen wie ik als verdachte moet aanzien. Ik ben eigenlijk niet veel minder actief dan de vorige keer, heb ook maar één keer eerder meegespeeld.
Severus verdenk ik vanaf haar eerste post, en eigenlijk wil ik nu gewoon te weten komen of mijn verdenking juist is of niet. Iemand anders kan ik op dit moment gewoon niet bedenken. Sowieso iemand die zich nogal buiten alle beschuldigingen houdt, dat is wel zeker. Maar dat zijn er nog al wat.

Ik neem aan dat de dorpelingen eerlijk zijn over hun stem. Zo niet, dan jagen ze zichzelf het graf in, omdat daardoor helemaal niet meer te bepalen is wie niet heeft kunnen stemmen. De geliefden zijn er ook nog, zouden zij proberen de wolven eruit te krijgen, of de dorpelingen?

Citaat:
Want gelijkspel uitlokken, dat hebben de slechteriken wéér geprobeerd, hoor!
In principe kan alleen de verrader hier aan mee werken, en het is ook logisch dat hij dit probeert. De wolven kunnen alleen aansporen tot het stemmen op iemand.

Nu vraag ik me af, waarom severus het lijstje hierboven niet compleet heeft gemaakt. Ze heeft gezegd op Lucky Luciano te stemmen om een bepaalde reden, later gaf ze toe dat deze reden onjuist was. Toch bleef ze hem verdacht vinden. Daar is op zich niets mis mee. Wel is het een veilige stem, maargoed. Belangrijker is:

Ik geloof niet dat ze op LL heeft gestemd. Het slaat kant noch wal. Severus moet voor lijfsbehoud op fizzle hebben gestemd (of ze heeft verzaakt met haar eigen stem zichzelf te redden, wat mij zeer onlogisch lijkt, aangezien ze erg actief is).
Maar dit heeft ze niet vermeld in het topic.
-Dus: ze kan niet stemmen omdat ze wolf is.
-Of: ze weet als verrader of ziener dat er een aantal wolven heeft gezegd op haar te stemmen, en wist daarom dat ze veilig was (niet de meest logische optie).
-Of: ze is dorpeling en geeft haar stem niet goed door.

Dus mensen, denk even mee: klopt het wat ik hier zeg, of zie ik iets over het hoofd?
Oud 18-04-2009, 12:58
MartinV
MartinV is offline
Trouwens, fizzle zal ook op severus gestemd hebben. Hierdoor blijft de verhouding eigenlijk gelijk.
Oud 18-04-2009, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Was de hele dag aan het werk op de uni, heb tussendoor op Severus gestemd.
En ik denk eigenlijk niet dat er een wolvengeliefde-wolventovenaar combi hierbij speelt, wat voor nut zouden zij hebben bij het vermijden van het doden van dorpelingen?
Of, ze willen eerst een hoop wolven eruit gooien...
Dit soort posts vertrouw ik nooit. "Ik heb wel gestemd, maar ik had geen tijd het topic te zetten!!" Zo kun je makkelijk pas heel laat lekker veilig vermelden op wie je zogenaamd gestemd hebt.

En MartinV: dorpelingen zijn zeker niet altijd eerlijk over hun stem.

Verder vind ik het wel vreemd dat Severus niet op Fizzle heeft gestemd uiteindelijk.
Oud 18-04-2009, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Jullie killen ook werkelijk waar altijd iedereen die jullie helpt he?
Ik vind het niet gepast voor mensen die niet meespelen commentaar te geven in het topic.
Oud 18-04-2009, 13:03
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
En MartinV: dorpelingen zijn zeker niet altijd eerlijk over hun stem.
Ja idd. Soija heeft hier volgens mij een handje van. Maar waarom doen dorpelingen dat in 's hemelsnaam. Op die manier blijft het één en al gokwerk op wie je moet stemmen.

Citaat:
Verder vind ik het wel vreemd dat Severus niet op Fizzle heeft gestemd uiteindelijk.
Ik denk dus dat ze dit wel heeft gedaan.
Oud 18-04-2009, 14:24
Severus
Severus is offline
Citaat:
Nu vraag ik me af, waarom severus het lijstje hierboven niet compleet heeft gemaakt.
Zie hier en hier - het is nu voortaan de taak van Bas om complete stemlijstjes te maken. Afgesproken is afgesproken.

Citaat:
Ze heeft gezegd op Lucky Luciano te stemmen om een bepaalde reden, later gaf ze toe dat deze reden onjuist was. Toch bleef ze hem verdacht vinden. Daar is op zich niets mis mee. Wel is het een veilige stem, maargoed.
Wanneer heb ik toegegeven dat mijn reden om op Lucky Luciano onjuist is? *fronst* Ik zou wel graag jouw argumentatie daarvoor willen horen!

Citaat:
Ik geloof niet dat ze op LL heeft gestemd. Het slaat kant noch wal. Severus moet voor lijfsbehoud op fizzle hebben gestemd (of ze heeft verzaakt met haar eigen stem zichzelf te redden, wat mij zeer onlogisch lijkt, aangezien ze erg actief is).
Maar dit heeft ze niet vermeld in het topic.
Ik heb wel degelijk op Lucky Luciano gestemd (zie hier): ik had mijn stem verstuurd direct na het schrijven van die post. Eerlijk gezegd had ik daar achteraf gezien natuurlijk wel spijt van, toen bleek dat het tussen mij en Fizzle-fluffy zou gaan en ik - als ik niet te vroeg had gestemd - op haar had kunnen stemmen om mijzelf te redden. Maar ja, toen had ik mijn stem allang verstuurd aan de Spelleider, dus daar kon ik niets meer aan doen. Ik heb heel erg veel geluk gehad (alhoewel een deel ook te danken is aan het vechten voor mijn eigen leven) in die hangronde, maar ik verwacht dat ik deze eetronde of anders in de volgende hangronde zal sterven, dus uiteindelijk maakt het allemaal ook niet veel meer uit: sterven zal ik toch. Jammer maar helaas.

Overigens, MartinV, vind ik het frappant dat jij meteen met een hele lange post komt (het is de langste post die je tot nu toe in het spel hebt geschreven) nadat ik in mijn laatste post opmerkte dat ik jou ook begin te verdenken. Je bent nu toch niet aan het proberen om de aandacht van jezelf af te leiden door zoveel mogelijk op mij te concentreren, hè?

Citaat:
Zie het antwoord dat ik zojuist aan MartinV heb gegeven.
Oud 18-04-2009, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Ja idd. Soija heeft hier volgens mij een handje van.
Wtf. Waar komt dit zo in ene vandaan.
Oud 18-04-2009, 14:37
Verwijderd
Serverus, je kan je stem altijd wijzigen bij de spelleider.
Oud 18-04-2009, 14:47
Severus
Severus is offline
Citaat:
Serverus, je kan je stem altijd wijzigen bij de spelleider.
Oh, dat wist ik helemaal niet! Ik dacht altijd dat wanneer mensen zeiden dat ze hun stem hadden gewijzigd, dat ze dan hun voorlopige stem naar een definitieve stem hadden gewijzigd. Dat is wel kut, zeg - dat had me gisteren een hoop moeite kunnen besparen! >.<
Oud 18-04-2009, 14:51
Spelleider
Spelleider is offline
Voor 20.30 uur mag je je stem nog wijzigen
Oud 18-04-2009, 16:18
Verwijderd
Wat een boel te lezen weer vandaag!
Oud 18-04-2009, 16:47
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Wtf. Waar komt dit zo in ene vandaan.
Haha, ik dacht dat jij dit een keer had gezegd vorig spel ofzo, dat je nog nooit de waarheid had gesproken over je stem. Of was dit barabas.. nou ik dacht dat jij het was, kan me vergissen.
Oud 18-04-2009, 16:57
Verwijderd
Dat was Soija, waarschijnlijk. Ik heb zoiets nooit gezegd, zoek maar na.
Oud 18-04-2009, 17:03
MartinV
MartinV is offline
Severus, ik concentreer me al de hele tijd op jou omdat ik zo'n beetje al jouw posts verdacht vind. En natuurlijk verdenk je degene die jou verdenkt.

Ik probeer in ieder geval te kijken naar wat voor mij verdacht overkomt. En geef toe, een aantal dingen pak je niet zo handig aan . Wel goed dat je zo goed meedoet .

Ik had graag gewild dat ik nog vier anderen kon aanwijzen, maar dat heeft nu nog weinig zin. Misschien een paar mensen die niet theoretiseren, Kazat, Soija, Lisa? Zeg jij het maar.. maar ik begrijp het als ook jij niet echt met een gegronde theorie komt, maar misschien valt jou nog iets op wat ik over het hoofd heb gezien.
Oud 18-04-2009, 17:44
Severus
Severus is offline
Citaat:
Severus, ik concentreer me al de hele tijd op jou omdat ik zo'n beetje al jouw posts verdacht vind. En natuurlijk verdenk je degene die jou verdenkt.

Ik probeer in ieder geval te kijken naar wat voor mij verdacht overkomt. En geef toe, een aantal dingen pak je niet zo handig aan . Wel goed dat je zo goed meedoet .

Ik had graag gewild dat ik nog vier anderen kon aanwijzen, maar dat heeft nu nog weinig zin. Misschien een paar mensen die niet theoretiseren, Kazat, Soija, Lisa? Zeg jij het maar.. maar ik begrijp het als ook jij niet echt met een gegronde theorie komt, maar misschien valt jou nog iets op wat ik over het hoofd heb gezien.
Allemaal leuk en aardig, maar ik wil nog steeds die argumentatie horen, hoor.

Wat theorieën betreft, ik denk dat ik op dit moment verder weinig meer toe te voegen heb. Ik denk wel dat het wat gemakkelijker is voor sommige spelers (of ze nu goed of slecht zijn) om zich op de achtergrond te houden omdat ik vrij veel op de voorgrond gezeten heb, dus vergeet vooral de stillere mensen niet. Er is namelijk vrijwel altijd een stille wolf aanwezig, maar meer kan ik daar verder ook niet zeggen in deze fase. Het helpt wel om af en toe de postcount door te kijken, zodat men een goed idee heeft van wie er stiller dan normaal is. En geloof niet meteen iemand op zijn woord wanneer hij of zij heeft gezegd niet te hebben kunnen stemmen omdat hij of zij heeft gezegd de hele dag afwezig te zijn (of iets dergelijks). It didn't happen without proof! Eventueel kun je checken of zo'n persoon gedurende de dag in de ledenlijst voorkomt, want niet ieder lid staat in de onzichtbare modus.

Verder wil ik nog even tegen iedereen zeggen: ik ben een reguliere dorpeling, zonder speciale functie. De ziener weet dat ook - tenminste, ik neem aan dat hij of zij slim genoeg is geweest om meteen de functie op te vragen van iemand die nogal op de voorgrond treedt en enigszins, euh, 'controversieel' ligt in de groep. Wanneer ik dan dood ben, zullen jullie weten dat de ziener nooit iemand van de Severus-verdachtmakers of Severus-stemmers kan zijn (tenzij ik heel per ongeluk de ziener heb lopen beschuldigen! ), dus weet dat jullie onder mijn rijtje tenminste één slechterik zullen vinden. Let daar straks goed op!
Oud 18-04-2009, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik dacht dat jij dit een keer had gezegd vorig spel ofzo, dat je nog nooit de waarheid had gesproken over je stem. Of was dit barabas.. nou ik dacht dat jij het was, kan me vergissen.
Nou, ik stem altijd wat ik zeg.

Citaat:
Dat was Soija, waarschijnlijk. Ik heb zoiets nooit gezegd, zoek maar na.
Ja, lap zeg. Ik hed da nevah nooi nie gezeg.
Oud 18-04-2009, 18:03
Verwijderd
@ Martin: op wolvendagen ben ik meestal stil en kijk wie er zich drukmaakt op een dag dat je eigenlijk weingi moet doen en af moet wachten. Stiekem verdenk ik die mensen ietsje sneller
maar ik ben wel met een theorie gekomen: Ik dacht dat bas misschien iets te verbergen had omdat hij zo snel naar anderen wees. Voor de rest ben ik eigenlijk niet zo heel actief geweest (voornamelijk gisteren) omdat ik een operatie had. Ik had dan ook al donderdagavond na de wolven uitslag mijn stem bekend gemaakt.
Oud 18-04-2009, 18:10
Severus
Severus is offline
Citaat:
@ Martin: op wolvendagen ben ik meestal stil en kijk wie er zich drukmaakt op een dag dat je eigenlijk weingi moet doen en af moet wachten.
Begrijpelijk, maar laf. Als ik het me goed herinner, was dat nog anders in vroeger tijden. Veel leuker, en meer interactie zo. Nu lijkt het wel alsof de dorpelingen écht in angst leven voor de wolven gedurende een eetronde, en door stil te zijn min of meer hun behaarde konten aan het kussen zijn (en zo hopen hun eigen levens te sparen).
Oud 18-04-2009, 18:14
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Nou, ik stem altijd wat ik zeg.

Ja, lap zeg. Ik hed da nevah nooi nie gezeg.
Oke. Maar ik weet zeker dat iemand het heeft gezegd, al dan niet voor de lol. *gaat terugzoeken*

Citaat:
Allemaal leuk en aardig, maar ik wil nog steeds die argumentatie horen, hoor.
Gewoon nalezen:

Citaat:
Ik heb het topic nog eens doorgelezen, en inderdaad, ik moet je gelijk geven: ik heb een fout gemaakt, waarvoor mijn excuses. Jouw stem stond inderdaad hier, maar ik moet wat te snel door de lange tekst hebben doorgelezen toen ik bezig was een stemlijstje samen te stellen. Dit is echt een eerlijke fout mijnerzijds (natuurlijk zullen de meeste mensen daar sceptisch over zijn, maar zodra ik dood ben zullen jullie zien dat het écht zo is), maar ik moet er wel bij zeggen dat mijn fout jou helaas niet minder verdacht maakt voor mij. ...
En daarna bedenk je wel weer een nieuwe reden om LL verdacht te vinden, omdat hij het woord 'weer' gebruikte, maar de eerste theorie werd ontkracht. Maar dit was verder geen argumentatie tegen jou hoor, ik noemde op hoe het ging. Ik verbaasde me erover dat je niet op fizzle hebt gestemd.
En je hebt het spel een tijd terug toch gespeeld?
Oud 18-04-2009, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Begrijpelijk, maar laf. Als ik het me goed herinner, was dat nog anders in vroeger tijden. Veel leuker, en meer interactie zo. Nu lijkt het wel alsof de dorpelingen écht in angst leven voor de wolven gedurende een eetronde, en door stil te zijn min of meer hun behaarde konten aan het kussen zijn (en zo hopen hun eigen levens te sparen).
Toen ik meedeed een jaar of 4 geleden werd er niet gezegd op wie er gestemd werd en werden er nauwelijks theorieën gepost. Er werd uberhaupt niet zoveel gezegd.

En ik bedoel het niet als hallo ik wil niet opvallen nu (anders hield ik mijn mond wel) maar eerder als het is opvallend wie er vandaag echt inhoudelijk mee bezig is, volgens mij is het percentage wolven onder die groep wat groter. Weerwolven overleggen dan met elkaar en ongemerkt gaan ze vast meer posten op die dagen. Maar dat is misschien ook per groep wolven verschillend.

Ik ben in elk geval benieuwd of ze vanavond weer falen Maarja, geen tovenaar meer.
Oud 18-04-2009, 18:22
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Niet perse laf. Je kunt beter veel zeggen, des te minder kans heb je om opgegeten te worden. Uit de praktijk die ik heb gezien blijkt dat onopvallende spelers eerder worden opgegeten dan aanwezige.
Dit om een aantal redenen:
- deze personen noemen heel veel theorieën, waarvan een groot deel niet klopt. De verwarring die ze doen ontstaan is mooi meegenomen voor de wolven.
- als deze personen het een keer wèl bij het goede eind hebben, zou het te verdacht zijn ze op te eten.
- spelers met een goede functie hebben nog wel eens de neiging dit zo veel mogelijk verborgen te houden.

Citaat:
Verder wil ik nog even tegen iedereen zeggen: ik ben een reguliere dorpeling, zonder speciale functie.
Dit hoor je eigenlijk niet zo in het topic te zeggen.
Oud 18-04-2009, 18:25
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Weerwolven overleggen dan met elkaar en ongemerkt gaan ze vast meer posten op die dagen. Maar dat is misschien ook per groep wolven verschillend.
Toen ik wolf was overlegden we nauwelijks met elkaar. Ik probeerde dat wel, maar de meesten hadden daar blijkbaar geen zin in, of lieten zich soms dagen niet zien. Het zou je nog verbazen hoe weinig we eigenlijk eraan deden. Een paar keer besliste ik in men eentje wie we op aten. (waarvan 1 keer dus men eigen verrader)

Zo nu stop ik even met posten, er moet een kampioenswedstijd worden gekeken!
Oud 18-04-2009, 18:26
Verwijderd
Ik kan ook op zijn Biertanks zeggen dat ik de wolf ben, mag best hoor, alleen niemand gelooft het.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten