Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() EDIT: Oh, de spelleiders zijn er nu. ![]() Citaat:
|
1. Light Fighter
2. Wammus 3. Eye of Sauron (dorpeling) 4. Katje 5. arPos (leerling(ziener)) 6. Severus 7. Ghidorah (dorpeling / geliefde) 8. VeGs (dorpeling) 9. Allure 10. Kazet Nagorra (/Pippeloen) (dorpeling) 11. Matige Muis (ziener) 12. Archont (heks) 13. Vytan (dorpeling) 14. Mr Soija 15. Cherry Springs 16. Absinthe (dorpeling) 17. kleinepierik (cupido) 18. Tink* 19. geen punt (dorpeling / geliefde) 20. Daboman (verrader) 21. Biertank 52 22. Sens. Blauw = opgehangen Rood = opgegeten Groen = gestorven aan liefdesverdriet Absinthe is opgehangen, zij is dorpeling.
||
Citaat:
|
Ja jeetje. Stom volk.
Nu weet ik niet wie er wolf is, omdat er maar 3 stemmen op Absinthe stonden en voor de rest maar hooguit 2 stemmen. Biertank, op wie heb jij gestemd/waarom heb je dat niet opgegeven? Tink, op wie heb jij uiteindelijk gestemd? Het kan in theorie ook nog dat er een wolf op Absinthe stond, eentje op Severus, eentje op Sens (en dat moet dan Soija zijn) en eentje op mij, maar dat weet ik dus niet zeker. Lijkt me niet zo waarschijnlijk.
||
Citaat:
Oh, en jammer van Absinthe. Maar ja, collateral damage happens, hè.
||
Citaat:
![]() Hmmm kan... maar er zijn ook mensen die er een handje van hebben om op iemand anders te stemmen dan ze doorgeven (ook al zijn ze goed), maar daar kan je sowieso niet echt iets mee. Het zou kunnen dat de wolven echt zo gespreid zitten, maar ik kan me ook wel voorstellen 2 gespreid en 2 op dezelfde.
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 26-05-2009 om 00:50. |
![]() |
|
![]() |
ik heb op Mr Soija gestemd omdat hij maar blijft roepen dat ik Wolf ben, terwijl ik weet dat ik dat niet ben. Want de enige die mij heel de tijd verdacht loopt te maken is hij.
![]() Bovendien denk ik dat er een aantal ervaren spelers wolven zijn, aangezien we het zo vreselijk slecht doen. |
![]() |
||||
De allereerste ronde
Citaat:
Maar de laatste ronde: Citaat:
Citaat:
*goes to find meer clues*
Laatst gewijzigd op 26-05-2009 om 10:33. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-05-2009 om 13:54. |
![]() |
|
Maar hij roept dat jij wolf bent en daarom vindt jij hem een wolf? Waarom niet gewoon een onschuldige onwetende dorpeling?
En Severus, ik heb het nog allemaal eens bekeken en ik zou sowieso niet op je stemmen gelijk omdat ik dat gewoon minder zeker weet dan light fighter. Het is handig om eerst op safe te spelen, aangezien wij als dorpelingen er niet echt goed voorstaan nu. ![]() ![]()
|
Vandaag is er een graf geleegd
Er is misschien geen moord gepleegd Een fopcadeau kan een benaming zijn Want de begrafenis was schijn! De houten kist is naam’lijk leeg Toch begraven door Archont Die de schep in handen kreeg En de kist al zo licht vond. De stiekeme rover vluchtte in de nacht En in zijn graf giechelt Archont zacht. Er is niemand opgegeten!
Laatst gewijzigd op 26-05-2009 om 20:18. Reden: gedicht toegevoegd na uitslag te hebben gepost, goed he |
![]() |
|
Phieuw, dat konden we wel gebruiken.
Biertank, pardon? ![]() Tink is door die clues die ze opduikelde wat mij betreft wel vrijgepleit van wat voor verdenkingen dan ook. Ik kan Severus wel garanderen dat mijn stem morgen naar haar gaat. Ik vind het wel wanhopig verleggen van schuld wanneer praktisch bewezen is dat je niet stemt je alsnog iemand anders beschuldigt. Ik zie geen enkele reden voor een onschuldige dorpeling om een andere stem door te geven dan dat hij of zij pm't, en dat doe ik dus ook niet. Omdat ik dat van mijzelf weet kan ik er vrij zeker van zijn dat zij weerwolf is. Light fighter lijkt me ook. Ik vertrouw tink wel hierop.
|
![]() |
Tovenaar/bane.
![]() Dit hadden we wel even nodig ja. En ik ga zelf even rustig alle stemlijstjes doornemen. Want ik vertrouw jullie lekker allemaal niet. ![]() Beetje jammer trouwens dat uit het laatste stemlijstje weinig valt op te maken, het was 3-2-2-2. Er kan dus heel goed in elk rijtje een wolf staan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga deze ronde in ieder geval op Light Fighter stemmen, mijn verdenking van jou en Mr Soija ten spijt, want ik vind dat het bij hem op dit moment het duidelijkste naar voren komt dat hij wolf is. Als de andere dorpelingen verstandig zijn, stemmen ze ook op Light Fighter. Mij ophangen zou, zoals ik al eerder zei, zeer onverstandig zijn. Het is aan jullie zelf om mij te geloven, want slechts iemands woord is natuurlijk niet genoeg in dit spel - maar doe mij dan een plezier en pas dan hetzelfde toe bij anderen, want bij anderen wordt er haast niks over gezegd wanneer ze zeggen "van mezelf weet ik dat mijn stem klopt, omdat ik dorpeling ben." Cherry Springs kan wel van haarzelf zeggen dat ze weet dat haar stem klopt, maar daar geloof ik dus geen snars van. Hopelijk nemen de anderen dat niet klakkeloos van haar over. Hmm, laatste rondes, dus het spel intensiveert. Logisch dan dat de wolven steeds meer op mij gaan hameren tijdens de hangrondes, want ze willen mij er toch graag uithebben (maar kunnen het niet veroorloven om mij op te eten), dus ik stel voor dat mensen daar ook een beetje op letten. Degenen die het hardste schreeuwen dat ik opgehangen moet worden, zijn ook degenen die het grootste potentieel hebben om weerwolf te zijn. Hier denk ik dan nu bijvoorbeeld aan Cherry Springs, maar ook aan Mr Soija, die een paar rondes terug ook nogal op mij zat maar nu opeens niet meer en zich vooral op Sens heeft toegelegd. Natuurlijk zijn er andere redenen waarom ik Mr Soija en Cherry Springs verdenk (wat Light Fighter betreft lijkt het me wel duidelijk), maar dat heb ik eerder in het spel al uitgebreid uiteengezet en ik heb op dit moment noch de zin noch de tijd om het topic door te lezen en dit in deze post op een rijtje te zetten. Misschien doe ik dat morgen. In ieder geval, zoals ik al een paar posts eerder heb gezegd, zijn Cherry Springs, Mr Soija en Light Fighter momenteel mijn verdachten. Ik weet niet wie de vierde wolf is - ik heb wel een gevoel bij Allure, maar dat kan niet kloppen gezien de laatste hangronde. Dus dat moet het één van de anderen zijn - misschien inderdaad wel Sens. Het zou een ervaren wolf als Mr Soija namelijk niet misstaan om een mede-weerwolf een beetje verdacht te maken, in de hoop dat wanneer hij uiteindelijk opgehangen wordt, de dorpelingen dan denken dat Sens compleet onschuldig is. Dus die mogelijkheid is er wat mij betreft ook nog: weerwolven die elkaar een beetje verdacht lopen te maken, om zo de overlevingskans van de overgebleven weerwolven na een succesvolle ophanging te vergroten. Laten we dat ook niet uit het oog verliezen.
|||
Citaat:
Citaat:
||
@ Cherry Springs:
Uitgaande van Severus als wolf is de conclusie dat er in de andere rijtjes allemaal 1 wolf moet staan omdat het geen gelijkspel was. Ik ben geen wolf, dus als er inderdaad in ieder rijtje 1 wolf zit, dan moet het een andere Absinthe-stemmer zijn. Tink* is dan zeer waarschijnlijk geen wolf - dan kijk ik persoonlijk liever naar Allure. Verder: het kan ook zijn dat alle Absinthe-stemmers gewone dorpelingen zijn, en er gewoon één rijtje is waar twee wolven in zitten. Zie ook wat Tink* al eerder zei: Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 84 deel 2 Verwijderd | 500 | 10-04-2011 22:55 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |