Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2009, 07:48
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik trek het zo slecht als mensen zich zo wanhopig origineel kleden. Niet te doen.
Oud 24-04-2009, 19:01
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
wat is 'stylish' trouwens een kut woord, pfff.
Oud 24-04-2009, 22:21
Verwijderd
Citaat:
lookbooknichtjes.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2009, 18:08
Balthasar
Balthasar is offline
bezoek jij Lookbook maar eens even en durf me dan te beweren dat die foto's daar niet compleet overeen komen met wat er hier geplaatst wordt.

met je 'facepalm' .
Oud 26-04-2009, 00:17
Verwijderd
No offense, maar destijds in paradiso zag ik je met all sorts of lookbook homies rondhangen en het nichtjes-gedeelte weet je natuurlijk zelf wel te verklaren.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2009, 10:43
Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
No offense, maar destijds in paradiso zag ik je met all sorts of lookbook homies rondhangen en het nichtjes-gedeelte weet je natuurlijk zelf wel te verklaren.
Ik weet niet op wanneer je doelt, maar ze zullen vast wel homoseksueel zijn geweest ja.
Oud 26-04-2009, 17:50
sabrosa
sabrosa is offline
Ik denk dat hij doelt op de Crystal Castles avond.
Oud 26-04-2009, 22:23
Balthasar
Balthasar is offline
Lijkt me nu eigenlijk ook wel duidelijk. Million Dollar Kiddo's enzo.
Oud 26-04-2009, 23:03
Verwijderd
Facepalm is dus wel gerechtvaardigd
Met citaat reageren
Oud 26-04-2009, 23:09
sabrosa
sabrosa is offline
Geheel!
Oud 27-04-2009, 09:11
Verwijderd
Ik mis nooit.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 14:18
Verwijderd

'cause it's your moms birthday
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 14:23
Erato
Erato is offline
Haha, ik vind het echt super als mensen zich origineel kleden en niet als slaafse kuddediertjes cq modepopjes rondlopen. Stuk voor stuk nice
Oud 27-04-2009, 19:48
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Citaat:
[afbeelding]

'cause it's your moms birthday
verdomme zeg, wat een gedrocht.
Oud 28-04-2009, 15:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Haha, ik vind het echt super als mensen zich origineel kleden en niet als slaafse kuddediertjes cq modepopjes rondlopen. Stuk voor stuk nice
Ik vind het juist wel allemaal slaafse modepopjes, want in hun raarheid zijn ze allemaal weer hetzelfde. (Allemaal een veels te strakke broek, veels te wijd shirt, lelijke muts op, 'retro' dingen uit de 80s etc.) Beetje alto 'ikbengewoonmuhzelluf' dus.
Sommigen noemen 't mode, ik noem 't lelijk, het is maar net hoe je ertegenaan kijkt. De hipsters vinden mij wrs ook lelijk en vreselijk onhip... nou ja, whatever.
Oud 28-04-2009, 20:13
Broeder
Broeder is offline
Threadless is toch het nieuwe "hip"? Iets wat ik ook niet begrijp, maar goed.
Oud 28-04-2009, 21:07
De echte Karl
De echte Karl is offline
Hipsters die afgeven op hipsters, maar zelf op zo'n lookblog hadden kunnen staan (en zelfs een keer hipster van de week waren op één of andere hipster cu2?). Skinheads die afgeven op modepoppetjes terwijl het zo'n beetje de meest modieuze subcultuur is met de strengste kledingregels. Dikke nerds die afgeven op retro en 'hipheid' uit angst om zelf op te vallen, maar ondertussen zelf met skullcandy koptelefoons rondlopen, waarschijnlijk vorig jaar nog met shuttershades rond paradeerde en claimen niet aan mode mee te doen.

En dan afvragen waarom er nog zo weinig mensen op lifestyle komen.

Haha.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 21:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Echte hipheid is natuurlijk een UC aanmaken om je ongezouten mening te geven, want oh jeetje, stel je voor dat iemand je stom vind!

edit: Je hebt trouwens wel goed je research gedaan zeg. En daardoor heb je ons helemaal tuk. Volledig terecht dat jij ons uitlacht.

Haha.

