Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
kraaktand harry - poelen mit de boeren
nee ff serieus jullie noemen me weer ff heel zeldzaam materiaal zeg,, loop eens een winkel in of gebruik internet. En sommige cdtjes vind je maybe moeilijk omdat de band crappy is, maar dan zijn die bands allang blij als je hun cd via internet bestelt..
|
Verwijderd
|
Jack off Jill-Sexless demons and scars, er blijven nummers, ook oudere JoJ nummers, die ik niet kan vinden. Want waar heb je anders internet voor *evil*
Verder heb ik de nieuwe Idlewild (The remote part) nergens gezien, maar daar heb ik dan ook niet echt goed naar gezogd. En cds van Thee Ultra Bimboos, een finse rock&roll band, die wil ik ook graag hebben. Maar die zijn al helemaal niet te vinden. Tja, dan moeten we Coldplay, Jack off Jill (clear hearts&grey flowers) en My Ruin maar platdraaien. Maar dat is al gebeurd zo ondertussen. |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: deftones - Miscellaneous, die heb ik nog nooit in een cd winkel zien staan..... ![]() en ik moet ook ooit nog eens NOFX - Maximum Rock 'n' Roll kopen, maar die is wel te vinden ![]() |
![]() |
|
Tip:
http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/...sf/document/cd Via die site kun je kijken waar een CD het goedkoopst is.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar goed. cd die ik graag wil hebben: side show freaks van 40 below summer.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (free record personeel ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() iig toch bedankt hoor
|
'Children of the western world' van 'Steve Grace'
ik heb dr ooit een nummer van gehoord op de radio tijden OS 2000 sydney en sinds dien op zoek geweest anar die CD. bij de muziekwinkels kenden ze dez cd niet, alleen bij de muzic store was hij te bestellen, maar na een half jaar zeuren (t was toen inmiddels halverwege 2001) kreeg ik te horen dat ze m niet koden krijgen. toen zeiden ze maar dat ik op internet moest zoeken zaar ik m kon donwloaden ![]() ben ik verder gaan zoeken op internet en ook nix te vinden van deze CD ![]() een maand of wat terugh heb ik een site gevonden waar ik de cd als import kan bestellen (uit australië), maar om $49,99 voor een CD te betalen (exclusief importkosten) vind ik toch wel wat heel erg overdreven
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|