Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2009, 22:00
Allure
Allure is offline
Citaat:
Uitsláááááág.
Advertentie
Oud 25-05-2009, 22:01
Verwijderd
Dat had je al gezegd.
Oud 25-05-2009, 22:03
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het stoort me stiekem wel een beetje. Dat mensen een leven hebben, prima. Dat ze een verhaal willen posten en daar de tijd voor willen nemen, prima. Maar dat ze om 11 uur (vrij consequent) nog steeds geen uitslag (zelfs zonder verhaal!) hebben gepost... wees dan ook geen spelleider.

Sorry Fizzle & flyaway, just my opinion.
Oud 25-05-2009, 22:04
Allure
Allure is offline
Citaat:
Dat had je al gezegd.
Natuurlijk, anders had ik niet kunnen quoten.
Oud 25-05-2009, 22:06
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Flyaway vertelt me dat het niet zo op wil schieten omdat haar internet heel sloom is maar ze is ermee bezig!
Oud 25-05-2009, 22:07
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Het stoort me stiekem wel een beetje. Dat mensen een leven hebben, prima. Dat ze een verhaal willen posten en daar de tijd voor willen nemen, prima. Maar dat ze om 11 uur (vrij consequent) nog steeds geen uitslag (zelfs zonder verhaal!) hebben gepost... wees dan ook geen spelleider.

Je hebt zeker een punt. Zo verliezen mensen ook kostbare bedenktijd, de deadline blijft immers wel staan. En stel nou dat iemand op de dag van de hangronde de hele dag weg is, dan ontneem je iemand de kans om nog iets te doen/bedenken in principe.
Oud 25-05-2009, 22:10
Spelleider
Spelleider is offline
Sorry maar mijn internet is sloom en ik kon gewoon niet doorkomen. Ik ga nu de uitslag posten.
Oud 25-05-2009, 22:10
Severus
Severus is offline
Citaat:

Ik wil niet ondankbaar lijken (want het is duidelijk dat de verhalen met zorg worden gemaakt), maar hier ben ik het spijtig genoeg mee eens. En als het gelijkspel blijkt te zijn (ik neem hier aan dat geen van de spelleiders na 20:30 uur ingelogd is geweest), kunnen we nóg langer gaan wachten. Echt teleurstellend, want het verpest het spel wel een beetje voor mij.

EDIT: Oh, de spelleiders zijn er nu.

Citaat:
Je hebt zeker een punt. Zo verliezen mensen ook kostbare bedenktijd, de deadline blijft immers wel staan. En stel nou dat iemand op de dag van de hangronde de hele dag weg is, dan ontneem je iemand de kans om nog iets te doen/bedenken in principe.
Dit ook, ja.
Oud 25-05-2009, 22:11
Spelleider
Spelleider is offline
1. Light Fighter
2. Wammus
3. Eye of Sauron (dorpeling)
4. Katje
5. arPos (leerling(ziener))
6. Severus
7. Ghidorah (dorpeling / geliefde)
8. VeGs (dorpeling)
9. Allure
10. Kazet Nagorra (/Pippeloen) (dorpeling)
11. Matige Muis (ziener)
12. Archont (heks)
13. Vytan (dorpeling)
14. Mr Soija
15. Cherry Springs
16. Absinthe (dorpeling)
17. kleinepierik (cupido)
18. Tink*
19. geen punt (dorpeling / geliefde)
20. Daboman (verrader)
21. Biertank 52
22. Sens.

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = gestorven aan liefdesverdriet

Absinthe is opgehangen, zij is dorpeling.
Verwijderd
Tja.
Sukkels.
Spelleider
Spelleider is offline
Mijn internet deed het niet! Ok?
Volgende keer geen verhalen, post de uitslag om half negen, is tenminste de helft blij.
Oud 25-05-2009, 22:15
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Absinthe
Allure
Tink* (misschien)
Severus

Cherry Springs
Katje
light fighter

Severus
Cherry Springs

Sens/
Mr Soija
Absinthe

Mr Soija
Wammus
Sens.
We hadden dit en er is iig geen gelijkspel geweest. Dus in principe zou dat kunnen betekenen dat Allure en Severus goed zijn, als iedereen ook daadwerkelijk op de persoon heeft gestemd die ze zeiden te gaan stemmen. Dus de wolven schuilen dan onder andere namen... aangezien het anders wel ergens 2-2 was geworden als er een wolf bij het Absinthe rijtje zat.
Oud 25-05-2009, 22:17
Cherry Springs
Ja jeetje. Stom volk.
Nu weet ik niet wie er wolf is, omdat er maar 3 stemmen op Absinthe stonden en voor de rest maar hooguit 2 stemmen. Biertank, op wie heb jij gestemd/waarom heb je dat niet opgegeven? Tink, op wie heb jij uiteindelijk gestemd?

Het kan in theorie ook nog dat er een wolf op Absinthe stond, eentje op Severus, eentje op Sens (en dat moet dan Soija zijn) en eentje op mij, maar dat weet ik dus niet zeker. Lijkt me niet zo waarschijnlijk.
Oud 25-05-2009, 22:18
Verwijderd
Ja (@ post van Allure) Of er moet echt in ieder rijtje 1 wolf staan. En Biertank heeft weer eens niet gestemd?
Oud 25-05-2009, 22:22
Verwijderd
Haha stelletje stumperds.
Oud 25-05-2009, 22:22
Severus
Severus is offline
Citaat:
We hadden dit en er is iig geen gelijkspel geweest. Dus in principe zou dat kunnen betekenen dat Allure en Severus goed zijn, als iedereen ook daadwerkelijk op de persoon heeft gestemd die ze zeiden te gaan stemmen. Dus de wolven schuilen dan onder andere namen... aangezien het anders wel ergens 2-2 was geworden als er een wolf bij het Absinthe rijtje zat.
Inderdaad, beter had ik het niet kunnen zeggen. Ik denk dat Mr Soija, Cherry Springs en Light Fighter wolven zijn, maar wie de vierde wolf is, weet ik niet zeker.

Oh, en jammer van Absinthe. Maar ja, collateral damage happens, hè.
Oud 25-05-2009, 22:27
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ja jeetje. Stom volk.
Nu weet ik niet wie er wolf is, omdat er maar 3 stemmen op Absinthe stonden en voor de rest maar hooguit 2 stemmen. Biertank, op wie heb jij gestemd/waarom heb je dat niet opgegeven? Tink, op wie heb jij uiteindelijk gestemd?

Het kan in theorie ook nog dat er een wolf op Absinthe stond, eentje op Severus, eentje op Sens (en dat moet dan Soija zijn) en eentje op mij, maar dat weet ik dus niet zeker. Lijkt me niet zo waarschijnlijk.
Op Absinthe, had ik al na dit laatste stemlijstje gezegd, dus die misschien kon al weg.

Hmmm kan... maar er zijn ook mensen die er een handje van hebben om op iemand anders te stemmen dan ze doorgeven (ook al zijn ze goed), maar daar kan je sowieso niet echt iets mee. Het zou kunnen dat de wolven echt zo gespreid zitten, maar ik kan me ook wel voorstellen 2 gespreid en 2 op dezelfde.
Oud 25-05-2009, 22:38
geen punt :|
geen punt :| is offline
haha het gaat goed met het dorp |:
Oud 25-05-2009, 22:43
Verwijderd
Citaat:
haha het gaat goed met het dorp |:
Ja, sukkels! (ik lees trouwens nog élke dag elke post )
Oud 25-05-2009, 22:50
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Arpos laatste stem ging naar LF.
Kan met een reden zijn...

Citaat:
Goed, de stemlijst ziet er inmiddels dus zo uit:

Eye of Sauron
Cherry Springs
Severus
Allure
Light Fighter
*

Severus
Absinthe
VeGs

Wammus
Mr Soija
KaPip

Daboman
Biertank 52*
Katje
Sens.

Sens.
Daboman*

Een sterretje (*) betekent dat de persoon in kwestie dénkt op die persoon te gaan stemmen, maar dat blijkbaar nog niet definitief voor zichzelf heeft vastgesteld en/of dat nog niet definitief heeft doorgegeven.
EoS ging er hier uit, dat zou ook volgens de lijstjes moeten gebeuren. 4 vs. 2 dus het valt in principe niet heel erg op als er een stem een wolvenstem is.

Citaat:
Daboman
Kazet Nagorra
Katje
Light fighter
Allure
Cherry Springs

Severus
Mr Soija
Absinthe
Wammus
Daboman

Mr Soija
Severus
Dabo vloog er in één keer uit, de stem van Kazet was sowieso waar (neem ik maar aan dat ie niet loog iig). Stel dat LF de wolf zou zijn in het daborijtje, dan zou het gelijkspel zijn als de rest klopte, maar dat is niet zo... De dabo en absinthe stem klopte in het Severus lijstje waarschijnlijk wel, dus dan zou dat betekenen dat er minstens 2 stemmen meer in het daborijtje waar moeten zijn. Maar thenagain, wie? Biertank reageert pas na de uitslag met dat ie goed zat met dabo, stel dat hij zou hebben gestemd zou dat het daborijtje nog groter maken. Maar vaststaat dat er iig nog twee goede mensen onder dabo staan hier.

Citaat:
Ik stem ook weer op Mr. Soija.
Waarom eigenlijk? Wat zijn je redenen?
Oud 25-05-2009, 23:30
Allure
Allure is offline
Oeh ik zat er even goed naast.

Sorry Absinthe!

En ik denk dat we nu echt gaan verliezen.
Oud 26-05-2009, 00:40
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Ja jeetje. Stom volk.
Biertank, op wie heb jij gestemd/waarom heb je dat niet opgegeven?
+

Citaat:
En Biertank heeft weer eens niet gestemd?
Ik weet dat ik mezelf op deze manier verdacht maak, maar ik had vandaag van 10:45 tot 18:15 les, waarna ik direct door naar een restaurant ging voor een etentje met familie. De reden dat ik nu pas post en niet direct na eten, is omdat we daarna nog met zijn allen de kroeg in zijn beland. Ik heb vandaag dus niet gestemd, dat geef ik inderdaad eerlijk toe. Excuses hiervoor, voor wat het waard is.

Laatst gewijzigd op 26-05-2009 om 00:50.
Oud 26-05-2009, 03:55
Verwijderd
Ik ga de volgende ronde voor Sens..
Oud 26-05-2009, 08:55
Sens.
Sens. is offline
ik heb op Mr Soija gestemd omdat hij maar blijft roepen dat ik Wolf ben, terwijl ik weet dat ik dat niet ben. Want de enige die mij heel de tijd verdacht loopt te maken is hij. En Absinthe was daar ook al in meegegaan.
Bovendien denk ik dat er een aantal ervaren spelers wolven zijn, aangezien we het zo vreselijk slecht doen.
Oud 26-05-2009, 08:56
Sens.
Sens. is offline
Ik moet wel zeggen dat ik niet helemaal volledig mee ben in het spel. Vandaag moet ik echt eens alles grondig herlezen :$
Oud 26-05-2009, 10:18
Allure
Allure is offline
Ik weet het echt even niet meer.
Oud 26-05-2009, 10:25
Tink*
Tink* is offline
De allereerste ronde

Citaat:
Ghidorah
Severus
KaPip dorpeling
Light fighter
EoS dorpeling
VeGs dorpeling

Mr Soija
Matige muis ziener
Archont heks
Ghidorah dorpeling

Kleinepierik
Cherry Springs
Absinthe dorpeling
Tink* dorpeling

Archont
arPos leerling ziener
Mr Soija

Vytan
Sens

Matige Muis
Katje

Absinthe
Biertank52

Tink*
Kleinepierik dorpeling

Biertank
Geen punt dorpeling

Light fighter
Allure
Wammus

Allure
Daboman

Sense
Vytan
Het was gelijkspel in deze ronde. Dat betekent dat het 3-3 was voor Soija, Kleinepierik en Gidorah. Dat betekent ook dat de stem van Cherry Springs wel waar moet zijn. En dat de stemmen van Severus en Light fighter nepstemmen zijn.

Maar de laatste ronde:

Citaat:
Absinthe
Allure
Tink* (misschien)
Severus

Cherry Springs
Katje
light fighter

Severus
Cherry Springs

Sens/
Mr Soija
Absinthe

Mr Soija
Wammus
Sens.
Uitgaande van Severus als wolf is de conclusie dat er in de andere rijtjes allemaal 1 wolf moet staan omdat het geen gelijkspel was.

Citaat:
Allure
Wammus

Vytan
Severus
Absinthe dorpeling
KaPip dorpeling
Eye of Sauron dorpeling
arPos
leerlingziener

VeGs
Mr Soija

Daboman
Vytan

Mr Soija
Archont
Ghidorah

Sens.
Cherry Springs

KaPip
VeGs
Sens.

Archont
light fighter
geen punt dorpeling
Tink* dorpeling
Vytan dorpeling

Ghidorah
Allure
Vytan vloog er hier uit zonder gelijkspel. Stel dat onze Severus dus wolf is, dan zou het 4-4 zijn geweest, maar aangezien onze light fighter waarschijnlijk ook een wolfje is, werd Vytan er zonder gelijkspel uitgeknikkerd.

*goes to find meer clues*

Laatst gewijzigd op 26-05-2009 om 10:33.
Oud 26-05-2009, 10:26
Allure
Allure is offline
Goed bezig Tink.
Oud 26-05-2009, 10:34
Tink*
Tink* is offline
Beetje jammer dat het vanavond eetronde is, ik vrees voor m'n hachje nu.
Oud 26-05-2009, 10:36
Allure
Allure is offline
Roep de tovenaar op dan.
Oud 26-05-2009, 10:40
Tink*
Tink* is offline
Ohja dat kan ook nog! Maar de wolven kunnen natuurlijk ook denken dat de tovenaar mij toch al beschermt en iemand anders gaan eten!
Oud 26-05-2009, 10:42
Allure
Allure is offline
Beschermt.

Ja, je weet nooit hè!
Oud 26-05-2009, 12:48
Severus
Severus is offline
Citaat:
Het was gelijkspel in deze ronde. Dat betekent dat het 3-3 was voor Soija, Kleinepierik en Gidorah. Dat betekent ook dat de stem van Cherry Springs wel waar moet zijn. En dat de stemmen van Severus en Light fighter nepstemmen zijn.
De stem van Light Fighter is inderdaad nep, de mijne is echter écht. De stem van Cherry Springs is mijns inziens ook nep. Je moet ook niet vergeten dat zelfs onschuldige dorpelingen er een handje van hebben om niet te stemmen op degene die ze zeggen te stemmen, want dat lijk je een beetje te vergeten bij je analyses.

Citaat:
Uitgaande van Severus als wolf is de conclusie dat er in de andere rijtjes allemaal 1 wolf moet staan omdat het geen gelijkspel was.
Ik ben het met je eens dat er in de andere rijtjes minimaal één wolf moet zijn geweest. Hierbij komt Light Fighter ook weer naar voren als één van de potentiële wolven, dus wat mij betreft wordt het steeds duidelijker dat hij een wolf is. Ik stel dan ook voor dat we hem bij de volgende hangronde ophangen - eenieder die stug op een ander stemt, vind ik dan des te verdachter (zoals Mr Soija, die voor Sens blijft gaan).

Citaat:
Vytan vloog er hier uit zonder gelijkspel. Stel dat onze Severus dus wolf is, dan zou het 4-4 zijn geweest, maar aangezien onze light fighter waarschijnlijk ook een wolfje is, werd Vytan er zonder gelijkspel uitgeknikkerd.
Alle stemmen voor Vytan waren écht (dus 5 stemmen voor hem inplaats van 4), en aangezien Light Fighter inderdaad een wolf moet zijn, waren er voor Archont slechts 3 stemmen.

Citaat:
*goes to find meer clues*
Ik zou me maar niet te veel blindstaren op mij, want als jullie mij ophangen (aannemende dat ik deze eetronde niet word opgegeten), maken jullie een grove fout. De overwinning zal dan vrijwel zeker aan de weerwolven zijn. En weten jullie wat? Eigenlijk verdienen de wolven dat wel, want ze hebben het tot nu toe briljant gespeeld (hoe vaak overleven álle wolven het immers tot dit stadium?) en de dorpelingen zijn vooral schaperig bezig geweest (waardoor ze makkelijk manipuleerbaar waren) en hebben zich ook niet helemaal ingezet (te veel afwezigheid of half-half aanwezig). Pas nu in dit stadium van het spel begint dat een beetje te komen, maar nu is het eigenlijk bijna te laat.
Oud 26-05-2009, 13:29
Verwijderd
Citaat:
ik heb op Mr Soija gestemd omdat hij maar blijft roepen dat ik Wolf ben, terwijl ik weet dat ik dat niet ben. Want de enige die mij heel de tijd verdacht loopt te maken is hij. En Absinthe was daar ook al in meegegaan.
Bovendien denk ik dat er een aantal ervaren spelers wolven zijn, aangezien we het zo vreselijk slecht doen.
Als je er niet tegen kan dat op je gestemd wordt, moet je überhaupt niet meedoen.

Laatst gewijzigd op 26-05-2009 om 13:54.
Oud 26-05-2009, 14:00
geen punt :|
geen punt :| is offline
waarom wijzigt een speler een bericht van een andere speler?

(Laatst gewijzigd door Wammus; Vandaag om 14:54. )
Oud 26-05-2009, 14:01
Verwijderd
Reclame van een spammer had ik gequoot. Al had ik de link netjes aangepast.
Oud 26-05-2009, 15:30
Sens.
Sens. is offline
Citaat:
Als je er niet tegen kan dat op je gestemd wordt, moet je überhaupt niet meedoen.
Dit is gewoon een deel van mijn redenering en daar zitten absoluut geen boosheid of ergernis achter.
Oud 26-05-2009, 15:51
Tink*
Tink* is offline
Maar hij roept dat jij wolf bent en daarom vindt jij hem een wolf? Waarom niet gewoon een onschuldige onwetende dorpeling?

En Severus, ik heb het nog allemaal eens bekeken en ik zou sowieso niet op je stemmen gelijk omdat ik dat gewoon minder zeker weet dan light fighter. Het is handig om eerst op safe te spelen, aangezien wij als dorpelingen er niet echt goed voorstaan nu. Het ligt er een beetje aan wie de rest van de wolven zijn aan wat jij bent. Het is in ieder geval zeker dat er in elk rijtje hier een wolf staat (althans elk met twee namen). Dat maakt Mr Soija ook een wolf, zij het niet dat Soija er nogal een handje van heeft om op iemand anders te stemmen dan hij zegt. Net als andere kunnen doen, dat weet ik heel goed, maar ik was er maar even voor het gemak van de redenering eerst vanuit gegaan dat mensen gewoon hadden gestemd wat ze zeiden, maar je hebt groot gelijk dat dat niet zo hoeft te zijn.
Oud 26-05-2009, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Ik kan er nooit tegen dat er op mij gestemd wordt
Oud 26-05-2009, 19:09
Verwijderd
Citaat:
...zij het niet dat Soija er nogal een handje van heeft om op iemand anders te stemmen dan hij zegt.
Ehh, nee?
Oud 26-05-2009, 19:20
Spelleider
Spelleider is offline
Spannend he Wie is dr nu de klos...

Uitslag wordt zo snel mogelijk gegeven na de deadline.
Oud 26-05-2009, 19:32
Spelleider
Spelleider is offline
Vandaag is er een graf geleegd
Er is misschien geen moord gepleegd
Een fopcadeau kan een benaming zijn
Want de begrafenis was schijn!
De houten kist is naam’lijk leeg
Toch begraven door Archont
Die de schep in handen kreeg
En de kist al zo licht vond.
De stiekeme rover vluchtte in de nacht
En in zijn graf giechelt Archont zacht.

Er is niemand opgegeten!

Laatst gewijzigd op 26-05-2009 om 20:18. Reden: gedicht toegevoegd na uitslag te hebben gepost, goed he
Oud 26-05-2009, 19:36
Verwijderd
Zo, dat was wel heel erg op tijd.
En eindelijk eens een meevaller.
Oud 26-05-2009, 19:44
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Er is niemand opgegeten!
En degene die ik door had gegeven, leek me nog wel zo lekker.
Oud 26-05-2009, 20:26
Cherry Springs
Phieuw, dat konden we wel gebruiken.

Biertank, pardon?

Tink is door die clues die ze opduikelde wat mij betreft wel vrijgepleit van wat voor verdenkingen dan ook. Ik kan Severus wel garanderen dat mijn stem morgen naar haar gaat. Ik vind het wel wanhopig verleggen van schuld wanneer praktisch bewezen is dat je niet stemt je alsnog iemand anders beschuldigt. Ik zie geen enkele reden voor een onschuldige dorpeling om een andere stem door te geven dan dat hij of zij pm't, en dat doe ik dus ook niet. Omdat ik dat van mijzelf weet kan ik er vrij zeker van zijn dat zij weerwolf is. Light fighter lijkt me ook. Ik vertrouw tink wel hierop.
Oud 26-05-2009, 21:04
Allure
Allure is offline
Tovenaar/bane.

Dit hadden we wel even nodig ja. En ik ga zelf even rustig alle stemlijstjes doornemen. Want ik vertrouw jullie lekker allemaal niet.

Beetje jammer trouwens dat uit het laatste stemlijstje weinig valt op te maken, het was 3-2-2-2. Er kan dus heel goed in elk rijtje een wolf staan.
Oud 26-05-2009, 21:58
Severus
Severus is offline
Citaat:
Ik vind het wel wanhopig verleggen van schuld wanneer praktisch bewezen is dat je niet stemt je alsnog iemand anders beschuldigt.
Ik heb áltijd iedere hangronde mijn stem trouw doorgegeven. Ik vind het dan ook verbazend dat jij aan de hand van de theoriëën van Tink* stellig zegt dat ál mijn stemmen nep zijn geweest. Hoe verklaar je dan bijvoorbeeld de laatste hangronde, toen Absinthe werd opgehangen? Je zegt ook Light Fighter te verdenken, maar je prefeert om op mij te stemmen terwijl er voor hem meer concreet bewijs is (getuige wat Tink* ons allemaal heeft verteld). Dat vind ik verdacht, maar het is geen geheim dat ik jou (en Mr Soija) ervan verdenk wolf te zijn. Ook logisch dat je dan liever op mij stemt dan op je mede-weerwolf Light Fighter.

Ik ga deze ronde in ieder geval op Light Fighter stemmen, mijn verdenking van jou en Mr Soija ten spijt, want ik vind dat het bij hem op dit moment het duidelijkste naar voren komt dat hij wolf is. Als de andere dorpelingen verstandig zijn, stemmen ze ook op Light Fighter. Mij ophangen zou, zoals ik al eerder zei, zeer onverstandig zijn. Het is aan jullie zelf om mij te geloven, want slechts iemands woord is natuurlijk niet genoeg in dit spel - maar doe mij dan een plezier en pas dan hetzelfde toe bij anderen, want bij anderen wordt er haast niks over gezegd wanneer ze zeggen "van mezelf weet ik dat mijn stem klopt, omdat ik dorpeling ben." Cherry Springs kan wel van haarzelf zeggen dat ze weet dat haar stem klopt, maar daar geloof ik dus geen snars van. Hopelijk nemen de anderen dat niet klakkeloos van haar over.

Hmm, laatste rondes, dus het spel intensiveert. Logisch dan dat de wolven steeds meer op mij gaan hameren tijdens de hangrondes, want ze willen mij er toch graag uithebben (maar kunnen het niet veroorloven om mij op te eten), dus ik stel voor dat mensen daar ook een beetje op letten. Degenen die het hardste schreeuwen dat ik opgehangen moet worden, zijn ook degenen die het grootste potentieel hebben om weerwolf te zijn. Hier denk ik dan nu bijvoorbeeld aan Cherry Springs, maar ook aan Mr Soija, die een paar rondes terug ook nogal op mij zat maar nu opeens niet meer en zich vooral op Sens heeft toegelegd. Natuurlijk zijn er andere redenen waarom ik Mr Soija en Cherry Springs verdenk (wat Light Fighter betreft lijkt het me wel duidelijk), maar dat heb ik eerder in het spel al uitgebreid uiteengezet en ik heb op dit moment noch de zin noch de tijd om het topic door te lezen en dit in deze post op een rijtje te zetten. Misschien doe ik dat morgen.

In ieder geval, zoals ik al een paar posts eerder heb gezegd, zijn Cherry Springs, Mr Soija en Light Fighter momenteel mijn verdachten. Ik weet niet wie de vierde wolf is - ik heb wel een gevoel bij Allure, maar dat kan niet kloppen gezien de laatste hangronde. Dus dat moet het één van de anderen zijn - misschien inderdaad wel Sens. Het zou een ervaren wolf als Mr Soija namelijk niet misstaan om een mede-weerwolf een beetje verdacht te maken, in de hoop dat wanneer hij uiteindelijk opgehangen wordt, de dorpelingen dan denken dat Sens compleet onschuldig is. Dus die mogelijkheid is er wat mij betreft ook nog: weerwolven die elkaar een beetje verdacht lopen te maken, om zo de overlevingskans van de overgebleven weerwolven na een succesvolle ophanging te vergroten. Laten we dat ook niet uit het oog verliezen.
Oud 26-05-2009, 22:04
Cherry Springs
Citaat:
Ik heb áltijd iedere hangronde mijn stem trouw doorgegeven. Ik vind het dan ook verbazend dat jij aan de hand van de theoriëën van Tink* stellig zegt dat ál mijn stemmen nep zijn geweest. Hoe verklaar je dan bijvoorbeeld de laatste hangronde, toen Absinthe werd opgehangen?
Citaat:
Oud 26-05-2009, 22:08
Verwijderd
Nog één keer voor alle (toekomstige) spelers: light fighter, Severus en VeGs zijn VROUW!
Oud 26-05-2009, 22:33
Severus
Severus is offline
@ Cherry Springs:

Ik ben geen wolf, dus als er inderdaad in ieder rijtje 1 wolf zit, dan moet het een andere Absinthe-stemmer zijn. Tink* is dan zeer waarschijnlijk geen wolf - dan kijk ik persoonlijk liever naar Allure. Verder: het kan ook zijn dat alle Absinthe-stemmers gewone dorpelingen zijn, en er gewoon één rijtje is waar twee wolven in zitten. Zie ook wat Tink* al eerder zei:

Citaat:
Het zou kunnen dat de wolven echt zo gespreid zitten, maar ik kan me ook wel voorstellen 2 gespreid en 2 op dezelfde.
Dus staar je ook maar niet al te zeer blind op het feit dat er in ieder rijtje 1 wolf zit - het kan ook nét anders zijn. Maar misschien komt het je juist goed uit om juist te focussen op de 1-wolf-in-ieder-rijtje-theorie....

Regels voor berichten