Laatst gewijzigd op 28-04-2009 om 21:38.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 21:34
De echte Karl
De echte Karl is offline
Wat in ieder geval niet hip is, is retro afkraken en zelf op 8-bit prullaria geilen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 21:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik geil niet zo op retro prullaria hoor. Ik had ooit wat space invaders, maar daar houdt 't ook wel mee op.
Oud 28-04-2009, 21:47
Verwijderd
nomnomnom
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 21:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*munchies heeft*
Oud 29-04-2009, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Hipsters die afgeven op hipsters, maar zelf op zo'n lookblog hadden kunnen staan (en zelfs een keer hipster van de week waren op één of andere hipster cu2?). Skinheads die afgeven op modepoppetjes terwijl het zo'n beetje de meest modieuze subcultuur is met de strengste kledingregels. Dikke nerds die afgeven op retro en 'hipheid' uit angst om zelf op te vallen, maar ondertussen zelf met skullcandy koptelefoons rondlopen, waarschijnlijk vorig jaar nog met shuttershades rond paradeerde en claimen niet aan mode mee te doen.

En dan afvragen waarom er nog zo weinig mensen op lifestyle komen.

Haha.
Haha.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2009, 11:19
Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
(en zelfs een keer hipster van de week waren op één of andere hipster cu2?).
dat heb je dus duidelijk niet begrepen FACEPALM.
Oud 29-04-2009, 14:34
sabrosa
sabrosa is offline
Beter word die facepalm emoticon gewoon ingevoerd op het forum, aangezien er duidelijk sterke behoefte aan is.

Vind het sowieso best wel kinderachtig om iemand die er anders uit ziet dan jijzelf te gaan bekritiseren aangezien er ook genoeg kritiek over jou gegeven kan worden. Als iemand er als een emo uit wilt zien, moeten ze dat lekker doen, 80% dat hier komt is waarschijnlijk ook een hele lelijke alto geweest met regenboogkleurtjes, maar dat willen we allemaal natuurlijk heel graag ontkennen Fuck iedereen heeft van die fase's in zijn leven en je probeerd jezelf te ontdekken, aan de binnenkant maar zeker ook op uiterlijk gebied, sommige hebben dat gewoon niet zo snel door, waarom zou je je daarover druk maken.. Dat iets niet helemaal je ding is oke en dat het grappig is omdat het weird is,iets wat we niet kennen vinden we snel maar raar en gaan we het massaal om zitten lachen en afzeiken. Ja dat is heel cool natuurlijk.
Oud 29-04-2009, 14:35
sabrosa
sabrosa is offline
Enorm veel typo's maar het gaat om het verhaal! /FACEPALM
Oud 29-04-2009, 14:37
sabrosa
sabrosa is offline
En natuurlijk lijkt het heel hypocriet als je hier maffe foto's post, like i did, maar laat wel iedereen in zijn waarde en denk niet dat jij beter bent omdat jij zogenaamd wel het perfecte uiterlijk hebt.
Oud 29-04-2009, 14:39
sabrosa
sabrosa is offline
Of ben ik nu weer de moraalridder?!
Oud 29-04-2009, 15:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja een beetje wel. Heel de wereld kkert op elkaar en peace & happyness is iets wat alleen onder invloed van heel veel drugs en psychedelische muziek mogelijk is.

Anyway, Ik had vroeger ook wel m'n regenboogalto fase en ik vind het prima als pubers nog aan het 'ontdekken' zijn, maar als je eind 20 of zelfs een stuk ouder bent moet je het onderhand wel gevonden hebben, imo.
En ik kan me gewoon niet voorstellen dat die hele strakke broeken lekker zitten (vooral bij mannen, dat doet toch pijn? )

Laatst gewijzigd op 29-04-2009 om 15:21.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2009, 15:23
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Vind het sowieso best wel kinderachtig om iemand die er anders uit ziet dan jijzelf te gaan bekritiseren aangezien er ook genoeg kritiek over jou gegeven kan worden.
Heh, je lijkt m'n ouders wel! Ik ben het dan ook totaal niet met je eens. Dat anderen commentaar op mijn uiterlijk (ik betrek het maar even 100% op mijzelf) willen of kunnen geven, neemt niet weg dat ik vanuit mijn optiek een ander (terecht) kan beoordelen. Als iemand er als een pisnicht uit ziet, zal ik dat zeggen. Als iemand er als een huilie emo uit ziet, zal ik dat zeggen. Etc.

Iedereen kan, op zijn of haar huidskleur na, zijn of haar uiterlijk bepalen en daarmee de boodschap, ideologie, enz die hij of zij uit draagt. Als je er voor kiest om er 'apart' bij te lopen, kies je er ook voor beoordeeld te worden door anderen. Sterker nog: ook als je er voor kiest om er (juist) niet 'apart' bij te lopen, kies je er voor om een bepaald idee (niet) bij mensen op te roepen.

Ik weet verdomd goed wat mensen denken en (willen) zien als ze mij zien lopen en ik kies daar zelf voor. Dat levert voornamelijk negatieve kritiek op. Maar nogmaals: daar kies ik zelf voor en ik vind het helemaal niet erg om door anderen (bijvoorbeeld) gemeden te worden vanwege mijn uiterlijk.

Je oproep tot mensen in hun waarde laten, respecteren of hoe je het ook wil noemen vind ik ook onzin. Ik kan 0 respect opbrengen voor huppelnichten, emo's, wannabee gangsta's, wiggers, etc. Dat wil niet zeggen dat ik elk figuur dat ik een dwaas vind uit ga lopen schelden of erger maar vraag me niet iedereen te respecteren, ongeacht hun uiterlijk (of wat dan ook).
Met citaat reageren
Oud 29-04-2009, 15:28
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Anyway, Ik had vroeger ook wel m'n regenboogalto fase en ik vind het prima als pubers nog aan het 'ontdekken' zijn, maar als je eind 20 of zelfs een stuk ouder bent moet je het onderhand wel gevonden hebben, imo.
Dus als dertiger mag je je niet meer zo kleden, zelfs niet als je je er prettig bij voelt? o.o Beetje close-minded wel.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2009, 15:39
sabrosa
sabrosa is offline
Citaat:
Als je er voor kiest om er 'apart' bij te lopen, kies je er ook voor beoordeeld te worden door anderen. Sterker nog: ook als je er voor kiest om er (juist) niet 'apart' bij te lopen, kies je er voor om een bepaald idee (niet) bij mensen op te roepen.

Dat wil niet zeggen dat ik elk figuur dat ik een dwaas vind uit ga lopen schelden of erger maar vraag me niet iedereen te respecteren, ongeacht hun uiterlijk (of wat dan ook).
Tuurlijk heb je respect voor ieder zijn uiterlijk, hoe kan je nou zeggen van niet. Oke iemand in elkaar bashen omdat hij er anders uit ziet gaat te ver, maar je kan iemand zijn keuze om er zo uit te zien toch wel respecteren, doen jouw ouders waarschijnlijk ook bij jou en je vrienden die niet skinhead zijn, tenzij je dus in een community leeft met alleen maar dat soort mensen. En tuurlijk als je je overdreven naar een bepaald hokje kleed word je gewoon in dat hokje gestopt, maar om dan anders over een persoon te gaan denken omdat hij zich niet kleed zoals jij, waar haal jij dat recht vandaan. Ik neem aan dat jij wel weet hoe het is om op je uiterlijk beoordeeld te worden en ga me niet vertellen dat dat altijd fijn is, probeer alleen te zeggen waarom het zo een big deal moet zijn hoe iemand er uit ziet en waarom je minder respect voor iemand zou hebben omdat diegene zich niet kleed zoals jij.
Oud 29-04-2009, 15:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dus als dertiger mag je je niet meer zo kleden, zelfs niet als je je er prettig bij voelt? o.o Beetje close-minded wel.
Och meid, ik ben waanzinnig open-minded. Alles mag. Ik vind alleen dat je op een bepaalde leeftijd wel klaar moet zijn met 'experimenteren' en je stijl gevonden moet hebben. Mensen die zich bijv op latere leeftijd nog gaan kleden als 20ers, vind ik een beetje fout.
Net als mensen die (zoals je op de plaatjes kunt zien) een stapje te ver gaan met de mode. 1 'hip' item kan nog leuk staan, maar als je jezelf er mee vol hangt loop je voor gek.
Maar dat is een MENING, dus die mensen mogen lekker dragen wat ze willen zo lang ik het ook maar lelijk mag vinden. Dat mogen ze ook van mij.
Oud 29-04-2009, 15:45
sabrosa
sabrosa is offline
Citaat:
Ja een beetje wel. Heel de wereld kkert op elkaar en peace & happyness is iets wat alleen onder invloed van heel veel drugs en psychedelische muziek mogelijk is

Misschien ben ik dan wel heel erg hippie en rook ik teveel jointjes.
Maar wat is de grens dan met jezelf kleden en tot hoeverre word het dan nog geaccepteerd, moet je er na je pubertijd meteen als een burgertrut er bij lopen en alles wat je bij DAYENNE hoort maar gebruiken voor je eigen garderobe, of moeten we er na onze pubertijd maar allemaal rondlopen in threadlessshirts en baggypants. Als iemand lekker een skinny aan wilt trekken mij best, als iemand in het weekend zichzelf graag in een latexpakje hijst, zijn keuze! Het heeft toch geen invloed op iemand zijn karakter, tenzij je dat jezelf gaat dwingen van jaa dit hoort bij mijn lifestyle dus ik moet dit en dat zeggen en zus en zo maar dat zijn gewoon tieste figuren.
Oud 29-04-2009, 15:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
probeer alleen te zeggen waarom het zo een big deal moet zijn hoe iemand er uit ziet en waarom je minder respect voor iemand zou hebben omdat diegene zich niet kleed zoals jij.
zo zit de wereld in elkaar. Deal with it.

Citaat:
Het heeft toch geen invloed op iemand zijn karakter, tenzij je dat jezelf gaat dwingen van jaa dit hoort bij mijn lifestyle dus ik moet dit en dat zeggen en zus en zo maar dat zijn gewoon tieste figuren.
Daar zijn er meer van dan je denkt.
Ik word als ik ergens uitga ook vaak raar aangekeken door hippe meisjes, want die vinden mij wrs stom. Nou, ik laat ze lekker kijken. Ik heb het meestal prima naar m'n zin terwijl zij met chagrijnige bekken heel erg niet staan te dansen. Ach ja...

Laatst gewijzigd op 29-04-2009 om 15:50.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2009, 15:47
sabrosa
sabrosa is offline
Nouja gelukkig maak ik dan geen deel uit van die wereld die jij benoemd
Oud 29-04-2009, 15:51
Erato
Erato is offline
Haha arme misleide mensen, het doet er niet toe hoe je kleedt. Zolang je maar een lekker lijf hebt
Oud 29-04-2009, 15:52
sabrosa
sabrosa is offline
Ik ga weer ontopic;

(L)(L)(L)
sabrosa
sabrosa is offline
Citaat:
Haha arme misleide mensen, het doet er niet toe hoe je kleedt. Zolang je maar een lekker lijf hebt
Zolang je maar kk lekkere billen hebt is alles goed
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Godver, het is gedaan met me!
Oud 29-04-2009, 15:53
sabrosa
sabrosa is offline
Nou trimm, billen heb je wel toch?
Oud 29-04-2009, 15:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Haha, die heb ik zeker ja, maar om nou te zeggen dat ze lekker zijn...
Oud 29-04-2009, 15:59
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Tuurlijk heb je respect voor ieder zijn uiterlijk, hoe kan je nou zeggen van niet.
Nee, dat heb ik niet. Zie de voorbeelden van groepen die ik niet respecteer. Het gaat daarbij trouwens meestal om meer dan alleen het uiterlijk; ik respecteer hun manier van leven niet. Ik heb nou eenmaal bepaalde opvattingen over het leven, levenshoudingen, etc. en veel, zo niet de meeste, types die daar niet mee stroken ga ik niet vanuit een krampachtig, politiek correct gevoel van saamhorigheid zomaar respecteren.
Om even op enkele van mijn voorbeelden in te gaan: hoe kan ik iemand respecteren die er uit ziet als een wijf (emo)? Hoe kan ik iemand respecteren die roomwit is maar zich gedraagt alsof hij in een zwarte ghetto in de VS is opgegroeid? Sorry, maar dat soort dwazen vind ik verachterlijk.
Moet ik wel bij zeggen dat ik van anderen ook geen respect verwacht en meestal niet eens wil! Respect moet je verdienen dan wel afdwingen.

Citaat:
Oke iemand in elkaar bashen omdat hij er anders uit ziet gaat te ver, maar je kan iemand zijn keuze om er zo uit te zien toch wel respecteren, doen jouw ouders waarschijnlijk ook bij jou en je vrienden die niet skinhead zijn, tenzij je dus in een community leeft met alleen maar dat soort mensen.
Reken er maar niet op dat mijn ouders er blij mee zijn of dat al mijn vrienden het als normaal, mooi of wat dan ook beschouwen. Dat hoeft ook helemaal niet. Zij respecteren mij (hopelijk ) echter omdat ik hun zoon, vriend, kennis of wat dan ook ben.
Een vriend van mij loopt regelmatig op sandalen. Ik heb respect voor hem als vriend en ook omdat hij zich van niemand wat aan trekt, maar niet voor die lelijke Nike Air Jerusalems van 'm.

Citaat:
En tuurlijk als je je overdreven naar een bepaald hokje kleed word je gewoon in dat hokje gestopt, maar om dan anders over een persoon te gaan denken omdat hij zich niet kleed zoals jij, waar haal jij dat recht vandaan.
Is dat zo gek? Met een bepaald uiterlijk draag je bepaalde dingen uit. Met je uiterlijk dwing je anderen er toe om een bepaald beeld van jou te krijgen. Het beeld dat ontstaat kan niet stroken met de persoon die er achter dat uiterlijk schuil gaat, dat geef ik toe. Maar dat neemt niet weg dat je vraagt om beoordeeld te worden en dat gebeurd dan ook.
Dat recht geeft (dus) iedereen. Iedereen kiest er voor om iets uit te dragen aan de buitenwereld. Het kan zijn dat je wil dat iedereen denkt dat je 'normaal' bent en dat je (dus) standaard meuk koopt die niet te veel op valt (waarmee je weer het risico loopt om voor suffe lul aangezien te worden). Het kan zijn dat je wil laten zien hoeveel poen je hebt, wel geloof je aan hangt, welke geaardheid je hebt, hoe creatief je bent, welke muziek je leuk vindt, etc. Je vraagt er dus om om beoordeeld te worden.

Citaat:
Ik neem aan dat jij wel weet hoe het is om op je uiterlijk beoordeeld te worden en ga me niet vertellen dat dat altijd fijn is, probeer alleen te zeggen waarom het zo een big deal moet zijn hoe iemand er uit ziet en waarom je minder respect voor iemand zou hebben omdat diegene zich niet kleed zoals jij.
Nogmaals: ik kies zelf voor mijn uiterlijk. Dat kan enkele ongemakken met zich mee brengen, ja. Maar ik kies daar zelf voor.
Als jij niet wil dat mensen een bepaald beeld van je krijgen, moet je je anders gaan kleden en/of gedragen. Als jij niet wil dat ik (en waarschijnlijk velen met mij) denk dat je een relnicht bent, om maar even wat te noemen, moet je geen wijvenbroeken dragen, te strakke shirtjes aan doen en flamboyant rond gaan huppelen met je handtasje. Zo simpel is dat.

What goes around, comes around.

Citaat:
Zolang je maar kk lekkere billen hebt is alles goed
Ah, dan komt het toch nog goed met me.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2009, 16:04
sabrosa
sabrosa is offline
Je hoeft niet met iedereen vrienden te worden, ik zeg alleen maar heb respect voor anderen, ik zelf vind dat heel belangrijk. Zoals je zelf ook aangeeft je ouders respecteren je ongeacht hoe je dr uitziet en die vriend van je met zn nike air jerusalems is toch ook eenhele aardige kerel ook al draagt hij zulke gedrochten, ik bedoel er gewoon mee te zeggen je kan niet meteen een oordellen vellen op iemands uiterlijk. Ik hou gewoon niet van vooroordelen SORRY
Oud 29-04-2009, 16:05
sabrosa
sabrosa is offline
Verder vind ik je heel lief EvilConduct (K)!
Oud 29-04-2009, 16:32
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Je hoeft niet met iedereen vrienden te worden, ik zeg alleen maar heb respect voor anderen, ik zelf vind dat heel belangrijk. Zoals je zelf ook aangeeft je ouders respecteren je ongeacht hoe je dr uitziet en die vriend van je met zn nike air jerusalems is toch ook eenhele aardige kerel ook al draagt hij zulke gedrochten, ik bedoel er gewoon mee te zeggen je kan niet meteen een oordellen vellen op iemands uiterlijk. Ik hou gewoon niet van vooroordelen SORRY
Daar ben ik het redelijk mee eens: iemands uiterlijk kan anders zijn dan zijn of haar innerlijk. Je kan inderdaad niet iemand 100% doorgronden aan de hand van het uiterlijk van die persoon.

Ik hou wel van vooroordelen: maakt alles lekker makkelijk, hahahaha.

Citaat:
Verder vind ik je heel lief EvilConduct (K)!
Ik jou ook hoor.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2009, 20:58
Verwijderd
Oh bah, EvilConduct is zo'n vieze skinhead.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2009, 23:27
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Oh bah, EvilConduct is zo'n vieze skinhead.
Ik heb hygiëne anders hoog in het vaandel!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 08:26
Verwijderd
Ja ehh hallo, laat mij ook eens ff lekker generaliseren!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 19:35
Allochthony
Allochthony is offline
Streetfashion? Meer alsof het uit het circus komt, wat een teringzooi e.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten