Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Sommigen noemen 't mode, ik noem 't lelijk, het is maar net hoe je ertegenaan kijkt. De hipsters vinden mij wrs ook lelijk en vreselijk onhip... nou ja, whatever.
|
![]() |
Hipsters die afgeven op hipsters, maar zelf op zo'n lookblog hadden kunnen staan (en zelfs een keer hipster van de week waren op één of andere hipster cu2?). Skinheads die afgeven op modepoppetjes terwijl het zo'n beetje de meest modieuze subcultuur is met de strengste kledingregels. Dikke nerds die afgeven op retro en 'hipheid' uit angst om zelf op te vallen, maar ondertussen zelf met skullcandy koptelefoons rondlopen, waarschijnlijk vorig jaar nog met shuttershades rond paradeerde en claimen niet aan mode mee te doen.
En dan afvragen waarom er nog zo weinig mensen op lifestyle komen. Haha. |
![]() |
|
Echte hipheid is natuurlijk een UC aanmaken om je ongezouten mening te geven, want oh jeetje, stel je voor dat iemand je stom vind!
edit: Je hebt trouwens wel goed je research gedaan zeg. En daardoor heb je ons helemaal tuk. Volledig terecht dat jij ons uitlacht. Haha.
Laatst gewijzigd op 28-04-2009 om 21:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Beter word die facepalm emoticon gewoon ingevoerd op het forum, aangezien er duidelijk sterke behoefte aan is.
Vind het sowieso best wel kinderachtig om iemand die er anders uit ziet dan jijzelf te gaan bekritiseren aangezien er ook genoeg kritiek over jou gegeven kan worden. Als iemand er als een emo uit wilt zien, moeten ze dat lekker doen, 80% dat hier komt is waarschijnlijk ook een hele lelijke alto geweest met regenboogkleurtjes, maar dat willen we allemaal natuurlijk heel graag ontkennen ![]()
|
Ja een beetje wel. Heel de wereld kkert op elkaar en peace & happyness is iets wat alleen onder invloed van heel veel drugs en psychedelische muziek mogelijk is.
Anyway, Ik had vroeger ook wel m'n regenboogalto fase en ik vind het prima als pubers nog aan het 'ontdekken' zijn, maar als je eind 20 of zelfs een stuk ouder bent moet je het onderhand wel gevonden hebben, imo. En ik kan me gewoon niet voorstellen dat die hele strakke broeken lekker zitten (vooral bij mannen, dat doet toch pijn? ![]()
Laatst gewijzigd op 29-04-2009 om 15:21. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Iedereen kan, op zijn of haar huidskleur na, zijn of haar uiterlijk bepalen en daarmee de boodschap, ideologie, enz die hij of zij uit draagt. Als je er voor kiest om er 'apart' bij te lopen, kies je er ook voor beoordeeld te worden door anderen. Sterker nog: ook als je er voor kiest om er (juist) niet 'apart' bij te lopen, kies je er voor om een bepaald idee (niet) bij mensen op te roepen. Ik weet verdomd goed wat mensen denken en (willen) zien als ze mij zien lopen en ik kies daar zelf voor. Dat levert voornamelijk negatieve kritiek op. Maar nogmaals: daar kies ik zelf voor en ik vind het helemaal niet erg om door anderen (bijvoorbeeld) gemeden te worden vanwege mijn uiterlijk. Je oproep tot mensen in hun waarde laten, respecteren of hoe je het ook wil noemen vind ik ook onzin. Ik kan 0 respect opbrengen voor huppelnichten, emo's, wannabee gangsta's, wiggers, etc. Dat wil niet zeggen dat ik elk figuur dat ik een dwaas vind uit ga lopen schelden of erger maar vraag me niet iedereen te respecteren, ongeacht hun uiterlijk (of wat dan ook). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Net als mensen die (zoals je op de plaatjes kunt zien) een stapje te ver gaan met de mode. 1 'hip' item kan nog leuk staan, maar als je jezelf er mee vol hangt loop je voor gek. Maar dat is een MENING, dus die mensen mogen lekker dragen wat ze willen zo lang ik het ook maar lelijk mag vinden. Dat mogen ze ook van mij.
||
Citaat:
Misschien ben ik dan wel heel erg hippie en rook ik teveel jointjes. Maar wat is de grens dan met jezelf kleden en tot hoeverre word het dan nog geaccepteerd, moet je er na je pubertijd meteen als een burgertrut er bij lopen en alles wat je bij DAYENNE hoort maar gebruiken voor je eigen garderobe, of moeten we er na onze pubertijd maar allemaal rondlopen in threadlessshirts en baggypants. Als iemand lekker een skinny aan wilt trekken mij best, als iemand in het weekend zichzelf graag in een latexpakje hijst, zijn keuze! Het heeft toch geen invloed op iemand zijn karakter, tenzij je dat jezelf gaat dwingen van jaa dit hoort bij mijn lifestyle dus ik moet dit en dat zeggen en zus en zo maar dat zijn gewoon tieste figuren.
|||
Citaat:
Citaat:
Ik word als ik ergens uitga ook vaak raar aangekeken door hippe meisjes, want die vinden mij wrs stom. Nou, ik laat ze lekker kijken. Ik heb het meestal prima naar m'n zin terwijl zij met chagrijnige bekken heel erg niet staan te dansen. Ach ja...
Laatst gewijzigd op 29-04-2009 om 15:50. |
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
Om even op enkele van mijn voorbeelden in te gaan: hoe kan ik iemand respecteren die er uit ziet als een wijf (emo)? Hoe kan ik iemand respecteren die roomwit is maar zich gedraagt alsof hij in een zwarte ghetto in de VS is opgegroeid? Sorry, maar dat soort dwazen vind ik verachterlijk. Moet ik wel bij zeggen dat ik van anderen ook geen respect verwacht en meestal niet eens wil! Respect moet je verdienen dan wel afdwingen. Citaat:
![]() Een vriend van mij loopt regelmatig op sandalen. Ik heb respect voor hem als vriend en ook omdat hij zich van niemand wat aan trekt, maar niet voor die lelijke Nike Air Jerusalems van 'm. Citaat:
Dat recht geeft (dus) iedereen. Iedereen kiest er voor om iets uit te dragen aan de buitenwereld. Het kan zijn dat je wil dat iedereen denkt dat je 'normaal' bent en dat je (dus) standaard meuk koopt die niet te veel op valt (waarmee je weer het risico loopt om voor suffe lul aangezien te worden). Het kan zijn dat je wil laten zien hoeveel poen je hebt, wel geloof je aan hangt, welke geaardheid je hebt, hoe creatief je bent, welke muziek je leuk vindt, etc. Je vraagt er dus om om beoordeeld te worden. Citaat:
Als jij niet wil dat mensen een bepaald beeld van je krijgen, moet je je anders gaan kleden en/of gedragen. Als jij niet wil dat ik (en waarschijnlijk velen met mij) denk dat je een relnicht bent, om maar even wat te noemen, moet je geen wijvenbroeken dragen, te strakke shirtjes aan doen en flamboyant rond gaan huppelen met je handtasje. Zo simpel is dat. What goes around, comes around. Citaat:
![]() |
![]() |
|
Je hoeft niet met iedereen vrienden te worden, ik zeg alleen maar heb respect voor anderen, ik zelf vind dat heel belangrijk. Zoals je zelf ook aangeeft je ouders respecteren je ongeacht hoe je dr uitziet en die vriend van je met zn nike air jerusalems is toch ook eenhele aardige kerel ook al draagt hij zulke gedrochten, ik bedoel er gewoon mee te zeggen je kan niet meteen een oordellen vellen op iemands uiterlijk. Ik hou gewoon niet van vooroordelen
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Ik hou wel van vooroordelen: maakt alles lekker makkelijk, hahahaha. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|